Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Moderator: Mroczny
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
tak sugerruje,chyba ze maja juz nakulane poł banki,w terenie
moze nie zalegaja
bo sa tanie jak barszcz i ludzie kupuja je do zmot lub poprostu by miec w zapasie
moze nie zalegaja
bo sa tanie jak barszcz i ludzie kupuja je do zmot lub poprostu by miec w zapasie
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Tomek, Tomek...
daj spokój. Znasz auto co zrobiło "pół bański w terenie" ?
Przykład dojechania 4.0: @Jupi
kupił od T&S dobrze zrobione i nie zapuszczone auto z LPG i .... dojechał je dość szybko.
No i po co w zapasie, skoro się nie psują
daj spokój. Znasz auto co zrobiło "pół bański w terenie" ?
Przykład dojechania 4.0: @Jupi
kupił od T&S dobrze zrobione i nie zapuszczone auto z LPG i .... dojechał je dość szybko.
No i po co w zapasie, skoro się nie psują

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
taka metafora
jasnym jest ze uzytkownicy tych motorow daja im w dupe i nie oszczedzaja,z racji ich idiotoodpornosci
przyklad kupna przez kogos i wogole ze ogarniety to miedzy bajki mozna włozyc,sytuacje sa rozne,czasami sprzedajacy nie wie co ma
przyklad
mialem ochote na WJ 4.7
piekny z włoch,cena dobra,mnysle biore,od kolegi co auta zna lepiej niz ciało swojej zony
i co pojezdziłem ,dostał w dupe,i zajechawszy na plac mowie,ty Krzysiu cos tu delikutasnie stuka ino,ino,kto nie wiem ze te motory lubia miez awarie panewek ten byu powiedzial ze to popychacz,i co sie okazało panewka szczezła,niestety nie kupiłem a był piekny
jakby był ogarniety ten 4.0 ducha by nie wyzionał
słuchaj 4.0 mialem kilka,uj wie kto nimi jezdziłi jak i ile mialy najechane,napewno nie były zajechane,cos nie cos o autach wiem,cieszyłem sie bezawaryjna jazda,moji koledzy ktorzy odkupili odemnie tez ciesza sie bezawaryjna jazda,czesc z nich pozeniła dalej i tamci tez JEZDZA
przy VM TO JEST NIE MOZLIWE
i tymze koncze ta błyskotliwa dyskusje,zyczac ci Wesołych Swiat

jasnym jest ze uzytkownicy tych motorow daja im w dupe i nie oszczedzaja,z racji ich idiotoodpornosci
przyklad kupna przez kogos i wogole ze ogarniety to miedzy bajki mozna włozyc,sytuacje sa rozne,czasami sprzedajacy nie wie co ma
przyklad
mialem ochote na WJ 4.7
piekny z włoch,cena dobra,mnysle biore,od kolegi co auta zna lepiej niz ciało swojej zony

i co pojezdziłem ,dostał w dupe,i zajechawszy na plac mowie,ty Krzysiu cos tu delikutasnie stuka ino,ino,kto nie wiem ze te motory lubia miez awarie panewek ten byu powiedzial ze to popychacz,i co sie okazało panewka szczezła,niestety nie kupiłem a był piekny
jakby był ogarniety ten 4.0 ducha by nie wyzionał
słuchaj 4.0 mialem kilka,uj wie kto nimi jezdziłi jak i ile mialy najechane,napewno nie były zajechane,cos nie cos o autach wiem,cieszyłem sie bezawaryjna jazda,moji koledzy ktorzy odkupili odemnie tez ciesza sie bezawaryjna jazda,czesc z nich pozeniła dalej i tamci tez JEZDZA

przy VM TO JEST NIE MOZLIWE

i tymze koncze ta błyskotliwa dyskusje,zyczac ci Wesołych Swiat

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
myślisz, że Darek Suchorz jeździł by nieogarniętym autem ?tomek 79 pisze:jakby był ogarniety ten 4.0 ducha by nie wyzionał
daj spokój
również wesołych świąt


Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
zapewne nowy własciciel przecenił mozliwosci 4.0 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 4:03 pm
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Powiedzmy, że coś już wiem
.
Tylko tak Panowie, bo co do skrzyni to obaj jesteście zgodni, że automatyczna jest lepsza, jeśli chodzi o silnik no to tam już różnie, ale jeśli chodzi o reduktor to najlepszy jest ten 242, tak??
I czy ten reduktorek znajduje się w każdej 4-litrówce?? I tak właściwie to czym on się aż tak bardzo wyróżnia??
Mam do Was jeszcze takie jedno pytanko, ponieważ ja mam w Uazie opony MT'ki 33". I teraz tak, o ile musiałbym podnieść ten mój samochód aby jakoś te opony tam weszły i to wszystko dobrze pracowało oraz wyglądało i czy takie normalne przełożenie jakie jest tam w mostach było by ok do tych opon czy raczej trzeba by je zmienić, ponieważ dużo czytałem o jakiejś zmianie na 4:11.
Pozdrawiam

Tylko tak Panowie, bo co do skrzyni to obaj jesteście zgodni, że automatyczna jest lepsza, jeśli chodzi o silnik no to tam już różnie, ale jeśli chodzi o reduktor to najlepszy jest ten 242, tak??
I czy ten reduktorek znajduje się w każdej 4-litrówce?? I tak właściwie to czym on się aż tak bardzo wyróżnia??
Mam do Was jeszcze takie jedno pytanko, ponieważ ja mam w Uazie opony MT'ki 33". I teraz tak, o ile musiałbym podnieść ten mój samochód aby jakoś te opony tam weszły i to wszystko dobrze pracowało oraz wyglądało i czy takie normalne przełożenie jakie jest tam w mostach było by ok do tych opon czy raczej trzeba by je zmienić, ponieważ dużo czytałem o jakiejś zmianie na 4:11.
Pozdrawiam

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
różnica między 31 a 33 to 2"
ile przez to będzie wyżej stało auto ?
... raptem 2.5 cm
zanim zaczniesz iść w wielkie opony...
przeczytaj to : http://polskioffroad.com/ART/wieksze_kola.html
Reduktor 242 jest o tyle dobry, że ma opcję jazdy po czarnym z zapiętym 4x4.
Do rozmiaru 31-32" nie ma potrzeby zmiany przełożeń.
ile przez to będzie wyżej stało auto ?
... raptem 2.5 cm
zanim zaczniesz iść w wielkie opony...
przeczytaj to : http://polskioffroad.com/ART/wieksze_kola.html
Reduktor 242 jest o tyle dobry, że ma opcję jazdy po czarnym z zapiętym 4x4.
Do rozmiaru 31-32" nie ma potrzeby zmiany przełożeń.
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
barthez008 pisze:Powiedzmy, że coś już wiem.
Tylko tak Panowie, bo co do skrzyni to obaj jesteście zgodni, że automatyczna jest lepsza, jeśli chodzi o silnik no to tam już różnie, ale jeśli chodzi o reduktor to najlepszy jest ten 242, tak??
I czy ten reduktorek znajduje się w każdej 4-litrówce?? I tak właściwie to czym on się aż tak bardzo wyróżnia??
Mam do Was jeszcze takie jedno pytanko, ponieważ ja mam w Uazie opony MT'ki 33". I teraz tak, o ile musiałbym podnieść ten mój samochód aby jakoś te opony tam weszły i to wszystko dobrze pracowało oraz wyglądało i czy takie normalne przełożenie jakie jest tam w mostach było by ok do tych opon czy raczej trzeba by je zmienić, ponieważ dużo czytałem o jakiejś zmianie na 4:11.
Pozdrawiam
242 to reduktor z full tajmem wiec ma mechanizm roznicowy i mozesz pomyskac po czarnym 4x4,a do tego rozłanczany przod
co do xj to wiekszosc 4.0 miala taki reduktor,tylko wersje na lewarku miały 231
xj jest dosc lekkim i zywym autem w terenie ,proponowałbym na poczatek lift 2" i 31,to autko naprawde sie PORUSZA w terenie,a jak bedzie ci mało to wsadzisz 4,5 i 33 cale,wtedy to juz autko do powaznych zmagan terenowych,mosty wytrzymaja ten rozmiar ale musza byc zdrowe
http://img29.imageshack.us/img29/3845/dscf0890x.jpg
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 4:03 pm
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Nie no ok... takie aspekty patrzyłem już wcześniej jak kupowałem opony do Uaza... oczywiście zgadzam się z tym wszystkim jednak tak jak już mówiłem ja nie zamierzam jeździć tym autem po wielkim terenie... no a opony kupiłem i są prawie nowe także wolał bym je sobie zostawić...
No czyli tak, bo napisałeś, że do 31 - 32" nie potrzeba zmieniać przełożenia a jak to się ma do moich 33" oponek??
A i podwyższać też jak coś go nie będę musiał bo opony spokojnie tam się tak zmieszczą (do oryginału)?? No bo może ja się mylę ale 2" to mi się wydaje, że to jest 5 cm, tak??
I wracając jeszcze do reduktora to czy tylko tym on się różni, że można nim z napędem na 4 koła jeździć po czarnym czy są jeszcze jakieś jego zalety (np. wytrzymałość, awaryjność)??
No czyli tak, bo napisałeś, że do 31 - 32" nie potrzeba zmieniać przełożenia a jak to się ma do moich 33" oponek??
A i podwyższać też jak coś go nie będę musiał bo opony spokojnie tam się tak zmieszczą (do oryginału)?? No bo może ja się mylę ale 2" to mi się wydaje, że to jest 5 cm, tak??
I wracając jeszcze do reduktora to czy tylko tym on się różni, że można nim z napędem na 4 koła jeździć po czarnym czy są jeszcze jakieś jego zalety (np. wytrzymałość, awaryjność)??
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
zeby 33 upchac musisz naprawde powaznie zmodyfikowac zawias
sprezyny,amory,wachacze regulowane,panhard czasami dluzsze przewody
opcja łatwiej szybciej lepiej
sprzedaj te 33,kup 31,zrob narazie lift na podkladkach i ciesz sie jazda
reduktor jest dosc wytrzymały aczkolwiek siadaja w jednym zjadłem łancuch,ale mozna kupic i zmienic,noł problem
sprezyny,amory,wachacze regulowane,panhard czasami dluzsze przewody
opcja łatwiej szybciej lepiej
sprzedaj te 33,kup 31,zrob narazie lift na podkladkach i ciesz sie jazda
reduktor jest dosc wytrzymały aczkolwiek siadaja w jednym zjadłem łancuch,ale mozna kupic i zmienic,noł problem
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 18
- Rejestracja: pn lis 28, 2011 6:19 pm
- Lokalizacja: Chorzów Bytom
- Kontaktowanie:
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
4,0 jest nie do zajechania
?
Szkoda ze młody w swoim XJ zajechał 4,0 a w ZJ nie zdążył bo auto poszło do żyda
Wystarczy wejsc do działu techniecznego na orgu i poczytać
4,0 Niskie ciśnienie oleju
4,0 Sie gotuje
4,0 Coś sie tłucze
4,0 Pali dużo oleju
4,0 Mocno dmucha przez Odmę
4,0 Niska kompresja na cylindrach
4,0 Chodzi jak Diesel
4,0 Nie wkręca sie na obroty
4,0 Nie chce jechać na BP
4,0 Nie chce jechać na LPG
4,0 Strzela w Filtr
4,0 Kupiony silnik okazał sie złomem
Itp Itd

Szkoda ze młody w swoim XJ zajechał 4,0 a w ZJ nie zdążył bo auto poszło do żyda
Wystarczy wejsc do działu techniecznego na orgu i poczytać
4,0 Niskie ciśnienie oleju
4,0 Sie gotuje
4,0 Coś sie tłucze
4,0 Pali dużo oleju
4,0 Mocno dmucha przez Odmę
4,0 Niska kompresja na cylindrach
4,0 Chodzi jak Diesel
4,0 Nie wkręca sie na obroty
4,0 Nie chce jechać na BP
4,0 Nie chce jechać na LPG
4,0 Strzela w Filtr
4,0 Kupiony silnik okazał sie złomem
Itp Itd
Ostatnio zmieniony śr gru 25, 2013 3:35 pm przez Dominik4x4 VM, łącznie zmieniany 2 razy.
XJ 2,5 'td 92 Limited
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
O widze, ze VM jest lepszy od jepowego 4.0
Tego niewiedzialem
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46

Tego niewiedzialem

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Kto pisał, że lepszy ?
To zupełnie inny silnik..
ale pisanie, że VM jest mega zły a 4.0 jest mega dobry i nie da się go zabić
to głupota
To zupełnie inny silnik..
ale pisanie, że VM jest mega zły a 4.0 jest mega dobry i nie da się go zabić
to głupota
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 18
- Rejestracja: pn lis 28, 2011 6:19 pm
- Lokalizacja: Chorzów Bytom
- Kontaktowanie:
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Sygma masz 100% Racji
haha ten temat na TDi Forum to właśnie opisuje Jaką wiedze mają mechanicy o VM.... opisałem czemu wyrywaj sie szpilki z głowic na poprzedniej stronie
Mnie NIE INTERESUJE jaką opnie VM ma w sieci na opini nie jeżdżę
Do wszystkich zgryźliwych i złośliwych ......
Wczoraj moje 3,1 zrobiło 400 km na trasie spalanie miedzy 100km/h a 110km/h wychodzi około 9,5L

haha ten temat na TDi Forum to właśnie opisuje Jaką wiedze mają mechanicy o VM.... opisałem czemu wyrywaj sie szpilki z głowic na poprzedniej stronie
Mnie NIE INTERESUJE jaką opnie VM ma w sieci na opini nie jeżdżę
Do wszystkich zgryźliwych i złośliwych ......
Wczoraj moje 3,1 zrobiło 400 km na trasie spalanie miedzy 100km/h a 110km/h wychodzi około 9,5L
Ostatnio zmieniony śr gru 25, 2013 3:38 pm przez Dominik4x4 VM, łącznie zmieniany 2 razy.
XJ 2,5 'td 92 Limited
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
4.0 na seryjnych kołach
przy takiej prędkości i tylko w trasie spala 12,5 litra PB
przy takiej prędkości i tylko w trasie spala 12,5 litra PB
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 18
- Rejestracja: pn lis 28, 2011 6:19 pm
- Lokalizacja: Chorzów Bytom
- Kontaktowanie:
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Sygma pisze:4.0 na seryjnych kołach
przy takiej prędkości i tylko w trasie spala 12,5 litra PB
ale XJ a nie WG 4,0

XJ 2,5 'td 92 Limited
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
si, si...
w XJ-cie
w XJ-cie
Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Dominik4x4 VM pisze:Sygma masz 100% Racji![]()
haha ten temat na TDi Forum to właśnie opisuje Jaką wiedze mają mechanicy o VM.... opisałem czemu wyrywaj sie szpiki z głowic na poprzedniej stronie
Mnie NIE INTERESUJE jaką opnie VM ma w sieci na opini nie jeżdżę
Do wszystkich zgryźliwych i złośliwych ......
Wczoraj moje 3,1 zrobiło 400 km spalanie miedzy 100km/h a 110km/h wychodzi około 9,5L
to jest mega wynik
bo wiejtowe 5.2 przy tej predkosci na tempomacie zadowala sie 16 litrami lpg

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA
Do xj też bardzo dobry silnik to 2.5 pb protoplasta 4.0, sąsiad ma 3 takie i kiedys zrobimy filmik 4.0 vs 2.5 obydwa seria i wielu osobą troszkę sie zmieni myślenie
Przyspieszenie 0-100 kto lepiej ruszy wygra
Spalanie 2.5 nie spali wiecej niż 25 lpg non stop czerwone po miescie
2.5 nie nurkuje tak przodem
2.5 mniejsze obciązenie przedniego mostu ze wzgledu na mniejsza wage silnika
2.5 mniej emituje ciepła
2.5 nie brakuje mocy w terenie bo skrzynia i mosty mają inne przełożenia
Strome zjazdy 2.5 manual i wolny 1 bieg
Na trasie przy 100 kmh 4.0 ma niższe obroty jest ciszej spalanie podobne
4.0 przeważnie ma full time, 2.5 ma wytrzymalszy reduktor za to brak full time
4.0 fajny automat a 2.5 dobry manual obydwa made in japan
4.0 lepsze wyposażenie, bardziej dostępne
Mam 4.0 czesto katuje jego 2.5
Przyspieszenie 0-100 kto lepiej ruszy wygra
Spalanie 2.5 nie spali wiecej niż 25 lpg non stop czerwone po miescie
2.5 nie nurkuje tak przodem
2.5 mniejsze obciązenie przedniego mostu ze wzgledu na mniejsza wage silnika
2.5 mniej emituje ciepła
2.5 nie brakuje mocy w terenie bo skrzynia i mosty mają inne przełożenia
Strome zjazdy 2.5 manual i wolny 1 bieg
Na trasie przy 100 kmh 4.0 ma niższe obroty jest ciszej spalanie podobne
4.0 przeważnie ma full time, 2.5 ma wytrzymalszy reduktor za to brak full time
4.0 fajny automat a 2.5 dobry manual obydwa made in japan
4.0 lepsze wyposażenie, bardziej dostępne
Mam 4.0 czesto katuje jego 2.5
NO I JEST RZOPA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość