Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: tomek 79 » wt gru 24, 2013 8:46 am

tak sugerruje,chyba ze maja juz nakulane poł banki,w terenie

moze nie zalegaja

bo sa tanie jak barszcz i ludzie kupuja je do zmot lub poprostu by miec w zapasie

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Sygma » wt gru 24, 2013 9:08 am

Tomek, Tomek...
daj spokój. Znasz auto co zrobiło "pół bański w terenie" ?

Przykład dojechania 4.0: @Jupi
kupił od T&S dobrze zrobione i nie zapuszczone auto z LPG i .... dojechał je dość szybko.


No i po co w zapasie, skoro się nie psują 8)

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: tomek 79 » wt gru 24, 2013 9:32 am

taka metafora :wink:

jasnym jest ze uzytkownicy tych motorow daja im w dupe i nie oszczedzaja,z racji ich idiotoodpornosci

przyklad kupna przez kogos i wogole ze ogarniety to miedzy bajki mozna włozyc,sytuacje sa rozne,czasami sprzedajacy nie wie co ma

przyklad

mialem ochote na WJ 4.7

piekny z włoch,cena dobra,mnysle biore,od kolegi co auta zna lepiej niz ciało swojej zony :)21

i co pojezdziłem ,dostał w dupe,i zajechawszy na plac mowie,ty Krzysiu cos tu delikutasnie stuka ino,ino,kto nie wiem ze te motory lubia miez awarie panewek ten byu powiedzial ze to popychacz,i co sie okazało panewka szczezła,niestety nie kupiłem a był piekny


jakby był ogarniety ten 4.0 ducha by nie wyzionał

słuchaj 4.0 mialem kilka,uj wie kto nimi jezdziłi jak i ile mialy najechane,napewno nie były zajechane,cos nie cos o autach wiem,cieszyłem sie bezawaryjna jazda,moji koledzy ktorzy odkupili odemnie tez ciesza sie bezawaryjna jazda,czesc z nich pozeniła dalej i tamci tez JEZDZA !!


przy VM TO JEST NIE MOZLIWE :)21

i tymze koncze ta błyskotliwa dyskusje,zyczac ci Wesołych Swiat :)2

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Sygma » wt gru 24, 2013 9:42 am

tomek 79 pisze:jakby był ogarniety ten 4.0 ducha by nie wyzionał
myślisz, że Darek Suchorz jeździł by nieogarniętym autem ?
daj spokój


również wesołych świąt :wink:

:)2

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: tomek 79 » wt gru 24, 2013 9:46 am

zapewne nowy własciciel przecenił mozliwosci 4.0 :)21

barthez008
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 4:03 pm

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: barthez008 » wt gru 24, 2013 3:07 pm

Powiedzmy, że coś już wiem :D.
Tylko tak Panowie, bo co do skrzyni to obaj jesteście zgodni, że automatyczna jest lepsza, jeśli chodzi o silnik no to tam już różnie, ale jeśli chodzi o reduktor to najlepszy jest ten 242, tak??
I czy ten reduktorek znajduje się w każdej 4-litrówce?? I tak właściwie to czym on się aż tak bardzo wyróżnia??
Mam do Was jeszcze takie jedno pytanko, ponieważ ja mam w Uazie opony MT'ki 33". I teraz tak, o ile musiałbym podnieść ten mój samochód aby jakoś te opony tam weszły i to wszystko dobrze pracowało oraz wyglądało i czy takie normalne przełożenie jakie jest tam w mostach było by ok do tych opon czy raczej trzeba by je zmienić, ponieważ dużo czytałem o jakiejś zmianie na 4:11.
Pozdrawiam 8)

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Sygma » wt gru 24, 2013 3:32 pm

różnica między 31 a 33 to 2"
ile przez to będzie wyżej stało auto ?

... raptem 2.5 cm

zanim zaczniesz iść w wielkie opony...
przeczytaj to : http://polskioffroad.com/ART/wieksze_kola.html


Reduktor 242 jest o tyle dobry, że ma opcję jazdy po czarnym z zapiętym 4x4.

Do rozmiaru 31-32" nie ma potrzeby zmiany przełożeń.

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: tomek 79 » wt gru 24, 2013 3:38 pm

barthez008 pisze:Powiedzmy, że coś już wiem :D.
Tylko tak Panowie, bo co do skrzyni to obaj jesteście zgodni, że automatyczna jest lepsza, jeśli chodzi o silnik no to tam już różnie, ale jeśli chodzi o reduktor to najlepszy jest ten 242, tak??
I czy ten reduktorek znajduje się w każdej 4-litrówce?? I tak właściwie to czym on się aż tak bardzo wyróżnia??
Mam do Was jeszcze takie jedno pytanko, ponieważ ja mam w Uazie opony MT'ki 33". I teraz tak, o ile musiałbym podnieść ten mój samochód aby jakoś te opony tam weszły i to wszystko dobrze pracowało oraz wyglądało i czy takie normalne przełożenie jakie jest tam w mostach było by ok do tych opon czy raczej trzeba by je zmienić, ponieważ dużo czytałem o jakiejś zmianie na 4:11.
Pozdrawiam 8)

242 to reduktor z full tajmem wiec ma mechanizm roznicowy i mozesz pomyskac po czarnym 4x4,a do tego rozłanczany przod

co do xj to wiekszosc 4.0 miala taki reduktor,tylko wersje na lewarku miały 231

xj jest dosc lekkim i zywym autem w terenie ,proponowałbym na poczatek lift 2" i 31,to autko naprawde sie PORUSZA w terenie,a jak bedzie ci mało to wsadzisz 4,5 i 33 cale,wtedy to juz autko do powaznych zmagan terenowych,mosty wytrzymaja ten rozmiar ale musza byc zdrowe

http://img29.imageshack.us/img29/3845/dscf0890x.jpg

barthez008
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 4:03 pm

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: barthez008 » wt gru 24, 2013 3:49 pm

Nie no ok... takie aspekty patrzyłem już wcześniej jak kupowałem opony do Uaza... oczywiście zgadzam się z tym wszystkim jednak tak jak już mówiłem ja nie zamierzam jeździć tym autem po wielkim terenie... no a opony kupiłem i są prawie nowe także wolał bym je sobie zostawić...


No czyli tak, bo napisałeś, że do 31 - 32" nie potrzeba zmieniać przełożenia a jak to się ma do moich 33" oponek??
A i podwyższać też jak coś go nie będę musiał bo opony spokojnie tam się tak zmieszczą (do oryginału)?? No bo może ja się mylę ale 2" to mi się wydaje, że to jest 5 cm, tak??

I wracając jeszcze do reduktora to czy tylko tym on się różni, że można nim z napędem na 4 koła jeździć po czarnym czy są jeszcze jakieś jego zalety (np. wytrzymałość, awaryjność)??

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: tomek 79 » wt gru 24, 2013 4:03 pm

zeby 33 upchac musisz naprawde powaznie zmodyfikowac zawias

sprezyny,amory,wachacze regulowane,panhard czasami dluzsze przewody


opcja łatwiej szybciej lepiej


sprzedaj te 33,kup 31,zrob narazie lift na podkladkach i ciesz sie jazda

reduktor jest dosc wytrzymały aczkolwiek siadaja w jednym zjadłem łancuch,ale mozna kupic i zmienic,noł problem

Dominik4x4 VM
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 28, 2011 6:19 pm
Lokalizacja: Chorzów Bytom
Kontaktowanie:

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Dominik4x4 VM » śr gru 25, 2013 11:41 am

4,0 jest nie do zajechania ???

Szkoda ze młody w swoim XJ zajechał 4,0 a w ZJ nie zdążył bo auto poszło do żyda

Wystarczy wejsc do działu techniecznego na orgu i poczytać

4,0 Niskie ciśnienie oleju
4,0 Sie gotuje
4,0 Coś sie tłucze
4,0 Pali dużo oleju
4,0 Mocno dmucha przez Odmę
4,0 Niska kompresja na cylindrach
4,0 Chodzi jak Diesel
4,0 Nie wkręca sie na obroty
4,0 Nie chce jechać na BP
4,0 Nie chce jechać na LPG
4,0 Strzela w Filtr
4,0 Kupiony silnik okazał sie złomem

Itp Itd
Ostatnio zmieniony śr gru 25, 2013 3:35 pm przez Dominik4x4 VM, łącznie zmieniany 2 razy.
XJ 2,5 'td 92 Limited
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Szarbia » śr gru 25, 2013 12:48 pm

O widze, ze VM jest lepszy od jepowego 4.0 :)21
Tego niewiedzialem :)21

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Sygma » śr gru 25, 2013 12:50 pm

Kto pisał, że lepszy ?

To zupełnie inny silnik..
ale pisanie, że VM jest mega zły a 4.0 jest mega dobry i nie da się go zabić

to głupota

Dominik4x4 VM
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 28, 2011 6:19 pm
Lokalizacja: Chorzów Bytom
Kontaktowanie:

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Dominik4x4 VM » śr gru 25, 2013 12:58 pm

Sygma masz 100% Racji :)2

haha ten temat na TDi Forum to właśnie opisuje Jaką wiedze mają mechanicy o VM.... opisałem czemu wyrywaj sie szpilki z głowic na poprzedniej stronie

Mnie NIE INTERESUJE jaką opnie VM ma w sieci na opini nie jeżdżę

Do wszystkich zgryźliwych i złośliwych ......

Wczoraj moje 3,1 zrobiło 400 km na trasie spalanie miedzy 100km/h a 110km/h wychodzi około 9,5L
Ostatnio zmieniony śr gru 25, 2013 3:38 pm przez Dominik4x4 VM, łącznie zmieniany 2 razy.
XJ 2,5 'td 92 Limited
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Sygma » śr gru 25, 2013 1:06 pm

4.0 na seryjnych kołach
przy takiej prędkości i tylko w trasie spala 12,5 litra PB

Dominik4x4 VM
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 28, 2011 6:19 pm
Lokalizacja: Chorzów Bytom
Kontaktowanie:

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Dominik4x4 VM » śr gru 25, 2013 1:23 pm

Sygma pisze:4.0 na seryjnych kołach
przy takiej prędkości i tylko w trasie spala 12,5 litra PB

ale XJ a nie WG 4,0 :)
XJ 2,5 'td 92 Limited
WG 3,1'td 00 Laredo
ONLY VM

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Sygma » śr gru 25, 2013 1:25 pm

si, si...
w XJ-cie

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: tomek 79 » śr gru 25, 2013 2:42 pm

Dominik4x4 VM pisze:Sygma masz 100% Racji :)2

haha ten temat na TDi Forum to właśnie opisuje Jaką wiedze mają mechanicy o VM.... opisałem czemu wyrywaj sie szpiki z głowic na poprzedniej stronie

Mnie NIE INTERESUJE jaką opnie VM ma w sieci na opini nie jeżdżę

Do wszystkich zgryźliwych i złośliwych ......

Wczoraj moje 3,1 zrobiło 400 km spalanie miedzy 100km/h a 110km/h wychodzi około 9,5L

to jest mega wynik

bo wiejtowe 5.2 przy tej predkosci na tempomacie zadowala sie 16 litrami lpg :)21

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: Czas na zmiany Z UAZIKA NA JEEPKA

Post autor: Aśka&Kuba » ndz gru 29, 2013 12:15 pm

Do xj też bardzo dobry silnik to 2.5 pb protoplasta 4.0, sąsiad ma 3 takie i kiedys zrobimy filmik 4.0 vs 2.5 obydwa seria i wielu osobą troszkę sie zmieni myślenie

Przyspieszenie 0-100 kto lepiej ruszy wygra
Spalanie 2.5 nie spali wiecej niż 25 lpg non stop czerwone po miescie
2.5 nie nurkuje tak przodem
2.5 mniejsze obciązenie przedniego mostu ze wzgledu na mniejsza wage silnika
2.5 mniej emituje ciepła
2.5 nie brakuje mocy w terenie bo skrzynia i mosty mają inne przełożenia
Strome zjazdy 2.5 manual i wolny 1 bieg
Na trasie przy 100 kmh 4.0 ma niższe obroty jest ciszej spalanie podobne
4.0 przeważnie ma full time, 2.5 ma wytrzymalszy reduktor za to brak full time
4.0 fajny automat a 2.5 dobry manual obydwa made in japan
4.0 lepsze wyposażenie, bardziej dostępne

Mam 4.0 czesto katuje jego 2.5
NO I JEST RZOPA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość