Jeżeli komuś brakuje mocy w 4.0 :]

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Karol STWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Jeżeli komuś brakuje mocy w 4.0 :]

Post autor: Karol STWA » wt mar 20, 2007 8:50 am

Rozmawiałem ostatnio z bratem mówi ze upatrzył cosik mniej więcej takiego :roll: http://www.avengersuperchargers.com/40. ... &width=400 jest sens montowac cosik takiego do cherokeza ?? 8) [/img]
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0 :D
GG3336142

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » wt mar 20, 2007 9:28 am

Takie zestawy sa calkiem fajne ale z mlodymi silnikami. Gdy zamontujesz takie cudo do silnika z duzym przebiegiem to cos ci dosc szybko padnie. Do tego wzrosna koszty urzytkowania bo z takim zestawem powinno sie lac tylko paliwko wysokooktanowe.
Dysponujac taka kasa kupil bym cos bardziej przydatnego....lift? ulepszenie osi?
Si vis pacem para bellum.

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt mar 20, 2007 10:32 am

Piszą że no worry o zepsucie silnika :)

Ale co to w ogole ma byc?
Turbosprezarka?

IMHO, do XJ dokladanie 100KM nie bardzo ma sens.
Przy tak lekkim tyle, z normalnym silnikiem mozna niechcacy przypalic gumy, a na zakretach wpasc w poslizg.
Przy 300KM moze byc nie do opanowania i niebezpieczny
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » wt mar 20, 2007 12:14 pm

pezet pisze:Piszą że no worry o zepsucie silnika :)
Ale oni pisza o normalnych przebiegach a nie o silnikach ktore maja przebiegi po 300.000 mil jak w wiekszosci jeepiow w polsce :D
Si vis pacem para bellum.

Awatar użytkownika
Karol STWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Karol STWA » wt mar 20, 2007 12:27 pm

no silnik 298 000 km :roll: ma juz ale w najbliższej przyszłości dojda zderzaki przód tył wyciągara przód tył lift 6" no opony 33" :D także przydało by sie cosik takiego jak ta spreżarka śrubowa :wink:
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0 :D
GG3336142

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » wt mar 20, 2007 12:56 pm

Karol STWA pisze:no silnik 298 000 km :roll: ma juz ale w najbliższej przyszłości dojda zderzaki przód tył wyciągara przód tył lift 6" no opony 33" :D także przydało by sie cosik takiego jak ta spreżarka śrubowa :wink:
Wystarcza dobrze dobrane przeloznia w mostach...i jeszcze ci sporo kasy na inny szpej zostanie.
Si vis pacem para bellum.

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt mar 20, 2007 2:46 pm

Wszystko git, ale 4.000 USD to jest trochę szmalu... Chciałbym taki wynalazek, ale za maks. 1000, a nie 4000. Za taki szmal to można jak stebel radzi zmienić przełożenia i kupić masę dobrego sprzętu.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » wt mar 20, 2007 3:42 pm

pezet pisze:Piszą że no worry o zepsucie silnika :)

Ale co to w ogole ma byc?
Turbosprezarka?

IMHO, do XJ dokladanie 100KM nie bardzo ma sens.
Przy tak lekkim tyle, z normalnym silnikiem mozna niechcacy przypalic gumy, a na zakretach wpasc w poslizg.
Przy 300KM moze byc nie do opanowania i niebezpieczny


No i wagon półosiek by się przydało !!!!!! :)21
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt mar 20, 2007 4:22 pm

O tym to nie wspominam, bo to oczywiste, ze trzebaby wymienic cale przeniesienie napedu na wzmocnione -> nastepne kilka tysi $
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Karol STWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Karol STWA » wt mar 20, 2007 5:44 pm

jesli jest ktos zainteresowany tu jest cała strona tej firmy :P
http://www.avengersuperchargers.com/
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0 :D
GG3336142

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt mar 20, 2007 6:36 pm

Nie trzeba zmieniać całego napędu, ponoć zarówno skrzynia jak i reduktor radzą sobie ok z tym obciążeniem. Tylko mosty trzeba wzmacniać jeśli się śmiga w terenie. Na ulicę stockowe wystarczą ;)
Oczywiście mówimy o aucie nie zajechanym do tej pory... Bo do takiego silnika który łyka 3 litry oleju 20W50 miedzy wymianami jak się to założy, to byłaby chyba baaaardzo efektowna eksplozja :lol:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt mar 20, 2007 7:05 pm

Karol STWA pisze: przód tył lift 6"
ile cali?

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt mar 20, 2007 7:14 pm

mendelmax pisze:Nie trzeba zmieniać całego napędu, ponoć zarówno skrzynia jak i reduktor radzą sobie ok z tym obciążeniem. Tylko mosty trzeba wzmacniać jeśli się śmiga w terenie. Na ulicę stockowe wystarczą ;)
Oczywiście mówimy o aucie nie zajechanym do tej pory... Bo do takiego silnika który łyka 3 litry oleju 20W50 miedzy wymianami jak się to założy, to byłaby chyba baaaardzo efektowna eksplozja :lol:
Skrzynia wytrzyma na pewno - wszak to najmocniejszy element w pipie.
Reduktor pewnie też - 231 jest bardziej wytrzymały.

Ale reszta może polec :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt mar 20, 2007 8:42 pm

A jaka jest reszta poza skrzynią, silnikiem i reduktorem? Wały tylko ;) Wały się nie ukręcą, co najwyżej krzyżaki ;) A to akurat najmniejszy problem ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt mar 20, 2007 8:59 pm

Ho ho!
Pekniety krzyzak (a w zasadzie jego mocowanie) potrafi niezłego pasztetu narobic - z rozerwaniem obudowy reduktora wlacznie.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Karol STWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Karol STWA » wt mar 20, 2007 9:28 pm

LR_Olek pisze:
Karol STWA pisze: przód tył lift 6"
ile cali?
6" a co za dużo :P
ale to w przyszłym roku całe auto do przeróbki narazie szelesty sie zbieraja :roll:
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0 :D
GG3336142

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr mar 21, 2007 10:22 am

Karol STWA pisze:
LR_Olek pisze:
Karol STWA pisze: przód tył lift 6"
ile cali?
6" a co za dużo :P
ale to w przyszłym roku całe auto do przeróbki narazie szelesty sie zbieraja :roll:
eeeeeeeee

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr mar 21, 2007 12:57 pm

Lift 6", czyli jeśli robisz to z małym budżetem to śliczny pomnik wyjdzie :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
moomoojeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
Kontaktowanie:

Post autor: moomoojeep » sob kwie 07, 2007 12:32 am

Wg. mnie z ta sprężarka mechaniczna to nie modyfikowana skrzynia tez moze kaputnąć. Ale zawsze można wymienić elementy cierne w skrzyni na mocniejsze to wtedy przeżyje.

Jak masz $4000 do wydania i chcesz pożadnie zrobić Cherokeego w teren to najpierw kup sobie poniższe częsci a potem myśl o tej spręzarce.
1. Lift firmy Rubicon Express 5,5": http://www.rubiconexpress.com/Products. ... 6D91229723
Wlozysz kola 33x12.50, a jak podetniesz blotniki to pewnie i 35" opony wejda.
2. Dobre opony
3. Mocniejszy przedni most albo wzmocnione półosie
4. Mocniejszy tylny most np. Dana 44 albo wzmocnione półosie
5. Blokad na przód ARB albo OX-locker
6. Blokada na tyl Detroit, ARB albo OX-locker
7. Albo mosty z Patrola jako alerantywa dla punktów 3, 4, 5 i 6
8. Do opon 33" kup przełożenia 4.56. A a jak chcesz mieć zajebiste przyspieszenie, ale nie będziesz jezdził w dalekie trasy (bo spalanie będzie duże i obroty silnika wysokie) to kup przełożenia 4.88. Niższych (tzn. wyższych numerycznei już nie ma do Dany 30 i Dany 35). Jak wymienisz oba mosty na Dany 44 to będziesz miał do wyboru jeszcze przeł: 5,13, 5,38 i 5,89, ale takie przełożenia to juz przesada do opon 33" i silnika 4.0L.
9. Mocny przedni zderzak z płyta pod wyciągarkę
9. Wyciagarka
Na wszystkie powyższe części wprawdzie Ci nie wystarczy $4000, ale masz od czego zacząć :lol:
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com

zxc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 24, 2004 5:59 pm

Post autor: zxc » sob kwie 07, 2007 1:22 pm

i to wszystko mozna pewnie u ciebie kupić



hiena :evil:

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » sob kwie 07, 2007 2:21 pm

zxc pisze:i to wszystko mozna pewnie u ciebie kupić



hiena :evil:
Nikt Ci nie każe u niego kupować, wolny rynek jest.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob kwie 07, 2007 3:27 pm

Myślę, że tego superchargera też by Moo Moo mógł ściągnąć, więc nie sądzę aby pisał to w akcie złej woli :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
moomoojeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
Kontaktowanie:

Post autor: moomoojeep » ndz kwie 08, 2007 5:31 am

zxc pisze:i to wszystko mozna pewnie u ciebie kupić
hiena :evil:

Na taki komentarz to szkoda mojego komentarza, ale napiszę tyle: Po to żeby cokolwiek u mnie kupić trzeba wykazać się znajomością elementarnych zasad kultury. A Tobie ich zdecydowanie brak.
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » pt kwie 20, 2007 1:47 pm

a jak wyglada spalanie takiego doladowanego silnika?
domyslam sie, ze wzrasta. tylko o ile???
LRD3

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt kwie 20, 2007 2:53 pm

zxc pisze:i to wszystko mozna pewnie u ciebie kupić



hiena :evil:

Co za debil :lol: :lol: :lol:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości