
spalanie gazu sekwencja
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 5:18 pm
- Lokalizacja: kielce
spalanie gazu sekwencja
Witam szanownych forumowiczów!!! Mam jedno pytanie odnośnie spalania gazu w Jeepku.Instalacja sekwencyjna silnik 4 litry .Jakie moze być spalanie.Jeep oczywiście Cheroki.Z góry dzieki za informacje.Pozdrawiam wszystkich jeepniętych. 

W moim WJ 4,0l z 2004r. zalozylem sekwencje IV generacji z butla w miejscu kola zapasowego 76litrow - koszt w Poznaniu 4200 zl. Spalanie ok.20 w miescie i ok.15l na trasie! Mysle ze to srednie spalanie! NA poczatku jezdzilem bardzo zachowawczo
i udawalo mi sie schodzic ponizej tych ilosci ale teraz sie to zmienia
i pewnie za pol roku bedzie jeep palil jeszcze wiecej!


-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 5:18 pm
- Lokalizacja: kielce
dzieki
Witam!!!! Dzięki za wiadomości na temat.
Strzałka! Mam w KJ (tzn Jeep Cheroki Liberty 3.7 ) gazik sekwencyjny- Jeepik brał benzynki około 15-16 l- po zamontowaniu gazownika sekwncyjnego spala około 20 l. gazu. Ale jeździ tak sobie, cały czas "soś" szwankuje, szarpie na gazie , na benzynie jak jest zimny, spalił oprócz benzyny i gazu oba katalizatory i sondy lambda...Chyba zmienieę na japońca... PZDR
Strzałka! Mam w KJ (tzn Jeep Cheroki Liberty 3.7 ) gazik sekwencyjny- Jeepik brał benzynki około 15-16 l- po zamontowaniu gazownika sekwncyjnego spala około 20 l. gazu. Ale jeździ tak sobie, cały czas "soś" szwankuje, szarpie na gazie , na benzynie jak jest zimny, spalił oprócz benzyny i gazu oba katalizatory i sondy lambda...Chyba zmienieę na japońca... PZDR
Myślę że najpierw zmień gazownika
!!
Myślę że najpierw zmień gazownika

zibi
WK 4X4 LAREDO
WK 4X4 LAREDO
Fidodido - a swiece zmieniales? To taki standard przy instalacji a jak szarpie to juz prawie koniecznosc!
W sumie zabieg nie drogi a pomaga! Duzo tez zalezy od instalacji jaka Ci zalozyli no ale o tym juz starsi stazem koledzy pisali wiec nie powielam! Poza tym dobra regulacja tez pomaga i w pracy silnika i w spalaniu A z tym japoncem to chyba gruby zart? 


Hej.
Prawidłowo zabudowana sekwencja będzie przepuszczać tyle gazu co benzyny plus różnica wynikająca z właściwości obu tych paliw, czyli benzyna plus około 10%.
Mam sekwencje w pajero, gazownik wszystko zawalił, później na włąsną rękę kupiłem wtryski i parownik, sam zestroiłem, pali 15-17lpg, palił 15 benzyny, silnik pracuje ideanie, zero szarpań, strzałów, moc jak na benzynie.
Świece do sekwencji zamontujcie takie jak zaleca producent, nie żadne wynalazki, zaleca się zmniejszyć przerwę o 1/10mm.
Sekwencje jest dużo łatwiej zestroić niż instalacje II gen a jak widać gazownicy mają z tym spore kłopoty.
A jak się zaświeci chceck engine po zamontowaniu istalacji to wal młotem - w gazownika.
Prawidłowo zabudowana sekwencja będzie przepuszczać tyle gazu co benzyny plus różnica wynikająca z właściwości obu tych paliw, czyli benzyna plus około 10%.
Mam sekwencje w pajero, gazownik wszystko zawalił, później na włąsną rękę kupiłem wtryski i parownik, sam zestroiłem, pali 15-17lpg, palił 15 benzyny, silnik pracuje ideanie, zero szarpań, strzałów, moc jak na benzynie.
Świece do sekwencji zamontujcie takie jak zaleca producent, nie żadne wynalazki, zaleca się zmniejszyć przerwę o 1/10mm.
Sekwencje jest dużo łatwiej zestroić niż instalacje II gen a jak widać gazownicy mają z tym spore kłopoty.
A jak się zaświeci chceck engine po zamontowaniu istalacji to wal młotem - w gazownika.
spalanie gazu sekwencia
2lata gazowalem dojczland dlamnie sekwend to prinss unas to 2200 w zaku[pie najtaniej agc napolskie zlote medale dostali
-
- Posty: 371
- Rejestracja: śr kwie 19, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Bielsk Podl.
wogóle nie rozumiem tych co przechodzą na gaz i jeżdżą 5-15 tys km na rok... zawsze jakieś problemy, a to strzela, a to gasnie, a to obroty nie takie, a to przerywa i takie pierdoły. Porady w stylu zmień świece, zmień kable wysokiego napięcia, zmień kopułkę... a na ch.oler.ę to! tyle nerwów za pare złotych oszczędności... dobra instalacja do dużego silnika 5tys zł - spalanie większe, wizyty w autogazie... kiedy to się zwróci? po 3 latach?? to już auto na szrot trzeba oddawać... miałem plaskacza w gazie audi 100 2.3 i to był błąd... silnik teraz ma 480tys km i nadal jezdzi ale juz bez gazu bo szkoda było nerwów i czasu na regulacje...
Y60 Dobinsons+3"
Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com
Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość