v8 w wranglerze
Moderator: Mroczny
v8 w wranglerze
Witam. Posiadam wranglera TJ z 2.5 litrowym motorem. Jak wiadomo mocy brak. Zastanawiam się nad kupnem grand cherokiego z V8 i przekładką motoru wraz z mostami. Auto raczej nie jeździ w terenie zdarza się ze żona pojedzie od czasu do czasu z nami lecz bez szaleństw. Często też ciagne lawete z samurajem ale przy minimalnym wzniesieniu chcąc jechać chociaż 80 muszę piłować go na trzecim biegu. Co wy na to???????
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: v8 w wranglerze
Pomysł zacny
Ale lepiej wstaw R6 oryginał z jeepa i po sprawie mniej motania

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Re: v8 w wranglerze
Ale z V8 start na mieście byłby zacny 

Re: v8 w wranglerze
+1vandall_jr pisze:Pomysł zacnyAle lepiej wstaw R6 oryginał z jeepa i po sprawie mniej motania
realne do zrobienia, będzie jeździło i nie zabije finansowo
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: v8 w wranglerze
V8 musisz spiac z automatem I kupa elektroniki. mechanicznie to wszystko jest proste, ale elektronicznie juz nie.
Niewiele takich swapow bylo w Polsce robionych, wiec sciezke bedziesz sam deptal.
Wsadzic R6 jak pisze Vandall, sciezka wydeptana I w sumie masz dalej orginala I nie musisz mostow mieniac, ani skrzyni biegow.
Niewiele takich swapow bylo w Polsce robionych, wiec sciezke bedziesz sam deptal.
Wsadzic R6 jak pisze Vandall, sciezka wydeptana I w sumie masz dalej orginala I nie musisz mostow mieniac, ani skrzyni biegow.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: v8 w wranglerze
Przełóż cały zespół napędowy od xj 4,0 z niezniszczalnym automatem i będzie git.
Mosty zostaną te same.
Swoją drogą jeśli myślisz, że 4,0 albo v8 ma mocniejsze mosty, to... mógłbyś się rozczarować
Mosty zostaną te same.
Swoją drogą jeśli myślisz, że 4,0 albo v8 ma mocniejsze mosty, to... mógłbyś się rozczarować

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: v8 w wranglerze
Do tego jak wsadzić jakieś V8 to przód zrobi się bardzo ciężki..
co wpłynie znacząco w tym aucie na zachowanie w terenie i samo prowadzenie w zakrętach.
co wpłynie znacząco w tym aucie na zachowanie w terenie i samo prowadzenie w zakrętach.
Re: v8 w wranglerze
sprzedać 2.5, kupić 4.0
albo patrola

albo patrola

Re: v8 w wranglerze
Sprzedać nie mogę bo to prezent dla szanownej małżonki 

Re: v8 w wranglerze
A tą czterolitrówke można z manulną skrzynią połączyć jeśli np. w orginale złączona była z ałtomatem? I czy jakiś osprzęt z 2.5 będzie pasował czy wszystko trzeba dobrać?
Re: v8 w wranglerze
pewnie nie, i pewnie wały jeszcze
Re: v8 w wranglerze
Bo nie wiem w końcu co z tą skrzynią. Podejdzie pod manuala???????? 

Re: v8 w wranglerze
XJ występował z silnikiem 4.0 i manualem... więc się da 

Re: v8 w wranglerze
też
ale łatwiej i taniej dopaść angola XJ z 4.0 jako dawcę
niż wrangla
mimo wszystko dawał bym w komplecie z automatem AW4
ale łatwiej i taniej dopaść angola XJ z 4.0 jako dawcę
niż wrangla
mimo wszystko dawał bym w komplecie z automatem AW4
Re: v8 w wranglerze
w Rzeszowie jest wrongl 4.7, skrzynia i reduktor k160, mosty c303 dasieMisiek Cypr pisze:V8 musisz spiac z automatem I kupa elektroniki. mechanicznie to wszystko jest proste, ale elektronicznie juz nie.
Niewiele takich swapow bylo w Polsce robionych, wiec sciezke bedziesz sam deptal.
Wsadzic R6 jak pisze Vandall, sciezka wydeptana I w sumie masz dalej orginala I nie musisz mostow mieniac, ani skrzyni biegow.

wagowo 4.7 i 4.0 podobnie bo kilka

jakie koła teraz w tj

NO I JEST RZOPA
Re: v8 w wranglerze
Sygma pisze:też
ale łatwiej i taniej dopaść angola XJ z 4.0 jako dawcę
niż wrangla
mimo wszystko dawał bym w komplecie z automatem AW4
może być mało miejsca na wał
NO I JEST RZOPA
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: v8 w wranglerze
Sygma napisał(a):
Do tego jak wsadzić jakieś V8 to przód zrobi się bardzo ciężki..
co wpłynie znacząco w tym aucie na zachowanie w terenie i samo prowadzenie w zakrętach.
silnik r6 jest niewiele lzejszy od v8 5.2
Do tego jak wsadzić jakieś V8 to przód zrobi się bardzo ciężki..
co wpłynie znacząco w tym aucie na zachowanie w terenie i samo prowadzenie w zakrętach.
silnik r6 jest niewiele lzejszy od v8 5.2

Ostatnio zmieniony pn lip 21, 2014 5:04 pm przez kulkagsx1200, łącznie zmieniany 3 razy.
jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: v8 w wranglerze
Silnik R6 4.0 pracowal z manualem I nie powinno byc problem zeby przelozyc kolo zamachowe od 2.5 do 4.0. Mysle ze niewiele sie roznia, 4.0 moze miec lzejsze kolo.
Blok 2.5 jest obcietym blokiem 4.0, lub 4.0 wydluzonym 2.5. Przekladka nie jest trudna, bo te silniki wystepowaly we wrongach czesciej niz 2.5.
V8 wazy 285kg, a 4.0 cos kolo 265kg. Roznica masy niewielka, ale 5.2 + automat/4.0 + manual jest juz dosc znaczna I jest to ponad 100kg. Ciezar duzy, ale wiekszosc z tej roznicy ciezaru znajduje sie posrodku drogi miedzy osiami.
Pod V8 trzeba przerabiac waly, pod 4.0 z manualem juz nie bedziesz musial tego robic.
Blok 2.5 jest obcietym blokiem 4.0, lub 4.0 wydluzonym 2.5. Przekladka nie jest trudna, bo te silniki wystepowaly we wrongach czesciej niz 2.5.
V8 wazy 285kg, a 4.0 cos kolo 265kg. Roznica masy niewielka, ale 5.2 + automat/4.0 + manual jest juz dosc znaczna I jest to ponad 100kg. Ciezar duzy, ale wiekszosc z tej roznicy ciezaru znajduje sie posrodku drogi miedzy osiami.
Pod V8 trzeba przerabiac waly, pod 4.0 z manualem juz nie bedziesz musial tego robic.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: v8 w wranglerze
Tylko ze 2.5 występował ze skrzynią ax5 a 4.0 ax15 i mysle ze nie bedzie to tylko kwestia koła zamachowego
NO I JEST RZOPA
Re: v8 w wranglerze
Goly silnik 4,0 (bez kolektorow,alternatora,pompy wspomagania i rozrusznika) warzy 167kg.
tel. 500 590 696
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: v8 w wranglerze
Po co chcesz uwsteczniać ? Automat to taki sam krok na drodze rozwoju w motoryzacji, jak zastąpienie gaźnika wtryskiem, dodanie wspomagania w układzie kierowniczym, hamulce tarczowe zamiast bębnowych, etc... Ale jakoś te pozostałe nikomu nie przeszkadzają, tylko się głupio upierają na manualBrylu pisze:Bo nie wiem w końcu co z tą skrzynią. Podejdzie pod manuala????????


"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: v8 w wranglerze
Z g adza sie . Swiadomie 9 lat wstecz zdecydowalem się na automatmisman pisze:Po co chcesz uwsteczniać ? Automat to taki sam krok na drodze rozwoju w motoryzacji, jak zastąpienie gaźnika wtryskiem, dodanie wspomagania w układzie kierowniczym, hamulce tarczowe zamiast bębnowych, etc... Ale jakoś te pozostałe nikomu nie przeszkadzają, tylko się głupio upierają na manualBrylu pisze:Bo nie wiem w końcu co z tą skrzynią. Podejdzie pod manuala????????Pojeździj trochę automatem, to później nie będziesz chciał wracać do mieszania benzyny w czasie jazdy
nie żałuję ani chwili

jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość