
fotki - lepiej późno niż wcale
Moderator: Mroczny
- pan.boczek
-
- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
moa pisze:tył taki gładki fajnie wygląda. ja bym zaślepił wszystkie otworki, dał płaski gładki zderzak przylegający do budy z polerowanej nierdzewki żeby trochę zasłonić zbiornik i wymienił światła na jakieś małe przylegające do karoserii.TTom pisze: kolega sugeruje chromowane rurki czy raczej coś do burzenia murów?


wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside
, jeep liberty 3,7 , honda civic

[quote="mendelmax"]moa, z tego co wiem, to on mówi o czyms innym. Nie o klasycznych miechach takich jakie mają w lowriderach, tylko takich balonikach co się je wkłada w sprężyny. Wysokość regulują bardzo nieznacznie (tyle ile da odciążenie sprężyny), ale pozwalają na usztywnienie zawiechy lub po prostu podniesienia dupska auta jak jest załadowane. I wcale nie takie to strasznie drogie. Do WJ-ta znalazłem kiedyś tylko na tył, na przód nie ma. Ale też na przód mi nie potrzeba
Jak ktoś znajdzie jakąś ciekawą ofertę to możnaby jakiś group buy
[/quote
yhy, a tak to wygląda: http://www.4x4xplor.com/airlift.html
na przód też podobno można dostać, a tu większy asortyment: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Brow ... 10/c-10101


yhy, a tak to wygląda: http://www.4x4xplor.com/airlift.html
na przód też podobno można dostać, a tu większy asortyment: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Brow ... 10/c-10101
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside
, jeep liberty 3,7 , honda civic

he he he, dobre! Wiesz, to nie jest problem dorzucić do tego silnika jeszcze 100 czy 200 KM tylko przenieść to na koła i potem na drogę! Wydaje mi się że i tak krzyżaki i półoski będą miały dość krótki żywot!boris.blank pisze:A gdzie sprężarka ? Silnik wygląda klinicznie czysto.
Spróbuj dodać coś takiego http://video.google.com/videoplay?docid ... 44&q=turbo
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside
, jeep liberty 3,7 , honda civic

Mnie po głowie chodzi coś takiego dokładnie: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Prod ... rt/s-10101
Jest to zestaw najtańszy i najprostszy, a uważam to za wielką zaletę. Wiele dodatowego prześwitu nie da, ale za to instalacja jest banalna i ogólnie myślę, że jest to patent dość niezawodny
DO granda na tył kosztują 65$. Do tego trza by jeszcze kompresor mieć, a wtedy najlepiej ogólnie zrobić sobie pełnoprawny on-board air... Ale to już koszty które mnie powalają. Więc myślę sobie, że zakupie sobie takie poduchy i będę dodmuchiwał kompresorkiem przenośnym, dopóki nie dorobię się pełnej instalacji... 
Jest to zestaw najtańszy i najprostszy, a uważam to za wielką zaletę. Wiele dodatowego prześwitu nie da, ale za to instalacja jest banalna i ogólnie myślę, że jest to patent dość niezawodny


Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
no więc powiem Ci że w sumie nie wychodzi tak źle z kosztami; trzeba poszukać i różnice cen są ogromne. Mój stały dostawca gratów z US znalazł mi zestaw w skład którego wchodzą: komplet poduch na przód i tył, kompresor "light duty" z czujnikami kontroli ciśnienia, zegarem wyświetlającym aktualne ciśnienie i systemem kontroli utrzymywania stałego zaprogramowanego ciśnienia za niecałe 350$. Ja juz zamówiłem, więc za jakiś czas relacja jak to się spisuje.mendelmax pisze:Mnie po głowie chodzi coś takiego dokładnie: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Prod ... rt/s-10101
Jest to zestaw najtańszy i najprostszy, a uważam to za wielką zaletę. Wiele dodatowego prześwitu nie da, ale za to instalacja jest banalna i ogólnie myślę, że jest to patent dość niezawodnyDO granda na tył kosztują 65$. Do tego trza by jeszcze kompresor mieć, a wtedy najlepiej ogólnie zrobić sobie pełnoprawny on-board air... Ale to już koszty które mnie powalają. Więc myślę sobie, że zakupie sobie takie poduchy i będę dodmuchiwał kompresorkiem przenośnym, dopóki nie dorobię się pełnej instalacji...
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside
, jeep liberty 3,7 , honda civic

350$ kosztów na miejscu, w Polsce? Bajer
Możesz mi dać jakieś namiary? Skonsultuję to ze "swoim" dostawcą i niech wygra tańszy
Ja poluję na podobny zestaw, dwuwskaźnikowy z kompresorkiem light duty, ale manualny, bez utrzymywania stałego ciśnienia (chyba, że mówimy o tym, że trzyma stale min. 5 psi, to to jest w standardzie), tyle, że tylko na tył (na przód nie oferują).


Ja poluję na podobny zestaw, dwuwskaźnikowy z kompresorkiem light duty, ale manualny, bez utrzymywania stałego ciśnienia (chyba, że mówimy o tym, że trzyma stale min. 5 psi, to to jest w standardzie), tyle, że tylko na tył (na przód nie oferują).
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Nie, niestety, cena trochę poniżej 350$ za ten zestaw to w Stanach, koszty wysyłki lotniczej do Polski i "na piwo" dla mojego kumpla to pewnie jeszcze jakieś 50$ dodatkowo, ale jak jesteś zainteresowany to wal na priv. dam Ci kontakt.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside
, jeep liberty 3,7 , honda civic

no niestety muszę chwilkę poczekać bo jakiś element jest na zamówienie, ale max. i tak 4 tygodnie. Wiem że do liftu to nie bardzo, ja mam jeepa podniesionego na zawieszeniu 2", ale teraz chodzi i o usztywnienie tego wszystkiego i poprawę stabilnosci jazdy, mam nadzieję że się sprawdzi. Oczywiście opiszę co i jak, podrzucę też fotki.mendelmax pisze:TTom, narazie się wstrzymam, bo mi wszyscy mędą, że to się nie sprawdzi do liftowania. Jak zainstalujesz i przetestujesz prosiłbym o jakąś recenzję, ok? Kiedy spodziewasz się to dostać?
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside
, jeep liberty 3,7 , honda civic

Ja bym chciał, żeby mi to mogło jeepka liftnąć nieckę ponad 1", 2" to byłoby gites. Wiadomo- jak odciąży się sprężyny tymi poduchami to auto pójdzie do góry. Pytanie tylko o ile. Bo chciałbym zachować normalą wysokość fabryczną, ale móc go podnieść "on demand" o ten cal czy dwa. Więcej do szczęscia mi nie trzeba
Wobec tego poczekam na twoje relacje o ile auto wstaje, jak się trzyma itd. 


Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość