MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » pt cze 09, 2006 1:12 pm
JAk się do tego zabrać?
1. Potrzeba jakigoś specjalnego narzędzia
2. Po zdjęciu zawleczek czy trzeba użyć metody dziadka Iwana i pierdo$$%^&&nąć młotkiem?
3. Co z wyważeniem wału po wymianie? Praktykuje się to?
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pt cze 09, 2006 1:50 pm
Lawek pisze:JAk się do tego zabrać?
1. Potrzeba jakigoś specjalnego narzędzia
2. Po zdjęciu zawleczek czy trzeba użyć metody dziadka Iwana i pierdo$$%^&&nąć młotkiem?
3. Co z wyważeniem wału po wymianie? Praktykuje się to?
1. Tak. Impulsownika kinetycznego z naprowadzaczem trzonkowym

2. Trzeba, a nawet należy uzyć tej metody

3. Nie. Chyba, że czujesz taką potrzebę - podejrzewasz że wał jest niewyważony. W innym wypadku nie trzeba.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » pt cze 09, 2006 2:40 pm
Czy można to zrobić leżąc pod samochodem?
Co zrobić po wyjęciu starego krzyżaka?
Zapewne oczyścić ale czy przetrzeć papierem ściernym?
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » pt cze 09, 2006 2:49 pm
Jak masz wystarczajacy przeswit/wystarczajaco maly brzuch spokojnie zrobisz bez kanalu. Generalnie zalecaja zeby czeci walu byly potem w tym samym polozeniu, czyli sobie zaznacz zanim zdejmiesz. Ew.przetrzyj papierem z rdzy miejsca gdzie bedzie miseczka przylegala. Pierscienie zabezpiecajace spokojnie powinny sie dac wyciagnac po scisnieciu sczypcami. A potem mlotkiem 'przepychasz' krzyzak, wyciagasz miseczke i przepychasz w druga strone, wkladasz nowy i ostroznie wprasowujesz albo wstukujesz miseczki. Generalnie prosta i szybka robota, chyba ze ktoras sruba sie zbuntuje przy odkrecaniu.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » pt cze 09, 2006 3:09 pm
A gdzie są tam jakieś śruby???
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » pt cze 09, 2006 9:20 pm
jak nie chcesz mlotka uzywac to zawsze mozesz prasy hydraulicznej uzyc jak masz pod reka. bedzie o wiele przyjemniej

TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » pt cze 09, 2006 9:27 pm
michals pisze:jak nie chcesz mlotka uzywac to zawsze mozesz prasy hydraulicznej uzyc jak masz pod reka. bedzie o wiele przyjemniej

Najlepiej wysięgowej o nacisku minimum 160 Ton.

FZJ80
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » sob cze 10, 2006 7:24 am
Lawek pisze:A gdzie są tam jakieś śruby???
A nie ma? Myslalem ze jak w YJcie, krzyzaki z jednej strony sa na zegery, a z drugiej przykrecone (no oprocz jednego na wale i na polosiach).
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
Billy69

- Posty: 420
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 4:30 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Billy69 » sob cze 10, 2006 12:35 pm
Tak jak mówisz Daniel, mocowanie krzyżaków jest identyczne jak we Wranglu.
XJ4.0... nastała era 4.2Donkey

Jeśli coś się nie daje naprawić, znaczy, że nie było zepsute.
-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » sob cze 10, 2006 8:56 pm
Wczołgałem się pod syfa ponownie i jednak są śruby.
Części będę miał dopiero we wtorek więc potraktowałem caly badziew WD40 niech sobie penetruje, może coś pomoże.
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość