WJ FAQ
Moderator: Mroczny
Re: WJ FAQ
zastanawiam sie nad liftem 2cale , jakie wtedy opony moge kupic zeby byl jak najwyzszy przeswit ale zeby bylo dobrze tzn zeby to sie miescilo nie ograniczalo skretu , nie przeciazlo ukladu napedowego itp , a felgi mam 17 cali
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: WJ FAQ
wolalbym jakby ktos napisal po prostu jakąś wartość
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: WJ FAQ
zmierz jaką masz odległość od krawędzi błotnika do środka koła
Re: WJ FAQ
z moich przeliczen wynika ze obecnie mam oponki 29 cali (liftu brak)
planuje lift 2 cale na podkladkach
co myslicie o tym
http://allegro.pl/bridgestone-dualer-a- ... 97186.html
planuje lift 2 cale na podkladkach
co myslicie o tym
http://allegro.pl/bridgestone-dualer-a- ... 97186.html
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: WJ FAQ
sluchajcie co prawda nie dzieje sie to zawsze , a poki co dwa razy, slychac pikniecie i na wyswietlaczu na górze pisze "turn signal on ->"


https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: WJ FAQ
?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
- Alberciczek
- Posty: 481
- Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
- Lokalizacja: Tychy
Re: WJ FAQ
Coś takiego wyskakuje jak się jedzie z zadługo włączonym kierunkowskazem. Mnie to też kiedyś wyskoczyło, jak miałem włączony kierunkowskaz i poszedłem otworzyć bramę, a przy bramie mnie kumpel spotkał i chwilę gadaliśmy, a kierunkowskaz mrugał. Jak nie to, to kiedyś gdzieś czytałem, że u kogoś była słaba masa na przedniej lampie i to było powodem tego komunikatu. Najpierw sprawdz, czy wszystkie kierunki ci normalnie migają.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...
Re: WJ FAQ
panowie , na tym wyswietlaczu na gorze , pisze mi coolant low, tymczasem zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodzacego jest pelny, po odkreceniu korka od chlodnicy tez widac ze plynu full )pod korek) tem silnika tez w normie , nie grzeje sie
o co wiec biega zatem ?
o co wiec biega zatem ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: WJ FAQ
Walnal czujnik, utopil sie plywak, albo jak w ZJ caly czujnik, razem z plywakiem wyskoczyl ze zbiorniczka na wyjebach?
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: WJ FAQ
Cześć wszystkim,
Nie chce zaśmiecać działu nowym tematem, dlatego tutaj pozwolę sobie zadać kilka pytań (jakby co to poproszę Mrocznego o przeniesienie
) Będę wdzięczny za pomoc.
Otóż mam możliwość kupna grand pipa, w miarę przystępnej cenie. Rok 99, 4.7, wersja europejska, limited. Wóz miał 3 właścicieli do tej pory i wszystkich znam, przebieg pewny 250 tkm, niebity, zamontowana gazownia która nie sprawia problemów.
Autem jeździ teraz mój brat (pożyczył od pracownika bo chwilowo nie ma czym śmigać) i mówi, że trochę buja i myszkuje po drodze. Tylko, że przesiadł się z kajena, więc ma trochę inny punkt odniesienia
Pytanie takie - czy warto się w to pchać? Ile wyniósłby standardowy pakiet startowy (oleje, filtry, klocki, tarcze...), drogie toto w częściach? Podstawowe rzeczy jak hamulce, oleje itd jestem w stanie ogarnąć sam w robociźnie.
Sypie się tam coś szczególnego? Bać się przebiegu, czy polata to jeszcze?
Co zrobić żeby się to lepiej prowadziło - wystarczą amory, czy najlepiej włożyć komplet ze sprężynami z delikatny liftem? Może ktoś mógłby zdradzić jaki jest sensowny zawias do tego cuda?
Zastosowanie: wóz na co dzień + jakieś wycieczki turystyczne, bez topienia po klamki. Nada się do tego, czy oprócz sensownych opon trzeba lift i zylion osłon od spodu ?
Na teraz więcej pytań nie mam, dzięki za góry za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Galik
Nie chce zaśmiecać działu nowym tematem, dlatego tutaj pozwolę sobie zadać kilka pytań (jakby co to poproszę Mrocznego o przeniesienie

Otóż mam możliwość kupna grand pipa, w miarę przystępnej cenie. Rok 99, 4.7, wersja europejska, limited. Wóz miał 3 właścicieli do tej pory i wszystkich znam, przebieg pewny 250 tkm, niebity, zamontowana gazownia która nie sprawia problemów.
Autem jeździ teraz mój brat (pożyczył od pracownika bo chwilowo nie ma czym śmigać) i mówi, że trochę buja i myszkuje po drodze. Tylko, że przesiadł się z kajena, więc ma trochę inny punkt odniesienia

Pytanie takie - czy warto się w to pchać? Ile wyniósłby standardowy pakiet startowy (oleje, filtry, klocki, tarcze...), drogie toto w częściach? Podstawowe rzeczy jak hamulce, oleje itd jestem w stanie ogarnąć sam w robociźnie.
Sypie się tam coś szczególnego? Bać się przebiegu, czy polata to jeszcze?
Co zrobić żeby się to lepiej prowadziło - wystarczą amory, czy najlepiej włożyć komplet ze sprężynami z delikatny liftem? Może ktoś mógłby zdradzić jaki jest sensowny zawias do tego cuda?
Zastosowanie: wóz na co dzień + jakieś wycieczki turystyczne, bez topienia po klamki. Nada się do tego, czy oprócz sensownych opon trzeba lift i zylion osłon od spodu ?
Na teraz więcej pytań nie mam, dzięki za góry za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Galik
Ostatnio zmieniony czw kwie 17, 2014 11:54 am przez Galik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: WJ FAQ
We no ten temat przeczytaj od poczatku do konca, to bedziesz wszystko wiedzial.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: WJ FAQ
Tak zrobię, nie ukrywam - tylko przejrzałem na szybko i od razu naskrobałem posta.
Re: WJ FAQ
Jak auto nie miało wypadkowej przeszłości to resztę ogarniesz.
Ceny części jak na auto "terenowe" są ok.
Dużo zamienników, liftów, kitów itd.
upierdliwe są blendorsy, czyli klapki nawiewu, jak sie zjebio to deske trza rwać całą.
A tak poza tem to po prostu jeep
Ceny części jak na auto "terenowe" są ok.
Dużo zamienników, liftów, kitów itd.
upierdliwe są blendorsy, czyli klapki nawiewu, jak sie zjebio to deske trza rwać całą.
A tak poza tem to po prostu jeep

Zdrapek i poharatka
Re: WJ FAQ
Moim zdaniem naprawy tańsze niż zielonego jajaGalik pisze:Tak zrobię, nie ukrywam - tylko przejrzałem na szybko i od razu naskrobałem posta.

Jeep Cherokee 4,0 '92 lift 4" & Pajero Sport 2014 "wyprawówka"
- sikorek102
- Posty: 387
- Rejestracja: ndz sty 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/ Kraków
Re: WJ FAQ
Fajne auto i zacny silnik.
Pakiet startowy to zależy co będzie do wymiany, ale z doświadczenia wiem, że na 3K trzeba być gotowym
Raffików pytaj, masz blisko
Pakiet startowy to zależy co będzie do wymiany, ale z doświadczenia wiem, że na 3K trzeba być gotowym

Raffików pytaj, masz blisko

sikorek102
JK Rubicon Unlimited 09
XJ Wagoneer 89
JK Rubicon Unlimited 09
XJ Wagoneer 89

Re: WJ FAQ
Za jakiś czas podejmę decyzje. Nie napalam się, auta nie szukam specjalnie, po prostu jest możliwość kupna za rozsądne pieniądze auta ze znaną historią. Z pakietem startowym (nie licząc opon oczywiście) na poziomie 3k pln się liczę, boję się żeby mnie tylko za chwila coś za 5-8 koła nie wybuchło (np skrzynia). Jakbyście jeszcze mogli powiedzieć - tego przebiegu 250tkm się bać? Dzięki
Re: WJ FAQ
ja mam rok i kocham ten wóz , a jesli faktycznie znasz historie od nowosci to okazja jakich mało
oczywiście w 15 letnim może zawsze cos sie spierdolic, ale nie czesciej niz w innych autach , a nawet jak widze po znajomych to zdecydowanie rzadziej
pakiet startowy , to jesli historia az tak dobrze znana a auto juz de facto w waszym posiadaniu , to nie sadze zebys musial robic wszystko , tak jak to ma miejsce gdy sie kupuje w ciemno
oczywiście w 15 letnim może zawsze cos sie spierdolic, ale nie czesciej niz w innych autach , a nawet jak widze po znajomych to zdecydowanie rzadziej
pakiet startowy , to jesli historia az tak dobrze znana a auto juz de facto w waszym posiadaniu , to nie sadze zebys musial robic wszystko , tak jak to ma miejsce gdy sie kupuje w ciemno
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: WJ FAQ
a ja mam od siebie 3 pytania i licze na to że ktoś wyczerpie tematykę zwłaszcza opon , bo już raz sie pytałem , tylko prosze bez linkow do forum jeep.org , bo go nie lubie , tu jest fajnie
a po to założyłem ten wątek żeby nie było spamu w dziale, i w sumie mógłby ktoś go podwiesić , tak jak np XJ
jak nie będzie tu odpowiedzi to po prostu będe na każdy temat zakładał osobny wątek , a to przecież chyba bez sensu
1. więc mam opony 255/60/17 co obliczyłem daje średnice 29 cali , co mogę włożyć możliwie największego ale żeby nie tarło czy też nie przeciążyło mostów , czy nie wiem co tam cierpi na tym , liftu obecnie brak , ale planuje 2 cale
i czy opony nowe czu używki , a jak nowe , to nowe-nowe czy nalewki
jakie polecacie sklepy z oponami czy alegro ?
całoroczne czy jakie
a no i najwazniejsza sprawa 90% zastosowań auta to miast wiec nie chce jakichś calkiem terenowych tylko jakieś uniwersalne , ale żeby wyjechał z błota jakby co , bo już raz mnie kolega wyciągał XJtem bo jednak czasem lubie sobie wycieczkę zrobić
2. lift chyba 2 cale do wyżej wymienionych zastosowań styknie ? bo nie chciałbym wchodzić w jakieś większe przerabiania auta
i teraz czy wymieniać sprężyny , czy na podkłądkach , skłaniam sie kupodkładkom , ale też brać same podkładki , czy trzeba coś dodatkowo , a co sądzicie np o takim zestawie jak ten rough country
http://allegro.pl/lift-zawieszenia-2-je ... 87809.html
a jak podkładki to http://www.sklep.raffi.pl/zestaw-podnos ... 99-04.html
czy może wystarczy http://allegro.pl/polibusze-podkladki-j ... 86532.html
czy sprężyn nie trzeba wymieniać nigdy ?
a co z amorami ?
3. wczoraj przeszedłem przegląd , i diagnosta podbił ale wspominał o tym że przekroczone są normy spalin i że pasowałoby wymienić katalizator , jakie to koszty , czy to konieczne, kolega mi mówi żeby za rok jechać gdzie indziej po prostu
a po to założyłem ten wątek żeby nie było spamu w dziale, i w sumie mógłby ktoś go podwiesić , tak jak np XJ
jak nie będzie tu odpowiedzi to po prostu będe na każdy temat zakładał osobny wątek , a to przecież chyba bez sensu
1. więc mam opony 255/60/17 co obliczyłem daje średnice 29 cali , co mogę włożyć możliwie największego ale żeby nie tarło czy też nie przeciążyło mostów , czy nie wiem co tam cierpi na tym , liftu obecnie brak , ale planuje 2 cale
i czy opony nowe czu używki , a jak nowe , to nowe-nowe czy nalewki
jakie polecacie sklepy z oponami czy alegro ?
całoroczne czy jakie
a no i najwazniejsza sprawa 90% zastosowań auta to miast wiec nie chce jakichś calkiem terenowych tylko jakieś uniwersalne , ale żeby wyjechał z błota jakby co , bo już raz mnie kolega wyciągał XJtem bo jednak czasem lubie sobie wycieczkę zrobić
2. lift chyba 2 cale do wyżej wymienionych zastosowań styknie ? bo nie chciałbym wchodzić w jakieś większe przerabiania auta
i teraz czy wymieniać sprężyny , czy na podkłądkach , skłaniam sie kupodkładkom , ale też brać same podkładki , czy trzeba coś dodatkowo , a co sądzicie np o takim zestawie jak ten rough country
http://allegro.pl/lift-zawieszenia-2-je ... 87809.html
a jak podkładki to http://www.sklep.raffi.pl/zestaw-podnos ... 99-04.html
czy może wystarczy http://allegro.pl/polibusze-podkladki-j ... 86532.html
czy sprężyn nie trzeba wymieniać nigdy ?
a co z amorami ?
3. wczoraj przeszedłem przegląd , i diagnosta podbił ale wspominał o tym że przekroczone są normy spalin i że pasowałoby wymienić katalizator , jakie to koszty , czy to konieczne, kolega mi mówi żeby za rok jechać gdzie indziej po prostu
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: WJ FAQ
2" styknie, amory weź o dłuższym skoku
osobiście mimo wszystko poszedłbym w sprężyny, aczkolwiek znam osoby które smigają na takich zestawach
i też są zadowolone http://www.coverxtreme.com/shop/product ... product=77
ja całość mam zrobione na Lovellsie i jestem zadowolony
http://escape4x4.pl/kategoria/zawieszen ... y-sprezyny
osobiście mimo wszystko poszedłbym w sprężyny, aczkolwiek znam osoby które smigają na takich zestawach
i też są zadowolone http://www.coverxtreme.com/shop/product ... product=77
ja całość mam zrobione na Lovellsie i jestem zadowolony
http://escape4x4.pl/kategoria/zawieszen ... y-sprezyny
Jeep Cherokee 4,0 '92 lift 4" & Pajero Sport 2014 "wyprawówka"
- Alberciczek
- Posty: 481
- Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
- Lokalizacja: Tychy
Re: WJ FAQ
Jak masz kupować silnik 4,7, to szukaj z QD - będziesz miał prawdziwy napęd na 4 kółka i zaoszczędzisz na ewentualnych blokadach do mostów, które tanie nie są. Warunek - trzeba dbać o wymianę olejów w mostach i reduktorze. A te nie są też tanie.
Ja jeżdżę głównie turystycznie, czasem mnie poniesie i ruszę w cięższy teren. Chcąc jeździć jak ja, wystarczy zrobić lift 2" na podkładkach i przedłużkach amorków. Oponki niestety to największy wydatek, bo ponad 2 tysie trzeba dać za 4 sztuki. Tutaj raczej nikt ci konkretnie nie doradzi, bo każdy będzie chwalił swoje. No i nie ma opon uniwersalnych - jedne są dobre w błocie, inne są dobre w piachu, a jeszcze inne na śnieg. Jak chcesz jeździć całorocznie, to musisz mieć i zimówki i MT-ki.
Ja jeżdżę głównie turystycznie, czasem mnie poniesie i ruszę w cięższy teren. Chcąc jeździć jak ja, wystarczy zrobić lift 2" na podkładkach i przedłużkach amorków. Oponki niestety to największy wydatek, bo ponad 2 tysie trzeba dać za 4 sztuki. Tutaj raczej nikt ci konkretnie nie doradzi, bo każdy będzie chwalił swoje. No i nie ma opon uniwersalnych - jedne są dobre w błocie, inne są dobre w piachu, a jeszcze inne na śnieg. Jak chcesz jeździć całorocznie, to musisz mieć i zimówki i MT-ki.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...
Re: WJ FAQ
a co to takiego ?Alberciczek pisze:będziesz miał prawdziwy napęd na 4 kółka
- Alberciczek
- Posty: 481
- Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
- Lokalizacja: Tychy
Re: WJ FAQ
Poczytaj o QD w grandzie i się dowiesz 

Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...
Re: WJ FAQ
.. a co ma QD do napędu 4x4 ? 

- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: WJ FAQ
Moze chcial powiedziec, ze bedziesz mial wszystkie blokady w QD, a to juz fajny temat.
Ale chyba nie wszystkie 4.7 mialy QD. Do jego zastosowan, nie upieralbym sie nad QD, tylko nad ladnym egzemplarzem.
WJ przy 2 calach liftu, przyjmuje okolo 32 cali opony. Tylko jesli chcesz jezdzic na ATekach, to po uj lift I 32""? Moze wystarczy 31"?
Na 32" auto przestaje byc autostradowym pozeraczem plaskaczy, no znaczy nie jest juz suvem, tylko zaczyna byc terenowka.
Ze wszystkimi zaletami I wadami.
Ale chyba nie wszystkie 4.7 mialy QD. Do jego zastosowan, nie upieralbym sie nad QD, tylko nad ladnym egzemplarzem.
WJ przy 2 calach liftu, przyjmuje okolo 32 cali opony. Tylko jesli chcesz jezdzic na ATekach, to po uj lift I 32""? Moze wystarczy 31"?
Na 32" auto przestaje byc autostradowym pozeraczem plaskaczy, no znaczy nie jest juz suvem, tylko zaczyna byc terenowka.

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość