fotki - lepiej późno niż wcale

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr lip 12, 2006 10:13 pm

:)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » czw lip 13, 2006 7:38 am

a jak to jezdzi ??
LRD3

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » czw lip 13, 2006 8:47 am

moa pisze:
TTom pisze: kolega sugeruje chromowane rurki czy raczej coś do burzenia murów? :)23
tył taki gładki fajnie wygląda. ja bym zaślepił wszystkie otworki, dał płaski gładki zderzak przylegający do budy z polerowanej nierdzewki żeby trochę zasłonić zbiornik i wymienił światła na jakieś małe przylegające do karoserii. 8)
:)2 dokładnie taki jest plan! :)2
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » czw lip 13, 2006 8:50 am

[quote="mendelmax"]moa, z tego co wiem, to on mówi o czyms innym. Nie o klasycznych miechach takich jakie mają w lowriderach, tylko takich balonikach co się je wkłada w sprężyny. Wysokość regulują bardzo nieznacznie (tyle ile da odciążenie sprężyny), ale pozwalają na usztywnienie zawiechy lub po prostu podniesienia dupska auta jak jest załadowane. I wcale nie takie to strasznie drogie. Do WJ-ta znalazłem kiedyś tylko na tył, na przód nie ma. Ale też na przód mi nie potrzeba :) Jak ktoś znajdzie jakąś ciekawą ofertę to możnaby jakiś group buy ??[/quote
yhy, a tak to wygląda: http://www.4x4xplor.com/airlift.html
na przód też podobno można dostać, a tu większy asortyment: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Brow ... 10/c-10101
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » czw lip 13, 2006 8:53 am

boris.blank pisze:A gdzie sprężarka ? Silnik wygląda klinicznie czysto :)21 .
Spróbuj dodać coś takiego http://video.google.com/videoplay?docid ... 44&q=turbo
he he he, dobre! Wiesz, to nie jest problem dorzucić do tego silnika jeszcze 100 czy 200 KM tylko przenieść to na koła i potem na drogę! Wydaje mi się że i tak krzyżaki i półoski będą miały dość krótki żywot!
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » czw lip 13, 2006 8:55 am

pan.boczek pisze:a jak to jezdzi ??
wiesz, na tym forum nie wypada poruszać tego tematu bo zaraz ktoś powie że szybkość dojazdu do błota nie ma większego znaczenia, ale jednym słowem to zapierd...! :wink:
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw lip 13, 2006 8:39 pm

Mnie po głowie chodzi coś takiego dokładnie: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Prod ... rt/s-10101
Jest to zestaw najtańszy i najprostszy, a uważam to za wielką zaletę. Wiele dodatowego prześwitu nie da, ale za to instalacja jest banalna i ogólnie myślę, że jest to patent dość niezawodny :)2 DO granda na tył kosztują 65$. Do tego trza by jeszcze kompresor mieć, a wtedy najlepiej ogólnie zrobić sobie pełnoprawny on-board air... Ale to już koszty które mnie powalają. Więc myślę sobie, że zakupie sobie takie poduchy i będę dodmuchiwał kompresorkiem przenośnym, dopóki nie dorobię się pełnej instalacji... :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » pn lip 17, 2006 2:14 pm

mendelmax pisze:Mnie po głowie chodzi coś takiego dokładnie: http://www.jcwhitney.com/autoparts/Prod ... rt/s-10101
Jest to zestaw najtańszy i najprostszy, a uważam to za wielką zaletę. Wiele dodatowego prześwitu nie da, ale za to instalacja jest banalna i ogólnie myślę, że jest to patent dość niezawodny :)2 DO granda na tył kosztują 65$. Do tego trza by jeszcze kompresor mieć, a wtedy najlepiej ogólnie zrobić sobie pełnoprawny on-board air... Ale to już koszty które mnie powalają. Więc myślę sobie, że zakupie sobie takie poduchy i będę dodmuchiwał kompresorkiem przenośnym, dopóki nie dorobię się pełnej instalacji... :)
no więc powiem Ci że w sumie nie wychodzi tak źle z kosztami; trzeba poszukać i różnice cen są ogromne. Mój stały dostawca gratów z US znalazł mi zestaw w skład którego wchodzą: komplet poduch na przód i tył, kompresor "light duty" z czujnikami kontroli ciśnienia, zegarem wyświetlającym aktualne ciśnienie i systemem kontroli utrzymywania stałego zaprogramowanego ciśnienia za niecałe 350$. Ja juz zamówiłem, więc za jakiś czas relacja jak to się spisuje.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn lip 17, 2006 3:32 pm

350$ kosztów na miejscu, w Polsce? Bajer :) Możesz mi dać jakieś namiary? Skonsultuję to ze "swoim" dostawcą i niech wygra tańszy :lol:
Ja poluję na podobny zestaw, dwuwskaźnikowy z kompresorkiem light duty, ale manualny, bez utrzymywania stałego ciśnienia (chyba, że mówimy o tym, że trzyma stale min. 5 psi, to to jest w standardzie), tyle, że tylko na tył (na przód nie oferują).
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » pn lip 17, 2006 5:47 pm

Nie, niestety, cena trochę poniżej 350$ za ten zestaw to w Stanach, koszty wysyłki lotniczej do Polski i "na piwo" dla mojego kumpla to pewnie jeszcze jakieś 50$ dodatkowo, ale jak jesteś zainteresowany to wal na priv. dam Ci kontakt.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr lip 19, 2006 10:31 am

TTom, narazie się wstrzymam, bo mi wszyscy mędą, że to się nie sprawdzi do liftowania. Jak zainstalujesz i przetestujesz prosiłbym o jakąś recenzję, ok? Kiedy spodziewasz się to dostać?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » śr lip 19, 2006 10:47 am

mendelmax pisze:TTom, narazie się wstrzymam, bo mi wszyscy mędą, że to się nie sprawdzi do liftowania. Jak zainstalujesz i przetestujesz prosiłbym o jakąś recenzję, ok? Kiedy spodziewasz się to dostać?
no niestety muszę chwilkę poczekać bo jakiś element jest na zamówienie, ale max. i tak 4 tygodnie. Wiem że do liftu to nie bardzo, ja mam jeepa podniesionego na zawieszeniu 2", ale teraz chodzi i o usztywnienie tego wszystkiego i poprawę stabilnosci jazdy, mam nadzieję że się sprawdzi. Oczywiście opiszę co i jak, podrzucę też fotki.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr lip 19, 2006 10:56 am

Ja bym chciał, żeby mi to mogło jeepka liftnąć nieckę ponad 1", 2" to byłoby gites. Wiadomo- jak odciąży się sprężyny tymi poduchami to auto pójdzie do góry. Pytanie tylko o ile. Bo chciałbym zachować normalą wysokość fabryczną, ale móc go podnieść "on demand" o ten cal czy dwa. Więcej do szczęscia mi nie trzeba :) Wobec tego poczekam na twoje relacje o ile auto wstaje, jak się trzyma itd. :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość