XJ i pierdolki elektryczne...

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » pn sty 09, 2006 7:27 pm

hehhs...

juz myslalem ze uda mi sie i nie bede musial ladowac duzo szelestow w "zestaw startowy" ze jedynie jakies "pierdolki" ale jednak nadzieje sie rozplywaja....

dzisiaj zauwazylem ze cieknie mi benzyna na ostatnim wtrysku.... ehs... jutro wycieczka do mechanika i zobaczymy co powie... moze wystarczy tylko dokrecic ;p hehehe....
a tak powazniej to czy jest tam jakis oring czy simering?? moze po prostu uszczelniacz siadl.... (ze mnie mechanik jak z koziej dupy traba wiec moge mylic pojecia ale ogolnie chcialbym zeby naprawa nie byla zbyt skomplikowana (czytaj kosztowna)) :)

pozdrawiam
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
brusso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 14, 2006 4:54 pm
Lokalizacja: Warszawa

Pytanie odnośnie konsoli sufitowej z termometrem i kompasem

Post autor: brusso » sob sty 14, 2006 4:59 pm

mam jeepka z 94' mam też konsolę sufitową z termometrem i kompasem weraz z wiązką elektryczną z jeppka z 91' niestety wiązki się zmieniły i nie wiem jak ją podłączyć, czy ktoś może pomóc??
2.5 literka benzynka, gazik, muł nad muły ale zielony...:)

Awatar użytkownika
Pucha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: czw gru 30, 2004 3:17 pm
Lokalizacja: Luboń k. Poznania

Post autor: Pucha » sob sty 14, 2006 5:08 pm

twister1 pisze:hehhs...

juz myslalem ze uda mi sie i nie bede musial ladowac duzo szelestow w "zestaw startowy" ze jedynie jakies "pierdolki" ale jednak nadzieje sie rozplywaja....

dzisiaj zauwazylem ze cieknie mi benzyna na ostatnim wtrysku.... ehs... jutro wycieczka do mechanika i zobaczymy co powie... moze wystarczy tylko dokrecic ;p hehehe....
a tak powazniej to czy jest tam jakis oring czy simering?? moze po prostu uszczelniacz siadl.... (ze mnie mechanik jak z koziej dupy traba wiec moge mylic pojecia ale ogolnie chcialbym zeby naprawa nie byla zbyt skomplikowana (czytaj kosztowna)) :)

pozdrawiam
heehheee
Mialem to samo dokladnie przed swietami. Tylko mi lecialo na 3 wtryskiwaczach. Wymienilem oringi we wszystkich od razu (w calkiem dobrej cenie kupilem nowe :)2 ) i... pomoglo na wszystkich oprocz ostatniego (tego najblizej chlodnicy) tam nadal leci :( Okazalo sie, ze jest pekniety i wlasnie czekam na nowy...
XJ '90 4.0 non HO Ltd - sprzedany... :(
Be a man - fix the glitch, just remember life's a BITCH

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » sob sty 14, 2006 11:47 pm

no u mnie tez sie po rozebraniu okazalo ze to nie uszczelniacze tylko dwa wtryski sa do wymiany... na szczescie po wymianie wszystko jest juz wporzadku :)
teraz "tylko" zaistnial problem ze resory sa do zrobienia w trybie natychmiastowym i pare innych pierdolek mniejszych i WIEKSZYCH :(
no ale treba dopieszczac te nasze kioski :)
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
Pucha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: czw gru 30, 2004 3:17 pm
Lokalizacja: Luboń k. Poznania

Post autor: Pucha » ndz sty 15, 2006 12:07 am

Heh, mam nadzieje, ze jak ja wymienie tez wszystko wroci do normy :)
Tak to juz jest, ze po kupnie uzywanego auta zawsze trzebe troche przy nim powymieniac, a tez nie wszystkie problemy wyjda od razu... Czasem po kilku miesiacach dopiero daja o sobie znac. Ale - cos za cos :D
XJ '90 4.0 non HO Ltd - sprzedany... :(
Be a man - fix the glitch, just remember life's a BITCH

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » pn mar 06, 2006 2:46 pm

hm...tak mnie naszlo ostatnio...
przeszukalem forum ale nie znalazlem odpowiedzi....
czytajac faq odnosnie kluczykologii w cherokee stwierdzilem ze sobie cos takiego zrobie....
ale poszedlem do mego syfa i sie okazalo ze on nie posiada lampki "check engine" no chyba ze to ta sama ktora pokazuje zaciagniety reczny itd....

sprawdzilem po VINie i rocznik pokazuje prawidlowo '90.... tak ma byc??
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pn mar 06, 2006 2:54 pm

twister1 pisze:hm...tak mnie naszlo ostatnio...
przeszukalem forum ale nie znalazlem odpowiedzi....
czytajac faq odnosnie kluczykologii w cherokee stwierdzilem ze sobie cos takiego zrobie....
ale poszedlem do mego syfa i sie okazalo ze on nie posiada lampki "check engine" no chyba ze to ta sama ktora pokazuje zaciagniety reczny itd....

sprawdzilem po VINie i rocznik pokazuje prawidlowo '90.... tak ma byc??
te kody to chyba dopiero od 1991 były ... :-?
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » pn mar 06, 2006 11:28 pm

no wlasnie ja tez myslalem ze od 1991 ale na jednym faq znalazlem ze jednak od 1990 ... ale to pewnie jakis blad :P
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt mar 07, 2006 3:11 am

twister1 pisze:no wlasnie ja tez myslalem ze od 1991 ale na jednym faq znalazlem ze jednak od 1990 ... ale to pewnie jakis blad :P
Kluczykowanie jest mozliwe tylko z wtryskiem Mopara a nie Renixa. On sie pojawil w roczniku '91 ale jak to z hamerykanskimi samochodami bywa mogl byc juz w modelach produkowanych w '90. Ja mialem '96 (data wypuszczenia z fabryki bodajze 12.95) i powinien miec reduktor z dlugim wyjsciem na tylni wal (starego typu) a mial juz z krotkm (taki jak w TJ) mimo ze do XJ wprowadzili je dopiero w '97...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » śr mar 08, 2006 10:19 pm

Radek666 pisze:...ale jak to z hamerykanskimi samochodami bywa ...

tiaaa ;) tak to wlasnie wyglada :) no nic..az tak mi to nie jest potrzebne :) wazne zeby dzialal :P a cos ostatnio z tym ma problemy :) ale juz jutro moze bedzie caly dzialajacy:)
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
bumelant
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 11, 2006 4:10 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

problem z podswietlaniem zegarow

Post autor: bumelant » czw mar 16, 2006 12:54 am

witam, kurde normalnie chyba mnie trafi, zakladalem dzisiaj nowe radio do cherokee 2.1TD '93, wiazka audio byla jeszcze oryginalna wiec musialem przerobic na iso i w szystko jest ok (wszystko gra, antena sie wysuwa..etc) niestety jzu poo zlozeniu wszystkiego do kupy zauwazylem ze nie dziala mi podswietlanie zegarow, dalem nura pod deske no i rzeczywiscie bezp 5A od INST LMP zjarany, wymienilem i dalej kupa (znowu sie zjaral) mysle, pewnie bos tam nie tak z kablami kolo radia, wydarlem wsystko, zalozylem nowy bezp (niestety mailem tylko 10A) i hurra swieci, podpiolem radio - tez swieci, no to znowu wszystko poskladalem, i co? podswietlenie znowu padlo... wiazka od radia jest na 100% dobrze zrobiona i to nie ma wplywu, jest tylko troche zbyt dluga i ciezko sie tam miesci przez co mogla inne kable naruszyc... teraz mam problem bo wogole nie moge uruchomic podswietlenia, (pewnie przez ten bezp 10 A), nie wiem gdzie szukac usterki, przegladnolem przekazniki, wszystkie bezp, i wyglada ze jest wsyzstko ok, moze wie ktos co sie dzieje? aha i jak sie rozbiera zegary, moze za nimi znajde usterke

Awatar użytkownika
bumelant
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 11, 2006 4:10 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: bumelant » czw mar 16, 2006 12:58 am

aha, jeszcze zauwazylem ze padl przy okazji regulator od nawiewu (ten od rodzaju nawiewu) niezaleznie od pozycji wieje tylko na szybe, dziala tylko OFF, kable i wtyczki w dziurze od radia wygladaja wporzadku ale chyba problem sie znajduje wlasnie w okolicach nawiewu i radia, POMOCY!

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw mar 16, 2006 4:58 am

bumelant pisze:aha, jeszcze zauwazylem ze padl przy okazji regulator od nawiewu (ten od rodzaju nawiewu) niezaleznie od pozycji wieje tylko na szybe, dziala tylko OFF, kable i wtyczki w dziurze od radia wygladaja wporzadku ale chyba problem sie znajduje wlasnie w okolicach nawiewu i radia, POMOCY!
No cos porozlaczales ;-)
Nawiew dziala na podcisnienie - musialy rurki z przelacznika pospadac... no i przede wszystkim bedzie chodzilo na wlaczonym silniku!
Co do elektryki to wrozenie z fusow - gdzies masz zwarcie i pewnie upalony kabel tez... zacznij od sprawdzenia czy jest napiecie na bezpieczniku oswietlenia deski
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
bumelant
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 11, 2006 4:10 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: bumelant » pt mar 17, 2006 1:00 am

nawiew juz hula, rzeczywiscie sie rurki obluzowaly, a co do podswietlania to walczylem dlugo.. rozebralem cala deske rozdzielcza przegladalem wszystko ale oryginalnego obwodu nie uruchomilem, musialo cos sie zjarac w niedostepnym miejscu, wiec odpiolem to co bylo i zrobilem obejscie, (plusa wziolem z postojowek, puscilem go przez 5A bezpiecznik i wszystko pieknie dziala, na dzisiaj mam dosyc, uderzam w kime

Awatar użytkownika
brusso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 14, 2006 4:54 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brusso » pt mar 17, 2006 9:45 am

Toś sie chłopie napracował !! !! !!
Mnie czeka rozebranie i wyjęcie zegarów bo wskaźnik temperatury raz nie działa!
2.5 literka benzynka, gazik, muł nad muły ale zielony...:)

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt mar 17, 2006 9:52 am

brusso pisze:To¶ sie ch³opie napracowa³ !! !! !!
Mnie czeka rozebranie i wyjêcie zegarów bo wska¼nik temperatury raz nie dzia³a!
A jestre spewnien ze to wakaznik a nie czujnik/kabel?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
brusso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 14, 2006 4:54 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brusso » pt mar 17, 2006 1:30 pm

Tak.
Jakiś czas temu wymieniałem żarówkę :)3 od podświetlania zegarów i od tamtej pory nie działa, więc raczej napewno to.
Swoją droga sprawdziłem czujnik i kabel i jest wporzo. :)2
2.5 literka benzynka, gazik, muł nad muły ale zielony...:)

Awatar użytkownika
bumelant
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 11, 2006 4:10 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

wskaznik cisnienia oleju xj 2.1td '93

Post autor: bumelant » sob mar 25, 2006 8:01 am

witam, mam maly problemik, po zmianie oleju+filtra w moim xj 2.1td z 93r wskaznik cisnienia pokazuje jakies glupoty a dokladniej to tak: na wolnych obrotach jest ok i pokazuje jakies 3,5 ale na wyzszych obrotach to swiruje i skacze od ok5 do 13 (poza skala juz) olej jaki zalalem to dobry i dosc drogi FUCHS Titan 10w40 polsyntetyk, filtr roznil sie dlugoscia od zalozonego wczesniej ale wszystko pasuje bez zarzutu, mial juz ktos taka sytuacje? mi sie wydaje ze to bedzie czujnik cisnienia ale jezeli sie myle to prosze mnie naprowadzic na wlasciwy kierunek :) Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » sob mar 25, 2006 8:50 am

ta raczej czujnik cisnienia swiruje. Tez tak mialem. Odkrec taka mala nakretke trzymajaca kabelek przy czujniku, psiknij do srodka WD40 i powinno byc o'k.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
bumelant
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 11, 2006 4:10 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: bumelant » ndz mar 26, 2006 5:35 pm

u mnie kabla nie trzyma sruba, tylko nakretka (nagwintowany precik wystaje z czunika ale jest szczelnie wszystko zalane tworzywem)nigdzie tam nie ma zadnej szczeliny), jakies inne sugestie?

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » ndz mar 26, 2006 8:37 pm

u mnie byl nagwintowany precik i dwie nakretki. Po ich odkreceniu pojawiala sie mala szczelina. Widocznie masz inny czujnik...pozostaje wymiana lub proba nawiercenia malej dziurki i wpsikniecia wd 40...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
bumelant
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 11, 2006 4:10 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: bumelant » pn mar 27, 2006 2:26 pm

okazalo sie ze mozna calkowicie sciagnac z niego obudowe, zapsikalem i rzeczywiscie pomoglo, Dzieki za pomoc,
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
bumelant
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 11, 2006 4:10 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

czujnik poziomu paliwa

Post autor: bumelant » czw mar 30, 2006 10:34 pm

witam! to znowu ja, tym razem sie zabieram za kolejny czujnik a mianowicie od poziomu paliwa.. zawiesza sie na ok 1/4 pojemnosci baku, jeszcze tam nie zagladalem i dlateo pytam zeby nie bladzic.. jest dostep do niego przez bagaznik (pod tapicerka) jak sie czsaem zdarza w niektoirych samochodach, cz musze odkrecic zbiornik? XJ' 93, z gory dzieki za odpowiedz
pozdrawiam!
XJ '93 2.1 TD, 231, LSD, lift 2''

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Re: czujnik poziomu paliwa

Post autor: Radek666 » pn kwie 03, 2006 12:07 pm

bumelant pisze:witam! to znowu ja, tym razem sie zabieram za kolejny czujnik a mianowicie od poziomu paliwa.. zawiesza sie na ok 1/4 pojemnosci baku, jeszcze tam nie zagladalem i dlateo pytam zeby nie bladzic.. jest dostep do niego przez bagaznik (pod tapicerka) jak sie czsaem zdarza w niektoirych samochodach, cz musze odkrecic zbiornik? XJ' 93, z gory dzieki za odpowiedz
pozdrawiam!

Wejdz pod auto i spojzyj od przodu na zbiornik - w gornej czesci jest pompa - wyciagniesz bez zdejmowania zbiornika
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » pn kwie 03, 2006 2:28 pm

kurcze :)
tez kiedysdz musze zalac wiecej jak cwierc baku :) od kiedy go mam to wlasnie max jakie widzialem to cwierc baku (trzymam tylko tyle ile wymagane jest zeby pompa nie dostala w pupe jak jezdze na gazie...)

tak sobie kiedys myslalem zatankowac do pelna...benzyny.... 75litrow *3,77 = :) prawie 283pln ... masakra ... :)

ale kiedys to zrobie!! :) ot co!
Cherokee '90
.:: Twister ::.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości