MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn cze 25, 2007 2:24 pm
WJ 4,7 ciężko zapala i po zapaleniu kaleczy przez chwilę. Potem jest już ok. Wygląda mi na to, ze paliwo się cofa do zbiornika i się zapowietrza. Niestety w WJ-cie nie ma zaworu zwrotnego paliwa. Zamiast tego przy zbiorniku jest takie cudo co reguluje ciśnienie w układzie paliwowym. Teraz pytanie...Czy jak zamiast wymieniać to ustrojstwo zapodam przed listwą wtryskową dodatkowy zawór zwrotny to bedzie OK czy nie
Wydaje mi się, że powinno robić ale może czegoś nie przewidziałem

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » pn cze 25, 2007 3:36 pm
Może zanim zaczniesz przerabiać układ paliwowy to sprawdź po przekręceniu kluczyka (pompa dopompuje paliwo) czy jest paliwo w listwie (tam jest taki wentel jak w rowerze). Najlepiej to podłączyć manometr.
XJ 4.0 90'
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » wt cze 26, 2007 11:43 am
miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie

TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt cze 26, 2007 2:57 pm
pbyra pisze:miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie

W XJ jest inaczej. W WJ jest zawór zwrotny w fultrze paliwa, a przewody paliwowe są metalowe.
Niemniej jednak udało się kupić oryginał i wymienić. Niestety problem nie minął
Jeszcze jest opcja lejącego wtrysku. Daje to podobne objawy. jak nie wtrysk to ja już nie wiem co

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » wt cze 26, 2007 7:55 pm
Adamo pisze:pbyra pisze:miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie

W XJ jest inaczej. W WJ jest zawór zwrotny w fultrze paliwa, a przewody paliwowe są metalowe.
Niemniej jednak udało się kupić oryginał i wymienić. Niestety problem nie minął
Jeszcze jest opcja lejącego wtrysku. Daje to podobne objawy. jak nie wtrysk to ja już nie wiem co

zanim coś wymienisz to lepiej jest upewnić się że jest popsute
masz instalacje gazową?
zresetuj kompa przez odłączenie klemy
XJ 4.0 90'
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt cze 26, 2007 11:03 pm
Ten zawór jest w całosci z fltrem paliwa, a jemu i tak należała się wymiana. Gazu nie mam i nie będę miał. Komp był resetowany i po sprawdzeniu nie ma błędów

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » śr cze 27, 2007 6:13 pm
Adamo pisze:Ten zawór jest w całosci z fltrem paliwa, a jemu i tak należała się wymiana. Gazu nie mam i nie będę miał. Komp był resetowany i po sprawdzeniu nie ma błędów

to filtr musiałeś zmienić a co do błędów to sprawdzałeś sam na wyświetlaczu czy podpinałeś do kompa? bo przy sprawdzaniu na liczniku km to pokazuje się tylko część błędów
XJ 4.0 90'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości