JEEP COMANDER

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

dominus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 14, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Krakus

JEEP COMANDER

Post autor: dominus » śr kwie 26, 2006 3:25 pm

"Jeep Commander. Przejmij dowodzenie.
Do tej pory wszystkie nasze samochody były wielkie. Następny musiał być jeszcze większy.
Historia pojazdów 4x4 właśnie wzbogaciła się o nowy, największy model – Jeep® Commander.
DaimlerChrysler Automotive Polska Sp. z o.o., 2006-04-24 13:22
Legenda marki Jeep® sięga czasów drugiej wojny światowej, kiedy to w roku 1941 niewielka firma Willys-Overland wygrała przetarg na dostarczanie samochodu, który spełniłby wymagania amerykańskiej armii. Samochód, który zdobył zaufanie amerykańskich żołnierzy to protoplasta wszystkich dzisiejszych samochodów terenowych: Jeep® Willys. Od tamtej pory marka Jeep® stała się synonimem samochodu terenowego, który dziś określamy mianem SUV. Zanim jednak SUV'y stały się popularne, na pojazdy tego typu mówiło się po prostu: Jeep®.



Dziś, po ponad sześćdziesięciu latach obecności na rynku, Jeep® stał się również pewnego rodzaju manifestacją oryginalności, wolności i stylu życia jego właścicieli. Bez względu na to, który z samochodów marki Jeep® wybierzesz, możesz być pewien oferowanej w standardzie potężnej dawki przygody. Jej istotą są emocje, jakie zapewnia jazda otwartym samochodem Jeep® Wrangler - w najprostszej linii potomek Jeepa Willysa. Jeśli odczuwasz potrzebę zademonstrowania stylu życia współczesnego poszukiwacza przygód idealny dla ciebie będzie równie atrakcyjny na szosie, jak sprawny w terenie Jeep® Cherokee.



Jeśli natomiast masz nieposkromiony apetyt na moc połączoną z wyrafinowaną elegancją, zagwarantować ją może jedynie prawdziwa legenda bezdroży – Jeep® Grand Cherokee.



A teraz, wraz z pojawieniem się nowego modelu w ofercie marki Jeep® do doskonałych właściwości terenowych, emocji i luksusu dołączyła jeszcze jedna wartość - wielkość.



Jeep®Commander to największy z oferowanych przez markę Jeep® samochodów. Jego wnętrze wyposażone zostało w trzy rzędy siedzeń , dzięki czemu może pomieścić siedem osób.



Jest on również ukłonem w stronę historii marki Jeep®. Podobnie jak Jeep® Wrangler jest naturalnym następcą samochodu Jeep Willys z 1941 roku, Jeep Commander pochodzi w prostej linii od pierwszego na świecie SUV – siedmioosobowego Willysa Station Wagon z 1946 roku.

Jeep® Commander nie jest samochodem SUV przeznaczonym na niedzielne wycieczki.
To prawdziwy podróżnik, dla którego żadna droga nie jest zbyt wyboista i żadne wzniesienie nie jest zbyt strome. Aby spełnić twoje wysokie oczekiwania, Jeep® Commander oferuje dwa mocne silniki i niezwykle sprawny system napędu na cztery koła. Silnik 3.0 CRD zapewnia wyjątkową moc: 218 KM i 510 Nm momentu obrotowego, a zaawansowany system napędu 4x4 Quadra-Drive II pozwoli ci zdobyć nawet najbardziej niedostępne tereny. Dla amatorów jeszcze większej mocy silnika, oferujemy również sztandarowy silnik koncernu DaimlerChrysler - 5.7 HEMI V8, który generuje 500 Nm momentu obrotowego. Przy tak potężnej mocy jest on zaskakująco ekonomiczny, za sprawą systemu zmiennej pojemności czynnej MDS, który przy małym obciążeniu niezauważalnie wyłącza cztery z ośmiu cylindrów, gwarantując niskie zużycie paliwa. Działa on we współpracy z wielozakresową, automatyczną skrzynią biegów, wyposażoną w program „Holowanie przyczepy”. Pozwala to na bezpieczne holowanie przyczep o masie nawet do 3360 kg.

Oprócz mocy i właściwości terenowych, samochód Jeep® Commander charakteryzuje także doskonałe połączenie agresywnej, terenowej stylistyki, elegancji i luksusu. Poszczególne części karoserii sprawiają wrażenie przymocowanych za pomocą potężnych śrub, dzięki czemu auta nie można pomylić z jakimkolwiek innym SUV'em. Wyróżnia się on również klasyczną, niemal kanciastą sylwetką oraz oczywiście i przede wszystkim rzucającą się w oczy wielkością. Pod bezkompromisowo stylizowaną karoserią znajduje się niezwykle przestronne, luksusowe wnętrze , które spełni oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników ekskluzywnych samochodów. Wysoka pozycja za kierownicą daje kierowcy poczucie pewności siebie i kontroli otoczenia, a dzięki amfiteatralnemu układowi trzech rzędów siedzeń wszyscy pasażerowie mogą podziwiać krajobraz przesuwający się za oknami. Dwustrefowa klimatyzacja wyposażona została w czujniki podczerwieni, a specjalnie z myślą o pasażerach trzeciego rzędu siedzeń zainstalowane zostały niezależne wyloty powietrza i panele regulacji temperatury w tej części samochodu.



Jeep® Commander nawet przy pełnym składzie podróżujących może zabrać zaskakująco dużo bagażu. Pojemność ładunkowa wynosi wtedy 170 litrów. Pojemność ta rośnie do 973,5 litrów po złożeniu ostatniego rzędu siedzeń i do 1775,5 litrów, gdy złożony jest również rząd środkowy.

Oprócz tych udogodnień standardowo w samochodzie Jeep® Commander Limited oferowane są wycieraczki z czujnikami deszczu, podgrzewane siedzenia tapicerowane skórą, podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka boczne, przyciski sterowania systemem audio w kierownicy, elektrycznie sterowane szyby z funkcją szybkiego otwierania/zamykania, chromowane elementy wykończenia koła kierownicy i dźwigni zmiany biegów. W standardzie otrzymamy również 276-watowy system audio Boston Acoustics z sześcioma głośnikami oraz elektrycznie regulowany zestaw pedałów z pamięcią ustawień. Jeep® Commander korzysta również z technologii Quiet Steel®: wielowarstwowej struktury stali i kompozytów znacząco obniżających poziom hałasu, niwelujących wibracje i amortyzujących wstrząsy.

Jeep® Commander posiada najbogatsze wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa ze wszystkich pojazdów w historii marki Jeep®. Jego wyposażenie obejmuje: boczne kurtynowe poduszki powietrzne wyposażone w czujnik przechyłu, które uruchamiają się w czasie zderzenia bocznego lub przewrócenia się pojazdu, asystenta parkowania z przodu i z tyłu, system ESP połączony z systemem TCS (kontrola trakcji dla całego zakresu prędkości), system ERM (system kontroli przechyłu) i ABS wyposażony we wspomaganie hamowania awaryjnego. Wszystkie te elementy integruje system EBS (elektroniczny system hamowania), zapewniając stabilność pojazdu niezależnie od warunków panujących na drodze i na bezdrożach.

Dla tych, którzy decydują się na auto marki Jeep®, jednym z najważniejszych atutów jest nieograniczona wręcz możliwość dopasowania go do zmieniających się warunków i potrzeb nie tylko na drodze. Jeep® Commander to najdoskonalsza realizacja tej zasady: możliwość przewozu siedmiu osób, piętnaście różnych konfiguracji siedzeń/przestrzeni bagażowej, możliwość przewozu ogromnej liczby bagaży. Składany trzeci rząd siedzeń z dzielonym oparciem to standard, a siedzenia drugiego rzędu można całkowicie złożyć. Sposoby aranżacji wnętrza samochodu Jeep® Commander są praktycznie nieograniczone."
I co wy na to ........ :)
Zagazowany Krakus 4L 94

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr kwie 26, 2006 3:52 pm

Fajne wozidło. Uważam, że z całej nowej gamy ten jest najfajniejszy. Mimo, że chyba najbardziej SUV-owaty :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
SiwyJeep
 
 
Posty: 133
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: SiwyJeep » śr kwie 26, 2006 5:58 pm

Domius
Pracujesz w ministerstwie propagandy? :D
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr kwie 26, 2006 8:42 pm

Czy Jeepy mogą być tylko większe i większe ?? :-?

Czy to jakiś kompleks ?? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » śr kwie 26, 2006 8:51 pm

artykuł sponsorowany skopiowany z onet.pl, z dnia 24.04.2006
EDIT: test jeepa commandera mam w gazecie z października 2005, jakby kogoś intereoswał artykuł w języku niemieckim to mogę zeskanować.

dominus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 14, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Krakus

Post autor: dominus » śr kwie 26, 2006 9:19 pm

tak to tekst z netu - a dokładnie zcytowany - jesli komus się niepodoba to sorry - myślałem że zainteresuje on nas wszystkich :oops:
Zagazowany Krakus 4L 94

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » śr kwie 26, 2006 9:33 pm

zaraz nie podoba, ja np jestem zwolennikiem wklejania czy dawania linków do różnych artykułów. Zawsze to jakieś źródło wiedzy

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » czw kwie 27, 2006 8:26 am

cornholio78 pisze:artykuł sponsorowany skopiowany z onet.pl, z dnia 24.04.2006
EDIT: test jeepa commandera mam w gazecie z października 2005, jakby kogoś intereoswał artykuł w języku niemieckim to mogę zeskanować.
nie nie... wystarczy, ze kolega zreferuje...
LRD3

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw kwie 27, 2006 10:27 am

Tapeworm pisze:Czy Jeepy mogą być tylko większe i większe ?? :-?

Czy to jakiś kompleks ?? :)21
A wiesz jak wygladaja Dyskoteki?
I - II - III - kazda nastepna wieksza :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Nazhir
 
 
Posty: 128
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:58 pm
Lokalizacja: Wieluń/Łódzkie

Re: JEEP COMANDER

Post autor: Nazhir » czw kwie 27, 2006 11:00 am

dominus pisze:Od tamtej pory marka Jeep® stała się synonimem samochodu terenowego, który dziś określamy mianem SUV.
czyli ta sama liga co Reno Scenik RX4 i Toyota RAV4 :)21 ciekawe....
Jeep Grand Cherokee 4,7 Quadra Drive

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » czw kwie 27, 2006 4:59 pm

SUV to też nowy pathfinder, a te wymienione przez Ciebie to małe suvy

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw kwie 27, 2006 5:04 pm

Normalne rozumienie słowa SUV nie jest złe. To auto do użytku codziennego które jest w stanie poradzić sobie w terenie. Niestety obecnie słowo to zyskało paskudne znaczenie i określanie takich gówienek jak RAV 4 itd. mianem SUV to tak, jakby nazwać Granda wyścigówką...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: JEEP COMANDER

Post autor: Eskapada » czw kwie 27, 2006 10:43 pm

Nazhir pisze:
dominus pisze:Od tamtej pory marka Jeep® stała się synonimem samochodu terenowego, który dziś określamy mianem SUV.
czyli ta sama liga co Reno Scenik RX4 i Toyota RAV4 :)21 ciekawe....
SUV = sport utility vehicle Suvem jest Hammer jak Rav4 tylko że mają inne możliwości pokonywania przeszkód terenowych u nas w kraju a zwłaszcza w Naszym środowisku pogrardliwe określenie ...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt kwie 28, 2006 12:25 pm

pezet pisze:
Tapeworm pisze:Czy Jeepy mogą być tylko większe i większe ?? :-?

Czy to jakiś kompleks ?? :)21
A wiesz jak wygladaja Dyskoteki?
I - II - III - kazda nastepna wieksza :)
Czy Disco 2 jest większe od 1 ?? wątpie , jeśli już to nie znacznie :wink:

Disco 3 to inna bajka :-?

A Jeep reklamuje się nawet ty że każdy następny model jest większy od poprzedniego :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt kwie 28, 2006 3:07 pm

I co w tym złego? Duże auto= fajne auto ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Nazhir
 
 
Posty: 128
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:58 pm
Lokalizacja: Wieluń/Łódzkie

Post autor: Nazhir » pt kwie 28, 2006 4:17 pm

klasyfikacja aut wg wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification

Small SUV - Honda CR-V
Large SUV - Jeep Grand Cherokee

ciekawe, czy Nissana Patrola albo LR Defendera też zalicza się do SUVów? Bo Jeepa Wranglera jak najbardziej (chyba do małych SUVów, razem z Hondą CRV :)21)
Jeep Grand Cherokee 4,7 Quadra Drive

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt kwie 28, 2006 5:13 pm

mendelmax pisze:I co w tym złego? Duże auto= fajne auto ;)
Nic, ale spróbuj dogonić samuraja w lesie :wink:

Albo zaparkować go gdzieś, np w garażu :wink:


Ogladałem reklame wieźli tam z tyłu kogoś zamarźnientego i chwalili, że ma trzy strefową klimatyzacje i że jest duży, nic chyba więcej w nim godnego uwagi niema :wink:

A ta klima napewon się popsuje :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob kwie 29, 2006 7:26 am

Ale właśnie chodzi o to, że to nie jest auto do jeżdżenia w lesie, a w normalnych, cywilizowanych krajach są parkingi ;)
Osobiście najbardziej chciałbym wranglerka do zabawy, ale "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma"| ;)
A klimę iluś strefową też uważam za absolutnie zbędny i glupi bajer.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » sob kwie 29, 2006 10:18 am

wczoraj podjechal taki full wypas (deska z "elewizorem"gps itd) to sobie na zywca obejrzalem-> faktycznie duzy a wlasciwie dlugi :lol: i moim skromnym zdaniem bardzo podobny do xj :wink:
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob kwie 29, 2006 1:20 pm

mendelmax pisze:Ale właśnie chodzi o to, że to nie jest auto do jeżdżenia w lesie, a w normalnych, cywilizowanych krajach są parkingi ;)
Zapchane...a MaxiDrivey, utrudniają mocno manewrowanie :roll:
mendelmax pisze:Osobiście najbardziej chciałbym wranglerka do zabawy, ale "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma"| ;)
A ja mam co lubie, tylko podnisł bym go jeszcze trochę :)21
mendelmax pisze:A klimę iluś strefową też uważam za absolutnie zbędny i glupi bajer.
U mnie nawet nawiew niedziała, a elektryczne szyby trzeba wspomagać ręcznie :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

dominus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 14, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Krakus

Post autor: dominus » sob kwie 29, 2006 6:26 pm

Widzę że wywołałem wojnę a właściwie chodziło tylko o pokazanie czegoś nowego . Panowie !!!! Nieważne czy będzie miał 10 metrów długości , 10 stref klimy , czy też inne bajery - ważne że ma napis JEEP i da się go naprawić żeby jezdził po wertepach !!!! :)2
Zagazowany Krakus 4L 94

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz kwie 30, 2006 11:28 am

dominus pisze: ważne że ma napis JEEP i da się go naprawić żeby jezdził po wertepach !!!! :)2
Mój ma zato zielone jajko i fabrycznego wteren puścić go można :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » ndz kwie 30, 2006 11:39 am

Tapeworm pisze:
dominus pisze: ważne że ma napis JEEP i da się go naprawić żeby jezdził po wertepach !!!! :)2
Mój ma zato zielone jajko i fabrycznego wteren puścić go można :)21
gorzej z wydostaniem go stamtąd :P

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz kwie 30, 2006 12:22 pm

cornholio78 pisze:
Tapeworm pisze:
dominus pisze: ważne że ma napis JEEP i da się go naprawić żeby jezdził po wertepach !!!! :)2
Mój ma zato zielone jajko i fabrycznego wteren puścić go można :)21
gorzej z wydostaniem go stamtąd :P
Wystarczy mu nie przeszkadzać, sam wyjedzie :)21

Nie wiesz o tym ?? :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » ndz kwie 30, 2006 9:41 pm

brak doświadczenia z terenówkami, dopiero zaczynam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości