spalanie gazu sekwencja

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

janusz Kielce
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 5:18 pm
Lokalizacja: kielce

spalanie gazu sekwencja

Post autor: janusz Kielce » wt kwie 24, 2007 10:57 am

Witam szanownych forumowiczów!!! Mam jedno pytanie odnośnie spalania gazu w Jeepku.Instalacja sekwencyjna silnik 4 litry .Jakie moze być spalanie.Jeep oczywiście Cheroki.Z góry dzieki za informacje.Pozdrawiam wszystkich jeepniętych. :D

Awatar użytkownika
zibii
 
 
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: zibii » śr kwie 25, 2007 1:57 am

W 4,7 miałem od 14 do 20, zależy jak ciśniesz.
zibi
WK 4X4 LAREDO

matee
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pt paź 27, 2006 12:43 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: matee » śr kwie 25, 2007 6:49 am

W moim WJ 4,0l z 2004r. zalozylem sekwencje IV generacji z butla w miejscu kola zapasowego 76litrow - koszt w Poznaniu 4200 zl. Spalanie ok.20 w miescie i ok.15l na trasie! Mysle ze to srednie spalanie! NA poczatku jezdzilem bardzo zachowawczo :o i udawalo mi sie schodzic ponizej tych ilosci ale teraz sie to zmienia 8) i pewnie za pol roku bedzie jeep palil jeszcze wiecej!

janusz Kielce
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 5:18 pm
Lokalizacja: kielce

dzieki

Post autor: janusz Kielce » śr kwie 25, 2007 9:51 am

Witam!!!! Dzięki za wiadomości na temat.

Fidodido
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 10:18 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Fidodido » śr kwie 25, 2007 7:44 pm

Strzałka! Mam w KJ (tzn Jeep Cheroki Liberty 3.7 ) gazik sekwencyjny- Jeepik brał benzynki około 15-16 l- po zamontowaniu gazownika sekwncyjnego spala około 20 l. gazu. Ale jeździ tak sobie, cały czas "soś" szwankuje, szarpie na gazie , na benzynie jak jest zimny, spalił oprócz benzyny i gazu oba katalizatory i sondy lambda...Chyba zmienieę na japońca... PZDR

Awatar użytkownika
zibii
 
 
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: zibii » śr kwie 25, 2007 8:46 pm

Strzałka! Mam w KJ (tzn Jeep Cheroki Liberty 3.7 ) gazik sekwencyjny- Jeepik brał benzynki około 15-16 l- po zamontowaniu gazownika sekwncyjnego spala około 20 l. gazu. Ale jeździ tak sobie, cały czas "soś" szwankuje, szarpie na gazie , na benzynie jak jest zimny, spalił oprócz benzyny i gazu oba katalizatory i sondy lambda...Chyba zmienieę na japońca... PZDR

Myślę że najpierw zmień gazownika !!!!
zibi
WK 4X4 LAREDO

matee
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pt paź 27, 2006 12:43 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: matee » czw kwie 26, 2007 6:23 am

Fidodido - a swiece zmieniales? To taki standard przy instalacji a jak szarpie to juz prawie koniecznosc! :lol: W sumie zabieg nie drogi a pomaga! Duzo tez zalezy od instalacji jaka Ci zalozyli no ale o tym juz starsi stazem koledzy pisali wiec nie powielam! Poza tym dobra regulacja tez pomaga i w pracy silnika i w spalaniu A z tym japoncem to chyba gruby zart? :lol:

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt kwie 27, 2007 7:09 am

Hej.

Prawidłowo zabudowana sekwencja będzie przepuszczać tyle gazu co benzyny plus różnica wynikająca z właściwości obu tych paliw, czyli benzyna plus około 10%.

Mam sekwencje w pajero, gazownik wszystko zawalił, później na włąsną rękę kupiłem wtryski i parownik, sam zestroiłem, pali 15-17lpg, palił 15 benzyny, silnik pracuje ideanie, zero szarpań, strzałów, moc jak na benzynie.

Świece do sekwencji zamontujcie takie jak zaleca producent, nie żadne wynalazki, zaleca się zmniejszyć przerwę o 1/10mm.

Sekwencje jest dużo łatwiej zestroić niż instalacje II gen a jak widać gazownicy mają z tym spore kłopoty.

A jak się zaświeci chceck engine po zamontowaniu istalacji to wal młotem - w gazownika.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » pt kwie 27, 2007 8:57 am

PKi pisze:Hej.

Prawidłowo zabudowana sekwencja będzie przepuszczać tyle gazu co benzyny plus różnica wynikająca z właściwości obu tych paliw, czyli benzyna plus około 10%.
dokladnie tak !! mialem sekwencje w audi S6 4,2 V8 zrobilem na niej kolo 100.000 km. i zero problemow
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

darek 69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 28, 2007 7:36 am

spalanie gazu sekwencia

Post autor: darek 69 » sob cze 02, 2007 12:47 am

2lata gazowalem dojczland dlamnie sekwend to prinss unas to 2200 w zaku[pie najtaniej agc napolskie zlote medale dostali

Lechu75
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: sob maja 26, 2007 8:27 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lechu75 » pt cze 08, 2007 8:34 pm

Witam Wszystkich! 5,2 Grand - sekwencja spalanie 25 w mieście na trasie około 16-18. Ale dziwne bo jak przechodzi z benzyny na gaz to obroty spadaja, chyba tak nie powinno być....Pozdrawiam!
LR DISCOVERY 300 265/75/16 MT

Robert Patrol
Posty: 371
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Bielsk Podl.

Post autor: Robert Patrol » pt cze 08, 2007 10:41 pm

wogóle nie rozumiem tych co przechodzą na gaz i jeżdżą 5-15 tys km na rok... zawsze jakieś problemy, a to strzela, a to gasnie, a to obroty nie takie, a to przerywa i takie pierdoły. Porady w stylu zmień świece, zmień kable wysokiego napięcia, zmień kopułkę... a na ch.oler.ę to! tyle nerwów za pare złotych oszczędności... dobra instalacja do dużego silnika 5tys zł - spalanie większe, wizyty w autogazie... kiedy to się zwróci? po 3 latach?? to już auto na szrot trzeba oddawać... miałem plaskacza w gazie audi 100 2.3 i to był błąd... silnik teraz ma 480tys km i nadal jezdzi ale juz bez gazu bo szkoda było nerwów i czasu na regulacje...
Y60 Dobinsons+3"

Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » ndz cze 10, 2007 9:58 am

Robert Patrol - problemy to są przez gazowników a nie przez autogaz. Też miałem problemy przez partaczy co montowali instalacje, ale od roku gdy sam wziąłem się za to jest spokój.
XJ 4.0 90'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość