pytanie pierwsze - do silnika od gory wchodza dwa przewody gumowe, pod katem prostym: jeden z filtra powietrza, drugi cholera wie skad. Co to jest, do czego i co bedzie jak to sie zatka. silnik 4 l.
pytanie drugie: jazda bez reduktora , powiedzmy, ze OK, z 1 na 2 lekkie szarpniecie ale naprawde lekkie. Natomiast jak wlacze reduktor (249) no to szarpnienie jest dupne przy KAZDEJ zmianie biegu. moge prosic o jakies sugestie co to sie sypie i czy sie tym przejmowac?
pytanie trzecie: wskazowka na desce rozdzielczej odnosnie cisnienia oleju, ta na gorze po prawej. jak stoje na swiatlach to jest w 1/4 calej skali, jak dam gazu, nawet maksymalnie jakbym byl w dresie to wychyli sie najwyzej milimetr poza srodkowa pozycje. Tak ma byc? pytam bo kiedys wychylala sie znacznie dalej.
Uff, pomozcie, choc wiem, ze Was wkurza taka wyliczanka.
trzy pytania : silnik, reduktor i cisnienie
Moderator: Mroczny
trzy pytania : silnik, reduktor i cisnienie
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl
http://www.muddoctors.pl
Wiem tylko jak to jest z punktem 1:
1) Przewody odmy odpowietrzające silnik. Po prostu niweluje to skoki ciśnienia wewnątrz, i wypluwa troszkę oleju, który trafia do dolotu żeby się przepalić w silniku (po to idzie w dolot). Rozwiązanie pro-ekologiczne. Jak zatkasz to coś wywali, zapewne korek oleju, ale mogą też wylecieć uszczelki.
1) Przewody odmy odpowietrzające silnik. Po prostu niweluje to skoki ciśnienia wewnątrz, i wypluwa troszkę oleju, który trafia do dolotu żeby się przepalić w silniku (po to idzie w dolot). Rozwiązanie pro-ekologiczne. Jak zatkasz to coś wywali, zapewne korek oleju, ale mogą też wylecieć uszczelki.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości