Chciałem zrobić lift 3,5" i założyć blokade tył automatyczną.
Z ciekawości zaczołem sprawdzanie samochody od silnika a tu lipa, do remontu. Do tego strzeliła mi półoś tylna i jak zaczołem liczyć to koszt remontu był bardzo duży tzn. tłoki,cylindry,wałek,wał,pierścienie i głowica.
Totalna klapa a do tego jeszcze most tylny się odzywał.
Oddałem samochód do Dareckiego pod okiem Kosy.
Kosa znałazł WJ 2001rok 4,7 po dachowaniu za 10tys.(tylko silnik,skrzynia,reduktor i mosty całe).
Kolega Robert zabrał SAMĄ BUDE
Zabrał się za najsłabszy element Jeepa.
Wspawał wzdłuż podłużnic wzmocnienia na całej długości, progi + rury,klatke w środku połączył z podłużnicami.
Na szerokość jest wzmocnienie z tyłu tzn. brak zbiornika pod spodem i jest opuszczona podłoga z blach 6mm i wyciągarka tył Ramsey ślimakowa
Z przodu jest masywny zderzak z wyciągarką produkcji Dareckiego pod wyciągarke Warn Industrial(od ciężkiego sprzętu budowlanego).
Silnik ma przespawane poduszki .Skrzynia od WJ i reduktor z mocną masywną belką który także działa jak rozpurka pasują jak od tego samochodu.
Mosty obspawane z półosiami YUKON. Blokady tył i przód ARB.
Krzyżaki sam niewiem jaki ale drogie. Przełożenia YUKON w mostach 4,88.
Lift Rubicon Express 4,5" . Opony narazie 31" nalewka Simex szukam 33" ale nie BfG.Zbiornik jest w środku samochodu specjalny rajdowy.
Zegary,stacyjka i kompy od WJ. Maska musiała być podniesiona na środku.
A teraz najlepsze:
Zamiast kompresora klimy jest 24V 100A ALTERNATOR do WYCIĄGAREK.
O pieniądzach dżentelmeni nie rozmawiają

.
Ale jest to najdroższy JEEP WX V8 HANDMADE DARECKI AND KOSA

Zdjęcia niebawem.
Błoto wciąga.