samoregulator

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

tsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 12, 2006 10:02 am
Lokalizacja: warszawa

samoregulator

Post autor: tsm » sob gru 23, 2006 8:04 pm

Przyblokowalo tylne prawe kolo. Wziolem i wyrwalem samoregulator, pedal zrobil sie miekki ale hamuje. Mozna bez tego zyc? xj-pioneer
A Ty co dziś zrobiłeś dla swojego jeepa?

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob gru 23, 2006 8:19 pm

sprecyzuj co wyrwales?? caly rozpierak dolny, czy tylko element z linką ??

bo w sumie to mozna, ale po co??



po jakims czasie zacznie Cie sciagac przy hamowaniu, wiec lepiej kupic zestaw naprawczy regulatorkow i poskladac do kupy tak jak powinno byc... !!

no chyba ze chcesz co tydzien regulowac recznie... ?? :)21

a jak miekki hebel to znaczy ze nie wyregulowany = hamujesz przodem, co zima moze sie zle skonczyc... !!

zobacz czy na zaciagnietym recznym jest lepiej... !! ??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » sob gru 23, 2006 8:34 pm

ja zrozumiałem że chodzi mu o korektor hamowania (wziołem i wyrwałem ) ale jakby się dobrze wczytać to może rzeczywiście samoregulacje wyrwał-był . żyć bez twgo można , ale co to za życie . :lol:

tsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 12, 2006 10:02 am
Lokalizacja: warszawa

Post autor: tsm » ndz gru 24, 2006 5:23 am

rzeczywiscie wyrwalem dolny rozpierak. W zasadzie jakie on pelni obowiazki?
A Ty co dziś zrobiłeś dla swojego jeepa?

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz gru 24, 2006 8:59 am

tsm pisze:rzeczywiscie wyrwalem dolny rozpierak. W zasadzie jakie on pelni obowiazki?

ło matko jedyna.... !! :o

stary... bez dolnego rozpieracza (8,2) to szczeki nie maja prawa sie dobrze trzymac na tarczy kotwicznej o co dopiero hamowac... !!

wez Ty go (rozpierak) wkrec w imadlo...popsikaj jakims dziadostwem...poluzuj...przesmaruj delikatnie ... i zamontuj...

juz sobie daruj na chwile ten samoregulator, czyli blaszke (1,3) ze sprezynka i element z linka (7) ...

ale poskladaj to do kupy bo sobie krzywde zrobisz... !! :o

Obrazek
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

tsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 12, 2006 10:02 am
Lokalizacja: warszawa

Post autor: tsm » ndz gru 24, 2006 9:19 am

Juz ide zalozyc abarot. Dzieki
A Ty co dziś zrobiłeś dla swojego jeepa?

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » ndz gru 24, 2006 1:40 pm

Albo kup nowy zestaw naprawczy.
Telementy w bebnach szybko sie zuzywaja - szczegolnie jak duzo sie jezdzi po blocie.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz gru 24, 2006 3:15 pm

tylko ze elem 8 i 2nie ma w tych zestawach :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » ndz gru 24, 2006 4:10 pm

A nie pamietam...

Ale pamietam ze jak zmienialem szczeki, to razem z wszystkimi bebechami.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn gru 25, 2006 10:44 am

Kasprol pisze:tylko ze elem 8 i 2nie ma w tych zestawach :lol: :lol:
no 8 i 2 to rozpierak dolny - gwintowny...

tego nie ma w zadnym zestawie... tezba to samemu zregenerowac w imadle... :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn gru 25, 2006 11:51 am

Potem dokladnie oczyscic szczotką drucianą i przy skladaniu nie zalowac smaru...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: wagoneer » wt gru 26, 2006 1:56 am

XJeep pisze:
Kasprol pisze:tylko ze elem 8 i 2nie ma w tych zestawach :lol: :lol:
no 8 i 2 to rozpierak dolny - gwintowny...

tego nie ma w zadnym zestawie... tezba to samemu zregenerowac w imadle... :)21
hymmm ... mam takie nowe sztuki ... tylko skąd ja to wytrzasnołem.

Stary można sobie reanimować. Troche cierpliwości, odrdzewiacza albo nafty, szczotka druciana na wiertarce, drobnego papieru ściernego, szmatka i na koniec troche farby ... i ustrojstwo wygląda jak nowe i się nawet rusza. Trzeba czasami zajrzeć do bębnów i sprawdzić czy wszystko jest i się rusza jeszcze :)
Ostatnio zmieniony wt gru 26, 2006 12:48 pm przez wagoneer, łącznie zmieniany 1 raz.
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt gru 26, 2006 10:46 am

intruz pisze:(...) i przy skladaniu nie zalowac smaru...
polecam smar miedziowy lub aluminiowy... !!

inne wypłyna od wys. temperatury i kupa... !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości