MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob sty 20, 2007 9:40 am
No, 89 oktan to już premium, ale 95 się jeszcze spokojnie łapie (u nas jakieś 93 będzie).
Bardziej martwiłby mnie ten olej, który też nie wróży rewelacyjnej żywotności tego silnika, zwłaszcza przy mocnych obciążeniach
A co do wariatora faz w alfie to dawał bardzo, bardzo dużo, ale sporym kosztem
A co do hamulców, to nowe jeepy hamują bardzo fajnie, większym problemem jest to, że to SUV, a co za tym idzie zakrętów brać szybko nie lubi

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » sob sty 20, 2007 10:11 am
Amerykańskie 87 w nornie MON odpowiada naszej benzynce 93 okran w normie RON a do HEMI zalecają 89 oktan(MON) czyli jakieś 97 RON. Nalezałoby jeździć na 98. Co prawda przy silniku napisano ze akceptowalna jest slabsze paliwko ale zalecane lepsiejsze .
-
Marcin978
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: Marcin978 » sob sty 20, 2007 2:18 pm
ale te silniki hemi tez w cale nie sa takie nowe, wiec powinny byc juz sprawdzone
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » sob sty 20, 2007 4:53 pm
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
-
Marcin978
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: Marcin978 » sob sty 20, 2007 7:28 pm
w pl sa po 115-120tys (hemi) najtansze z tego co widzialem
z usa raczej wyjdzie taniej, staram sie dowiedziec w jedej firmie za ile mi to sprowadza, ale cos nie moge sie jak na razie dogadac
tam 2005 rok hemi kosztuje obecnie okolo 22-24tysiace dolarow
chcialbym oczywiscie jak najtaniej (bez tej duzej akcyzy

)
bo jakby policzyc normlanie akcyze clo i vat od tego to wyjdzie w sumie 105tys + z 5tys za transport i za usluge tez minimum 5
wiec srednio sie to oplaca.... bo za tyle mozna by znalezc w kraju od reki a nie po 8 tyg
chcialbym auto z usa ponizej 100k, ale jak na razie staram sie dowiedziec czy jest to mozliwe
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob sty 20, 2007 9:40 pm
Jedna uwaga- szukaj 06 a nie 05. W Jeepie ZAWSZE pierwszy rocznik jest do bani. WK też.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » sob sty 20, 2007 10:17 pm
Marcin978 pisze:w pl sa po 115-120tys (hemi) najtansze z tego co widzialem
z usa raczej wyjdzie taniej, staram sie dowiedziec w jedej firmie za ile mi to sprowadza, ale cos nie moge sie jak na razie dogadac
tam 2005 rok hemi kosztuje obecnie okolo 22-24tysiace dolarow
chcialbym oczywiscie jak najtaniej (bez tej duzej akcyzy

)
bo jakby policzyc normlanie akcyze clo i vat od tego to wyjdzie w sumie 105tys + z 5tys za transport i za usluge tez minimum 5
wiec srednio sie to oplaca.... bo za tyle mozna by znalezc w kraju od reki a nie po 8 tyg
chcialbym auto z usa ponizej 100k, ale jak na razie staram sie dowiedziec czy jest to mozliwe
nie wiem czy skorzystałeś z namiarów które Ci podałem, ale nie chce mi się wierzyć żeby zawołał od Ciebie 5 tys za pomoc w sprowadzeniu auta, transport to max 6 tygodni, jak masz szczęście i auto trafi od ręki na statek to nie całe 4, ceny w Stanach są oczywiście bardzo różnorodne, raczej zalecam cierpliwość w szukaniu i poszukiwania przez ogłoszenia komisów w dużych miastach - zdarzają się prawdziwe okazje
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
Marcin978
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: Marcin978 » sob sty 20, 2007 10:41 pm
nie, nie kontaktowalem sie z nim, ale firmy ktorych jest pare na rynku reczej mniejszych prowizji nie biora
a nie kontaktowalem sie z nim, bo ja sam nie zalatwie reszty, po niemiecku nie szprecham, na procedurach celnych sie nie znam, przepuszczenia przez jakis komis / wlasiciela nie zalatwie
wiec popytam u tych firm ktore zajmuja sie sprowadzaniem aut z usa
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz sty 21, 2007 9:04 am
Eeee tam... źle podchodzisz do sprawy. Transport przez Niemcy stacił obecnie na znaczeniu wobec uznania akcyzy za nielegalną. Zaniżanie rachunku już raczej nie ma racji bytu. Pozostaje kilka % różnicy na podatku vat, ale gdybyś odbierał auto w Niemczech to musisz jeszcze nim dojechać do Polski to też jakiś koszt. Samochód możesz dostać do agencji celnej w Polsce (różnica ceny na transporcie morskim najwyżej kilka dolarów) więc wszystkie kłopoty Ci odpadają. Pozostaje kwestia fatalnego poziomu obsługi klienta w Polsce.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
Marcin978
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: Marcin978 » ndz sty 21, 2007 2:12 pm
akcyza nie jest nielegalna z tego co wiem
nielegalne jest jej roznicowanie
czyli te 65% ktore byly

przeciez przepisy nie stracily mocy z dnia na dzien
mamy te okolo 13% i tyle bedzie nadal, i to jest kwota po cle i vat wiec te 10 czy 12 tysiecy dodatkowo, po co im to placic, zlodziejom, teraz chca podatek roczny wprowadzic
-
mercg280ge

- Posty: 1557
- Rejestracja: sob kwie 12, 2003 9:25 pm
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mercg280ge » pn sty 22, 2007 4:55 pm
mendelmax pisze:5.7 HEMI- 7.4 sec. do 100
4.7 dokładnie nie pamiętam, ale coś koło 8-9 sekund.
Problem z HEMI jest taki, że nie jest to silnik stary, więc nie miał póki co okazji się sprawdzić. Trochę bym się bał MDS. W ogóle to śmiga na dziwnym oleju- 0W20. Osobiście takiego jeszcze nie widziałem w sklepie i nie wiem, czy nie podniesie to kosztów eksploatacji...

A S O w Polsce leje 5W30 ( zgodnie z wytycznymi producenta na europe )
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn sty 22, 2007 6:28 pm
No to jeśli DCX uznał, że można, to widać można

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » ndz sty 28, 2007 5:52 pm
mercg280ge pisze:mendelmax pisze:5.7 HEMI- 7.4 sec. do 100
4.7 dokładnie nie pamiętam, ale coś koło 8-9 sekund.
Problem z HEMI jest taki, że nie jest to silnik stary, więc nie miał póki co okazji się sprawdzić. Trochę bym się bał MDS. W ogóle to śmiga na dziwnym oleju- 0W20. Osobiście takiego jeszcze nie widziałem w sklepie i nie wiem, czy nie podniesie to kosztów eksploatacji...

A S O w Polsce leje 5W30 ( zgodnie z wytycznymi producenta na europe )
aso w polsce leje co ma i nie jest w tej kwestji autorytetem rzadnym!mi do wspomagania tez jakies guwno wlali i sie zwazylo

chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
-
zibii
-

- Posty: 116
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: zibii » pn sty 29, 2007 4:14 am
Witam.
Kiedyś miałem WJ 4,7 limited , wersja europa i w instrukcji pisało że do 100 ma 7,8 s

i na moje tyle miał , nigdy nie miałem problemów z mocą do prędkości 160km. W przeszłości pomykałem kilkoma BMW 7 ( 4,0L) i wielkiej róznicy niet, z tym że BMW ma power nawet przy 220 km/h a WJ konczy się przy 160. Dociągnie do 220 ale to kanikadze.
Chyba że założysz gaz , to kicha i to obojętnie jaki.
pozdro
zibi
zibi
WK 4X4 LAREDO
-
Tołdi

- Posty: 527
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
- Lokalizacja: Margonin
Post
autor: Tołdi » pn sty 29, 2007 6:02 pm
moja żona ma założony gaz i jest bajka. różnicy żadnej nie odczuwam, może jakby wziąć stoper do ręki to by coś wykazało.
-
BOOGIE

- Posty: 307
- Rejestracja: pn sie 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: 3City
Post
autor: BOOGIE » pn sty 29, 2007 6:23 pm
Z tego co mi wiadomo to w HEMI bajer polega na tym że zmieszczą tam się większe i 4 zawory / cylinder i 2 świece.
Teraz my was jemy =)
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn sty 29, 2007 9:45 pm
No właśnie nie- HEMI musi mieć tylko dwa zawory, inaczej się nie da tego zaprojektować. Ale faktycznie, ma dwie świeczki na cylinder... niezły tort- 16 świec

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Marcin978
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: Marcin978 » śr sty 31, 2007 2:04 pm
zibii pisze:Witam.
Kiedyś miałem WJ 4,7 limited , wersja europa i w instrukcji pisało że do 100 ma 7,8 s

i na moje tyle miał , nigdy nie miałem problemów z mocą do prędkości 160km. W przeszłości pomykałem kilkoma BMW 7 ( 4,0L) i wielkiej róznicy niet, z tym że BMW ma power nawet przy 220 km/h a WJ konczy się przy 160. Dociągnie do 220 ale to kanikadze.
Chyba że założysz gaz , to kicha i to obojętnie jaki.
pozdro
zibi
tak, widzialem te dane w necie i zastanowilo mnie dlaczego nowy grand ma duzo gorsze wyniki, chyba duzo ciezszy musi byc i jakies inne przelozenia
bo moc i silnik to jest chyba ten sam, no nie? 235 koni
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » śr sty 31, 2007 3:49 pm
zibii pisze:
Chyba że założysz gaz , to kicha i to obojętnie jaki.
O co chodzi z gazem

my mamy sekwencje i niema żadnych uszczerbków na mocy ani na momencie (sprawdzone na hamownii) tak samo przyspiesza...jedyna różnica to możliwość ustawienia sobie "odcięcia" lub zupełne wyłączenie go
P.S Instalacja dedykowana do tego konkretnie samochodu ,troche kosztowała ,NIE montowana w ASO

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Marcin978
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: Marcin978 » czw lut 01, 2007 10:45 am
dobra instalacja gazowa w cale nie obniza osiagow
bylem sceptyczny instalacjom gazowym, ale zobaczylem auto znajomego z instalcja brc w bmw 540 v8
zobaczylem to malo powiedziane, bylismy tym autem w niemczech po inne dla mnie i na autostradzie pokazal mi jak to jezdzi, jechalismy z zachodu na wschod niemiec i minelo nas wroclawskie porshe carrera s
i kolega przycisnal gaz i dojechal do odciecia, czyli 240km/h
niestety porshe nam umknelo, bo nie ma blokady, jechalo jakies 260-270 a my tylko 240
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » czw lut 01, 2007 12:13 pm
zibii pisze:
Chyba że założysz gaz , to kicha i to obojętnie jaki.
kolega zibii to raczej autem z gazem nie jazdzil jak takie przepraszam bzdety pisze

obecnie latam crd ale 2 lata jezdzilem audi S6 4,2 z sewencja i mialem tylko dwa problemy:
1) maly butla 60l w kole
2) to kolo
jezeli chodzi o reszte to lux brak mocy byl ale zostal skasowany przez dodanie drugiego parownika bo jeden nie wyrabial jak sie wcisnelo, inna sprawa ze to prawie 300 konikow i max 260

WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości