Jeep Cherokee Diesel

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Mirek Kal
 
 
Posty: 163
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: Mirek Kal » sob sty 29, 2005 3:43 pm

VM ma turbinę, która włącza się przy obrotach około 2100 - 2200. Koników, jeżeli część już nie uciekła ma dokładnie 116 - wyścigówa to on nie jest ale koń roboczy tak. :)20
Mirek

orange
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: sob paź 02, 2004 10:06 pm
Lokalizacja: jaworzno

Post autor: orange » sob sty 29, 2005 3:49 pm

dziekuje, troszke poczytałem:)

czy to znaczy ze do 94 roku nie było silnika 2,5 na rope w cherokee??



a i jeszcze jedno czy mógłby mi ktos wytłumaczyc te oznaczenia :"MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, WJ, ZJ, WK" bo sprawnie sie nimi posługujecie a ja czuje sie zielony:)
dziekuje i pozdrawiam


marek

Mirek Kal
 
 
Posty: 163
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: Mirek Kal » sob sty 29, 2005 3:51 pm

Vm ma, jeżeli koniki nie uciekły wcześniej dokładnie 116 koni. Turbina włącza się przy około 2100 - 2200 obrotów :lol:
Mirek

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » sob sty 29, 2005 5:54 pm

sa to oznaczenia poszczegolnych modeli jeepa
LRD3

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

Post autor: czecho » ndz sty 30, 2005 5:32 pm

WJ Jeep pisze:CRD to silnik mercedesa stosowany w WJ-tach od 2001 roku. Reszta silników generalnie bardzo słabiutka i awaryjna. Przeszukaj forum, temat wałkowany, aż oczy bolą.

crd 2,5 jeep i nie mercedesa silnik albo 2,8 crd tez nie mercedesa a wczesniejszy byl tylko 2,1 turbo disel i 2,5 tez nie mwrcedesa 2,1 i 2,5 turbo byl w rocznikach jeepa szyroke do 2001 montowany a od 2001 tylko 2,5 crd i 2,8 crd..
jeep grand to wczesniejsze roczniki to znaczy do 1999 roku tylko disel byl 2,5 turbo
puzniej od roku1999 nowy grand mial disle 3,1 turbo puzniej 2,7 crd mercedesa do dzis montowany hhhm rto tyle na temat jeepa disel

Awatar użytkownika
majkel
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pt maja 14, 2004 10:05 pm
Lokalizacja: Wwa

Post autor: majkel » ndz sty 30, 2005 5:41 pm

Co do granda poprzedniego (czyli ZJ) to diesel byl montowany chyba tylko w 1998 - w 1999 byl juz model WJ z 3,1TD (tez VM)
Tyle,ze ZJ z tym 2,5TD to mega porazka moim zdaniem.Glosne,jezdzilo gorzej nix XJ - mi sie nie podobalo.
A WJ z 3,1 - calkiem fajnie.Oczywiscie bez porownania do 2,7CRD.Bo z tym silnikiem to rewelacja
XJ 2,5TD '95 - był
ZG 5,9 '98 - jest
Voyager 2,4 '97 - jest
WJ 4,7HO OVERLAND '02 - jest

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

Post autor: czecho » ndz sty 30, 2005 7:22 pm

majkel pisze:Co do granda poprzedniego (czyli ZJ) to diesel byl montowany chyba tylko w 1998 - w 1999 byl juz model WJ z 3,1TD (tez VM)
Tyle,ze ZJ z tym 2,5TD to mega porazka moim zdaniem.Glosne,jezdzilo gorzej nix XJ - mi sie nie podobalo.
A WJ z 3,1 - calkiem fajnie.Oczywiscie bez porownania do 2,7CRD.Bo z tym silnikiem to rewelacja
no tak jednak 3,1 jest jedynie glosniejszy co do 2,7 cdr
pozatym mam 3,1 rocznik 2001 i narazie jestem zadowolony nieprzeszkadza mi ze jest troche golsniejszym jeepem

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

inspekcja przy 60 tysiacach

Post autor: czecho » ndz sty 30, 2005 7:24 pm

inspekcja przy 60 tysiacach mam wlasnie jutro termi ciekaw jestem ile to mnie bedzie kosztowac :-)

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » ndz sty 30, 2005 8:17 pm

dokładnie

i to ze temperatura nie podeszła wyzej 80 nie swiadczy o niczym !!

Zabijesz te głowice bez przekraczania 80 na wskazniku temperatury.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

Post autor: czecho » ndz sty 30, 2005 8:25 pm

tylu tu specialistow ze niewiadomo co powiedziec jednak mysle ze te problemy mieli jego poprzednicy na poczatku produkcji 1999 roku jednak chrysler to udoskonalil w puzniejszym roku i te samochody co wychodzili po 2000 roku juz niemieli tych problemow

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

Post autor: czecho » ndz sty 30, 2005 8:29 pm

jesli ktos ma jeepa wylacznie do uzytku ciagniecia lawetow to sie niedzieie i nawet 8 cylidrowego jeepa zajedzie i dodatku nierobi ispekcji ino to olewa to puzniej ma problemy i zazalenia na forum

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » ndz sty 30, 2005 8:41 pm

czecho pisze:tylu tu specialistow ze niewiadomo co powiedziec jednak mysle ze te problemy mieli jego poprzednicy na poczatku produkcji 1999 roku jednak chrysler to udoskonalil w puzniejszym roku i te samochody co wychodzili po 2000 roku juz niemieli tych problemow
no wlasnie niby tak mialo byc, ale poczytaj, nawet w 2001r. sypia sie glowice....
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pn sty 31, 2005 4:23 pm

Przecież turbo diesel 3,1 litra to VM prawie identyczny jak 2,5l, a więc badziewie. Jedyny densowny diesel w Jeepie to, jak już pisałem, 2,7 CRD. Jest jeszcze o tyle fajny, że można go połączyć ze skrzynią manualną.

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

i po inspekcji

Post autor: czecho » czw lut 03, 2005 10:51 am

no i juz jestem po ispekcji przy 60 tys jeepa granda GW 2001 kosztowalo mnie to 374 € wymiana oleju ,filtra powietrza . paliwa oleju napedowego
i plynu hamulcowego same drobnostki ale suma wielka ...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Re: i po inspekcji

Post autor: Radek666 » czw lut 03, 2005 10:55 am

czecho pisze:no i juz jestem po ispekcji przy 60 tys jeepa granda GW 2001 kosztowalo mnie to 374 € wymiana oleju ,filtra powietrza . paliwa oleju napedowego
i plynu hamulcowego same drobnostki ale suma wielka ...
To dlaczego tego sam nie zrobisz a zaoszczedzonej sumy nie przeznaczysz na szczytny cel - piwo !!??
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

Post autor: czecho » czw lut 03, 2005 10:58 am

jeszcze niemoge po gwarancja przepadnie mi i potem niechce miec niesczesliwej niewspodzianki

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » czw lut 03, 2005 11:51 am

to peep daje gwarancję na 4 lata?? :roll: samobójcy... :D
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

Post autor: czecho » czw lut 03, 2005 11:56 am

normalnie masz gwarancje do 3 latek jednak kulanc mozna do 5 lat to znaczy bledy fabryczne tylko podstawa jest obsluga pojadzu co 10000 tysiecy robic :-)

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » czw lut 03, 2005 11:59 am

Ciekawe czy wstawianie silnika VM traktować można jako błąd fabryczny :)21

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » czw lut 03, 2005 1:31 pm

to wtedy moj bylby jeszcze na gwarancji :D
moze powinienem zazadac od jeepa rekompensaty,
za naprawe glowic... :wink:
LRD3

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw lut 03, 2005 5:36 pm

pan_boczek pisze:to wtedy moj bylby jeszcze na gwarancji :D
moze powinienem zazadac od jeepa rekompensaty,
za naprawe glowic... :wink:
zapomnij - nie i [cenzura]. nie przyznaja sie do błędu i takie tez pisma dostał każdy przedstawiciel.

nie ty pierwszy taki.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw lut 03, 2005 5:38 pm

jeep_user pisze:to peep daje gwarancję na 4 lata?? :roll: samobójcy... :D
4 lata gwarancji że coś poważnego pierdolnie :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

czecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 27, 2004 4:58 pm
Lokalizacja: Nagold.. De

Post autor: czecho » pt lut 04, 2005 11:04 pm

WJ Jeep pisze:Ciekawe czy wstawianie silnika VM traktować można jako błąd fabryczny :)21
jezeli byl na gwarancji dlaczego nie reklamowales ?????????????
niewiem co za problamy jestem fanem jeepow od 10 lat posiadam jeepy i wiekszych problemow niemialem jednak jesli sa i ma sie podstawe do tego zeby reklamowac .. tylko niemozesz oszczedzac na przegladzie w serwisie niestety ..
jestem ciekaw ilu tu jest co mieli wieksze problemy z sielnikem .
niema marki co nierobi bledow . poprostu za szybko powstaja nowe pojazdy i dochodzi do usterek . mysle ze warzne jest kto sie do nich przyznaje , a ja sie jeszcze nie spodkalem w serwisie jeepa zeby byklo inaczej

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » sob lut 05, 2005 7:34 am

czecho pisze:
WJ Jeep pisze:Ciekawe czy wstawianie silnika VM traktować można jako błąd fabryczny :)21
jezeli byl na gwarancji dlaczego nie reklamowales ?????????????
niewiem co za problamy jestem fanem jeepow od 10 lat posiadam jeepy i wiekszych problemow niemialem jednak jesli sa i ma sie podstawe do tego zeby reklamowac .. tylko niemozesz oszczedzac na przegladzie w serwisie niestety ..
jestem ciekaw ilu tu jest co mieli wieksze problemy z sielnikem .
niema marki co nierobi bledow . poprostu za szybko powstaja nowe pojazdy i dochodzi do usterek . mysle ze warzne jest kto sie do nich przyznaje , a ja sie jeszcze nie spodkalem w serwisie jeepa zeby byklo inaczej
:o :)23 :)21 :)21 :)21

No to albo miałeś niesamowite szczęście zawsze trafiać na uczciwy warsztat, albooo...........
nie bardzo jesteś świadom co tak naprawdę dzieje się w serwisach.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob lut 05, 2005 9:08 am

czecho pisze:mysle ze warzne jest kto sie do nich przyznaje , a ja sie jeszcze nie spodkalem w serwisie jeepa zeby byklo inaczej
Prosze wskarz mi serwis który przyznaje się do słabych VMoskich głowic i naprawi to na gwarancji - wtedy zwróce honor :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości