LIFT WJ
Moderator: Mroczny
Re: LIFT WJ
i dostajesz od razu drugie irony na zamianę czy dopiero jak gwarancja zostanie rozpatrzona ?
Re: LIFT WJ
daj to auto komus kto ma ogarniete lifotwanie WJa.mocnykrk pisze:1 a co to panhard i czy to konieczne 2 a czy nie trzeba takich przedluzen odboi jak w przypadku podkladek. 3 czy taki lift noe bedzie przeszkadzal w tym de chce dac komplet polibuszy dedykowany do wj
nie rozumiem tylko czy auto ma wygladac czy jezdzic ? a jesli jezdzic to gdzie : po miescie czy w terenie ?
a co do sprezyn to nastepne kwestia czy ma byc tylko lift (jesli juz) czy maja miec dodatkowe kg, bo potem wlasnie rodza sie opinie pod tytulem wsadzilem lift HD, i mam strasznie twardo teraz, i firma ktora zrobila ten zawias jest do d..y.
Ogolnie czytajac tu posty autora (z calym szacunkiem) ale odnioslem wrazenie ze nie ma bladego pojecia o tym co chce i do czego... i takie motanie moze byc niebezpieczne...
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: LIFT WJ
Sygma - ja piszę o lovellsie. Jeśli zgłaszasz reklamację czyli wyepłnisz druk, foty i wysyłamy do australii to prezeważnie rozaptzrone to jest w 24 godziny ( choć tu trzeba brać poprawkę bo to lenie są i czas im inaczej się liczy) i w przypadku uznania gwarancji dostajesz nowy komplet od razu. Wysyłamy po prostu z magazynu a nam odają przy następnym transporcie.
Grześ - o tym włąśnie pisałem - nie ma nic lepszego jak zrobić sobie pomnik z komfortem taczki.
Grześ - o tym włąśnie pisałem - nie ma nic lepszego jak zrobić sobie pomnik z komfortem taczki.
tel. 509700949
https://www.escape4x4.pl/
https://www.escape4x4.pl/
Re: LIFT WJ
tylko teraz dochodzimy do definicji co to jest "nie bujanie" i co to jest "komfort"
jak ktoś jeździł plaskaczami i chce mieć takie prowadzenie jak coś zbliżonego do plaskacza... bez bujania i zaczepiania lusterkami na zakrętach i asfalt..
to HD i będzie sztywno
jak ktoś jeździł plaskaczami i chce mieć takie prowadzenie jak coś zbliżonego do plaskacza... bez bujania i zaczepiania lusterkami na zakrętach i asfalt..
to HD i będzie sztywno
Re: LIFT WJ
zgadza sie nie mam pojecia , winny!grzes pisze:daj to auto komus kto ma ogarniete lifotwanie WJa.mocnykrk pisze:1 a co to panhard i czy to konieczne 2 a czy nie trzeba takich przedluzen odboi jak w przypadku podkladek. 3 czy taki lift noe bedzie przeszkadzal w tym de chce dac komplet polibuszy dedykowany do wj
nie rozumiem tylko czy auto ma wygladac czy jezdzic ? a jesli jezdzic to gdzie : po miescie czy w terenie ?
a co do sprezyn to nastepne kwestia czy ma byc tylko lift (jesli juz) czy maja miec dodatkowe kg, bo potem wlasnie rodza sie opinie pod tytulem wsadzilem lift HD, i mam strasznie twardo teraz, i firma ktora zrobila ten zawias jest do d..y.
Ogolnie czytajac tu posty autora (z calym szacunkiem) ale odnioslem wrazenie ze nie ma bladego pojecia o tym co chce i do czego... i takie motanie moze byc niebezpieczne...
czyli co nie mam prawa mieć jeepa i ogarnąć go jak mi sie podoba czyli żeby byl w miare wysoki , i nawet jesli nie jezdze w teren co tydzien , to wiedziec ze jak bede mial kaprys to dam rade ?
denerwuje mnie takie pierdolenie
po to jest forum żeby sobie pomagać
a Ty sie znasz na wszystkim ?
ja na ten przykład jestem trenerem personalnym, instruktorem kulturystyki, dietetykiem itp , i jak przychodzą do mnie ludzie po poradę to ich nie zbywam głupią gadką tylko robie co do mnie należy
a jak mam wydać 2-3 tysiace na lift + 2tys na opony , to po prostu nie chce lipy i np sie dowiedzialem wartosciowej rzeczy ze ten zestaw ironmana jest kiepski , a ten BDS dobry , a nawet tanszy i to jest pozyteczne info
choc juz np jesli chodzi o lift na podkladkach to zdania sa podzielone bo wiem ze gros ludzi tak ma w WJ i jakos jezdzą , i w sumie tez bym tak zrobił , ale przemawia do mnie że w sumie po 15 latach autu być moze przydałyby sie nowe amory i sprężyny
a co do bujania to akurat nie ja pisalem ze mi to jakos strasznie przeszkadza , ale jednak licze ze taka wymiana troche pomoze + zmiana wszystkich gum na polibusze , czy moze jeszcze zmienic amortyzator skretu ?
byc moze moje pytania bywaja irytujące za co przepraszam
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: LIFT WJ
mocnykrk pisze:zgadza sie nie mam pojecia , winny!grzes pisze:daj to auto komus kto ma ogarniete lifotwanie WJa.mocnykrk pisze:1 a co to panhard i czy to konieczne 2 a czy nie trzeba takich przedluzen odboi jak w przypadku podkladek. 3 czy taki lift noe bedzie przeszkadzal w tym de chce dac komplet polibuszy dedykowany do wj
nie rozumiem tylko czy auto ma wygladac czy jezdzic ? a jesli jezdzic to gdzie : po miescie czy w terenie ?
a co do sprezyn to nastepne kwestia czy ma byc tylko lift (jesli juz) czy maja miec dodatkowe kg, bo potem wlasnie rodza sie opinie pod tytulem wsadzilem lift HD, i mam strasznie twardo teraz, i firma ktora zrobila ten zawias jest do d..y.
Ogolnie czytajac tu posty autora (z calym szacunkiem) ale odnioslem wrazenie ze nie ma bladego pojecia o tym co chce i do czego... i takie motanie moze byc niebezpieczne...
czyli co nie mam prawa mieć jeepa i ogarnąć go jak mi sie podoba czyli żeby byl w miare wysoki , i nawet jesli nie jezdze w teren co tydzien , to wiedziec ze jak bede mial kaprys to dam rade ?
po to jest forum żeby sobie pomagać
a Ty sie znasz na wszystkim ?
ja na ten przykład jestem trenerem personalnym, instruktorem kulturystyki, dietetykiem itp a nie specem od samochodow
a jak mam wydać 2-3 tysiace na lift + 2tys na opony , to po prostu nie chce lipy i np sie dowiedzialem wartosciowej rzeczy ze ten zestaw ironmana jest kiepski , a ten BDS dobry , a nawet tanszy i to jest pozyteczne info
choc juz np jesli chodzi o lift na podkladkach to zdania sa podzielone bo wiem ze gros ludzi tak ma w WJ i jakos jezdzą , i w sumie tez bym tak zrobił , ale przemawia do mnie że w sumie po 15 latach autu być moze przydałyby sie nowe amory i sprężyny
a co do bujania to akurat nie ja pisalem ze mi to jakos strasznie przeszkadza , ale jednak licze ze taka wymiana troche pomoze + zmiana wszystkich gum na polibusze , czy moze jeszcze zmienic amortyzator skretu ?
byc moze moje pytania bywaja irytujące za co przepraszam
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: LIFT WJ
Na początek usuń komerchę z podpisu, bo łamiesz na bezczela regulamin, a to nie wypada. Chyba, że nadmiar koktajli z supli w jakimś stopniu Cię upośledził i nie ogarniasz zasad przed wejściem do kogoś.
Potem obczaj temat o fochu, bo już się pewnie tamuj znalazłeś.
Następnie...
Przeczytaj kilka tematów i zapoznaj się z budową własnego pojazdu i mniej więcej z prawami mechaniki.
Potem zastanów się do czego auta będziesz używał, a na koniec wybierz zawias w oparciu o opinie UŻYTKOWNIKÓW. Nie handlarzy, nie klikarzy forumowych, tylko "juzerów". Najlepiej pojedź do kogoś, kto ma to zrobione dobrze, przetestuj w ramach samopomocy za radę kiedy jeść BCAA, a kiedy białeczko i jakoś to będzie
Potem obczaj temat o fochu, bo już się pewnie tamuj znalazłeś.
Następnie...
Przeczytaj kilka tematów i zapoznaj się z budową własnego pojazdu i mniej więcej z prawami mechaniki.
Potem zastanów się do czego auta będziesz używał, a na koniec wybierz zawias w oparciu o opinie UŻYTKOWNIKÓW. Nie handlarzy, nie klikarzy forumowych, tylko "juzerów". Najlepiej pojedź do kogoś, kto ma to zrobione dobrze, przetestuj w ramach samopomocy za radę kiedy jeść BCAA, a kiedy białeczko i jakoś to będzie

Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2014 5:14 pm przez ernil, łącznie zmieniany 1 raz.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: LIFT WJ
Odpisze Ci zebys nie czul sie zbyty i olany, bo jeszcze focha strzelisz.mocnykrk pisze:
zgadza sie nie mam pojecia , winny!
czyli co nie mam prawa mieć jeepa i ogarnąć go jak mi sie podoba czyli żeby byl w miare wysoki , i nawet jesli nie jezdze w teren co tydzien , to wiedziec ze jak bede mial kaprys to dam rade ?
Auto typu WJ w terenie da rade, na zwyklych porzadnych oponach.
To ze auto jest pomotane nie daje gwarancji ze zawsze i wszedzie przejedziesz, jest takie powiedzenie (ktore osobiscie bardzo lubie) ze im bardziej pomotane auto tym dalej trzeba isc po traktor.
Nie wiem ile jezdzisz i jak jezdzisz, jak dla mnie nie ma to znaczenia, mozesz wsadzic lift nawet 6 cali, bo masz widzimisie tylko poznaj konsekwencje z tym zwiazane zanim zrobisz sobie krzywde na asfaltowym zakrecie.
Jak nie masz pojecia, a chcesz miec pomotane auto to daj do warsztatu ktory ma doswiadczenie i robil to wczesniej.
tez robie co do mnie nalezy - nie oceniaj pochopnie bo czasem mozna sie przejechacmocnykrk pisze:
denerwuje mnie takie pierdolenie
po to jest forum żeby sobie pomagać
a Ty sie znasz na wszystkim ?
ja na ten przykład jestem trenerem personalnym, instruktorem kulturystyki, dietetykiem itp , i jak przychodzą do mnie ludzie po poradę to ich nie zbywam głupią gadką tylko robie co do mnie należy

Ogolnie wybor zawiasu to temat rzeka, tylko musisz wiedziec do czego chcesz uzywac auta, bo do wszystkiego sie nie da.mocnykrk pisze: a jak mam wydać 2-3 tysiace na lift + 2tys na opony , to po prostu nie chce lipy i np sie dowiedzialem wartosciowej rzeczy ze ten zestaw ironmana jest kiepski , a ten BDS dobry , a nawet tanszy i to jest pozyteczne info
choc juz np jesli chodzi o lift na podkladkach to zdania sa podzielone bo wiem ze gros ludzi tak ma w WJ i jakos jezdzą , i w sumie tez bym tak zrobił , ale przemawia do mnie że w sumie po 15 latach autu być moze przydałyby sie nowe amory i sprężyny
Musisz okreslic budzet i czy ma byc druciarstwo po taniosci czy chcesz w jakims sensownym srednim przedziale cenowym, czy na bogato.
jak podniesiesz srodek ciezkosci to wiadomo ze jest mniej stabilnie, wiec miekko nie moze byc.mocnykrk pisze: a co do bujania to akurat nie ja pisalem ze mi to jakos strasznie przeszkadza , ale jednak licze ze taka wymiana troche pomoze + zmiana wszystkich gum na polibusze , czy moze jeszcze zmienic amortyzator skretu ?
byc moze moje pytania bywaja irytujące za co przepraszam
Liftowanie auta powinno byc przede wszystkim bezpieczne, a nie na zasadzie wloze co mi tam pasuje...albo co powiedzial kolega. Wejdz sobie na forum jeepa na pewno ktos ma pomotane auta w twoim miescie i umow sie twarza w twarz przejedz zobacz i moze bedziesz bardziej wiedzial jakie masz oczekiwania...
Jak sie irytujesz tak szybko to zmien forum, szkoda zdrowia...

Pozdrawiam...

Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: LIFT WJ
Zibi pisze:Wszystko zależy od silnika, a bujanie to nie jest kwestia sprężyn a amorów. Nie ma nic gorszego niż wsadzanie hd i robienie z samochodu taczek.
2.7 CRD. Chce dać lift 2", że że bujanie to wina amorów to wiem. Szpejować dodatkowo auta specjalnie nie mam zamiaru (ew kurnik, ale to nie prędko) . Chcę trochę sztywniej niż seria
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: LIFT WJ
jak trochę..CrOOchy pisze: Chcę trochę sztywniej niż seria
to średni lovelas z amorami rozwiąże problem
jak pamiętam, to nie masz dodatkowego ciężkiego szpeju ... więc nic nie dociąży ci auta
i będzie ładnie stać
Re: LIFT WJ
przepraszam Grzesiu i innych oburzonych
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: LIFT WJ
poważnie
jak nie robiłeś nigdy liftu.. to nie bierz się za to
dołóż te kilka setek i niech zrobi to ktoś, kto ma pojęcie
a panharda trzeba wydłużyć, by most nie był przesunięty w jedna stronę o jakieś 2cm
jak nie robiłeś nigdy liftu.. to nie bierz się za to
dołóż te kilka setek i niech zrobi to ktoś, kto ma pojęcie
a panharda trzeba wydłużyć, by most nie był przesunięty w jedna stronę o jakieś 2cm
Re: LIFT WJ
nie no przeciez wiadomo ze ja sie tego nie dotkne , i nigdzie nawet nic takiego nie sugerowalem , na razie rozkminiam co kupic, wiec do tego zestawu bds jakie przedluzenie panharda ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: LIFT WJ
można zrobić przedłużany regulowany.. jak ja zrobiłem do XJ
i tak wygląda :
http://intrapack.pl/prv/XJ/panh1.JPG
http://intrapack.pl/prv/XJ/panh2.JPG
http://intrapack.pl/prv/XJ/panh3.JPG
http://intrapack.pl/prv/XJ/panh4.JPG
a można też zrobić wysłużonego o jakąś tam odległość
ten regulowany jest imo lepszym rozwiązaniem.. bo jak będziesz podnosił auto to nie będziesz musiał robić kolejnego
i dzięki regulacji dobrze ustawisz most
i tak wygląda :
http://intrapack.pl/prv/XJ/panh1.JPG
http://intrapack.pl/prv/XJ/panh2.JPG
http://intrapack.pl/prv/XJ/panh3.JPG
http://intrapack.pl/prv/XJ/panh4.JPG
a można też zrobić wysłużonego o jakąś tam odległość
ten regulowany jest imo lepszym rozwiązaniem.. bo jak będziesz podnosił auto to nie będziesz musiał robić kolejnego
i dzięki regulacji dobrze ustawisz most
Re: LIFT WJ
Gwint uzyskałeś poprzez dospawanie tej nakrętki z ostatniego zdjęcia? Nie ma gwintu wewnątrz rury?
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: LIFT WJ
Regulowany panhard - im wyzszy lift tym wieksze przesuniecie mostu.mocnykrk pisze:nie no przeciez wiadomo ze ja sie tego nie dotkne , i nigdzie nawet nic takiego nie sugerowalem , na razie rozkminiam co kupic, wiec do tego zestawu bds jakie przedluzenie panharda ?
Opcje sa dwie przedluzac panharda, lub obnizac jego mocowanie.
Zacznij od tego:
-do czego chcesz miec auto.
-Jakie chcesz opony rozmiar/rodzaj
-ile pieniedzy chcesz wydac
-jaki zawias masz dostepny bez scen ze sprowadzaniem (bo jak cos kleknie to czasem moze byc problem) wiec ma to znaczenie w praktyce
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: LIFT WJ
Jest pare problemow:
1 Nikt nie jest w stanie okreslic docelowego liftu, bo to wyscig zbrojen
2 Videe above, opn tez nie jestesmy w stanie okreslic
3 Nie da sie okreslic terenu, bo apetyt rosnie w miare jedzenia
Ironman to tanie springi, ktore siadaja 2" bardzo szyblo, pozniej stoja. Kwestia planu, moze wystarcza.
Kwestia bujania, to kwestia subiektywna, ja lubie jak buja, moze to kwestia zawodu uprawianego.
Jeep jest dla wytrwalych, nioe dla kazdego. Jeep mnie mniej sponiewieral finansowo jak Volvo 1.6d, I jest bardzo przewidywalny. Krzyczy na wiele tygodni przed awaria. Czego chciec wiecej? Moze niezawodnosci, ale ta nie jest gwarantowana przez jakiekolwiek auto.
100% daje uaz na mostach od patrol, silnik mercedesa, ale pada wtedy skrzynia biegow, lub rozdzielcza
1 Nikt nie jest w stanie okreslic docelowego liftu, bo to wyscig zbrojen
2 Videe above, opn tez nie jestesmy w stanie okreslic
3 Nie da sie okreslic terenu, bo apetyt rosnie w miare jedzenia
Ironman to tanie springi, ktore siadaja 2" bardzo szyblo, pozniej stoja. Kwestia planu, moze wystarcza.
Kwestia bujania, to kwestia subiektywna, ja lubie jak buja, moze to kwestia zawodu uprawianego.
Jeep jest dla wytrwalych, nioe dla kazdego. Jeep mnie mniej sponiewieral finansowo jak Volvo 1.6d, I jest bardzo przewidywalny. Krzyczy na wiele tygodni przed awaria. Czego chciec wiecej? Moze niezawodnosci, ale ta nie jest gwarantowana przez jakiekolwiek auto.
100% daje uaz na mostach od patrol, silnik mercedesa, ale pada wtedy skrzynia biegow, lub rozdzielcza

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: LIFT WJ
nie wiemernil pisze:Gwint uzyskałeś poprzez dospawanie tej nakrętki z ostatniego zdjęcia? Nie ma gwintu wewnątrz rury?
zamówiłem gotowca zrobionego u Darka Suchorza
Re: LIFT WJ
Sygma pisze:nie wiemernil pisze:Gwint uzyskałeś poprzez dospawanie tej nakrętki z ostatniego zdjęcia? Nie ma gwintu wewnątrz rury?
zamówiłem gotowca zrobionego u Darka Suchorza
Jak tak to co innego

NO I JEST RZOPA
- Alberciczek
- Posty: 481
- Rejestracja: pn mar 07, 2011 11:07 am
- Lokalizacja: Tychy
Re: LIFT WJ
mocnykrk - zrobisz jak chcesz oczywiście, ale nie rozumiem, po co kombinujesz jak koń pod górę
Jeżeli w teren nie wyjeżdżasz co tydzień i głównie jeździsz po asfalcie, to po uj ci lift 4 cale?
Zrób sobie lift 2 cale na podkładkach ( ktoś pisał, że oryginalne spręzyny są zbyt miekkie - nie zgadzam się, a wiem z własnego doświadczenia ), który zrobisz sobie sam. Jak się boisz o reduktor, zrób sobie albo pogadaj ze Stopiwem - może ci załatwi, osłonę reduktora. I masz święty spokój na podjazdach.
Powiem tak - mam Granda z QD, jest założony lift 2 cale z podkładkami, jest założona osłona reduktora, opony mam MT-ki Hankook RT03 Dynapro 265/70/R16, co wg kalkulatora daje 31/10,5/16. I to w zupełności wystarcza. Możesz jeszcze założyć osłonę przedniego mostu.
Trzeba też mieć świadomość, że auto to nie czołg i nie wszędzie przejedzie, a więc jadąc po jakiejś "uterenowionej" drodze trzeba myśleć, a nie pchać się na chama w każdą dziurę z błotem czy wodą.
I trzeba też mieć świadomość, że większe opony powodują większe zużycie paliwa. Więc warto przemy.śleć, czy lift 4 cale i większe opony mają sens przy twojej jeździe. A z kolei lift 4 cale i małe oponki bardzo Jeepa szpecą - wiem to, bo na własne oczy widziałem.
Chyba, że chcesz auto zrobić sobie dla lansu, nie patrząc na ekonomię, komfort jazdy i swoje bezpieczeństwo, więc wówczas słuchaj co ci radzą i rób lift 4 albo nawet 6 cali i ładuj kasę w nieskończoność w swoje autko.

Jeżeli w teren nie wyjeżdżasz co tydzień i głównie jeździsz po asfalcie, to po uj ci lift 4 cale?
Zrób sobie lift 2 cale na podkładkach ( ktoś pisał, że oryginalne spręzyny są zbyt miekkie - nie zgadzam się, a wiem z własnego doświadczenia ), który zrobisz sobie sam. Jak się boisz o reduktor, zrób sobie albo pogadaj ze Stopiwem - może ci załatwi, osłonę reduktora. I masz święty spokój na podjazdach.
Powiem tak - mam Granda z QD, jest założony lift 2 cale z podkładkami, jest założona osłona reduktora, opony mam MT-ki Hankook RT03 Dynapro 265/70/R16, co wg kalkulatora daje 31/10,5/16. I to w zupełności wystarcza. Możesz jeszcze założyć osłonę przedniego mostu.
Trzeba też mieć świadomość, że auto to nie czołg i nie wszędzie przejedzie, a więc jadąc po jakiejś "uterenowionej" drodze trzeba myśleć, a nie pchać się na chama w każdą dziurę z błotem czy wodą.
I trzeba też mieć świadomość, że większe opony powodują większe zużycie paliwa. Więc warto przemy.śleć, czy lift 4 cale i większe opony mają sens przy twojej jeździe. A z kolei lift 4 cale i małe oponki bardzo Jeepa szpecą - wiem to, bo na własne oczy widziałem.
Chyba, że chcesz auto zrobić sobie dla lansu, nie patrząc na ekonomię, komfort jazdy i swoje bezpieczeństwo, więc wówczas słuchaj co ci radzą i rób lift 4 albo nawet 6 cali i ładuj kasę w nieskończoność w swoje autko.
Dżip Blank Szyroki 4,7 QD chyba zielony był....Jak był nowy...
Re: LIFT WJ
..., a na jakich innych jeździłeś dla porównaniaAlberciczek pisze: ktoś pisał, że oryginalne spręzyny są zbyt miekkie - nie zgadzam się, a wiem z własnego doświadczenia

Re: LIFT WJ
na oryginalnych springach plus podkładka to ten wóz się nadaje na regaty a nie na drogę..
Re: LIFT WJ
seria WG ze stabilizatorami jeszcze obleci dla mniej wybrednych
ale WJ to łajba w iście amerykańskim stylu.. a jak da się podkładki to jest jeszcze gorzej
ale WJ to łajba w iście amerykańskim stylu.. a jak da się podkładki to jest jeszcze gorzej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości