MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt lut 21, 2006 11:03 am
Czy ktos zakładał silniczek 5.2 V8 do cziroka

Do skrzyni pasi bezproblemu

I co jeszcze trzeba zmotać.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt lut 21, 2006 11:08 am
Adamek pisze:I co jeszcze trzeba zmotać.
rame i mosty od GR

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » wt lut 21, 2006 11:08 am
wg mnie silnik to najlepsza rzecz jaka spotkala cherokieego , wiec po co robic bezsensowna zmote.
lepiej kase i czas wladowac w zmocnienie zawiecha.
A jak masz pusta komore to najlepiej kupic jakas 4,0 i nie kombinowac.
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt lut 21, 2006 11:21 am
Eskapada pisze:Adamek pisze:I co jeszcze trzeba zmotać.
rame i mosty od GR

W takim przypadku to rozwazałem, zakup parcha gr krótkiego i tam zapodac mu silnik 4.0 lub 5.2 z automatem.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt lut 21, 2006 11:24 am
@Drako, zmot jest wiele, wiele bezsensownych, ale jak juz komuś padnie coś na łeb to i tak będzie motał a jak jeszcze wyjdzie z tego całkiem fajna zmota i robiąca dobrze to dopiero wtedy jest satysfakcja

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » wt lut 21, 2006 6:05 pm
Adamek pisze:
W takim przypadku to rozwazałem, zakup parcha gr krótkiego i tam zapodac mu silnik 4.0 lub 5.2 z automatem.
Ciekawe, jakby to jeździło... Próbował ktoś ? Bo napęd to rzeczywiście w jeepach wzorcowy, czego niestety się o mostach nie da powiedzieć

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » wt lut 21, 2006 6:08 pm
misman pisze:Adamek pisze:
W takim przypadku to rozwazałem, zakup parcha gr krótkiego i tam zapodac mu silnik 4.0 lub 5.2 z automatem.
Ciekawe, jakby to jeździło... Próbował ktoś ? Bo napęd to rzeczywiście w jeepach wzorcowy, czego niestety się o mostach nie da powiedzieć

zalezy ktore mosty.... ja jestem bardzo zadowolony z moich

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt lut 21, 2006 7:52 pm
kejtar pisze:
zalezy ktore mosty.... ja jestem bardzo zadowolony z moich

Twoje tutaj są trudno dostępne, a z parcha kupujesz bez problemu.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » śr lut 22, 2006 6:54 am
Adamek pisze:kejtar pisze:
zalezy ktore mosty.... ja jestem bardzo zadowolony z moich

Twoje tutaj są trudno dostępne, a z parcha kupujesz bez problemu.
Czyli problem niekoniecznie jest z mostami tylko z lokalizacja a to jest roznica

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
moomoojeep
- jestem tu nowy...

- Posty: 89
- Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
- Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
-
Kontaktowanie:
Post
autor: moomoojeep » czw lut 23, 2006 6:14 am
Adamek pisze:Czy ktos zakładał silniczek 5.2 V8 do cziroka

Do skrzyni pasi bezproblemu

I co jeszcze trzeba zmotać.
To juz chyba lepiej powiekszyc 4.0L do 4.6L albo 4.7 tzw. stroker. Dobrze zrobiony to okolo 300KM da. Tyllko czy to w Polsce ktos robi? Tutaj to nawet za przyzwoite pieniadze mozna kupic i nie trzeba sie martwic o kable, kabelki, wtyczki, pierdulki, komputery i szmery bajery. Przykrecasz i jedziesz. Ewentualnie zaczynasz martwic sie o pozostala czesc ukladu napedowego. Entliczek, pentliczek: czy jak dodam mocno gazu to Dana 35 przezyje

Marne szanse.
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » czw lut 23, 2006 8:47 am
moomoojeep pisze:Adamek pisze:Czy ktos zakładał silniczek 5.2 V8 do cziroka

Do skrzyni pasi bezproblemu

I co jeszcze trzeba zmotać.
To juz chyba lepiej powiekszyc 4.0L do 4.6L albo 4.7 tzw. stroker. Dobrze zrobiony to okolo 300KM da. Tyllko czy to w Polsce ktos robi? Tutaj to nawet za przyzwoite pieniadze mozna kupic i nie trzeba sie martwic o kable, kabelki, wtyczki, pierdulki, komputery i szmery bajery. Przykrecasz i jedziesz. Ewentualnie zaczynasz martwic sie o pozostala czesc ukladu napedowego. Entliczek, pentliczek: czy jak dodam mocno gazu to Dana 35 przezyje

Marne szanse.
A masz jakieś artykuły na ten temat, może jakaś stronka.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw lut 23, 2006 9:01 am
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » czw lut 23, 2006 9:02 am
No fakt , to takie proste

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
moomoojeep
- jestem tu nowy...

- Posty: 89
- Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
- Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
-
Kontaktowanie:
Post
autor: moomoojeep » czw lut 23, 2006 8:53 pm
Tu masz link:
http://www.jpmagazine.com/techarticles/ ... index.html
Z tymi 300KM to przesadzilem no ale 268KM to ma.
Przykrecasz i hajda. A z V-8 to nowe mocowanie silnika, chlodnica, jak zamontowac wiatrak, czy skrzynia bedzie pasowac, skad kolektor wydechowy? Itd itp.
A jak 268 kucy za malo no to sprezarke mechaniczna na to i pewnie z 350KM bedziesz mial:-)
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » czw lut 23, 2006 9:55 pm
Nie no, te 265 wystarczy

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw lut 23, 2006 10:43 pm
Nie wiem,czy ktoś to motał ale obawiałbym sie problemów z kształtem komory silnikowej

Może też z wyprowadzeniem ukł kierowniczego?
Stroker to lepszy pomysł,tylko że to pewnie wyglada tak:4.0 padł,albo go w ogóle nie ma,a ten v8 gdzieś leży za tanie piniadze.
Szedłbym raczej w stronę 6cyl rzedówki z bejcy,albo mesia

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pt lut 24, 2006 2:14 am
Adamek pisze:Nie no, te 265 wystarczy

Ale przy jakich obrotach... Ja nawet przy bucie w podłodze rzadko kiedy przekraczam 3 tys obrotów

A prędkość podróżną mam w okolicach 1900 obrotów max - wtedy to pod jakieś 120 km/h podchodzi, co wydaje się być barierą rozsądku dla pojazdu o aerodynamice kuchennego kredensu, na 31'' MT'kach
Zwłaszcza po naszych dziurach, umownie nazywanych "drogami"

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pt lut 24, 2006 10:29 am
Wózek miałby robić tylko w terenie, więc dobrze by było co by od dołu osiągał te 265 koników
I pytanie do @Kejtara, do butów 35" jakie mosty wytrzymaja z tak podrasowanym silniczkiem, dana ile

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » sob lut 25, 2006 2:20 am
Adamek pisze:Wózek miałby robić tylko w terenie, więc dobrze by było co by od dołu osiągał te 265 koników
I pytanie do @Kejtara, do butów 35" jakie mosty wytrzymaja z tak podrasowanym silniczkiem, dana ile

To wszystko zalezy od terenu, wagi prawej stopy i szczescia

Jesli bedziesz mial z przodu Dana 30 z lepszymi poloskami i krzyzakami to bedzie to w porzadku.
Z tylu D44 lub 8.25 z wielowpustem 29.
Oczywiscie najlepiej jesli by byly poloski ze stopu

ale to to jest minimum! (no i oczywiscie niegdy nie ma zadnych gwarancji ze cos sie nie zlamie

)
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob lut 25, 2006 8:42 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » sob lut 25, 2006 8:43 am
Słyszałem coś ostatnio o jakiś zajebistych mostach z jakiegoś forda zakładanych do kredensów, niewiecie co to dokładnie jest

Po zamontowaniu podobno można zapomnieć o problemie jakim są awarie na dużych butach.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » sob lut 25, 2006 9:07 am
kejtar pisze:
To wszystko zalezy od terenu, wagi prawej stopy i szczescia

Teren każdy bez wyjątków, a stopa jebucko ciężka, hmmm, co do szczęścia to nie wiem

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » sob lut 25, 2006 9:31 am
Adamek pisze:Słyszałem coś ostatnio o jakiś zajebistych mostach z jakiegoś forda zakładanych do kredensów, niewiecie co to dokładnie jest

Po zamontowaniu podobno można zapomnieć o problemie jakim są awarie na dużych butach.
moze ten

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » sob lut 25, 2006 9:37 am
Czy ty @Eskapada prowokujesz

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » sob lut 25, 2006 9:53 am
Adamek pisze:Czy ty @Eskapada prowokujesz

eee coś Ty stram sie pomóc zrobic pomnik wszak na tym zdjęciu są jak nic 38 - 42 calowe opony

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości