jak usztywnić
Moderator: Mroczny
jak usztywnić
miałem na weekend jeepa comandera.. fajne auto ,kanciaste ale mientkie jakieś.. w szybkich zakrętach przechyla się jakby na bok miał się połozyć
nurkuje przy hamowaniu .. a na wertepach buja jak na statku .
jak go usztywnić??
czy wystarczy wymienić amory??? jeśli tak to jakie??
a może zmienić też sprężyny?? na jakie??
nurkuje przy hamowaniu .. a na wertepach buja jak na statku .
jak go usztywnić??
czy wystarczy wymienić amory??? jeśli tak to jakie??
a może zmienić też sprężyny?? na jakie??
długi może więcej
Witam! Commanderem co prawda nie miałem jeszcze okazji jeździć, ale temat jest raczej natury ogólnej. Moim zdaniem wymiana sprężyn i amorów nie wystarczy. Ja aktualnie przerabiam ten temat. Mam zestaw Old Man Emu w wersji "heavy duty" i z pewnością jest to sprzęt o dobrej jakości, ale niestety nie jest to całkiem to czego oczekiwałem. Usztywnienie zawieszenia w terenówkach to chyba wogóle spory problem. Polecam lekturę różnych pomysłów jak w linku http://www.jcwhitney.com/autoparts/Brow ... 09/c-10101
ja osobiście będę się skłaniał do któregoś z tych rozwiązań http://www.jcwhitney.com/autoparts/Brow ... 10/c-10101
ja osobiście będę się skłaniał do któregoś z tych rozwiązań http://www.jcwhitney.com/autoparts/Brow ... 10/c-10101
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside
, jeep liberty 3,7 , honda civic

- Piasecznik
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:16 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
wydaje mi ze dla Panczikiego kupno Comandera i gokarta w tym samym dniu nie bedzie problem ale nie ma to jak dobre radygolony pisze:kup sobie gokarta tam pospawane na sztywno

TTom to ze masz zawieche OME HD to połowa wiedzy sprężyny OME moga miec różną nośność, moze masz zle dobrane sprężyny do masy auta

Miechy powietrzene mogą poprawic Twoje oczekiwania ale tez trzeba pamietac dobrym dobrze do masy auta.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Panczikiego nie ma to ja sobie pokasztanieJGC pisze:"pancziki", jak usztywnisz auto to na czarnym będzie ok, ale w terenie to będzie masakra, co odbije sie na twoim i autka zdrowiu

Po pierwsze Comander nie jest autem do terenu i nikt mnie nie przekona ze jest inaczej. Po 2 Pancziki juz ma syfa na 35 " simexach do terenu wiec pewnie szuka dupowozu ale rzeczonym dupowozie odpowiada mu wszytsko za wyjątkiem charakterystyki zawieszenia ......

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Eskapada - myślę że masz dużo racji, kiedyś rzeczywiście myślalem o amortyzatorach LTR, w sumie w tej chwili juz nie wiem dlaczego ich nie kupiłem. Tak czy inaczej chcę jakoś poprawić istniejącą sytuację. W temacie tych "sprężyn powietrznych" to w zasadzie nawet nie ma się kogo poradzić, to niebyt popularne rozwiązanie w Polsce chociaż wcale nie takie drogie. A może druga para takich samych amortyzatorów na tył? Jak to się wtedy montuje?
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside
, jeep liberty 3,7 , honda civic

Najlepsze rozwiązanie to mocniejszy (grubszy) sabilizator, bo można zrobić disconnecty i będzie ok na drodze i ok w terenie. Zapobiegnie bujaniu na boki, ale będzie miękko amortyzwał nierówności. Mocniejsze sprężyny to i mniejsze bujanie na boki, i mniejsze tłumienie nierówności, za to gorszy wykrzyż. Oba rozwiązania mają wady i zalety, zależy czego się oczekuje...
Zawsze można kupić gumy na allegro, takie do wkładania w sprężyny
Co się tyczy tych miechów jestem jak najbardziej zainteresowany, jak ktoś coś wie to proszę o info- sam o tm myślałem jakiś czas temu...
Zawsze można kupić gumy na allegro, takie do wkładania w sprężyny

Co się tyczy tych miechów jestem jak najbardziej zainteresowany, jak ktoś coś wie to proszę o info- sam o tm myślałem jakiś czas temu...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości