WJ FAQ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » czw kwie 25, 2013 7:24 am

A z ZJ jest podobnie?
Bo dokladnie takim sam motyw mielismy ostatnio jak pojechalismy w 2 auta. :o
Nasze sie zakopalo idziemy, do kumpla ZJ po kinetyka cos tam robi i nagle mamy jedno wklejone auto i jedno zatrzasniete chodzace. A my na deszczu w 4 osoby w swetrach :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Alberciczek
Posty: 481
Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
Lokalizacja: Tychy

Re: WJ FAQ

Post autor: Alberciczek » czw kwie 25, 2013 7:41 am

Bardzo naciągana historia. Przynajmniej dla WJ-ta. Oczywiście jak sie chce to nic trudnego. Ale w WJ-ce wystarczy, że nie uaktywnimy funkcji zamykania centralnego po przekroczeniu 20 km/h w EVIC-u. Wówczas jak otworzymy drzwi pilotem bądz kluczykiem, to po ruszeniu nie zamkną się. Tak więc nawet jak się zapomnimy i wysiądziemy z auta przy pracującym silniku ( np. żeby zapiąć kinetyka ) to drzwi się nie zatrzasną. Jedynie może się tak stać jak pisałem w ostatnim poście - nie używamy pilota, więc trzeba drzwi zamknąć przyciskiem w drzwiach kierowcy i zatrzasnąć. I wtedy możemy zapomnieć o kluczykach w środku, bo do zamykania auta są one niepotrzebne.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » pn kwie 29, 2013 6:32 pm

ok dzieki nareszcie fachowa rozkmina

oczywiscie uzywam pilota , moje pytanie mialo na celu awaryjna sytuacje co sie stanie jak pilot sie do reszty spierdoli i czy bede wtedy udupiony , ale rozumiem juz teraz ze nie , bo przekrecenie kluczyka rozlacza alarm ?


po ostatniej przejazdzce w teren , jak skrecam na maksa w prawo to slysze z przodu jakies glosne jakby gumowe tarcie , musze sie udac do mechanika przy okazji bede zmienial olej itp
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Alberciczek
Posty: 481
Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
Lokalizacja: Tychy

Re: WJ FAQ

Post autor: Alberciczek » pn kwie 29, 2013 6:39 pm

mocnykrk pisze:...bo przekrecenie kluczyka rozlacza alarm ?
Nie. Przekrecenie kluczyka w stacyjce wyłącza immobilizer. Alarm wyłaczasz otwierając drzwi pilotem. Immo i alarm, to dwa różne zabezpieczenia.
mocnykrk pisze:po ostatniej przejazdzce w teren , jak skrecam na maksa w prawo to slysze z przodu jakies glosne jakby gumowe tarcie
Zanim pojedziesz do mechanika, to sprawdz, czy czasami teren nie zweryfikował ci nadkola. I pprostu przy pełnym skręcie koło trze o nadkole. Zacznij od strony jak jest przeciwmgielne.
Jakie oleje chcesz zmieniać? Większość zmienisz sam, bez problemów.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » pn kwie 29, 2013 6:47 pm

czyli jak padnie pilot to jednak kaplica ?

a co do drugiego , sam to nie zmienie nawet akumulatora , lewe mam rece niestety
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Alberciczek
Posty: 481
Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
Lokalizacja: Tychy

Re: WJ FAQ

Post autor: Alberciczek » wt kwie 30, 2013 10:13 am

mocnykrk pisze:czyli jak padnie pilot to jednak kaplica ?
NIE koniecznie. Nadal nie rozumiesz. Pilot włącza/wyłacza alarm i otwiera/zamyka drzwi. I na tym jego rola się kończy. Jak pilot ulegnie uszkodzeniu, to drzwi będziesz otwierał/zamykał normalnie kluczykiem. Tyle tylko, że że będziesz otwierał i zamykał tylko drzwi kierowcy. Żeby otworzyć/ zamknąć resztę trzeba będzie to zrobić przyciskiem na panelu drzwi kierowcy. Zamykać nawet nie będziesz musiał kluczykiem, ponieważ przed zamknięciem drzwi kierowcy, musisz i tak zamknąć wszystkie pozostałe drzwi wspomnianym przyciskiem. Wówczas drzwi kierowcy wystarczy tylko zatrzasnąć.
Problem może się okazać, jak pilot się zepsuje a będzie trzeba otworzyć drzwi i wyłączyć alarm. Drzwi otworzysz oczywiście bez problemu, ale z alarmem to już gorzej. Nie wiem niestety jak się go wyłącza manualnie. Podejrzewam, że poprostu ukrytym przyciskiem ( jeżeli takowy jest, bo nie zastanawiałem się wcześniej nad tym ). Może ktoś wie?
Natomiast kluczykiem wyłączasz immo - poczytaj o nim w necie ( jak działa ). Jak kluczyk się zepsuje, to wtedy auta już nie uruchomisz i pozostanie serwis.
Kiedyś byłem w Zabrzu w serwisie i pytałem o piloty i kluczyki - pilot 200,56 zł, kluczyk 276,21 zł, programowanie pilota 350 zł.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » wt kwie 30, 2013 10:43 am

no chyba wiadomo ze alarm jest wlaczony , chodzi mi o taka sytuacje - wychodze z auta , zamykam elegancko z pilota (czyli zamyka drzwi , uzbraja alarm i immo) , ide do pracy , wieczorem przychodze do auta, otwieram z kluczyka - i co dalej ? rozumiem ze wsadzenie kluczyka w stacyjke wylaczy immmo , ale alarm bedzie wył ? (czyli jestem w dupie)


dobra , a co do tarcia to faktycznie , to takie plastikowe cos od nadkola po stronie kierowcy dotyka opony przy maksymalnym skrecie w prawo , co z tym mozna zrobic ? nie wyglada na nigdzie urwane , tylko jakby lekko wybrzuszone


a co do tempomatu to chyba mi nie dziala , wczoraj sprawdzalem , rozpedzilem sie do 80 wcisnalem onoff , zapalil sie napis cruise , wcisnalem set - nic sie nie wyswietlilo , a jak zdjalem noge z gazu to nie trzymalo predkosci
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: WJ FAQ

Post autor: Misiek Cypr » wt kwie 30, 2013 12:53 pm

Nadkole gumowe mozna uebac, ale szkoda go, pewnie sie z jakiegos zatrzasku wypielo.

Jesli chodzi o tempomat, to w ZJ zeny go wlaczyc trzeba czasem mocniej ten przycisk deptac, bo stary hamerykanski jest.

Napewno bylo 80km/h, bo u mnie dopiero od 66km/h lapie, czyli cos powyzej 40mph. Ponizej, w stanach tempomatu nie uzywaja, szkoda troche.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Alberciczek
Posty: 481
Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
Lokalizacja: Tychy

Re: WJ FAQ

Post autor: Alberciczek » wt kwie 30, 2013 5:17 pm

Misiek Cypr pisze:chodzi mi o taka sytuacje - wychodze z auta , zamykam elegancko z pilota (czyli zamyka drzwi , uzbraja alarm i immo)
Nie do końca. Nadal nie rozumiesz o co chodzi z immo. Sytuacja powinna być opisana tak : "wyłączam silnik, wyjmuję kluczyk ze stacyjki, włacza sie immo, wychodze z samochodu, zamykam elegancko z pilota ( czyli zamykam drzwi i uzbrajam alarm )".
Misiek Cypr pisze:wieczorem przychodze do auta, otwieram z kluczyka - i co dalej ? rozumiem ze wsadzenie kluczyka w stacyjke wylaczy immmo , ale alarm bedzie wył ?
Dokładnie - alarm zacznie wyć, jak tylko otworzysz drzwi.
Misiek Cypr pisze:(czyli jestem w dupie)
Jak nie masz drugiego pilota, to dokładnie tak :)2
No chyba, że jest opcja awaryjnego wyłączenia alarmu. gdzieś coś na ten temat czytałem.
Misiek Cypr pisze:dobra , a co do tarcia to faktycznie , to takie plastikowe cos od nadkola po stronie kierowcy dotyka opony przy maksymalnym skrecie w prawo , co z tym mozna zrobic ? nie wyglada na nigdzie urwane , tylko jakby lekko wybrzuszone
Musi być gdzieś coś urwane - skoro wcześniej nic nie tarło, to teraz też nic nie może. Nadkole gdzieś musiało się poluzować.
Misiek Cypr pisze:a co do tempomatu to chyba mi nie dziala , wczoraj sprawdzalem , rozpedzilem sie do 80 wcisnalem onoff , zapalil sie napis cruise , wcisnalem set - nic sie nie wyswietlilo , a jak zdjalem noge z gazu to nie trzymalo predkosci
Jak wciśniesz Set, to nic się nigdzie nie wyświetli - poczujesz tylko jak pedał gazu delikatnie ucieknie ci spod nogi. Skoro nie działa, to zerknij na miejsce, gdzie linka otwiera przepustnicę - tam oprócz linki z gazu jest linka z tempomatu. Mnie kiedyś ta linka się wypieła i tempomat też nie działał. 4 miesiące chyba trwało, zanim do tego doszedłem.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » śr maja 08, 2013 10:17 am

jesli chodzi o nadkole to trytytka zalatwila sprawe :wink:


natomiast teraz mam takie pytanie , bo zbliza sie termin wymiany oleju chyba lepiej sie oplaca samemu kupic i z nim pojechac do mechanika ?

wiec jaką tą oliwe nabyć i ile (wj'99 4.0 z gazem)

i nastepne pytanie co ile trzeba zmieniac oleje w skrzyni reduktorze i mostach , wiem kiedy byly poprzednie wymiany
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: WJ FAQ

Post autor: Misiek Cypr » śr maja 08, 2013 12:12 pm

W skrzyni, to co 40 tysiecy km, w mostach i reduktorze, to nie wiem, bo zmieniam za kazdym razem jak rozwale :)21 A ze rozwalam cos raz na rok, to przez 3 lata mam wymienione wszystkie. A zrobilem nim 30tysiecy tylko.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
roback
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 10, 2012 6:42 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Re: WJ FAQ

Post autor: roback » śr maja 08, 2013 7:47 pm

Tu masz wszystko. Możesz też sam próbować zmieniać wg. opisu jak lubisz się brudzić :-)

http://www.jeepnieci.pl/wj_oleje.html
Jeep WG Ltd. - Flame Red
Kingone 12klbps, Lovells +2", Bilstein B6, GG AT

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » wt maja 14, 2013 4:11 pm

nie do końca wszystko , co do silnika pisze nie konkretnie

i co to znaczy co rok albo 50 tys km , przeciez 50tys km to przejade w 15 lat...
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » wt maja 14, 2013 4:14 pm

No jak co to znaczy? Ze albo jak przejedziesz 50 tysiecy albo co roku. Cokolwiek bedzie najpierw. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » wt maja 14, 2013 4:41 pm

czyli znaczy że pasowałoby wszystkie zmienić , jeśli były wymieniane w zeszłym roku


a powiedzcie czy 1100-1200 to dobra cena za całość czyli wszystkie plyny , wszystkie filtry + robocizna ?

i nie piszcie ze samemu taniej , bo samemu nie zmienie akumulatora, tylko czy to normalna cena w renomowanym zakladzie specjalizujacym sie w jeepach ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » wt maja 14, 2013 4:45 pm

Nie wiem ile, jakiego i gdzie wchodzi do jeep'a , ale wedlug mnie dobry prajs. Do patrola do przodu do samego mostu wchodzi 5,5litra. A najtanszy nie jest ;)
Jak zaklad znany i ceniony to bym oddal i mial swiety spokoj
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: WJ FAQ

Post autor: tomek 79 » wt maja 14, 2013 5:27 pm

kumpel robil pakiet ostatnio w wujku

sam kupowal oleje i czesci a kolega zmienial

same oleje wyszly po upustach 1200 zyla :roll:

tyle ze w 4.7

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » pt maja 17, 2013 2:18 pm

dokladnie to silnik, skrzynia , reduktor , mosty (do tego jakies filtry uszczelki itp)
+ plyn chlodniczy
+ swiece
+ filtry odklimy

kolo 1600

termin mam na przyszly piatek ustalony

ale teraz uwaga bo sie pojawila pilna sprawa ja ogolnie mialem plan zeby zmienic tylko oleje , a plyn chlodniczy , swiece i te od klimy narazie nie , bo dziala

ALE DZISIAJ STALEM W KORKACH , AUTO SIE ZAGRZALO (NA WSKAZOWCE JAKOS W POLOWIE MIEDZY 100 A 125) , ZAPARKOWALEM , ZA CHWILKE CHCIALEM PRZEPARKOWAC I NIE CHCIAL ODPALIC , A PO JAKIS 10 MINUTACH ODPALIL , ALE CHODZIL BARDZO NIEROWNO , I JECHAL BEZ MOCY , NIE ZBIERAŁ SIE ITP
DOPIERO JAK POD DOMEM ODSTAL Z POL GODZINY TO JUZ POTEM CHODZIL CHYBA NORMALNIE


CZY TO TE SWIECE CZY JAKAS GRUBSZA SPRAWA ???? oczywiscie w zaistnialej sytuacji zmieniam wszystko , a i jeszcze czy taka temp to normalne jak jest upał i korki , czy cos nie tak z chlodzeniem , jak mu zajrzalem pod maskę to wiatrak kręci sie nie jakoś strasznie szybko ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Grabo
Posty: 1977
Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: WJ FAQ

Post autor: Grabo » pt maja 17, 2013 11:18 pm

Te silniki mają wysoką temperaturę pracy. Oryginalny termostat otwiera się przy temp. 90,5 stopnia C. Nie wiem jak w WJ, ale w XJ drugi wiatrak włącza się dopiero przy 105 stopniach i wtedy temperatura już nie powinna rosnąć. Miałem tak że mi rosła w korku gdzieś do 110-115, ale po wymianie chłodnicy problemu nie ma.
I nie wiem czy studzenie silnika przez wyłączenie to najlepszy pomysł. Tracisz wtedy obieg cieszy i miejscowo może się ona nagrzać tak, że się zagotuje.

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » sob maja 18, 2013 7:46 am

Grabo pisze: I nie wiem czy studzenie silnika przez wyłączenie to najlepszy pomysł. Tracisz wtedy obieg cieszy i miejscowo może się ona nagrzać tak, że się zagotuje.
popieram

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » sob maja 18, 2013 11:03 am

mhm , no ale co z tym nieodpaleniem i kiepska pracą ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: WJ FAQ

Post autor: Misiek Cypr » sob maja 18, 2013 9:03 pm

Moze byc sprawa slabej kompresji, ale raczej nieczesto sie zdarza.

Powodow moze byc mnostwo:

Cewka, swiece, kable, pompa paliwa, zawor zwrotny na paliwie, lejacy wtryski i tysiac innych pie...l. Raczej blachostka niz hardware
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Grabo
Posty: 1977
Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: WJ FAQ

Post autor: Grabo » sob maja 18, 2013 9:23 pm

Może zacznij od kluczykowania
http://www.jeepnieci.pl/wj_kody_bledow.html

Awatar użytkownika
Alberciczek
Posty: 481
Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
Lokalizacja: Tychy

Re: WJ FAQ

Post autor: Alberciczek » ndz maja 19, 2013 9:28 am

Powodem tego zamieszania było to, że wyłączyłeś gorący silnik - gorący, to nie mam na myśli, że rozgrzany po normalnej jeździe, tylko chodzi mi o tą temperaturę - powinieneś albo jechać dalej ( zależy jak ten korek się poruszał i jak był długi ) albo poprostu zjechać na pobocze i nie wyłączać silnika - jak pisał kolega pompa płynu musi pracować, żeby płyn przelatywał przez chłodnicę i się w niej schładzał. A jak silnik wyłączyłeś, to nie było poprostu chłodzenia, bo płyn stał w miejscu. W silniku mógł się nawet zagotować. Dobrze też jest wtedy ustawić temp. na full i włączyć dmuchawę na full - nagrzewnica to też chłodnica i w niej płyn też się schładza.
Co do wolno kręcącego się wentylatora - jak masz wiskozę, to normalne. Jak elektryka - to coś jest nie tak.
Co do tej wysokiej temperatury - jak pisał kolega wyżej, w Jeepach termostat otwiera się całkowicie przy 98 stopniach. Oryginalny. Silniki dość szybko się nagrzewają. Poszukaj w sklepach takiego, co otwiera sie całkowicie przy 92 lub 95 stopniach - są takie, ale ciężko znaleść. Ja znalazłem w sklepie w Katowicach. Założyłem taki na 92 stopnie i mam spokój - temp. cały czas 100. Wcześniej podczas jazdy w górach w lato, płyn co chwila się gotował. Zanim się płyn zagotuje zaświeci ci się kontrolka silnika. Przynajmniej u mnie tak było. Następnie włącza się wentylator i jak płyn zejdzie spowrotem do 100 stopni to kontrolka gaśnie.
Kolejna rzecz, to jednak wymień ten płyn chłodzący - jak jest "stary" to stracił swoje właściwości i może się gotować w mniejszej temperaturze niż powinien. Boryga np. zaczyna się gotowac w temp. nie niższej niż 107 stopni ( wg producenta ). Jak jest "stary" to moze to być już np. 102 stopnie. A to duża różnica.
No i sprawdz działanie aentylatora - nagrzewaj silnik na postoju, obserwując temp na wskaźniku i patrz czy wentylator się włącza. Jak masz klimę, to najpierw włącza się wiskoza ( jak masz ) lub pierwszy elektryk, a w chwilę później albo drugi elektryk albo elektryk z klimy. Klima się wyłżcza oczywiście - za wysokie ciśnienie w układzie przy takiej temperaturze ). Czasami jest tak, że jak są dwa elektryki, to najpierw włączają się oba na wolnych obrotach ( yak jak przy włączonej klimie ), a jak temp. wzrośnie, to włączają się szybkie obroty. Zalezy od oprogramowania. Być może nawet od silnika - tego nie wiem.
Nastęnie wymień te świece - one mogą odm,awiać posłuszeństwa jak temp. wzrośnie. To samo z cewkami - tu najlepiej zmierzyć rezystancję przy danej temp - gdzieś chyba jest na forum przy jakiej temp. jaka powinna być rezystancja.
To są rzeczy, któe możesz praktycznie zrobić sam, albo za niewielkie pieniądze.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » śr maja 22, 2013 12:27 pm

w sumie to od tamtej pory nie bylo juz pozniej problemow, a dzisiaj jak dojechalem do pracy , to jeszcze zaparkowalem i zostawilem wlaczony silnik , zeby sprawdzic co sie bedzie dzialo , ale 10 minut tak stalem i wskazowka nie chciala przekroczyc tych 100 ... a zagladalem po maske to wiatrak taki duzy chodzi na jednym pasku z caly silnikiem (to jest chyba ta wiskoza?) i krecil sie w miare szybko , ale znajomy mi mowil ze jak sie wiskoza zapina to tak napierdala ze ma trzasc cale auto ? a widac przez niego jeszcze bylo taki drugi wiatrak , mniejszy czarny i on sie nie kreci
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości