LIFT WJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » pn maja 19, 2014 3:50 pm

i dostajesz od razu drugie irony na zamianę czy dopiero jak gwarancja zostanie rozpatrzona ?

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: LIFT WJ

Post autor: grzes » pn maja 19, 2014 3:55 pm

mocnykrk pisze:1 a co to panhard i czy to konieczne 2 a czy nie trzeba takich przedluzen odboi jak w przypadku podkladek. 3 czy taki lift noe bedzie przeszkadzal w tym de chce dac komplet polibuszy dedykowany do wj
daj to auto komus kto ma ogarniete lifotwanie WJa.

nie rozumiem tylko czy auto ma wygladac czy jezdzic ? a jesli jezdzic to gdzie : po miescie czy w terenie ?

a co do sprezyn to nastepne kwestia czy ma byc tylko lift (jesli juz) czy maja miec dodatkowe kg, bo potem wlasnie rodza sie opinie pod tytulem wsadzilem lift HD, i mam strasznie twardo teraz, i firma ktora zrobila ten zawias jest do d..y.


Ogolnie czytajac tu posty autora (z calym szacunkiem) ale odnioslem wrazenie ze nie ma bladego pojecia o tym co chce i do czego... i takie motanie moze byc niebezpieczne...

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: LIFT WJ

Post autor: Zibi » pn maja 19, 2014 3:57 pm

Sygma - ja piszę o lovellsie. Jeśli zgłaszasz reklamację czyli wyepłnisz druk, foty i wysyłamy do australii to prezeważnie rozaptzrone to jest w 24 godziny ( choć tu trzeba brać poprawkę bo to lenie są i czas im inaczej się liczy) i w przypadku uznania gwarancji dostajesz nowy komplet od razu. Wysyłamy po prostu z magazynu a nam odają przy następnym transporcie.

Grześ - o tym włąśnie pisałem - nie ma nic lepszego jak zrobić sobie pomnik z komfortem taczki.

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » pn maja 19, 2014 4:04 pm

tylko teraz dochodzimy do definicji co to jest "nie bujanie" i co to jest "komfort"
jak ktoś jeździł plaskaczami i chce mieć takie prowadzenie jak coś zbliżonego do plaskacza... bez bujania i zaczepiania lusterkami na zakrętach i asfalt..
to HD i będzie sztywno

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: LIFT WJ

Post autor: mocnykrk » pn maja 19, 2014 4:17 pm

grzes pisze:
mocnykrk pisze:1 a co to panhard i czy to konieczne 2 a czy nie trzeba takich przedluzen odboi jak w przypadku podkladek. 3 czy taki lift noe bedzie przeszkadzal w tym de chce dac komplet polibuszy dedykowany do wj
daj to auto komus kto ma ogarniete lifotwanie WJa.

nie rozumiem tylko czy auto ma wygladac czy jezdzic ? a jesli jezdzic to gdzie : po miescie czy w terenie ?

a co do sprezyn to nastepne kwestia czy ma byc tylko lift (jesli juz) czy maja miec dodatkowe kg, bo potem wlasnie rodza sie opinie pod tytulem wsadzilem lift HD, i mam strasznie twardo teraz, i firma ktora zrobila ten zawias jest do d..y.


Ogolnie czytajac tu posty autora (z calym szacunkiem) ale odnioslem wrazenie ze nie ma bladego pojecia o tym co chce i do czego... i takie motanie moze byc niebezpieczne...
zgadza sie nie mam pojecia , winny!

czyli co nie mam prawa mieć jeepa i ogarnąć go jak mi sie podoba czyli żeby byl w miare wysoki , i nawet jesli nie jezdze w teren co tydzien , to wiedziec ze jak bede mial kaprys to dam rade ?

denerwuje mnie takie pierdolenie

po to jest forum żeby sobie pomagać

a Ty sie znasz na wszystkim ?

ja na ten przykład jestem trenerem personalnym, instruktorem kulturystyki, dietetykiem itp , i jak przychodzą do mnie ludzie po poradę to ich nie zbywam głupią gadką tylko robie co do mnie należy


a jak mam wydać 2-3 tysiace na lift + 2tys na opony , to po prostu nie chce lipy i np sie dowiedzialem wartosciowej rzeczy ze ten zestaw ironmana jest kiepski , a ten BDS dobry , a nawet tanszy i to jest pozyteczne info

choc juz np jesli chodzi o lift na podkladkach to zdania sa podzielone bo wiem ze gros ludzi tak ma w WJ i jakos jezdzą , i w sumie tez bym tak zrobił , ale przemawia do mnie że w sumie po 15 latach autu być moze przydałyby sie nowe amory i sprężyny

a co do bujania to akurat nie ja pisalem ze mi to jakos strasznie przeszkadza , ale jednak licze ze taka wymiana troche pomoze + zmiana wszystkich gum na polibusze , czy moze jeszcze zmienic amortyzator skretu ?

byc moze moje pytania bywaja irytujące za co przepraszam
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: LIFT WJ

Post autor: mocnykrk » pn maja 19, 2014 4:29 pm

mocnykrk pisze:
grzes pisze:
mocnykrk pisze:1 a co to panhard i czy to konieczne 2 a czy nie trzeba takich przedluzen odboi jak w przypadku podkladek. 3 czy taki lift noe bedzie przeszkadzal w tym de chce dac komplet polibuszy dedykowany do wj
daj to auto komus kto ma ogarniete lifotwanie WJa.

nie rozumiem tylko czy auto ma wygladac czy jezdzic ? a jesli jezdzic to gdzie : po miescie czy w terenie ?

a co do sprezyn to nastepne kwestia czy ma byc tylko lift (jesli juz) czy maja miec dodatkowe kg, bo potem wlasnie rodza sie opinie pod tytulem wsadzilem lift HD, i mam strasznie twardo teraz, i firma ktora zrobila ten zawias jest do d..y.


Ogolnie czytajac tu posty autora (z calym szacunkiem) ale odnioslem wrazenie ze nie ma bladego pojecia o tym co chce i do czego... i takie motanie moze byc niebezpieczne...
zgadza sie nie mam pojecia , winny!

czyli co nie mam prawa mieć jeepa i ogarnąć go jak mi sie podoba czyli żeby byl w miare wysoki , i nawet jesli nie jezdze w teren co tydzien , to wiedziec ze jak bede mial kaprys to dam rade ?



po to jest forum żeby sobie pomagać

a Ty sie znasz na wszystkim ?

ja na ten przykład jestem trenerem personalnym, instruktorem kulturystyki, dietetykiem itp a nie specem od samochodow


a jak mam wydać 2-3 tysiace na lift + 2tys na opony , to po prostu nie chce lipy i np sie dowiedzialem wartosciowej rzeczy ze ten zestaw ironmana jest kiepski , a ten BDS dobry , a nawet tanszy i to jest pozyteczne info

choc juz np jesli chodzi o lift na podkladkach to zdania sa podzielone bo wiem ze gros ludzi tak ma w WJ i jakos jezdzą , i w sumie tez bym tak zrobił , ale przemawia do mnie że w sumie po 15 latach autu być moze przydałyby sie nowe amory i sprężyny

a co do bujania to akurat nie ja pisalem ze mi to jakos strasznie przeszkadza , ale jednak licze ze taka wymiana troche pomoze + zmiana wszystkich gum na polibusze , czy moze jeszcze zmienic amortyzator skretu ?

byc moze moje pytania bywaja irytujące za co przepraszam
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: ernil » pn maja 19, 2014 4:56 pm

Na początek usuń komerchę z podpisu, bo łamiesz na bezczela regulamin, a to nie wypada. Chyba, że nadmiar koktajli z supli w jakimś stopniu Cię upośledził i nie ogarniasz zasad przed wejściem do kogoś.
Potem obczaj temat o fochu, bo już się pewnie tamuj znalazłeś.
Następnie...
Przeczytaj kilka tematów i zapoznaj się z budową własnego pojazdu i mniej więcej z prawami mechaniki.
Potem zastanów się do czego auta będziesz używał, a na koniec wybierz zawias w oparciu o opinie UŻYTKOWNIKÓW. Nie handlarzy, nie klikarzy forumowych, tylko "juzerów". Najlepiej pojedź do kogoś, kto ma to zrobione dobrze, przetestuj w ramach samopomocy za radę kiedy jeść BCAA, a kiedy białeczko i jakoś to będzie :)21
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2014 5:14 pm przez ernil, łącznie zmieniany 1 raz.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: LIFT WJ

Post autor: grzes » pn maja 19, 2014 5:13 pm

mocnykrk pisze:
zgadza sie nie mam pojecia , winny!

czyli co nie mam prawa mieć jeepa i ogarnąć go jak mi sie podoba czyli żeby byl w miare wysoki , i nawet jesli nie jezdze w teren co tydzien , to wiedziec ze jak bede mial kaprys to dam rade ?
Odpisze Ci zebys nie czul sie zbyty i olany, bo jeszcze focha strzelisz.
Auto typu WJ w terenie da rade, na zwyklych porzadnych oponach.
To ze auto jest pomotane nie daje gwarancji ze zawsze i wszedzie przejedziesz, jest takie powiedzenie (ktore osobiscie bardzo lubie) ze im bardziej pomotane auto tym dalej trzeba isc po traktor.
Nie wiem ile jezdzisz i jak jezdzisz, jak dla mnie nie ma to znaczenia, mozesz wsadzic lift nawet 6 cali, bo masz widzimisie tylko poznaj konsekwencje z tym zwiazane zanim zrobisz sobie krzywde na asfaltowym zakrecie.
Jak nie masz pojecia, a chcesz miec pomotane auto to daj do warsztatu ktory ma doswiadczenie i robil to wczesniej.
mocnykrk pisze:
denerwuje mnie takie pierdolenie

po to jest forum żeby sobie pomagać

a Ty sie znasz na wszystkim ?

ja na ten przykład jestem trenerem personalnym, instruktorem kulturystyki, dietetykiem itp , i jak przychodzą do mnie ludzie po poradę to ich nie zbywam głupią gadką tylko robie co do mnie należy
tez robie co do mnie nalezy - nie oceniaj pochopnie bo czasem mozna sie przejechac :)21
mocnykrk pisze: a jak mam wydać 2-3 tysiace na lift + 2tys na opony , to po prostu nie chce lipy i np sie dowiedzialem wartosciowej rzeczy ze ten zestaw ironmana jest kiepski , a ten BDS dobry , a nawet tanszy i to jest pozyteczne info

choc juz np jesli chodzi o lift na podkladkach to zdania sa podzielone bo wiem ze gros ludzi tak ma w WJ i jakos jezdzą , i w sumie tez bym tak zrobił , ale przemawia do mnie że w sumie po 15 latach autu być moze przydałyby sie nowe amory i sprężyny
Ogolnie wybor zawiasu to temat rzeka, tylko musisz wiedziec do czego chcesz uzywac auta, bo do wszystkiego sie nie da.
Musisz okreslic budzet i czy ma byc druciarstwo po taniosci czy chcesz w jakims sensownym srednim przedziale cenowym, czy na bogato.
mocnykrk pisze: a co do bujania to akurat nie ja pisalem ze mi to jakos strasznie przeszkadza , ale jednak licze ze taka wymiana troche pomoze + zmiana wszystkich gum na polibusze , czy moze jeszcze zmienic amortyzator skretu ?
byc moze moje pytania bywaja irytujące za co przepraszam
jak podniesiesz srodek ciezkosci to wiadomo ze jest mniej stabilnie, wiec miekko nie moze byc.
Liftowanie auta powinno byc przede wszystkim bezpieczne, a nie na zasadzie wloze co mi tam pasuje...albo co powiedzial kolega. Wejdz sobie na forum jeepa na pewno ktos ma pomotane auta w twoim miescie i umow sie twarza w twarz przejedz zobacz i moze bedziesz bardziej wiedzial jakie masz oczekiwania...


Jak sie irytujesz tak szybko to zmien forum, szkoda zdrowia... :wink:

Pozdrawiam... :)21

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: LIFT WJ

Post autor: CrOOchy » pn maja 19, 2014 5:15 pm

Zibi pisze:Wszystko zależy od silnika, a bujanie to nie jest kwestia sprężyn a amorów. Nie ma nic gorszego niż wsadzanie hd i robienie z samochodu taczek.

2.7 CRD. Chce dać lift 2", że że bujanie to wina amorów to wiem. Szpejować dodatkowo auta specjalnie nie mam zamiaru (ew kurnik, ale to nie prędko) . Chcę trochę sztywniej niż seria
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: LIFT WJ

Post autor: grzes » pn maja 19, 2014 7:07 pm

i co juz foch ?
:roll: :)9 :lol:

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » pn maja 19, 2014 8:33 pm

CrOOchy pisze: Chcę trochę sztywniej niż seria
jak trochę..
to średni lovelas z amorami rozwiąże problem

jak pamiętam, to nie masz dodatkowego ciężkiego szpeju ... więc nic nie dociąży ci auta
i będzie ładnie stać

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: LIFT WJ

Post autor: mocnykrk » pn maja 19, 2014 8:50 pm

przepraszam Grzesiu i innych oburzonych
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » pn maja 19, 2014 9:06 pm

poważnie
jak nie robiłeś nigdy liftu.. to nie bierz się za to

dołóż te kilka setek i niech zrobi to ktoś, kto ma pojęcie
a panharda trzeba wydłużyć, by most nie był przesunięty w jedna stronę o jakieś 2cm

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: LIFT WJ

Post autor: mocnykrk » pn maja 19, 2014 9:11 pm

nie no przeciez wiadomo ze ja sie tego nie dotkne , i nigdzie nawet nic takiego nie sugerowalem , na razie rozkminiam co kupic, wiec do tego zestawu bds jakie przedluzenie panharda ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » pn maja 19, 2014 9:22 pm

można zrobić przedłużany regulowany.. jak ja zrobiłem do XJ
i tak wygląda :

http://intrapack.pl/prv/XJ/panh1.JPG

http://intrapack.pl/prv/XJ/panh2.JPG

http://intrapack.pl/prv/XJ/panh3.JPG

http://intrapack.pl/prv/XJ/panh4.JPG

a można też zrobić wysłużonego o jakąś tam odległość

ten regulowany jest imo lepszym rozwiązaniem.. bo jak będziesz podnosił auto to nie będziesz musiał robić kolejnego
i dzięki regulacji dobrze ustawisz most

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: ernil » pn maja 19, 2014 9:43 pm

Gwint uzyskałeś poprzez dospawanie tej nakrętki z ostatniego zdjęcia? Nie ma gwintu wewnątrz rury?
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: LIFT WJ

Post autor: grzes » pn maja 19, 2014 9:48 pm

mocnykrk pisze:nie no przeciez wiadomo ze ja sie tego nie dotkne , i nigdzie nawet nic takiego nie sugerowalem , na razie rozkminiam co kupic, wiec do tego zestawu bds jakie przedluzenie panharda ?
Regulowany panhard - im wyzszy lift tym wieksze przesuniecie mostu.
Opcje sa dwie przedluzac panharda, lub obnizac jego mocowanie.

Zacznij od tego:
-do czego chcesz miec auto.
-Jakie chcesz opony rozmiar/rodzaj
-ile pieniedzy chcesz wydac
-jaki zawias masz dostepny bez scen ze sprowadzaniem (bo jak cos kleknie to czasem moze byc problem) wiec ma to znaczenie w praktyce

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: LIFT WJ

Post autor: Misiek Cypr » pn maja 19, 2014 10:56 pm

Jest pare problemow:

1 Nikt nie jest w stanie okreslic docelowego liftu, bo to wyscig zbrojen
2 Videe above, opn tez nie jestesmy w stanie okreslic
3 Nie da sie okreslic terenu, bo apetyt rosnie w miare jedzenia

Ironman to tanie springi, ktore siadaja 2" bardzo szyblo, pozniej stoja. Kwestia planu, moze wystarcza.

Kwestia bujania, to kwestia subiektywna, ja lubie jak buja, moze to kwestia zawodu uprawianego.

Jeep jest dla wytrwalych, nioe dla kazdego. Jeep mnie mniej sponiewieral finansowo jak Volvo 1.6d, I jest bardzo przewidywalny. Krzyczy na wiele tygodni przed awaria. Czego chciec wiecej? Moze niezawodnosci, ale ta nie jest gwarantowana przez jakiekolwiek auto.

100% daje uaz na mostach od patrol, silnik mercedesa, ale pada wtedy skrzynia biegow, lub rozdzielcza :)21
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: LIFT WJ

Post autor: grzes » pn maja 19, 2014 10:59 pm

zawsze cos padnie... :wink:

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » wt maja 20, 2014 5:55 am

ernil pisze:Gwint uzyskałeś poprzez dospawanie tej nakrętki z ostatniego zdjęcia? Nie ma gwintu wewnątrz rury?
nie wiem
zamówiłem gotowca zrobionego u Darka Suchorza

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: LIFT WJ

Post autor: Aśka&Kuba » śr maja 21, 2014 7:04 pm

Sygma pisze:
ernil pisze:Gwint uzyskałeś poprzez dospawanie tej nakrętki z ostatniego zdjęcia? Nie ma gwintu wewnątrz rury?
nie wiem
zamówiłem gotowca zrobionego u Darka Suchorza

Jak tak to co innego :)21
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
Alberciczek
Posty: 481
Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
Lokalizacja: Tychy

Re: LIFT WJ

Post autor: Alberciczek » pt maja 23, 2014 8:56 am

mocnykrk - zrobisz jak chcesz oczywiście, ale nie rozumiem, po co kombinujesz jak koń pod górę ??
Jeżeli w teren nie wyjeżdżasz co tydzień i głównie jeździsz po asfalcie, to po uj ci lift 4 cale?
Zrób sobie lift 2 cale na podkładkach ( ktoś pisał, że oryginalne spręzyny są zbyt miekkie - nie zgadzam się, a wiem z własnego doświadczenia ), który zrobisz sobie sam. Jak się boisz o reduktor, zrób sobie albo pogadaj ze Stopiwem - może ci załatwi, osłonę reduktora. I masz święty spokój na podjazdach.
Powiem tak - mam Granda z QD, jest założony lift 2 cale z podkładkami, jest założona osłona reduktora, opony mam MT-ki Hankook RT03 Dynapro 265/70/R16, co wg kalkulatora daje 31/10,5/16. I to w zupełności wystarcza. Możesz jeszcze założyć osłonę przedniego mostu.
Trzeba też mieć świadomość, że auto to nie czołg i nie wszędzie przejedzie, a więc jadąc po jakiejś "uterenowionej" drodze trzeba myśleć, a nie pchać się na chama w każdą dziurę z błotem czy wodą.
I trzeba też mieć świadomość, że większe opony powodują większe zużycie paliwa. Więc warto przemy.śleć, czy lift 4 cale i większe opony mają sens przy twojej jeździe. A z kolei lift 4 cale i małe oponki bardzo Jeepa szpecą - wiem to, bo na własne oczy widziałem.
Chyba, że chcesz auto zrobić sobie dla lansu, nie patrząc na ekonomię, komfort jazdy i swoje bezpieczeństwo, więc wówczas słuchaj co ci radzą i rób lift 4 albo nawet 6 cali i ładuj kasę w nieskończoność w swoje autko.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT WJ

Post autor: Adamo » pt maja 23, 2014 2:24 pm

Alberciczek pisze: ktoś pisał, że oryginalne spręzyny są zbyt miekkie - nie zgadzam się, a wiem z własnego doświadczenia
..., a na jakich innych jeździłeś dla porównania ??

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: LIFT WJ

Post autor: Mroczny » pt maja 23, 2014 2:36 pm

na oryginalnych springach plus podkładka to ten wóz się nadaje na regaty a nie na drogę..

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » pt maja 23, 2014 5:07 pm

seria WG ze stabilizatorami jeszcze obleci dla mniej wybrednych
ale WJ to łajba w iście amerykańskim stylu.. a jak da się podkładki to jest jeszcze gorzej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości