Resory w XJ co zrobić?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
gregu_1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:26 am
Lokalizacja: podkarpacie

Resory w XJ co zrobić?

Post autor: gregu_1981 » wt lip 03, 2007 10:32 am

Witka. Mam taki malutki problemik. Tył mojego "Żuka" siedzi sobie i to znacznie(resory zaczynają odwracać sie w drógą stronę). Zakup nowych resorów nie wchodzi w grę. Jeśli może ktoś doradzić: jechać do kowala na przeklepanie (na jaki okres to pomoże w lekkim terenie) kupić używki które na samochodzie wyglądają na dosyć wysokie czy co?

pozdro i dzięki ??

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » wt lip 03, 2007 10:42 am

Jechać do kowala przeklepać i dołożyć po piórze będzie dobrze i na długo.
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » pn lip 09, 2007 11:12 pm

tylko wszystko nalezy zrobić z głową i umiarem.....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » wt lip 10, 2007 6:46 pm

lepiej wyklepać by powrócił to pierwotnego stanu
po dodaniu pióra zrobi się bardzo twardy - będzie skakał po dziurach
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lip 11, 2007 10:32 am

a) kupić markowy zestaw i cieszyć się profesjonalnym wyrobem z warancją
b)zrobić u dobrego (!) kowala z podobnym skutkiem

tyle, ze jak pytasz to znaczy nie znasz dobrych kowali.... a jak trafisz do kiepskiego to faktycznie poklepie byle jak, wsadzi dodatkowe od poloneza i żegnaj trwałości, komforcie i wykrzyżom

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr lip 11, 2007 11:56 am

Mroczny pisze:a) kupić markowy zestaw i cieszyć się profesjonalnym wyrobem z warancją
b)zrobić u dobrego (!) kowala z podobnym skutkiem
c) sprzedać auto, kupic tansze w eksploatacji
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Kłosik
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kłosik » śr lip 11, 2007 8:01 pm

wyklepać i tyle.....tylko żeby ktoś starą metodą to zrobił w kuźni a nie walcarką przejechał kilka razy :wink:
U mnie przy dłuższych wieszakach przyklapły po roku czasu
gg 8726748

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Post autor: kulkagsx1200 » śr lip 11, 2007 10:19 pm

doloz po piorze od poloneza i bedzie ok. nie bedzie za twardy :)2
wypowiedz kolegi o sprzedazy -zignoruj :wink:
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » czw lip 19, 2007 12:18 pm

enter pisze:lepiej wyklepać by powrócił to pierwotnego stanu
po dodaniu pióra zrobi się bardzo twardy - będzie skakał po dziurach
Przesadzasz Piotr, żadna taczka.
Samo klepanie faktycznie powoduje powrót do pierwotnego stanu - tego sprzed klepania :wink:
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

Awatar użytkownika
kawalczewskip
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock

Post autor: kawalczewskip » czw lip 19, 2007 7:35 pm

Z tym dokładaniem pióra do POLDOLOTA to ja bym był ostrożny.
Mój PEEP po takim zabiegu zrobił się twardy, wręcz nieprzewidywalny w zachowaniu, a osoby jadące na tylnych siedzeniach muszę mieć stalowe nerwy i żołądki.
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Post autor: kulkagsx1200 » czw lip 19, 2007 10:28 pm

spoko spoko ja mam juz dwa lata poldolotowskie resorki i jest git :)2
nie klepalem nic tylko dol,ozylem i mam 2"lift i nic jak dotad nie usiadlo ,a auto urzytkuje dosc ostro
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
QBS
Posty: 382
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Piła

Post autor: QBS » sob lip 21, 2007 11:23 am

KAZ pisze:Jechać do kowala przeklepać i dołożyć po piórze będzie dobrze i na długo.
Ja tak zrobiłem i siadły po 4 miechach. Wyruchanych resorów można już nie odratować. Zastanów się nad sprężynami w miejsce odbojników. Więcej w tym temacie opisane jest na forum jeep.org.pl
XJ >Y60->Ranger->KJ->P3

Awatar użytkownika
Teder
Posty: 354
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 7:54 am
Lokalizacja: Sopot
Kontaktowanie:

Post autor: Teder » sob lip 21, 2007 11:01 pm

A ja jak zwykle powiem tak dwa pełne resory od Rubicona to koszt 320 $ czyli jakieś 800 zł z hakiem a robia rewelacyjnie, nie siadają, wykrzyże super, wygoda też. :)2
Piaskowy XJ Lift 7" RE 33"12,5"15" BFG MT tel. 605-745-621

Awatar użytkownika
QBS
Posty: 382
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Piła

Post autor: QBS » sob lip 21, 2007 11:16 pm

A skąd to wziąć i ile liftu daje? :)21
XJ >Y60->Ranger->KJ->P3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości