4.0 czy 5.2

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pt sie 25, 2006 2:28 pm

no ale to jest chyba w kazdym i nie wazne czy ma chlodnice czy nie-tak mi sie wydaje

w kadym razie ja mialem to i to i w explozji jest identycznie
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sie 25, 2006 4:26 pm

Ja nie mam zewnętrznej chłodnicy, ale wymiennik ATF-u w chłodnicy sinika mam.
CO do wybuchów reduktorów- one nie wybuchają tylko się zużywają. Działają systematcznie coraz gorzej i gorzej. Żeby nie było- ja mam gerodisc i on też nie jest wolny od zużycia, więc nie jest tak, że krytykuję inne bo akurat mój jest najlepszy :)
Po prostu w aucie 10 letnim istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że będzie to wisko zużyte. Ponadto w przypadku 249 nie OD zapewne bardziej zużyty będzie łańcuch, bo transmituje 50% momentu non-stop.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pt sie 25, 2006 4:32 pm

czyli lepiej nie kupowac jeepa bo kazdy 10 letni moze byc zajechany haha

co ma byc to bedzie :)
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sie 25, 2006 4:40 pm

danielpoz pisze:czyli lepiej nie kupowac jeepa bo kazdy 10 letni moze byc zajechany haha

co ma byc to bedzie :)
danielpoz, nie udawaj, że nie rozumiesz o co mi chodzi :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pt sie 25, 2006 4:43 pm

ja rozumiem ale wpadamy w skrajnosc i okazuje sie ze kazda wersja jest zla bo kazda ma jakies wady

PS mialem prwaie 220tys i NIC sie z reduktorem nie dzialo
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sie 25, 2006 6:03 pm

danielpoz pisze:jmialem prwaie 220tys i NIC sie z reduktorem nie dzialo
No właśnie, a czasem powinno :wink:
A tak serio wiadomo, że nie ma co popadać w skrajności, nie można liczyć na to, że kupi się auto które będzie ideałem, a jedyną cynnością serwisową będzie tankowanie. Niemniej trzeba auto dopasować do swoich potrzeb.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
welminski
 
 
Posty: 249
Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: welminski » pt sie 25, 2006 6:17 pm

No, mój znajomy zdaje sobię sprawę z tego że to auto to już trochę ma. Pytania nie zmierzają w kierunku odkrycia Graala w postaci jakiejść absolutnie niezawodnej opcji, tylko zastanowienia się, która POTENCJALNIE będzie mniej zawodna :) A to że będzie co będzie.. no cóż :)

Dzięki za odpowiedzi i zainteresowanie tematem :)

Jakby się komuś coś przypomniało to proszę piszcie
Trooper. Isuzu Trooper.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość