co wy na to?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn paź 23, 2006 5:52 pm

Swoją drogą ciekawe jaki ten SRT8 ma bak, sprawdzał ktoś? Bo pewnie przy takim sobie zdrowym butowaniu to to zeżre ze 30 litrów na 100, a wówczas bak 80 litrów to nie najlepsza sprawa...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » pn paź 23, 2006 7:36 pm

Hummer H2 przy średnio spokojnej jeździe pali 30-35 litrów
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » pn paź 23, 2006 8:33 pm

[quote="Pawog2"]Duża fura do miast powiadasz... równie dobrze do miasta może być taki choćby i nawet forester. Kto wykorzysta możliwości takiego auta w mieście-bezsens. To jest samochód autostradowy, w dalekie szybki trasy. Ale broń boże do miasta bo to marnowanie takiego auta[/quote

a to my autostrodach nie mamy przypadkiem ograniczenia do 130km/h :evil:
super co 5 s ogien potem tempomat i spac :lol:
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn paź 23, 2006 10:21 pm

O widzisz edox, w końcu udzieliłeś mi odpowiedzi po co amerykanom takie auto! Oni po prostu nie mogą wytrzymać tych 10-11 sekund do włączenia tempomatu! :lol:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » wt paź 24, 2006 7:19 pm

chwila... tu chodzi o to żeby się dostatecznie szybko rozpędzić żeby dojechać na oparach do następnej stacji. Edox: znajdź mi osoby które nigdy nie przekraczały prędkości na autostradzie. Sam nieżadko zamykałem szafę na Katowickiej Jeep'em i prułem koło 200km/h(nie wiem dokładnie bo mam w milach i mi się licznik kończył...
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » wt paź 24, 2006 7:22 pm

miało to miejsce oczywiści gdy było pusto przede mną i za mną, a na celu miałem sprawdzenie czy mój grat jeszcze może... :lol:
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt paź 24, 2006 8:01 pm

Ale SRT8 z tego co wiem może do ciut ponad 250kph, a tyle to w naszym kraju nie rozkręcisz, chyba, że naprawdę ma się równo nasrane pod kopułą :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » wt paź 24, 2006 8:48 pm

Pawog2 pisze:chwila... tu chodzi o to żeby się dostatecznie szybko rozpędzić żeby dojechać na oparach do następnej stacji. Edox: znajdź mi osoby które nigdy nie przekraczały prędkości na autostradzie. Sam nieżadko zamykałem szafę na Katowickiej Jeep'em i prułem koło 200km/h(nie wiem dokładnie bo mam w milach i mi się licznik kończył...
no tak ale dodaj jeszcze pare video radarow i lipa, w swiecie ktory powoli caly zaczyna bic monitorowany i kontrolowany posiadanie takiego auto jest zgola bez jakichs praktycznych podstaw :cry: po kiego mi cos co sie nie przyda no chyba zeby skonczyc z soba w pieknym stylu tzw. "arabian drift" :wink:
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » wt paź 24, 2006 8:54 pm

a mi siê podoba:)
Gaz 69

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » wt paź 24, 2006 10:23 pm

Podsumowując... auto jest dla szejka z własną rafinerią lub dla ludzi którzy się ścigają na 1/4 mili. Może też być dla kogoś kto chce się pokazać na mieście jaki to on jest zaj... Innego sensu wydawania takiej kasy nie widzę. Ogólnie mówiąc gdyby to było Porsche albo jakieś terenowe Lambo to by mi sie podobał bo z wyglądu nie jest zły. Ale do Jeep'a który jest utożsamiany z samochodami prawdziwie terenowymi to jest pomyłka. Jeep ma dobry silnik Hemi 5.7 i to moim zdaniem wystarczy, a takie eksperymenty powinien zostawić firmom sportowym które chcą mieć sportowego SUV'a
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » wt paź 24, 2006 10:39 pm

Jeszce jest jeden samochód który można dodać to tzw . "pomyłek koncernu" mianowicie MB G 55 AMG ma 5,6->100 ,3 blokady itp
http://www.youtube.com/watch?v=fBoBxvG-3RE
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » wt paź 24, 2006 10:58 pm

Ale zarowno ten Jeep jak i G moga sie podobac, sa naprawde ladne. Ale o co chodzi z hipnoza pod nazwa Porsche Cayenne? W morde, przeciez to jest tak brzydkie ze az strach, to zadziwiajace ze ludzie placa tyle kasy (w 2005 w Polsce sprzedanych 187 sztuk) za takiego brzydala. Fenomem na miare naszych wyborow prezydenckich i parlamentarnych.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Peacemaker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: pt sie 25, 2006 3:12 pm

Post autor: Peacemaker » śr paź 25, 2006 3:16 pm

chciałem tylko skromnie zauważyć, że wersja SRT8 nie posiada napędu 4x4. Napędzana jest tylko oś tylna.

pozdrawiam,

Peacemaker.

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » śr paź 25, 2006 3:31 pm

Jest (no, moze nie 4x4 tylko AWD), przod dolaczany jak tyl sie slizga (jak w niektorych ZJ). Bez tego nie byloby 'wet or dry' w tym sloganie, jak ujezdzalem mocne RWD to bylo '5.7s dry, 20s wet'
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr paź 25, 2006 4:10 pm

Panowie, skąd wy bierzecie te dane? Tam jest stały napęd 4x4 z blokowanym elektronicznie (sprzęgło operowane hydraulicznie, nadzorowane komputerem ESP) mechanizmem międzyosiowym. Do tego jest przyhamowywanie buksujących kół. To nie napęd zabija możliwości terenowe tego auta (choć sam w sobie brak reduktora napewno nie pomaga ;) ), tylko zawieszenie i opony.
Gdzieś czytałem o kolesiu który kupił SRT8 i robi je do offroadu, głównie na bazie części z WK z quadra-drive II. A bawi się w to tylko dlatego, żeby mieć ten silnik, bo tak to by se kupił po prostu 5.7.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » śr paź 25, 2006 4:11 pm

MB G55 AMG jest mimo wszystko bardziej urzytecznym samochodem poza utartymi szlakami niż SRT. Co do Porsche Cayenne to nie będę się wypowiadał bo nie warto, mimo że też lepiej pojedzie w terenie niż SRT(to tak w nawiasie) :D
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr paź 25, 2006 4:15 pm

Wiecie co, do Cayenne mam mieszane uczucia. Jest brzydkie, to fakt. Piekielnie skomplikowane i za drogie, to też fakt. Ale jest też bardzo użyteczne do codziennego użytku- możesz tym gnać po autostradach, a potem po prostu guzikiem zupełnie zmienić charakterystykę auta i wpakować się w teren. O ile ci tego auta nie szkoda, to zapewne prześmiga trasy niedostępne dla seryjnych jeepów, zwłaszcza Grandów. Więc jeśli chodzi o deprecjonowanie Cayenne to byłbym ostrożny. Szkoda tylko, że musiało je wyprodukować akurat Porsche.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » śr paź 25, 2006 4:22 pm

Porsche ma jedynie większy prześwit po podniesieniu zawieszenia od seryjnych Jeep'ów. Co do akcji typu oderwanie ktoregoś z kół od podłoża to tak samo jak Jeep nie ma szans dalej pojechać. Widziałem akurat to Porsche(w jakimś programie w TV) w takiej sytuacji i wiem co mówię. Chyba że coś zmienili. Lepiej w głębokim błocie może jedynie robić bo ono się całe podnosi i mosty w niczym nie przeszkadzają bo ich nie ma, to jest jedyna zaleta w terenie moim skromnym zdaniem.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » śr paź 25, 2006 4:45 pm

dokladnie brak mostow w wielu przypadkach pomaga w terenie tyle tylko ze takie zawieszenie jest bardziej podatne na uszkodzenia i ble ble ble bylo juz o tym, ale co do jazdy w terenie i porownywania do grandow, to mialem przyjemnosc w Krynicy Morskiej zjechac z czarnego swoim WJ a znajomy Cayenne i kilka razy musialem pomagac wydostac sie temu czemus z rowkow, blotka itd. 8)
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » śr paź 25, 2006 4:51 pm

dokładnie... :)2
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr paź 25, 2006 4:57 pm

też przeżywacie :)21
zwykłe kombi dla zamożniejszych, osiągi ja w passacie na ropę, uroda jak w sorento :)21

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » śr paź 25, 2006 6:45 pm

ta :lol:
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr paź 25, 2006 7:04 pm

Oki, ale o której wersji mówimy, najtańszej czy najdroższej? Bo nieśmiało pragnę przypomnieć, że WJ w najtańszej nie ma nawet napędu na przód :wink:
Co do oderwania kół to przypominam, że Cayenne ma przyhamowywanie buksujących kół (dostępne dopiero w KJ i WK), więc poszło by. A większy prześwit to chyba istota sprawy, prawda?
Jeszcze raz podkreślę, że to auto mi się za bardzo nie podoba, ale nie można go tak bardzo deprecjonować.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » śr paź 25, 2006 10:04 pm

ciekawa dyskusja... ja bym to podsumował znanym stwierdzeniem że jak coś ma być do wszystkiego to jest do niczego, chociaż zazwyczaj wypełnia jakąś lukę i zapotrzebowanie. Tak chyba jest z takimi samochodami jak cayene i jeep w wersji srt. W sumie ja budując swoje auto chciałem znaleść właśnie taki złoty środek, czyli terenówka z ponad przeciętnymi osiągami na drodze. Refleksje są takie że to się nie może udać - mówię tu o swoim aucie. Nadal jest to jeep na ramie i ze sztywnymi mostami dający po założeniu terenowych kół bardzo dobre możliwoscie w terenie. Mocny silnik hemi daje na prawdę niesamowite wrażenia podczas przyspieszania, na drodze "nie ma bata" (koło 5 do setki), ale jednocześnie sztywne mosty powodują bardzo niepewne zachowanie na wszelkiego rodzaju niewrównościach, na koleinach jedzie jak chce, usztywnienie zawieszenia daje trochę, ale pogarsza możliwości terenowe. Kwadratowe nadwozie przy dużej prędkości daje potężne opory powietrza i huk powyżej 200km/h jest juz niemiłosierny. Obecnie żeby mi to wszystko sprawnie hamowało kończą mi montować wyczynowe hamulce z 14" tarczami i tu kończy się juz możliwość założenia prawdziwych terenowych kół - minimalna wielkość felgi to w tym wypadku 18 cali, coś za coś, zawsze tak jest i chyba trzeba się z tym pogodzić, kwestia wyboru.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » śr paź 25, 2006 11:13 pm

mendelmax pisze:Co do oderwania kół to przypominam, że Cayenne ma przyhamowywanie buksujących kół (dostępne dopiero w KJ i WK), więc poszło by.
Nie deprecjonowałbym gdybym nie miał podstaw ku temu. Swoje widziałem i Porsche po oderwaniu kół nie pojechało dalej. Co prawda przeszkoda była znacznej wielkości ale to blokowanie kół na wiele się nie zdało, pod warunkiem że do testów był użyty sprawny model(tego nie wiem).
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość