dodge

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » pt lip 21, 2006 11:45 pm

no lublinskie placki.. kpeugeot, zbowid, pomoze ktoren ??? i ruszy zad do lenartowicza i zda relacje????
długi może więcej

Awatar użytkownika
4x4free
 
 
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 16, 2006 7:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: 4x4free » sob lip 22, 2006 7:37 pm

pancziki pisze:ma to silnik diesla 320 koni i 6 biegowy manual
czy manual przy momencie ponad 800Nm daje radę??
ponawiam prośbę o kontakt do D Luberdy
Darek ma automat. Jak chcesz się powozic takim z Hemi to przyjedz do Krakowa - udostępnię Ci

Pozdrawiam
Nie kupujcie aut budowanych na nizinach bo w górach nie robią ...

Awatar użytkownika
4x4free
 
 
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 16, 2006 7:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: 4x4free » sob lip 22, 2006 7:42 pm

TTom pisze:Ram niezły jest! :D chciałem takiego żonie kupić jak mi zaczęła marudzić że chce duuuuży samochód, ale wynegocjowaliśmy jeepa liberty renegade, przynajmniej do garazu wejdzie! :wink: Te cyferkowe oznaczenia 1500, 2500, 3500 oznaczają ładowność. Ten dizlowy silnik to potęga, ale ja i tak jak już bym kupował to z HEMI na pokładzie. :lol: Ceny porażające są tylko w Polsce, nadal bardzo opłaca się sprowadzić auto ze Stanów.

Oprócz ładowości - co za tym idzie różnią się konstrukcją podwozia, zawieszeniem, mostami, przełożeniami, długością paki, silnikami i kabinami :o
Nie kupujcie aut budowanych na nizinach bo w górach nie robią ...

BENTON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw lis 24, 2005 10:45 am
Lokalizacja: pomor

Post autor: BENTON » pn lip 24, 2006 8:54 pm

drogie mobile

RAM-a 2500 5,9 Magnum z '99 roku to sobie uzywam od listopada zeszłego roku i pomijajac tragiczną masę własną ( ok.2700 kg) i nieludzkie rozmiary to jestem z niego bardzo zadowolon...
Powyzsze straszliwie kasztania robote w terenie ale mam juz kilka projektow na poprawe tej sytuacji.
Jak ktoś dłubał juz przy takim wynalazku w temacie liftu,wyciągarki (jak duza daje rade a jakich sie wystrzegac bo sobie z masą "malenstwa"nie poradzą),dokładanych blokad mostow,sposobow zamontowania kompresora (wywalic ten od klimy czy jest jakis inny patent) i ogolnie w sprawach bardziej beznadziejnych-proszę owszelkie wieści.
A dla zafascynowanych-jestem otwarty na wszelkie pytanka...

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » wt lip 25, 2006 10:50 am

no to powiedz co taki dodge robi na czarnym czy hamuje czy zakręca czy przyspiesza .. bo to chyba najważniejsze rzeczy jakie powinien wykonywać..
no i jeszcze powinien się nie psuć :)21
długi może więcej

BENTON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw lis 24, 2005 10:45 am
Lokalizacja: pomor

Post autor: BENTON » wt lip 25, 2006 4:46 pm

pancziki pisze:no to powiedz co taki dodge robi na czarnym czy hamuje czy zakręca czy przyspiesza .. bo to chyba najważniejsze rzeczy jakie powinien wykonywać..
no i jeszcze powinien się nie psuć :)21
witam

nooo...Stary...na czarnym takie rzeczy to może robi dodge....ale Viper :)20 ...
Droga hamowania mojego RAM-iaka przy 100-e to jakies 60 metra,aby zakrecic potrzeba ok. pół boiska do nogi a przyspieszeni...hmmm...trzeba z tym uwazac zwłaszcza przy wyprzedzaniu bo w aucie wyprzedzanym mogą poleciec szyby-taki wydaje z siebie wrzask ta V 8-ka...
Co do awaryjnosci-to jeśli sam nie zepsuje czegos bedąc w amoku-to wszystko jest git...Autko jest trwałe i proste jak furmanka i tylko nierozważne upalanko w terenie może mu zaszkodzic.W Codziennej exploatacji jeszcze nic mi sie nie udało w nim popsuc-a jeżdżę nim codziennie-praca,miasto,polowania i takie tam codzienne sprawy.

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » śr lip 26, 2006 12:12 pm

60 metrów.. nie dobrze
a to ma tarcze z przodu i z tyłu??
długi może więcej

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr lip 26, 2006 2:03 pm

BENTON pisze:aby zakrecic potrzeba ok. pół boiska do nogi
W "Top Gear" kiedyś udowodnili, że udaje się zejść z promieniem skrętu dla tego auta do 3 metrów... :)21 ;)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości