MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » czw gru 08, 2005 11:41 am
No przecież wysłałem info na priv, czyż nie?
UWAGA: to nie jest reklama (kryptoreklama). Szanowni moderatorzy - proszę o nie wyrzucanie tego postu: w okolicach Łodzi jest trudno dobrze peepa zrobić, więc podaję namiar na warsztat, który w mojej subiektywnej ocenie jest najlepszy:
TIGO Serwis Samochodów Amerykańskich ul. Papiernicza 7
właściciel Jurek tel: 509 302 310
Powołujcie się na Patrika z Łodzi od niebieskiego Wranglera. Jestem tam stałym klientem...... he he he....

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » czw gru 08, 2005 9:43 pm
Konfrontacja, konfrontacja i po konfrontacji....
Otoz tak jak sie wczesniej umowilem bylem dzis w Autotraperze na kolumny i goraco powital mnie kierownik po czym zaprosil na stanowisko. Fachowcy chodzili ogladali i rzeczywiscie bylo tak jak mowilem. Sami byli zdziwieni. Zaproponowali porownanie z dwoma innymi wronglami na hali no i ...efekt taki sam tylko pewnie wlasciciel sie nie skarzyl ze mu tyl nie hamuje(taki klient to skarb). Ale zaproponowano mi wymiane szczek na orgilnalne ku mojemu zdziwieniu gratis i powiedziano ze tak ma byc i ten typ tak ma. Na koniec dostalem nagane za psucie opinii warsztatowi w sieci i wsiadlem do samochodu i odjechalem. A tu co? Od razu lepiej hamuje. nie jest to moze osobowka ale chociazby jak wrzucam na D to nie czuje szarpniecia jakby jakis tir w mojego syfa wjechal. Generalnie raczej kojące "konflikt" bylo dzisiejsze spotkanie
BTW Dzieki Patrik za namiar. Na Pw jakos nie otrzymalem.
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pt gru 09, 2005 10:34 pm
no to czegos tu nie rozumiem
najpierw ci pokazali dwa Wrangle które tak samo hamują jak twój (czyli tyłem nie hamują

), a potem po załozeniu orginalnych szczęk auto hamuje
a może dopiero przy wymianie tych szczęk ktos je złozył właściwie i wyregulował jak trzeba

604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » sob gru 10, 2005 2:27 pm
raffi pisze:
a może dopiero przy wymianie tych szczęk ktos je złozył właściwie i wyregulował jak trzeba


Nie ma to jak zawodowcy. Dobrze, że za 3 razem wreszcie to zrobili.....lepiej późno niż po ......... wpadnięciu na drzewo??

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » sob gru 10, 2005 7:57 pm
no bo mało kto wie że szczeki 9" róznia się i przednia szczeka jest inna niz tylnia

604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
and
-

- Posty: 1381
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
- Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
-
Kontaktowanie:
Post
autor: and » pn gru 12, 2005 8:14 am
u mnie nie obylo sie bez wymiany warsztatu.
pomoglo . stwierdzili , ogladneli, naprawili .bez sciemy.
wsadzili nowe wisko i auto lata. zadnego wywalania oleju ze skrzyni ,grzania i utraty trakcji itp objawow.
no i cena byla zadawalajaca.
na wszelki wypadek pojechalem pokatowac sie po gorach w sniegu i nic. 100 % sprawnosci .
a o maly wlos to by juz w ASO mi skrzynie automatyczna chcieli wymieniac . ot i szczesliwy koniec.

-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » ndz sty 08, 2006 4:17 pm
Ja chyba kurna sprzedam samochod i przesiade sie na autobus. Jak mysle o warsztatach samochodowych( tych renomowanych i mniej) to mnie az krew zalewa. Z miesiac temu bylem w warsztacie...jakies Gabi albo cus takiego na zalozeniu blokady zaplonu. Warsztat specjalizuje sie w zabezpieczeniach samochodow wiec chyba nie spieprza roboty. Otoz tak mi zablokowali zaplon ze sie go nie daje odblokowac. No i co mnie jutro czeka? Holowanie samochodu do warsztatu. W nastapolu bylem na wymianie plynu chlodniczego. W chlodnicy byl zielony a dalem im rozowy(borygo) Po wyjezdzie ze stacji okazalo sie ze plyn w zbiorniczku wyrownawczym nie dosc ze jest metny (nie przeplukana chlodnica) to jest koloru posrednio rozowego i zielonego( chyba zapomnieli ze z bloku silnika tez wypadaloby spuscic plyn). O American Auto Expert to ja juz nie mowie bo chyba gorszego warsztatu w zyciu nie widzialem. Ciekla mi przekladnia kierownicza i pojechalem to uszczelnili. Za chwile znow ciekla to pojechalem drugi raz i powiedzieli mi ze uszczelnili tylko dol a teraz to oni musza gore uszczelniac. Po jakims 1,5 miesiaca przyjezdzam spowrotem i okazalo sie ze teraz gora cieknie i przyznal sie facet ze musieli zrobic to samo co poltora miesiaca wczesniej i jeszcze do mnie mowi ze musze zaplacic. No juz za grosz samokrytycyzmu nie maja.
Nic tylko na taxowki albo autobusy sie przesiasc
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » ndz sty 08, 2006 4:42 pm
Nic tylko na taxowki albo autobusy sie przesiasc[/quote]
albo robic samemu...

XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » ndz sty 08, 2006 5:30 pm
albo robic samemu...
Trzeba miec czas, narzedzia i odpowiednio sie znac...
To na co moje umiejetnosci starczaja i narzedzia pozwalaja robie samemu w wolnej chwili
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » pn sty 09, 2006 8:23 pm
A wiec dzis wizyta w warsztacie no i sie okazalo... ze to nie warsztat zawiodl a peep. Padl mi rozrusznik.(warsztat w sumie tez bo wylacznik zaplonu czasami potrafi nie zadzialac). Chwycilem za telefon i do autotrapera numer wykrecilem a w sluchawce ze naprawa rozrusznika to jezeli same szczeki to oni musza wyjac ten rozrusznik i za ok 200 zl(czyt >250zl) zawioza to do innego warsztatu gdzie naprawia rozrusznik i samochod bedzie na wieczor gotowy. (powiedzialem ze zalezy mi na czasie). Dzieki Patrikowy za wczewsniejsze ofiarowanie namiaru na sprawdzony warsztat wykonalem do w/w miejsca telefon. Nie dosc ze zrobili od reki( 2 godz) to nie zaplacilem ze 300-400 zł a 90 ale ze na fakture chcialem to 110. Zobaczymy tylko ile pochodzi ten rozrusznik...
PS nie chwal dnia przed zachodem slonca...
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » wt sty 10, 2006 8:13 pm
Pochodzi, pochodzi...... jak Jurek coś robi to to ma działać
Kiedyś blokowało mi się koło przednie prawe i rozgrzewało do czerwoności.... w ASO powiedzieli - do wymiany szklanki (?) i coś jeszcze - razem za 400 PLN. Więc nie wiele myśląc zawiozłem autko do Tigo i ...... zrobili mi na miejscu, bez żadnych szklanek i powiedzieli, że zapłacę następnym razem.
Z uwagi na wyjazd do Borek zapytałem się go, czy to wytrzyma a on - jeśli nie to za darmo z lawetą po ciebie przyjadę. No i tak jeżdżę do dzisiaj i jakieś 8000 km zrobiłem......

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » śr sty 11, 2006 8:19 am
Pochodzi, pochodzi... ale nie tym razem chyba.
Dzis rano odpalalem samochod mloteczkiem. Moze to dlatego ze nie robil tego sam pan Jurek a jego pracownik? Ale fakt jest faktem ze jest tak samo jak bylo czyli dupa.
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sty 11, 2006 8:46 am
michals pisze:Pochodzi, pochodzi... ale nie tym razem chyba.
Dzis rano odpalalem samochod mloteczkiem. Moze to dlatego ze nie robil tego sam pan Jurek a jego pracownik? Ale fakt jest faktem ze jest tak samo jak bylo czyli dupa.
zawies rozrusznik do firmy co sie zajmuje naprawa rozrusznikow ! !niech kazdy robi to co potrafi najlepiej i w czym sie wyspecjallizowal...
macher wymienil ci pewnie szczotki ... widac ze to nie wystarczylo i automat nawala...

bo zasniedziale styki pradowe wykluczam z uwagi ze byl wymontowywany...
bendix serwis jest OK!! koszt calkowitej regeneracji to ok 170 pln a w zamian:
- nowe szczotki
- nowy automat
- wypiaskowana i pomalowana obudowa
- wymiana lozysk
Rozrusznik wyglada i dziala jak nowy, prawie gnoja nie slysze przy odpalaniu

wczesniej prze 1/2 roku mloteczek wozilem pod siedzieniem...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
laurent
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
- Lokalizacja: kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: laurent » śr sty 11, 2006 10:26 am
dorzucę swoje:
wymiana tarcz i klocków przód, wymiana oleju w reduktorze i skrzyni.
w ASO w Kr. 1860 zł
w serwisie na literkę R. 640 zł
filtr powietrza:
118 zł
49 zł
Droga ta kawa w ASO

Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » śr sty 11, 2006 12:27 pm
michals pisze:Pochodzi, pochodzi... ale nie tym razem chyba.
Dzis rano odpalalem samochod mloteczkiem. Moze to dlatego ze nie robil tego sam pan Jurek a jego pracownik? Ale fakt jest faktem ze jest tak samo jak bylo czyli dupa.
No to kicha...... może na gwarancji zrobią
zadzwoń do nich jeszcze raz......
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
Wiktor

- Posty: 311
- Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
- Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE
Post
autor: Wiktor » śr sty 11, 2006 2:42 pm
Stalker pisze:
Ostatnio wypatencilismy jak mozna skasowac luzy na poloskach tylnego mostu, tak zeby nie wymieniac cklipow i mozna skasowac nawet 5mm luzu.

oczywiscie ..........
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » śr sty 11, 2006 7:21 pm
patriik pisze:michals pisze:Pochodzi, pochodzi... ale nie tym razem chyba.
Dzis rano odpalalem samochod mloteczkiem. Moze to dlatego ze nie robil tego sam pan Jurek a jego pracownik? Ale fakt jest faktem ze jest tak samo jak bylo czyli dupa.
No to kicha...... może na gwarancji zrobią
zadzwoń do nich jeszcze raz......
Juz dzwonilem. Wizyte mam na piatek umowiona. Zobaczymy co wymysla i czy zrobia na gwarancji. A powinni
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
Stalker
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: okolice boatcity
Post
autor: Stalker » śr sty 11, 2006 8:34 pm
Wiktor pisze:Stalker pisze:
Ostatnio wypatencilismy jak mozna skasowac luzy na poloskach tylnego mostu, tak zeby nie wymieniac cklipow i mozna skasowac nawet 5mm luzu.

oczywiscie ..........
a co ci sie nie podoba w tym rozwiazaniu ? ja mialem 2mm z jednej strony i 3mm z drugiej luzu i za pomoca grubszego cklipu bym tego nie skasowal , wiec moglem co najwyzej wymienic polosie na nowe za jedyne 1,2kzl ..
na moim rozwiazaniu przejechalem juz 24kkm , ostatnio profilatycznie otworzylem most i wszystko jest ok , nic nie stuka nic nie puka nic sie nie trze i jezdzi jak powinien
nie rozumiem wiec tego sarkazmu , masz lepszy pomysl to podrzuc chetnie poczytam
zaczynajcie ! ...czas dokończy

XJ '92 2,1TDi
-
Wiktor

- Posty: 311
- Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
- Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE
Post
autor: Wiktor » czw sty 12, 2006 8:29 am
potwierdzam Twoja teorie , tak sie robi czasami i most daje rade
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » czw sty 12, 2006 8:14 pm
Dzis drugie podejscie...
Zobaczymy czy jutro da rade
A na gwarancji nie zrobili tylko 60 zeta se zazyczyli
PS Moj peep po raz drugi ostatnio zawiodl( spadl waz od chlodnicy) no i znow linke z bagaznika musialem wyciagnac...
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » sob sty 14, 2006 12:41 pm
michals pisze:Dzis drugie podejscie...
Zobaczymy czy jutro da rade
A na gwarancji nie zrobili tylko 60 zeta se zazyczyli
PS Moj peep po raz drugi ostatnio zawiodl( spadl waz od chlodnicy) no i znow linke z bagaznika musialem wyciagnac...
To i tak mniej niż w ASO
Działa?
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » sob sty 14, 2006 12:42 pm
michals pisze:i
PS Moj peep po raz drugi ostatnio zawiodl( spadl waz od chlodnicy) no i znow linke z bagaznika musialem wyciagnac...

Tak sam sobie wziął i spadł ?

Co Wy z tymi autami robicie...

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » sob sty 14, 2006 3:54 pm
misman pisze:michals pisze:i
PS Moj peep po raz drugi ostatnio zawiodl( spadl waz od chlodnicy) no i znow linke z bagaznika musialem wyciagnac...

Tak sam sobie wziął i spadł ?

Co Wy z tymi autami robicie...

Tzn trojnik wzial sie i skruszyl... niestety moj peep z salonu to raczej nie jest i ma prawio wziac sie i cos ukruszyc
A dzisiaj rano(-6 wiec w nocy pewnie z -8 albo -9) odpalil za pierwszym razem. Stal cala noc pod chmurka
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » ndz sty 15, 2006 10:36 am
To kiedy wspólny (lightowy) wypadzik

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » ndz sty 15, 2006 11:26 am
patriik pisze:To kiedy wspólny (lightowy) wypadzik

Generalnie bardzo chetnie ale jakos teraz z czasem krucho(sesja sie zbliza) ale za jakies 2-3 tygodnie jak najbardziej
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość