Zawór zwrotny paliwa w WJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Zawór zwrotny paliwa w WJ

Post autor: Adamo » pn cze 25, 2007 2:24 pm

WJ 4,7 ciężko zapala i po zapaleniu kaleczy przez chwilę. Potem jest już ok. Wygląda mi na to, ze paliwo się cofa do zbiornika i się zapowietrza. Niestety w WJ-cie nie ma zaworu zwrotnego paliwa. Zamiast tego przy zbiorniku jest takie cudo co reguluje ciśnienie w układzie paliwowym. Teraz pytanie...Czy jak zamiast wymieniać to ustrojstwo zapodam przed listwą wtryskową dodatkowy zawór zwrotny to bedzie OK czy nie ?? :roll:
Wydaje mi się, że powinno robić ale może czegoś nie przewidziałem :-?

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pn cze 25, 2007 3:36 pm

Może zanim zaczniesz przerabiać układ paliwowy to sprawdź po przekręceniu kluczyka (pompa dopompuje paliwo) czy jest paliwo w listwie (tam jest taki wentel jak w rowerze). Najlepiej to podłączyć manometr.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » wt cze 26, 2007 11:43 am

miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie :)
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt cze 26, 2007 2:57 pm

pbyra pisze:miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie :)
W XJ jest inaczej. W WJ jest zawór zwrotny w fultrze paliwa, a przewody paliwowe są metalowe.
Niemniej jednak udało się kupić oryginał i wymienić. Niestety problem nie minął :evil:
Jeszcze jest opcja lejącego wtrysku. Daje to podobne objawy. jak nie wtrysk to ja już nie wiem co :-?

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » wt cze 26, 2007 7:55 pm

Adamo pisze:
pbyra pisze:miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie :)
W XJ jest inaczej. W WJ jest zawór zwrotny w fultrze paliwa, a przewody paliwowe są metalowe.
Niemniej jednak udało się kupić oryginał i wymienić. Niestety problem nie minął :evil:
Jeszcze jest opcja lejącego wtrysku. Daje to podobne objawy. jak nie wtrysk to ja już nie wiem co :-?
zanim coś wymienisz to lepiej jest upewnić się że jest popsute
masz instalacje gazową?
zresetuj kompa przez odłączenie klemy
XJ 4.0 90'

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt cze 26, 2007 11:03 pm

Ten zawór jest w całosci z fltrem paliwa, a jemu i tak należała się wymiana. Gazu nie mam i nie będę miał. Komp był resetowany i po sprawdzeniu nie ma błędów :roll:

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » śr cze 27, 2007 6:13 pm

Adamo pisze:Ten zawór jest w całosci z fltrem paliwa, a jemu i tak należała się wymiana. Gazu nie mam i nie będę miał. Komp był resetowany i po sprawdzeniu nie ma błędów :roll:
to filtr musiałeś zmienić a co do błędów to sprawdzałeś sam na wyświetlaczu czy podpinałeś do kompa? bo przy sprawdzaniu na liczniku km to pokazuje się tylko część błędów
XJ 4.0 90'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości