Teorytycznie wiem jakie sa roznice miedzy wersjami rubicon i sport, ale interesowalyby mnie czyjes prywatne doswiadczenia.
Odkad rubicon nie dostal homologacji na europe trudno ta wersje dostac, ale... czy sa jakies znaczne problemy zeby:
- zainstalowac pelne blokady przod i tyl w wersji sport? sterowane np z kompresora?
- czy to przelozenie reduktora 4:1 w rubiconie wogole jest praktyczne w porownaniu ze standardowym 2,7:1 ? przeciez przy tej mocy 4L silnika chyba nie jest to takie istotne...
- czy te mosty w TJ dana 30 i dana 35tyl w sport chetnie sie ukreca przy kolkach 33x10,5 cala? bo rubicon ma dana 44, ale czy roznica jest warta roznicy w cenie pomiedzy tymi modelami...
generalnie mowie o rocznikach 2002-2005 bo nad takim sie zastanawiam.
dziekuje z gory za konstruktywne informacje i zaznaczam ze przeczytalem cale forum i odpowiedzi nie znalazlem

pozdrawiam,