xJ CZY 3 DRZWI CZY 5???

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

xJ CZY 3 DRZWI CZY 5???

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 2:21 pm

upatrzylem sobie w niemczech brzydkiego xj ,bo ma trzy drzwi
jest brzydki czy nie?
chodzi mi o to czy go kidys sprzedam jak sie znudzi
czy dla was bylaby jakas roznica, jak byscie kupowali?

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » wt sty 31, 2006 2:28 pm

Ja zdecydowanie jestem za 5 drzwiowym ale znam kilku zwolenników 3 drzwiowych. To musi być amator (3 door) wśród amatorów (jeepów).
Czyli mocno Ci się zacieśnia krąg odbiorców.
Był kiedyś topic o tym - sztywność nadwozia i takie tam. Spróbuj poszukać.

BTW, a może 3 drzwiowy mniej pali? :lol:
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 2:36 pm

sa tacy co mowia tak , do 3 wygodniej sie wsiada
sa tacy co mowia ze , problem jest z wkladaniem dziecka w fotelik :)21
sa tacy ?

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » wt sty 31, 2006 2:42 pm

Spodziewam sie ze samochod jest najpierw do lekkiego remontu a potyem od razu do sprzedaży wiec nie baw sie w 3 d tylko kup popularniejszy-łatwiej go pchniesz dalej..

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 2:47 pm

chce nim troche pojezdzic, chociaz rok, no i kiedy bede go sprzedawal to powinien byc tani 9tys okolo 2,1td
ale mi tez sie nie podoba trzy drzwiowy........ i mam dylemat

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » wt sty 31, 2006 2:51 pm

Jak ci się nie podoba to nie kupuj. Bedziesz przez rok sie w#@wial jak bedziesz na niego patrzyl? Albo bedziesz wieszal psy na pipie :D
A i tak masz negatywny stosunek :lol: :wink:
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » wt sty 31, 2006 2:52 pm

poczytaj opinie o td w peepach.gdzieś mi się obiło że średnie są :)21

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » wt sty 31, 2006 2:56 pm

czaykowski pisze:poczytaj opinie o td w peepach.gdzieś mi się obiło że średnie są :)21
Inaczej - ten nie jest zly, o ile nie spieszysz sie nigdy i nigdzie :)21 2.5 z kolei jest zly, co po zsumowaniu i podzieleniu przez dwa (dwa modele silnika) daje, ze silniki diesla sa srednie w Jeepie ;)

Plusy 2.1TD to latwy dostep do czesci, bo to stary turbodiesel Renault, no i niskie spalanie - Waaaaltz, do tablicy!
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 2:59 pm

mialem wiele,wiele jeepow, xjota wspominam najlepiej
kiedy wymawiam slowo jeep zaraz widze stracje CPN przed oczami!
dlatego chce diesla, mam silnik citroena jest taki sam jak ten oryginallny w jeepie 2,1td, tzn nie jest taki sam ma 108KM a w jeepie 80KM, dlatego o silnik sie nie martwie.
przerobilem kiedys zj na diesla- to bylo cos, ale mialem skrzynie od wranglera manualna...ale to stara historia
chce xj bo mam do nich slabosc, jest taki maly i zgrabny, ale 3 drzwi :)11
ale nie chce dokladac 1000e za nastepne dwoje drzwi

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 3:03 pm

Voytass pisze:
czaykowski pisze:poczytaj opinie o td w peepach.gdzieś mi się obiło że średnie są :)21
Inaczej - ten nie jest zly, o ile nie spieszysz sie nigdy i nigdzie :)21 2.5 z kolei jest zly, co po zsumowaniu i podzieleniu przez dwa (dwa modele silnika) daje, ze silniki diesla sa srednie w Jeepie ;)

Plusy 2.1TD to latwy dostep do czesci, bo to stary turbodiesel Renault, no i niskie spalanie - Waaaaltz, do tablicy!
jak mi sie gdzies spieszy to mam YAMAHE R1 180KM I 165kg WAGI!
a jeep ma byc do objezdzania, tylko po lasach i lakach, na szose sie nim nie wybieram!
a kto wie co poza skrzynia i silnikiem jest innego w benzynie i dieslu?

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » wt sty 31, 2006 3:07 pm

JONY B pisze:kiedy wymawiam slowo jeep zaraz widze stracje CPN przed oczami!...
O to to właśnie miałem na myśli pisząc: A i tak masz negatywny stosunek
JONY B pisze:...ale nie chce dokladac 1000e za nastepne dwoje drzwi
To za darmo tego jeepa 3D znalazłeś?

Poza tym te 2,1 TD są ubogie ale jak tylko do lasu potrzebujesz to 4x4 ma (231).
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 3:12 pm

mam zaplacic 500euro, ale jak wloze mocniejszy silnik 2,1 z citroena zarejestruje(oponyitp) to wyjdzie 9tys!
nie mam negatywnego stosunku do jeepow, tylko do ich spalania, ale bajka sie konczy z chwila kupna diesla
jezdze l200 , ale niestety trzesie, po za tym mniam
ale chce tansze auto diesla, ale jak popatrze na ceny pajero to stary model wychodzi tez oklo 9tys to wole jeepa

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 3:17 pm

przekonaliscie mnie!
kupuje 4l benzyne, bo 2i cos to pewnie nie dostane(chodzi o manual) i wywalam benzyniaka i zzaloze silnik i skrzynie od pajero 2,5td
i bede mial co chce , dobry silnik i jeepa 5 drzwi i satysfakcje..znowu :D , ze poprawilem jeepa!

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » wt sty 31, 2006 3:23 pm

A nie kombinowałeś czasem tak jak wszyscy, że
12l ON po 3,6zł = 43 zł/100km
20l LPG po 2,15 = 43 zł/100km

A jednak 4.0 ma wszystko to czego nie ma diesel.

Ale to tylko tak, nie ciągnijmy znów dyskusji o spalaniu !!
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 3:28 pm

nie ja kombinuje inaczej-10-12l OO po 2,20=25zl i to zawsze mniej nigdy wiecej!
po 2....... --niewazne, bo sie ktos obrazi
wole diesla -tak powiem

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt sty 31, 2006 3:28 pm

plusy dwu drzwiowych (bo to sa dwa drzwi + klapa :D):
- wiecej miejsca dla kierowcy
- wygodniejsze wsiadanie i wysiadanie dla kierowcy
minusy cztero drzwiowych
- mniej miejsca w z tylu (tylne siedzenie jest przesuniete o okolo poltora cala i jest mniej miejsca na bagaze: w cztero drzwiowym moge na plask polozyc kolo 33x1250, w dwu drzwiowym ciezko zmiescic)
- drzwi maja wieksza tendencje sie urywac na zawiasie z powodu wiekszego ciezaru

plusy cztero drzwiowych:
- pasazerom wygodniej wsiadac
- wiecej miejsca na bagaze

minusy cztero drzwiowych:
- troche ciasniej jest kierowcy
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » wt sty 31, 2006 3:49 pm

jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny... o wygodnieszych przednich fotelach nie wspominam (sa zdecydowanie glebsze)... do tylu wsiada sie koszmarnie trudno ale to w przypadku autka wylacznie w teren to nie jest problem...

oczywiscie, ze sprzedac bedzie trudniej trzy niz pieciodrzwiowke. Ale... z jednej strony piszesz, ze chcesz sprzedac po roku a z drugiej odnosze wrazenie, ze chcesz tak pomodzic coby ozenic sie z autkiem, bo jaki "zielony" uzytkownik szukajacy bulwara kupi jeepa z silnikiem od pajero??? Jak zaczniesz mody, to zapomnij o latwej sprzedazy...

Do odsprzedazy najlatwiejszy wiec bedzie dobrze wyposazony samochod z niedozajechania silniczkiem 4,0 i bez jakichkolwiek przerobek...
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » wt sty 31, 2006 3:52 pm

dj_wojtecki pisze: Do odsprzedazy najlatwiejszy wiec bedzie dobrze wyposazony samochod z niedozajechania silniczkiem 4,0 i bez jakichkolwiek przerobek...
no chyba jednak nie do szybkiego sprzedania-moja nadinterpretacja troche :oops:

poza tym każda potwora znajdzie swego amatora - jak ma czas i $ to w końcu sprzeda nawet najbardziej zmotanego

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt sty 31, 2006 4:04 pm

dj_wojtecki pisze:jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny...
???? bardziej sztywny?????? Wlasnie na odwrot ze wzgledu na wiekszy otwor drzwiowy.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Elmir
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 12, 2005 11:24 am
Lokalizacja: Warszawa Ryki
Kontaktowanie:

Post autor: Elmir » wt sty 31, 2006 5:30 pm

Myślę że ilość dżwi to kwestja gustu. A w tej chwili 3d to nawet rarytasik sam bym takiego chciał :lol:

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » wt sty 31, 2006 5:37 pm

dj_wojtecki pisze:jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny... o wygodnieszych przednich fotelach nie wspominam (sa zdecydowanie glebsze)... do tylu wsiada sie koszmarnie trudno ale to w przypadku autka wylacznie w teren to nie jest problem...

oczywiscie, ze sprzedac bedzie trudniej trzy niz pieciodrzwiowke. Ale... z jednej strony piszesz, ze chcesz sprzedac po roku a z drugiej odnosze wrazenie, ze chcesz tak pomodzic coby ozenic sie z autkiem, bo jaki "zielony" uzytkownik szukajacy bulwara kupi jeepa z silnikiem od pajero??? Jak zaczniesz mody, to zapomnij o latwej sprzedazy...

Do odsprzedazy najlatwiejszy wiec bedzie dobrze wyposazony samochod z niedozajechania silniczkiem 4,0 i bez jakichkolwiek przerobek...
tak masz racje, chodzi o to ze jakbym mial 5drzwi to bykm nie chcial go sprzedawac, a 3 drzwiowy moze ---- moge nie wytrzymac ze mam cos co mi sie nie podoba, a wiec bede go chcial zamienic na 5 i tu problem, bo moze sie przyzwyczaje....

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » wt sty 31, 2006 5:57 pm

Mnie sie podobaja auta 3 drzwiowe i jakbym mial juz doplacac to wole za brak 4tych i 5tych drzwich
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

arafat
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn paź 17, 2005 4:42 pm
Lokalizacja: krynica

Post autor: arafat » wt sty 31, 2006 9:08 pm

SiMarco pisze:A nie kombinowałeś czasem tak jak wszyscy, że
12l ON po 3,6zł = 43 zł/100km
20l LPG po 2,15 = 43 zł/100km

A jednak 4.0 ma wszystko to czego nie ma diesel.
ale diesel ma to czego nie ma 4.0 plus lpg -BAGAZNIK :)21

ja zdecydowalem sie na ropniaka bo czesto woze wielkogabarytowe przedmioty. przy pelonwymiarowym zapasie i butli z tylu zapakujesz najwyzek kilka reklamowek :-?
a tak mam dojazdowke i duuuuzo miajsca
XJ '91 2.1td był
WG '99 4,7 QD :D

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » wt sty 31, 2006 9:35 pm

moim zdaniem trzydrzwiowy jest bardzo klimatyczny! Bardziej przypomina klasyki typu Bronco, Blazer itp...Mialem takiego z dieslem 2100 td i byl o'k! A sprzedawal sie rowny miesiac...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt sty 31, 2006 9:38 pm

wygląd jest nawet ok (zresztą non-gustum disputanta czy jakoś tak ;) ), gorzej z praktycznością- trza dopasować pod indywidualne potrzeby- jak będzie więcej ludzi na codzień do wożenia to trochę niewygodnie, ale jak się samemu śmiga- czemu nie :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość