MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Jcko
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: czw mar 01, 2007 8:42 pm
Post
autor: Jcko » czw mar 01, 2007 9:10 pm
Witam mam Problem z gazem w moim aucie ( Chevrolet Lumina APV 3,8l. 175Kw 92r.) mam zwykla instalacje gazowa i niemoge dojsc do ladu najpierw strzaly

na oborotach ponad 2500 i spalanie w miescie 25l a trasa 16l.Niemam pojecia co moze byc przyczyna tego i jak temu zaradzic.

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » pt mar 02, 2007 8:08 pm
Strzały występują przy zbyt ubogiej mieszance lub problemie z iskrą. Kiedy zmieniałeś świece, przewody? Jeśli iskra jest w porządku to regulacja gazu pomoże lub może ciągnie lewe powietrze.
XJ 4.0 90'
-
Jcko
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: czw mar 01, 2007 8:42 pm
Post
autor: Jcko » ndz mar 04, 2007 7:28 pm

Dziekuje za odpowiedz.Swiece wymienialem okolo 7 tys.km.temu.Kable 40 tys.km.temu.Zastanawiam sie czy reduktor nie jest za slaby poniewaz auto nie ma sily.W tej chwili jest zalozony reduktor Lovato super.Jak moge sprawdzic czy lewe powietrze nie ciagnie.
-
Pit-Bull

- Posty: 556
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 6:15 pm
- Lokalizacja: Powsinoga
Post
autor: Pit-Bull » ndz mar 04, 2007 7:51 pm
A ja myślałem , że mój dużo pali , a tu kolega z jeepem pisze że do 25 litrów dociaga .

To moje 5,7 pali w mieście 33 l.
3 tony 12sek.do 100

FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.
www.pitbull4x4.pl
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » ndz mar 11, 2007 9:43 am
Jcko jaką masz instalacje? I czy II generacji? Napewno zbyt uboga mieszanka. To jest kwestia regulacji albo ciągnie lewe powietrze. Sprawdź czy między mikserem a kolektorem nie ma dziury lub czy wężyki od podciśnienia są założone.
Ostatnio zmieniony ndz mar 11, 2007 4:04 pm przez
enter, łącznie zmieniany 1 raz.
XJ 4.0 90'
-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » ndz mar 11, 2007 11:06 am
jesli po strzale rozwala wam obudowe filtra powietrza ,mimo pozakladanych na gorna czesc antybumow to polecam dodac po jeszcze jednej klapce w dolnej czesci obudowy po jednej z kazdej strony.
mam tak juz od dluzszego czasu i ok .kilka strzalow nie wyrzadzilo zadnej szkody.aha jeszcze zrobilem wzmocnienie.ponizej wkladu filtra powietrza przewiercilem otwory przez dolna czesc i wstawilem pret gwintowanu fi6 [w dwoch miejscach symetrycznie] i skrecilem srubkami z wiekszymi srednicowo podkladkami -podczas ew. wystrzalu nie rozpycha na boki obudowy.
nieraz podczsa upalania lub kiedy zatankuje "podly" gaz ,gdzies

zdarza sie ze wystrzeli..
ja mam inny maly problem: otoz kiedy jade z predkoscia stala ok 70-90 km/h i wlaczy mi sie wysoki bieg silnik zaczyna lekko szarpac . przy przelaczeniu na bene problem znika. ma ktos pomysla na to?
jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » ndz mar 11, 2007 3:44 pm
ja mam inny maly problem: otoz kiedy jade z predkoscia stala ok 70-90 km/h i wlaczy mi sie wysoki bieg silnik zaczyna lekko szarpac . przy przelaczeniu na bene problem znika. ma ktos pomysla na to?
Przy tej prędkości na ostatnim biegu silnik ma ledwie ponad tysiąc obr.na min.Tak na odległość ciężko pomóc. Najlepiej byłoby podpiąć laptopa i sprawdzić czy mieszanka nie jest zbyt uboga w tym czasie. Może powietrze dmucha w filtr i przy tak małych obrotach nie nadąża zassać odpowiednią ilość gazu. Jeśli nie masz laptopa i daleko masz do Częstochowy to jedyna rada jaką mogę ci dać to zastaw dobrze grill od strony kierowcy i przejedź się.
XJ 4.0 90'
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pn mar 12, 2007 8:51 am
[quote="kulkagsx1200"]
ja mam inny maly problem: otoz kiedy jade z predkoscia stala ok 70-90 km/h i wlaczy mi sie wysoki bieg silnik zaczyna lekko szarpac . przy przelaczeniu na bene problem znika. ma ktos pomysla na to?[/quote]
ja tak mialem . Przyczyna byly przebicia na kablach WN...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
Karol STWA
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: Karol STWA » pn mar 12, 2007 9:59 am
U mnie Tak samo Pomiedzy 70-90 km/h gdy wrzuca 3-4 Zaczyna sie drum drum i buda szarpie na lpg na Ben spoko

CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0

GG3336142
-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » pn mar 12, 2007 8:07 pm
wszystko wymienilem , problem pozostal
ale przyzwyczailem sie

jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » wt mar 13, 2007 9:17 pm
Ja pomimo starych przewodów nie mam tego problemu
Więc to pewnie przyczyna instalacji gazowej.
XJ 4.0 90'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości