Jeździ ktoś XJ lub YJ na 33"?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » sob paź 14, 2006 8:24 am

mendelmax pisze:Ja to wiem i ty to wiesz, a teraz i on wie :wink:
Tu się mylisz bo ON to wiedział już lata temu :roll: Za lekturę dziękuję, widziałem ją dawno temu :roll:

Są półosie takie same jak fabryczne tylko z lepszych materiałów a u mnie właśnie półosie siadają więc i tak muszę wymienić.

Jeśli chodzi o blokady to uzbieram kasę na ARB i wtedy kupię cały zestaw Dana35+ARB bo cena w USA jest niższa niż samego ARB w Polsce.

A blokady typu LSD nic do zaoferowania nie mają, nie uraź się (wiem że taką masz) ale szkoda kasy na takie coś.

No !! To i Ty się czegoś dowiedziałeś :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob paź 14, 2006 10:07 am

Wybacz, jeśli poczułeś się urażony, nie miałem nic złego na myśli, to miał być tylko akcent humorystyczny :)2
Co do blokad LSD, to ECTED akurat ma całkiem sporo do zaoferowania, acz fakt faktem, że to bardziej blokada do zwykłego, codziennego użytku niż w ostry teren na mocno nadwymiarowych kołach. Tym niemniej pakujesz się w sporo większe koszty kupując wzmocnione półosie standardowej grubości, a potem wymieniając je na Super Danę... Może lepiej by ci było kosztowo kupić od razu taki zestaw z Detroitem a w przyszłości ew. wymienić go na ARB'a? Nie wiem po prostu ile kosztują wzmocnione półośki na standardową grubość, a co za tym idzie jaka jest różnica w cenie...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » sob paź 14, 2006 11:27 am

sławek XJ: ile kosztują w stanach Dana35 z blokadą ARB, że twierdzisz że cena jest niższa od samego ARB w polsce?? ARB + wzmocnione i grubsze polosie firmy Yukon 6000zl, a same półosie kosztują 1400zł prawie.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob paź 14, 2006 11:36 am

1266$ za ARB'a z półosiami, czyli poniżej 4tys. A ARB zaiste krąży w tych okolicach (zależy jak trafić). Do tego niestety dochodzi jeszcze koszt kompresora (o ile pamiętam 200$?)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » sob paź 14, 2006 11:42 am

ee... to faktycznie tanio, aż szkoda że nie mam dojścia do części ze stanów. Trzeba będzie pokombinować 8)
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » sob paź 14, 2006 12:05 pm

Pawog2 pisze: szkoda że nie mam dojścia do części ze stanów. Trzeba będzie pokombinować 8)
nie trzeba mocno kombinować 8)

@mendelmax - półosie fabryczne kosztują w Polsce 1200zł. Moje są zjechane i ladamoment diabli je wezmą :wink: Kupię więc w USA wzmocnione-taniej wyjdą :D

Blokada ARB to dopiero gdzieś za rok, zdążę dyfer zajechać :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » sob paź 14, 2006 2:51 pm

jak się nie ma kogoś kto będzie chciał wysłać z USA to trzeba kombinować
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob paź 14, 2006 2:54 pm

Pawog2 pisze:jak się nie ma kogoś kto będzie chciał wysłać z USA to trzeba kombinować
Mam ten sam problem- jakaś rodzinka albo znajomy w USA by się przydał, bo wszyscy pośrednicy sobie sporo liczą. Jest to słuszne, bo w koncu czemu mają coś robić za friko, ale nie zmienia to faktu, że szarpie to kieszeń zdrowo...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » sob paź 14, 2006 3:00 pm

ja mam znajomego ale z kolei on czas to ma... w wakcje i nigdy więcej bo zapracowany jest mocno
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob paź 14, 2006 4:18 pm

To poczekaj do wakacji i ściągaj od razu kontener :lol:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » sob paź 14, 2006 4:49 pm

a pewnie 8)
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob paź 14, 2006 5:03 pm

To daj znać, podepnę się 8)
:wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » czw paź 19, 2006 8:25 pm

@ Sławek coby przekonać Cię do wymiany półosi dodam, że widziałem się ze znajomym, co ma XJ na 33". Był na dwóch rajdach i dwa razy półosie ukręcił.. Teraz wozi zapasową na aucie, naprawę w terenie mają opanowaną w ciągu 1/2 h :lol: ...przesuwka na reduktorze też klęka...
Reasumując dana 35 + 33" to niezbyt dobre feng shui
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt paź 20, 2006 8:02 am

@Wiktor, ależ ja wymienię półosie -> cały czas o tym piszę :wink:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » pt paź 20, 2006 6:13 pm

no to kamień z serca :)2 :wink:
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Jeździ ktoś XJ lub YJ na 33"?

Post autor: pbyra » czw sty 11, 2007 5:17 pm

zadzwoń pod numer 662119666 PIOTR jeździ na takich oponach to ci powie co i jak... :lol:
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Re: Jeździ ktoś XJ lub YJ na 33"?

Post autor: SławekXJ » pt sty 12, 2007 12:50 pm

pbyra pisze:zadzwoń pod numer 662119666 PIOTR jeździ na takich oponach to ci powie co i jak... :lol:
To się nazywa refleks :lol: :lol: :lol:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość