WJ FAQ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: WJ FAQ

Post autor: Galik » wt maja 20, 2014 3:57 pm

Kierunkowskazy w blotnikach są. Antena nie pamiętam, ale chyba na szybie.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: WJ FAQ

Post autor: s3R » wt maja 20, 2014 6:51 pm

No to europa.
luzów na przekładni nie ma ?
Stabilizatory są ?
Zdrapek i poharatka

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » wt maja 20, 2014 6:57 pm

Galik pisze:Kierunkowskazy w blotnikach są. Antena nie pamiętam, ale chyba na szybie.
No to masz WG .. który ma i tak twardsze zawieszenie niż WJ (o ile masz jeszcze oryginalne zawieszenie z tego modelu).
Skoro dalej za miękko to pozostają stabilizatory do sprawdzenia.. czy są.
Jak są to zmiana sprężyn i amorów... ewentualnie można dać też polibusze.

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: WJ FAQ

Post autor: Galik » wt maja 20, 2014 7:30 pm

s3R pisze:No to europa.
luzów na przekładni nie ma ?
Stabilizatory są ?
Nie schylałem się i nie wiem czy są stabil.
Luzów nie wyczułem, ale jechałem nim moment wiec to tez do sprawdzenia. Chyba wezmę, brat zrobił nim już z 5 tysi i jakoś daje radę i sie nic nie sypnęło. Czasem bywam w okolicach Porąbki to jeśli będzie taka możliwość to poproszę Cię o możliwość przejażdżki żeby mieć pkt odniesienia.
Dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: WJ FAQ

Post autor: s3R » wt maja 20, 2014 9:49 pm

No nie widzę przeszkód. Daj wcześniej znać. Wbrew pozorom jeep jedzie tam gdzie skręcasz kierownicą choć buja jak na łajbie, jak jest oczywiście sprawny. Ja chce wsadzić mocniejszy amor skrętu jeszcze.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: WJ FAQ

Post autor: s3R » wt cze 03, 2014 8:11 am

Wraziłem polibusze do stabilizatora przedniego ostatnio przy robocie z osłoną i jest różnica na +.
Auto się mniej buja trochę. Nie kosztuje wiele a poprawa jest zauważalna. Z żurady miałem akurat.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » ndz cze 22, 2014 12:46 pm

Czy mosty i półosie w WG wytrzymają koła 33" w użytkowaniu wyprawowym i w rajdach turystycznych?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: WJ FAQ

Post autor: CrOOchy » ndz cze 22, 2014 12:49 pm

z varilockiem czy bez te mosty?
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » ndz cze 22, 2014 12:52 pm

A ja wiem? Quadra Drive ma napisane przy drążku. Limited 2,7CRD 2003 rok.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: WJ FAQ

Post autor: CrOOchy » ndz cze 22, 2014 1:40 pm

wytrzyma, ale varilock nie będzie działał
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » ndz cze 22, 2014 3:39 pm

Varilock to jest coś jak LSD?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: WJ FAQ

Post autor: CrOOchy » ndz cze 22, 2014 5:07 pm

google Ci pomoże znaleźć odpowiedź na to pytanie
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: WJ FAQ

Post autor: Misiek Cypr » ndz cze 22, 2014 5:13 pm

Varilock jest duzo lepsze od LSD, ale ma tez ograniczenia. Jedni mowia ze 33" wytrzymuje, inni ze nie.

Generalnie te mosty w turystyku I na wyprawach bez problem pociagna. Jednak trzeba pamietac, ze latwo zalatwic taki most, jak sie piluje gdy kola skacza po korzeniach.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » wt cze 24, 2014 12:58 am

dobra sluchajcie bo juz caly zawias wymieniony , lift jest , pomozcie bo glupio wygladaja te 255/60/17 , poza tym zaraz sie rozpadna ze starosci, bieznik tez za bardzo nie wystepuje
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » wt cze 24, 2014 6:23 am

croochy ma 32" i wyglądają spoko
:)2

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » wt cze 24, 2014 4:14 pm

croochy ma 31 (265/65/17) srednica to 776


ja sobie wymyslilem tez 31 ale 245/75/17 czyli srednica 800

czy to nie bedzie za duzo ?

chce wysoki przeswit , ale nie chce obciazyć napedow , ani zeby mi nic nie obcierało


i jeszcze rzućta okiem na to bo chyba dobra cena

http://allegro.pl/bridgestone-dualer-a- ... 56765.html
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » wt cze 24, 2014 4:57 pm

Cena ok, ale opony stare. Ja bym wolał trochę dopłacić i wziąć 2013/2014. Ja też mam 31" (255/70 R17 General Grabber AT2) i przy 2" lifcie BDS tarły przy skręcie i na wyjebach. Dołożyłem podkładki 45mm i jest miód malyna :)2
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » wt cze 24, 2014 5:28 pm

o [cenzura] to mi bury cały światopogląd bo wszyscy pisali że do liftu 2 cale 31 wchodzi bez problemu ...


nei zamierzam juz dawac zadnych podkladek

wogle 45 mm to prawie 2 cale

to ty masz 4 cale lift ??????

przeciez wtedy juz trzeba mnostwo rzeczy przerabiac
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: WJ FAQ

Post autor: CrOOchy » wt cze 24, 2014 6:54 pm

ja dałem lift BDS (springi) dystanse 30 i ociera o przedni zderzak, tak wiec była akcja diaxem
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » wt cze 24, 2014 7:39 pm

Sylwek, masz 31 czy 32 ?

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » wt cze 24, 2014 7:41 pm

mocnykrk pisze: wogle 45 mm to prawie 2 cale

to ty masz 4 cale lift ??????

przeciez wtedy juz trzeba mnostwo rzeczy przerabiac
Tak ze 3,5". Nic nie trzeba przerabiać :)
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: WJ FAQ

Post autor: CrOOchy » wt cze 24, 2014 10:38 pm

Sygma pisze:Sylwek, masz 31 czy 32 ?

265/65r17
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » śr cze 25, 2014 1:33 am

no to jakie mam kupic ?

mam lift 2'' BDS (sprezyny+amory) i nie chce nic wiecej przerabiac , ani zeby mi obcierało !!!
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » śr cze 25, 2014 10:08 am

Za jeep.org.pl:
WJ/WG
Lift 0"
255/65 R16 (HANKOOK RA07)
225/75 R16 FABRYCZNE (Goodyear Wrangler ST, Goodyear Wrangler Ultra Grip)
245/70 R16 FABRYCZNE
245/75 R16 (Kumho AT KL-78, Wrangler ATR [CRD +dystanse 30mm, lekkie tarcie])
235/65 R17 FABRYCZNE (Michelin Diamaris; Matador MP81 Conquerra)
275/55 R17 (Dunlop M+S obciera przy skręcie)
245/65 R17 (Goodyear Fortera HL)
245/70 R17 (bfg km2 [CRD])
255/60 R17 (Kumho KL12)
255/65 R17 (GOODYEAR WRANGLER ALL WEATHER [CRD])
245/70 R17 (Cooper Discoverer [CRD], Yokohama Geolander AT-S)
Lift 2"
245/75 R16 (BFG Long Trail [dystanse 30mm])
245/70 R17 (Cooper Discoverer STT [dystanse 40mm])
265/65 R17 (GG AT2)
265/70 R17 (BFG AT, lekkie tarcie)
Tutaj masz cały temat: http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=20736

Z tym, że te opony podane do liftu 2" nie będą tarły na płaskim, ale na lekkich wykrzyżach już na 90% tak. Załóż sobie lift 2", dorzuc małe podkładki i jazda.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » śr cze 25, 2014 10:35 am

nie lubie tamtgeo forum

myslalem o 245/75/17 ale w takim razie zeby miec pewnosc ze bedzie ok , moze sie zdecyduje na 245/70/17 ?

1 prosze o potwierdzenie czy 245/70/17 wejdzie bez zadnych problemow
2 czy jesli teraz mam 255/60/17 (29") to optyczna roznica no i wysokosc auta bedzie zauwazalna ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości