MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr gru 21, 2005 11:09 pm
jak macie koledzy z ladowaniem w kioskach
bo ostatnio cos mi wskazowka wariuje

w czasie jazdy stoi na 14V czyli pionowo ale na postoju przygaszaja mi swiatla, wiatrak zwalnia a wskaznik spada dosc konkretnie...
zanim wyrwe alternator na wymaine szczotek wole sie upewnic jak jest u was??
choc i tak jutro wezme miernik i sprawdze ...
chyba ze ten typ tak ma ale z tego co mi sie przypomina to alternatory daja prad o jednakowych parametrach niezaleznie od obrotow...

no chyba ze regulator napiecia mam skiepszczony...
hmmmm...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr gru 21, 2005 11:14 pm
no z tym jednakowym to tak nie do konca bo po co bylby regulator napiecia
ale wracajac do sedna sprawy to jak jutro bedziesz to sprawdzimy go co do tego ladowania ale nie powinno nic przygasac
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
qubus
-

- Posty: 1018
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: qubus » śr gru 21, 2005 11:45 pm
zobacz czy przypadkiem na tym postoju nie masz wlaczonego ogrzewania tylnej szyby. wtedy spada wskazowka jak diabli.
-
sheriff
-

- Posty: 267
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
- Lokalizacja: Swarzędz
Post
autor: sheriff » czw gru 22, 2005 6:50 am
mniej więcej 13,8V.. +- 0,2 przy zmianie obrotów..
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins

-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw gru 22, 2005 11:01 am
a ja zauwazylem takie zachowanie- lato i ogolnie gorac to wskazowka ponizej 14V , zima jak diabli to rowno w pionie 14V. Z malym ale; tak jest jak rano zpalam - po kilku postojach i startach zawsze troche opada

a i jeszcze musze dodac ze mam troche za "maly) akumulator bo 60Amh..... ( powinien chyba byc 72Amh....

)
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Adam Lewandowski
-

- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adam Lewandowski » czw gru 22, 2005 8:09 pm
klimson pisze:a ja zauwazylem takie zachowanie- lato i ogolnie gorac to wskazowka ponizej 14V , zima jak diabli to rowno w pionie 14V. Z malym ale; tak jest jak rano zpalam - po kilku postojach i startach zawsze troche opada

a i jeszcze musze dodac ze mam troche za "maly) akumulator bo 60Amh..... ( powinien chyba byc 72Amh....

)
chyba było juz na forum o wskaźniku ładowania z tego co pamiętam to on ma pokazywać stan naładowania akumulatora a nie prąd ładowania chyba że się mylę więc sorki ale u mnie nigdy nie dochodzi do 14V i nic sie nie dzieje pali i jeździ nawet w zimę jak są duże mrozy

Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów
-
mixio55
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mixio55 » czw gru 22, 2005 8:36 pm
a akumulator sprawdzałeś, tak właśnie się dzieje jak go alterek nie może naładować go do fula, pewnie już jest stary
-
mixio55
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mixio55 » czw gru 22, 2005 8:44 pm
a kratkę już zamontowałeś ?
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw gru 22, 2005 9:05 pm
aku mam nowy... banera ... jukis tam wapniowy ktory wymaga duzego pradu ladowania...
jutro znajde chwile to sprawdze miernikiem prad ladowania i sie sprawa wyjasni
u mnie zawsze ladowal na 14,8 V

i grala gitara ...
pewno sie szczotki koncza powoli w alternatorku...

za regeneracje z wymiana szczotek, regulatora, lozysk, piaskowanko i malowanko wolaja w BENDIX SERVISIE ok 170 pln

a jak robic to robic ... polsrodkow i motania na druty nie znosze...
@mixio - nietety nie zalozylem jeszcze - czasu notorycznie brak ...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
mixio55
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mixio55 » czw gru 22, 2005 9:26 pm
no to jak bateryjka dobra to pewnie bankowo alternator, osobiście go już dawno wywaliłem i wstawiłem innego od audi na dodatek przeniosłem go w miejsce sprężarki klimy i mam wreszcie spokój, a wymiana szczotek w jeepowskim to k...wa horror był, teraz to trwa 5 minut
-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » czw lut 23, 2006 8:49 pm
Witam.
W moim syfie tez pojawil sie problem z ladowaniem....
Wieczorem przyjechalem postawilem auto pod dom i jak rano przyszedlem odpalilem i pojechalem na zakupy... po drodze zauwazylem ze kierunkowskazy mi nie chca dzialac ...zdziwilem sie ... zajechalem na parking po auchana i kukam a tu wskazowka Voltow przy czerownym polu (jakies 10-11V)
wylaczylem nadmuch i radio to odzyskalem kierunkowskazy
Sprawdzilem bezpieczniki ....stuknalem pare razy w alternator (liczac ze moze tylko szczotki sie zawiesily) ale nic nie pomoglo....
Jest jakas szansa ze to po prostu rozladowal sie akumulator

(watpie ale moze.. ;p) czy niestety trzeba bedzie wyciagac alternator??
Pozdrawiam...
Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
mixio55
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mixio55 » czw lut 23, 2006 9:28 pm
Sprawdz voltomierzem ładowanko i będziesz wiedział natychmiast,
i przywdziej zawczasu mundurek ochronny i browara nie zapomnij
trochę Ci zejdzie

Trza ciąć metal i krzesać iskry
-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » czw lut 23, 2006 11:45 pm
mixio55 pisze: przywdziej zawczasu mundurek ochronny i browara nie zapomnij
trochę Ci zejdzie

rozumiem ze zakladasz tak jak ja ze niestety bez wymontowywania alternatora sie nie obejdzie

no nic...trzeba to trzeba....
pozdrawiam
Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
mixio55
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mixio55 » pt lut 24, 2006 12:11 am
Ja swój już wywaliłem, założyłem od audi w miejsce sprężarki klimy
Trza ciąć metal i krzesać iskry
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pt lut 24, 2006 2:45 am
twister1 pisze:Witam.
W moim syfie tez pojawil sie problem z ladowaniem....
Wieczorem przyjechalem postawilem auto pod dom i jak rano przyszedlem odpalilem i pojechalem na zakupy... po drodze zauwazylem ze kierunkowskazy mi nie chca dzialac ...zdziwilem sie ... zajechalem na parking po auchana i kukam a tu wskazowka Voltow przy czerownym polu (jakies 10-11V)
wylaczylem nadmuch i radio to odzyskalem kierunkowskazy
Sprawdzilem bezpieczniki ....stuknalem pare razy w alternator (liczac ze moze tylko szczotki sie zawiesily) ale nic nie pomoglo....
Jest jakas szansa ze to po prostu rozladowal sie akumulator

(watpie ale moze.. ;p) czy niestety trzeba bedzie wyciagac alternator??
Pozdrawiam...
Wyglada ze Ci cos nie laczy na kablach/bezpiecznikach - dmuchawa jest na tym samym kablu co wskaznik napiecia (kierunkowskazy to nie jestem pewien - trzeba rzucic okiem na schemat).
Ale zmierzenie napiecia na aku miernikiem wszystko by wyjasnilo

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
meanstreak
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 2:53 pm
Post
autor: meanstreak » pt lut 24, 2006 9:25 am
w moim aucie jest tak samo. ale nie mam kłopotów z odpalaniem. jak się zatrzymam to światła przygasają i dmuchawa zwalnia. ale ja mam za mało wolne obroty. po podłączeniu miernikia niby wszystko jest ok. alternator był rozbierany 2 razy przez dobrego elektryka i gość daje sobie rękę obciąć że jest z nim (alternatorem) wszystko jak najbardziej ok. jak podnosze obroty to jest prawie dobrze. prawie bo wskazówka jest milimetr przed 14V. i zauważyłęm jeszcze że jak odpalam zimny samochód to wskazówka dłużej pozostaje przy 14V.
pozdrawiam
-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » pt lut 24, 2006 2:26 pm
Radek666 pisze:
Wyglada ze Ci cos nie laczy na kablach/bezpiecznikach - dmuchawa jest na tym samym kablu co wskaznik napiecia (kierunkowskazy to nie jestem pewien - trzeba rzucic okiem na schemat).
Ale zmierzenie napiecia na aku miernikiem wszystko by wyjasnilo

Ale mi dmuchawa dziala... i nawet po wylaczeniu dmuchawy wskaznik nie podnosi sie...
Dzisiaj zmierze napiecie i sie rozwieja watpliwosci (przynajmniej niektore

)
Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt lut 24, 2006 4:09 pm
mixio55 pisze:Ja swój już wywaliłem, założyłem od audi w miejsce sprężarki klimy
Teraz ja mam jego alternator jet tak samo stoje to spada wszystko do 12v lekko obroty do góry juz jest 14V regulator napiecia od poldka mam bo kolega swój gdzies podział

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt lut 24, 2006 4:14 pm
a kumpel ma po reanimacji alternator i tez ma taki efekt

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » sob lut 25, 2006 12:59 am
no u mnie najgorsze jest to ze nawet po zwiekszeniu obrotow ladowanie sie nie poprawia
dzisiaj sprawdzilem napiecie ladowania i niestety aleternator nic nie laduje
bedzie na 100% potrzeba wyciagac alternator

Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » sob lut 25, 2006 9:13 am
twister1 pisze:no u mnie najgorsze jest to ze nawet po zwiekszeniu obrotow ladowanie sie nie poprawia
dzisiaj sprawdzilem napiecie ladowania i niestety aleternator nic nie laduje
bedzie na 100% potrzeba wyciagac alternator

Nie martw sie nie ma dużo roboty, szczotki wymienisz i bedzie robił jak trzeba, ja zakładałem jakieś boscha za 10 zł, robią jak narazie bezproblemowo

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość