STUKI W SILNIKU
Moderator: Mroczny
STUKI W SILNIKU
WITAM! OSTATNIO USŁYSZAŁEM NASILAJĄCE SIĘ STUKI W SILNIKU PO ZAPALENIU UCICHŁO ,OSTATNIO NAWETPODCZAS JAZDY SŁYCHAĆ BYŁO CHWILOWO CO ROBIĆ GDZIE ZAJRZEC NAJPIERW HYDROREGULATORY CZXY PANEWKI JAK STWIERDZIĆ HOROBE W TYM KONIU .CO RADZICIE!!!!!
- pbyra
-
- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Re: STUKI W SILNIKU
najpierw może powiedz jaki jeep, jaki silnik, więcej jakiś informacji........marjano pisze:WITAM! OSTATNIO USŁYSZAŁEM NASILAJĄCE SIĘ STUKI W SILNIKU PO ZAPALENIU UCICHŁO ,OSTATNIO NAWETPODCZAS JAZDY SŁYCHAĆ BYŁO CHWILOWO CO ROBIĆ GDZIE ZAJRZEC NAJPIERW HYDROREGULATORY CZXY PANEWKI JAK STWIERDZIĆ HOROBE W TYM KONIU .CO RADZICIE!!!!!
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
skype: pawelbyra
gg: 4793104
Re: STUKI W SILNIKU
Może jakiś złośliwiec z boku postukiwał w motor, a jak odpaliłeś to się chłopina wypłoszyłmarjano pisze: PO ZAPALENIU UCICHŁO ,

F150 302 V8
Re: STUKI W SILNIKU
Jeepy się tak psują, że nawet nieodpalone silniki stukająKuba M. pisze:Może jakiś złośliwiec z boku postukiwał w motor, a jak odpaliłeś to się chłopina wypłoszyłmarjano pisze: PO ZAPALENIU UCICHŁO ,

Re: STUKI W SILNIKU
One się nie psują, tylko psują je ci, którym wydaje się, że potrafią nimi jeździćAdamo pisze:Jeepy się tak psują, że nawet nieodpalone silniki stukająKuba M. pisze:Może jakiś złośliwiec z boku postukiwał w motor, a jak odpaliłeś to się chłopina wypłoszyłmarjano pisze: PO ZAPALENIU UCICHŁO ,

WJ '00 6.5"
Re: STUKI W SILNIKU
Całe szczęście, że mój się nie psujeWJ Jeep pisze:One się nie psują, tylko psują je ci, którym wydaje się, że potrafią nimi jeździćAdamo pisze:Jeepy się tak psują, że nawet nieodpalone silniki stukająKuba M. pisze: Może jakiś złośliwiec z boku postukiwał w motor, a jak odpaliłeś to się chłopina wypłoszył

- pbyra
-
- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Re: STUKI W SILNIKU
WJ Jeep pisze:One się nie psują, tylko psują je ci, którym wydaje się, że potrafią nimi jeździćAdamo pisze:Jeepy się tak psują, że nawet nieodpalone silniki stukająKuba M. pisze: Może jakiś złośliwiec z boku postukiwał w motor, a jak odpaliłeś to się chłopina wypłoszył


TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
skype: pawelbyra
gg: 4793104
Re: STUKI W SILNIKU
JEST TO JEEP CHEROKE XJ 4.0 88r NIEPRZERABIANY WERSIA LIMITED ,SZFAJCAR 2 LATA W KRAJU JESTEM 1 WŁASCICIELEM TEGO .marjano pisze:WITAM! OSTATNIO USŁYSZAŁEM NASILAJĄCE SIĘ STUKI W SILNIKU PO ZAPALENIU UCICHŁO ,OSTATNIO NAWETPODCZAS JAZDY SŁYCHAĆ BYŁO CHWILOWO CO ROBIĆ GDZIE ZAJRZEC NAJPIERW HYDROREGULATORY CZXY PANEWKI JAK STWIERDZIĆ HOROBE W TYM KONIU .CO RADZICIE!!!!!
stuki w silnuiku
Kłosik pisze:A może konwenter ci się zaczyna tłuc??
Odgłosy dochodzą ewidentnie z silnika? Czy spod maski???
Szczegulnie to słychać na zimnym silniku kiedy zapalam rano 10-15 sekund apotem cisza ,na postoju jak jest gorący 2.500 obrotów tylko na chwile
Na to stukanie w jeep'ie nie ma mocnych
Jeśli stuka tylko przy odpalaniu to nie będą panewki. Pojeździj trochę przy obrotach przekraczających 3tys. i powinno ustać na kilka dni. U mnie się to sprawdza.
Natomiast jeśli przy dobrze rozgrzanym motorze słyszysz stukanie podczas przegazowania oraz na wolnych obrotach to czeka cię szlif wału i wymiana panewek.

Natomiast jeśli przy dobrze rozgrzanym motorze słyszysz stukanie podczas przegazowania oraz na wolnych obrotach to czeka cię szlif wału i wymiana panewek.
XJ 4.0 90'
Sory że odgrzebuje temat ale mam to samo, i wiem nawet skąd dokładnie pochodzą stuki.
Mianowicie na zbiorniczku (właściwie w) jest czujnik do którego prowadzą 2 przewody z 1 końcówką.
To właśnie ten czujnik się porusza i stuka, "naduś" kilka razy na samochód (żeby się amortyzatory "ugięły") dość gwałtownie i przyjrzyj się zaślepce do której wchodzą kable na zbiorniczku paliwa, wtedy sprawdzisz czy to właśnie to.
Jeszcze nie miałem czasu aby to sprawdzić, ale jak tylko coś wynajdę to tu napiszę.
Oczywiście to może być coś innego bo 4.0 nie widziałem, u mnie w 2.1TD stuka, ale objawy są identyczne.
Spróbuj po prostu dolać płynu do spryskiwaczy ;]
I na miłość boską wyłącz Caps Lock
Mianowicie na zbiorniczku (właściwie w) jest czujnik do którego prowadzą 2 przewody z 1 końcówką.
To właśnie ten czujnik się porusza i stuka, "naduś" kilka razy na samochód (żeby się amortyzatory "ugięły") dość gwałtownie i przyjrzyj się zaślepce do której wchodzą kable na zbiorniczku paliwa, wtedy sprawdzisz czy to właśnie to.
Jeszcze nie miałem czasu aby to sprawdzić, ale jak tylko coś wynajdę to tu napiszę.
Oczywiście to może być coś innego bo 4.0 nie widziałem, u mnie w 2.1TD stuka, ale objawy są identyczne.
Spróbuj po prostu dolać płynu do spryskiwaczy ;]
I na miłość boską wyłącz Caps Lock

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość