xJ CZY 3 DRZWI CZY 5???
Moderator: Mroczny
xJ CZY 3 DRZWI CZY 5???
upatrzylem sobie w niemczech brzydkiego xj ,bo ma trzy drzwi
jest brzydki czy nie?
chodzi mi o to czy go kidys sprzedam jak sie znudzi
czy dla was bylaby jakas roznica, jak byscie kupowali?
jest brzydki czy nie?
chodzi mi o to czy go kidys sprzedam jak sie znudzi
czy dla was bylaby jakas roznica, jak byscie kupowali?
Ja zdecydowanie jestem za 5 drzwiowym ale znam kilku zwolenników 3 drzwiowych. To musi być amator (3 door) wśród amatorów (jeepów).
Czyli mocno Ci się zacieśnia krąg odbiorców.
Był kiedyś topic o tym - sztywność nadwozia i takie tam. Spróbuj poszukać.
BTW, a może 3 drzwiowy mniej pali?
Czyli mocno Ci się zacieśnia krąg odbiorców.
Był kiedyś topic o tym - sztywność nadwozia i takie tam. Spróbuj poszukać.
BTW, a może 3 drzwiowy mniej pali?

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Inaczej - ten nie jest zly, o ile nie spieszysz sie nigdy i nigdzieczaykowski pisze:poczytaj opinie o td w peepach.gdzieś mi się obiło że średnie są


Plusy 2.1TD to latwy dostep do czesci, bo to stary turbodiesel Renault, no i niskie spalanie - Waaaaltz, do tablicy!
mialem wiele,wiele jeepow, xjota wspominam najlepiej
kiedy wymawiam slowo jeep zaraz widze stracje CPN przed oczami!
dlatego chce diesla, mam silnik citroena jest taki sam jak ten oryginallny w jeepie 2,1td, tzn nie jest taki sam ma 108KM a w jeepie 80KM, dlatego o silnik sie nie martwie.
przerobilem kiedys zj na diesla- to bylo cos, ale mialem skrzynie od wranglera manualna...ale to stara historia
chce xj bo mam do nich slabosc, jest taki maly i zgrabny, ale 3 drzwi
ale nie chce dokladac 1000e za nastepne dwoje drzwi
kiedy wymawiam slowo jeep zaraz widze stracje CPN przed oczami!
dlatego chce diesla, mam silnik citroena jest taki sam jak ten oryginallny w jeepie 2,1td, tzn nie jest taki sam ma 108KM a w jeepie 80KM, dlatego o silnik sie nie martwie.
przerobilem kiedys zj na diesla- to bylo cos, ale mialem skrzynie od wranglera manualna...ale to stara historia
chce xj bo mam do nich slabosc, jest taki maly i zgrabny, ale 3 drzwi

ale nie chce dokladac 1000e za nastepne dwoje drzwi
jak mi sie gdzies spieszy to mam YAMAHE R1 180KM I 165kg WAGI!Voytass pisze:Inaczej - ten nie jest zly, o ile nie spieszysz sie nigdy i nigdzieczaykowski pisze:poczytaj opinie o td w peepach.gdzieś mi się obiło że średnie są2.5 z kolei jest zly, co po zsumowaniu i podzieleniu przez dwa (dwa modele silnika) daje, ze silniki diesla sa srednie w Jeepie
Plusy 2.1TD to latwy dostep do czesci, bo to stary turbodiesel Renault, no i niskie spalanie - Waaaaltz, do tablicy!
a jeep ma byc do objezdzania, tylko po lasach i lakach, na szose sie nim nie wybieram!
a kto wie co poza skrzynia i silnikiem jest innego w benzynie i dieslu?
O to to właśnie miałem na myśli pisząc: A i tak masz negatywny stosunekJONY B pisze:kiedy wymawiam slowo jeep zaraz widze stracje CPN przed oczami!...
To za darmo tego jeepa 3D znalazłeś?JONY B pisze:...ale nie chce dokladac 1000e za nastepne dwoje drzwi
Poza tym te 2,1 TD są ubogie ale jak tylko do lasu potrzebujesz to 4x4 ma (231).
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
mam zaplacic 500euro, ale jak wloze mocniejszy silnik 2,1 z citroena zarejestruje(oponyitp) to wyjdzie 9tys!
nie mam negatywnego stosunku do jeepow, tylko do ich spalania, ale bajka sie konczy z chwila kupna diesla
jezdze l200 , ale niestety trzesie, po za tym mniam
ale chce tansze auto diesla, ale jak popatrze na ceny pajero to stary model wychodzi tez oklo 9tys to wole jeepa
nie mam negatywnego stosunku do jeepow, tylko do ich spalania, ale bajka sie konczy z chwila kupna diesla
jezdze l200 , ale niestety trzesie, po za tym mniam
ale chce tansze auto diesla, ale jak popatrze na ceny pajero to stary model wychodzi tez oklo 9tys to wole jeepa
A nie kombinowałeś czasem tak jak wszyscy, że
12l ON po 3,6zł = 43 zł/100km
20l LPG po 2,15 = 43 zł/100km
A jednak 4.0 ma wszystko to czego nie ma diesel.
Ale to tylko tak, nie ciągnijmy znów dyskusji o spalaniu
12l ON po 3,6zł = 43 zł/100km
20l LPG po 2,15 = 43 zł/100km
A jednak 4.0 ma wszystko to czego nie ma diesel.
Ale to tylko tak, nie ciągnijmy znów dyskusji o spalaniu

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
plusy dwu drzwiowych (bo to sa dwa drzwi + klapa
):
- wiecej miejsca dla kierowcy
- wygodniejsze wsiadanie i wysiadanie dla kierowcy
minusy cztero drzwiowych
- mniej miejsca w z tylu (tylne siedzenie jest przesuniete o okolo poltora cala i jest mniej miejsca na bagaze: w cztero drzwiowym moge na plask polozyc kolo 33x1250, w dwu drzwiowym ciezko zmiescic)
- drzwi maja wieksza tendencje sie urywac na zawiasie z powodu wiekszego ciezaru
plusy cztero drzwiowych:
- pasazerom wygodniej wsiadac
- wiecej miejsca na bagaze
minusy cztero drzwiowych:
- troche ciasniej jest kierowcy

- wiecej miejsca dla kierowcy
- wygodniejsze wsiadanie i wysiadanie dla kierowcy
minusy cztero drzwiowych
- mniej miejsca w z tylu (tylne siedzenie jest przesuniete o okolo poltora cala i jest mniej miejsca na bagaze: w cztero drzwiowym moge na plask polozyc kolo 33x1250, w dwu drzwiowym ciezko zmiescic)
- drzwi maja wieksza tendencje sie urywac na zawiasie z powodu wiekszego ciezaru
plusy cztero drzwiowych:
- pasazerom wygodniej wsiadac
- wiecej miejsca na bagaze
minusy cztero drzwiowych:
- troche ciasniej jest kierowcy
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny... o wygodnieszych przednich fotelach nie wspominam (sa zdecydowanie glebsze)... do tylu wsiada sie koszmarnie trudno ale to w przypadku autka wylacznie w teren to nie jest problem...
oczywiscie, ze sprzedac bedzie trudniej trzy niz pieciodrzwiowke. Ale... z jednej strony piszesz, ze chcesz sprzedac po roku a z drugiej odnosze wrazenie, ze chcesz tak pomodzic coby ozenic sie z autkiem, bo jaki "zielony" uzytkownik szukajacy bulwara kupi jeepa z silnikiem od pajero??? Jak zaczniesz mody, to zapomnij o latwej sprzedazy...
Do odsprzedazy najlatwiejszy wiec bedzie dobrze wyposazony samochod z niedozajechania silniczkiem 4,0 i bez jakichkolwiek przerobek...
oczywiscie, ze sprzedac bedzie trudniej trzy niz pieciodrzwiowke. Ale... z jednej strony piszesz, ze chcesz sprzedac po roku a z drugiej odnosze wrazenie, ze chcesz tak pomodzic coby ozenic sie z autkiem, bo jaki "zielony" uzytkownik szukajacy bulwara kupi jeepa z silnikiem od pajero??? Jak zaczniesz mody, to zapomnij o latwej sprzedazy...
Do odsprzedazy najlatwiejszy wiec bedzie dobrze wyposazony samochod z niedozajechania silniczkiem 4,0 i bez jakichkolwiek przerobek...
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

no chyba jednak nie do szybkiego sprzedania-moja nadinterpretacja trochedj_wojtecki pisze: Do odsprzedazy najlatwiejszy wiec bedzie dobrze wyposazony samochod z niedozajechania silniczkiem 4,0 i bez jakichkolwiek przerobek...

poza tym każda potwora znajdzie swego amatora - jak ma czas i $ to w końcu sprzeda nawet najbardziej zmotanego
dj_wojtecki pisze:jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny...

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
tak masz racje, chodzi o to ze jakbym mial 5drzwi to bykm nie chcial go sprzedawac, a 3 drzwiowy moze ---- moge nie wytrzymac ze mam cos co mi sie nie podoba, a wiec bede go chcial zamienic na 5 i tu problem, bo moze sie przyzwyczaje....dj_wojtecki pisze:jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny... o wygodnieszych przednich fotelach nie wspominam (sa zdecydowanie glebsze)... do tylu wsiada sie koszmarnie trudno ale to w przypadku autka wylacznie w teren to nie jest problem...
oczywiscie, ze sprzedac bedzie trudniej trzy niz pieciodrzwiowke. Ale... z jednej strony piszesz, ze chcesz sprzedac po roku a z drugiej odnosze wrazenie, ze chcesz tak pomodzic coby ozenic sie z autkiem, bo jaki "zielony" uzytkownik szukajacy bulwara kupi jeepa z silnikiem od pajero??? Jak zaczniesz mody, to zapomnij o latwej sprzedazy...
Do odsprzedazy najlatwiejszy wiec bedzie dobrze wyposazony samochod z niedozajechania silniczkiem 4,0 i bez jakichkolwiek przerobek...
ale diesel ma to czego nie ma 4.0 plus lpg -BAGAZNIKSiMarco pisze:A nie kombinowałeś czasem tak jak wszyscy, że
12l ON po 3,6zł = 43 zł/100km
20l LPG po 2,15 = 43 zł/100km
A jednak 4.0 ma wszystko to czego nie ma diesel.

ja zdecydowalem sie na ropniaka bo czesto woze wielkogabarytowe przedmioty. przy pelonwymiarowym zapasie i butli z tylu zapakujesz najwyzek kilka reklamowek

a tak mam dojazdowke i duuuuzo miajsca
XJ '91 2.1td był
WG '99 4,7 QD
WG '99 4,7 QD

wygląd jest nawet ok (zresztą non-gustum disputanta czy jakoś tak
), gorzej z praktycznością- trza dopasować pod indywidualne potrzeby- jak będzie więcej ludzi na codzień do wożenia to trochę niewygodnie, ale jak się samemu śmiga- czemu nie 


Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość