Reduktor LPG do 4.0l

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Jcko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 01, 2007 8:42 pm

Post autor: Jcko » czw mar 01, 2007 9:10 pm

Witam mam Problem z gazem w moim aucie ( Chevrolet Lumina APV 3,8l. 175Kw 92r.) mam zwykla instalacje gazowa i niemoge dojsc do ladu najpierw strzaly :evil: na oborotach ponad 2500 i spalanie w miescie 25l a trasa 16l.Niemam pojecia co moze byc przyczyna tego i jak temu zaradzic. :(

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pt mar 02, 2007 8:08 pm

Strzały występują przy zbyt ubogiej mieszance lub problemie z iskrą. Kiedy zmieniałeś świece, przewody? Jeśli iskra jest w porządku to regulacja gazu pomoże lub może ciągnie lewe powietrze.
XJ 4.0 90'

Jcko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 01, 2007 8:42 pm

Post autor: Jcko » ndz mar 04, 2007 7:28 pm

:D Dziekuje za odpowiedz.Swiece wymienialem okolo 7 tys.km.temu.Kable 40 tys.km.temu.Zastanawiam sie czy reduktor nie jest za slaby poniewaz auto nie ma sily.W tej chwili jest zalozony reduktor Lovato super.Jak moge sprawdzic czy lewe powietrze nie ciagnie.

Awatar użytkownika
Pit-Bull
Posty: 556
Rejestracja: wt maja 31, 2005 6:15 pm
Lokalizacja: Powsinoga

Post autor: Pit-Bull » ndz mar 04, 2007 7:51 pm

A ja myślałem , że mój dużo pali , a tu kolega z jeepem pisze że do 25 litrów dociaga . :o To moje 5,7 pali w mieście 33 l.
3 tony 12sek.do 100 :roll:
FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.








www.pitbull4x4.pl

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » ndz mar 11, 2007 9:43 am

Jcko jaką masz instalacje? I czy II generacji? Napewno zbyt uboga mieszanka. To jest kwestia regulacji albo ciągnie lewe powietrze. Sprawdź czy między mikserem a kolektorem nie ma dziury lub czy wężyki od podciśnienia są założone.
Ostatnio zmieniony ndz mar 11, 2007 4:04 pm przez enter, łącznie zmieniany 1 raz.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Post autor: kulkagsx1200 » ndz mar 11, 2007 11:06 am

jesli po strzale rozwala wam obudowe filtra powietrza ,mimo pozakladanych na gorna czesc antybumow to polecam dodac po jeszcze jednej klapce w dolnej czesci obudowy po jednej z kazdej strony.
mam tak juz od dluzszego czasu i ok .kilka strzalow nie wyrzadzilo zadnej szkody.aha jeszcze zrobilem wzmocnienie.ponizej wkladu filtra powietrza przewiercilem otwory przez dolna czesc i wstawilem pret gwintowanu fi6 [w dwoch miejscach symetrycznie] i skrecilem srubkami z wiekszymi srednicowo podkladkami -podczas ew. wystrzalu nie rozpycha na boki obudowy.
nieraz podczsa upalania lub kiedy zatankuje "podly" gaz ,gdzies :)3 zdarza sie ze wystrzeli..

ja mam inny maly problem: otoz kiedy jade z predkoscia stala ok 70-90 km/h i wlaczy mi sie wysoki bieg silnik zaczyna lekko szarpac . przy przelaczeniu na bene problem znika. ma ktos pomysla na to?
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » ndz mar 11, 2007 3:44 pm

ja mam inny maly problem: otoz kiedy jade z predkoscia stala ok 70-90 km/h i wlaczy mi sie wysoki bieg silnik zaczyna lekko szarpac . przy przelaczeniu na bene problem znika. ma ktos pomysla na to?
Przy tej prędkości na ostatnim biegu silnik ma ledwie ponad tysiąc obr.na min.Tak na odległość ciężko pomóc. Najlepiej byłoby podpiąć laptopa i sprawdzić czy mieszanka nie jest zbyt uboga w tym czasie. Może powietrze dmucha w filtr i przy tak małych obrotach nie nadąża zassać odpowiednią ilość gazu. Jeśli nie masz laptopa i daleko masz do Częstochowy to jedyna rada jaką mogę ci dać to zastaw dobrze grill od strony kierowcy i przejedź się.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn mar 12, 2007 8:51 am

[quote="kulkagsx1200"]
ja mam inny maly problem: otoz kiedy jade z predkoscia stala ok 70-90 km/h i wlaczy mi sie wysoki bieg silnik zaczyna lekko szarpac . przy przelaczeniu na bene problem znika. ma ktos pomysla na to?[/quote]

ja tak mialem . Przyczyna byly przebicia na kablach WN...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
Karol STWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Karol STWA » pn mar 12, 2007 9:59 am

U mnie Tak samo Pomiedzy 70-90 km/h gdy wrzuca 3-4 Zaczyna sie drum drum i buda szarpie na lpg na Ben spoko :P
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0 :D
GG3336142

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Post autor: kulkagsx1200 » pn mar 12, 2007 8:07 pm

wszystko wymienilem , problem pozostal :roll:
ale przyzwyczailem sie :wink:
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » wt mar 13, 2007 9:17 pm

Ja pomimo starych przewodów nie mam tego problemu :D
Więc to pewnie przyczyna instalacji gazowej.
XJ 4.0 90'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości