3cm pierscienie dystansujace na piasty

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » czw sty 27, 2005 4:29 pm

no to pytanie to tylko dla tych co mogą sprawdzić organoleptycznie :-)
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw sty 27, 2005 8:19 pm

Stiopa pisze:
danielpoz pisze:jak dasz inny ET to tak samo obciaza lozyska jak i dystans cudow nie ma :) zakadajac ze o tyle samo mm sie odsadzi

a co do lozyska to teoretycznie napewno sa bardziej obciazone a czy od tego sie az tak szybko koncza?????? ?? ja mam w osobowce 22mm na strone+bardzo twarde zawieszenie(KIT)i zrobione 140tys bez oznak zuzycia-wiec mysle ze az tak nie nalezy sie tego bac no chyba ze te lozyska w jeepie sa az tak wadliwe
I tu niestety się mylisz . Zakładając tuleję dystansową zwiększa się długość ramienia siły działającej na łożysko bardziej niż w przypadku zmniejszenia ET . Tak mi przynajmniej wychodzi z prostego , odręcznie wykonanego rysunku .
Inna sprawa na ile dystans jest w stanie skończyć łożysko . Nie wiem bo nie testowałem . :D :D :D
ramie czyli dlugosc dzwigni i tak bedzie takie same

wiec majac felge ET-30 + 30mm pierscien dystansowy jest roznoznaczne z zapodaniem felgi z ET-60 i kola beda tak samo odstawac w obu przypadkach i identyczne sily beda dzilac na uklad lozyskowy-no jakos nie moge sobie wyobrazic zeby bylo inaczej

oczywiscie zakladam ze dwie felgi maja taka sama szerokosc np 8" i sa to te same modele
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 311
Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE

Post autor: Wiktor » czw sty 27, 2005 9:06 pm

pan_boczek pisze:ile twarzy tyle opinii... i badz tu teraz madry.
z tego wynika, ze odsadzanie dystansami,
czy felgami z offsetem tak samo wplywa na piasty
- ramie sily dzialajacej na piaste sie powieksza - nie ma cudow.
pytanie tylko, czy te lozyska naprawde tak szybko sie sypna
przy jezdzeniu w wiekszosci po czarnym??
czy troche w tym dmuchania na zimne??
wiem, ze z teoretycznego punktu widzenia,
obciazenie piast bedzie niesymetryczne,
ale czy tak szybko da to efekt w postaci uszkodzenia lozysk??
no i w koncy nie wiem, czy bedzie obcieralo czy nie?
czy felga z offsetem -25 to odsadzenie o 2,5cm?
jesli tak, to chyba juz te 0,5cm nie stanowi takiej roznicy.
jak nie obciera przy 2,5cm, to chyba przy 3cm az tak bardzo tez nie bedzie.


zaloz , zepsuj albo nie , i bedziesz wiedzial co i jak jest w Jeepie.
TYLKO C*PY MAJA DŻIPY
XJ
askow@op.pl

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt sty 28, 2005 8:41 am

Jezeli koniecznie chcesz tako kombinowacto wwejdz na giełde tam było ogłoszeni Felgi do jeepa obrucone koles miał te felgi i po kłopocie :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość