MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
K.Wiśniowski
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: K.Wiśniowski » wt maja 02, 2006 9:11 pm
Witam. Jakieś sugestie bym prosił . Chodzi mi o zmiękczenie auta i uzyskanie największego wykrzyżu . Na oryginalnym zawieszeniu jest pełna tragedia skok koła oceniam na ok 7 cm . Oponki mam 31 ".
Czy odjąć pióro czy co robić bo w terenie załamka
Ewntualnie jakiś kontakt do wronglerowca co na piórach hula i zawias mu się sprawdza.
Pozdro.
Mój wóz to "przewóz"
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt maja 02, 2006 9:46 pm
a czy aby nie były klepane?
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » wt maja 02, 2006 11:07 pm
1. zdejmij stabilizator
2. przerob wrangla na sprezyny tylko najlepiej na wachaczach takich z 80 cm(dolnych) i gornych mocowanych do dolnego wachacza a nie do ramy
wtedy to jak wjedziesz na 70cm kraweznik to nie oderwie sie zadne kolo
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » wt maja 02, 2006 11:09 pm
ty michals bys sie ruszyl na siakies lodzkie albo podlodzkie spotkanko
info na biezaco na regionie
-
K.Wiśniowski
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: K.Wiśniowski » śr maja 03, 2006 6:55 am
A przeróbka na sprężyny to z jakiegoś gotowego zestawu czy coś samemu trza narzeżbić?
Mój wóz to "przewóz"
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » śr maja 03, 2006 7:13 am
Nie trzeba było się zestawu do G pozbywać

choć do tego samochodu może być ciut przytwardy. Krzychu - podjedź i pochwal się sprzętem.
A spręzyny możesz zamówić w Poznaniu tylko podaj im, że idą do Toyoty LJ70 (podobne wagowo auto), ale każ zrobić na żądaną wysokość i będą dobre.
-
K.Wiśniowski
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: K.Wiśniowski » śr maja 03, 2006 7:30 am
Borysku ale same sprężyny to nie wszystko co jest potrzebne do przeróbki z resorów.

Mój wóz to "przewóz"
-
wrang
- jestem tu nowy...

- Posty: 20
- Rejestracja: śr sty 12, 2005 3:43 pm
- Lokalizacja: Piastów k/wawy
Post
autor: wrang » ndz maja 07, 2006 3:11 pm
Witam!
Założyłeś już zawieche?
Jeep Wrangler 89r. 2,5 z 3,5"liftu, 2" body 33"kółka i pare innych
-
K.Wiśniowski
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: K.Wiśniowski » ndz maja 07, 2006 9:44 pm
Jeszcze nie . Dzisiaj cały dzien motałem dolot i snorkla. Założe dopiero w środku tygodnia.
Mój wóz to "przewóz"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość