MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
gregu_1981
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:26 am
- Lokalizacja: podkarpacie
Post
autor: gregu_1981 » wt lip 03, 2007 10:32 am
Witka. Mam taki malutki problemik. Tył mojego "Żuka" siedzi sobie i to znacznie(resory zaczynają odwracać sie w drógą stronę). Zakup nowych resorów nie wchodzi w grę. Jeśli może ktoś doradzić: jechać do kowala na przeklepanie (na jaki okres to pomoże w lekkim terenie) kupić używki które na samochodzie wyglądają na dosyć wysokie czy co?
pozdro i dzięki

-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » wt lip 03, 2007 10:42 am
Jechać do kowala przeklepać i dołożyć po piórze będzie dobrze i na długo.
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » pn lip 09, 2007 11:12 pm
tylko wszystko nalezy zrobić z głową i umiarem.....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » wt lip 10, 2007 6:46 pm
lepiej wyklepać by powrócił to pierwotnego stanu
po dodaniu pióra zrobi się bardzo twardy - będzie skakał po dziurach
XJ 4.0 90'
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr lip 11, 2007 10:32 am
a) kupić markowy zestaw i cieszyć się profesjonalnym wyrobem z warancją
b)zrobić u dobrego (!) kowala z podobnym skutkiem
tyle, ze jak pytasz to znaczy nie znasz dobrych kowali.... a jak trafisz do kiepskiego to faktycznie poklepie byle jak, wsadzi dodatkowe od poloneza i żegnaj trwałości, komforcie i wykrzyżom
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr lip 11, 2007 11:56 am
Mroczny pisze:a) kupić markowy zestaw i cieszyć się profesjonalnym wyrobem z warancją
b)zrobić u dobrego (!) kowala z podobnym skutkiem
c) sprzedać auto, kupic tansze w eksploatacji
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » śr lip 11, 2007 8:01 pm
wyklepać i tyle.....tylko żeby ktoś starą metodą to zrobił w kuźni a nie walcarką przejechał kilka razy
U mnie przy dłuższych wieszakach przyklapły po roku czasu
gg 8726748
-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » śr lip 11, 2007 10:19 pm
doloz po piorze od poloneza i bedzie ok. nie bedzie za twardy
wypowiedz kolegi o sprzedazy -zignoruj

jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
SiMarco
-

- Posty: 158
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
- Lokalizacja: jeep.org.pl
Post
autor: SiMarco » czw lip 19, 2007 12:18 pm
enter pisze:lepiej wyklepać by powrócił to pierwotnego stanu
po dodaniu pióra zrobi się bardzo twardy - będzie skakał po dziurach
Przesadzasz Piotr, żadna taczka.
Samo klepanie faktycznie powoduje powrót do pierwotnego stanu - tego sprzed klepania

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
-
kawalczewskip
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock
Post
autor: kawalczewskip » czw lip 19, 2007 7:35 pm
Z tym dokładaniem pióra do POLDOLOTA to ja bym był ostrożny.
Mój PEEP po takim zabiegu zrobił się twardy, wręcz nieprzewidywalny w zachowaniu, a osoby jadące na tylnych siedzeniach muszę mieć stalowe nerwy i żołądki.
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów
-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » czw lip 19, 2007 10:28 pm
spoko spoko ja mam juz dwa lata poldolotowskie resorki i jest git
nie klepalem nic tylko dol,ozylem i mam 2"lift i nic jak dotad nie usiadlo ,a auto urzytkuje dosc ostro
jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
QBS

- Posty: 382
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: QBS » sob lip 21, 2007 11:23 am
KAZ pisze:Jechać do kowala przeklepać i dołożyć po piórze będzie dobrze i na długo.
Ja tak zrobiłem i siadły po 4 miechach. Wyruchanych resorów można już nie odratować. Zastanów się nad sprężynami w miejsce odbojników. Więcej w tym temacie opisane jest na forum jeep.org.pl
XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
-
Teder

- Posty: 354
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 7:54 am
- Lokalizacja: Sopot
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Teder » sob lip 21, 2007 11:01 pm
A ja jak zwykle powiem tak dwa pełne resory od Rubicona to koszt 320 $ czyli jakieś 800 zł z hakiem a robia rewelacyjnie, nie siadają, wykrzyże super, wygoda też.

Piaskowy XJ Lift 7" RE 33"12,5"15" BFG MT tel. 605-745-621
-
QBS

- Posty: 382
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: QBS » sob lip 21, 2007 11:16 pm
A skąd to wziąć i ile liftu daje?

XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości