MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Hipek
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt wrz 24, 2002 10:37 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Hipek » czw sty 23, 2003 11:23 pm
starcu pisze:Hipek no i jak ta ksiazka, co tam jest oplaca sie? to chyba kosztuje ze dwie banki..

No niestety kosztuje - 150zl

, ale wg. mnie sie oplaca.
Jestem przyzwyczajony (np. od Fiata 125p/Skoda 105 itd.....) ze mam cos takiego jak ksiazka "Jezdze i naprawiam - Polski Fiat 125p"

, a to ze znam angielski w miare dobrze wiec nie ma problemu - dodają do tego słownik Techniczny Ang - Pol.
W tym "Repair Manual" jest wszystkiego po trochu - od instrukcji jak rozbabrac silnik przez opis naprawy pompy paliwa do schematów elektronik A/C - no najwiecej schematow jest do TJ-ów, ale do YJ tez niczego sobie.
Jesli masz zamiar sam grzebac sie w YJ/TJ-u to polecam - jest to chyba jedyna taka instrukcja dostępna u nas! - no chyba ze sprowadzic sobie ze stanów pelną instrukcje serwisową do konkretnego modelu, ale to sie juz nie oplaca - cena !
Jeep .- [ o ] ||||||| [ o ] -. Wrangler YJ
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » ndz lut 02, 2003 4:53 pm
zapomniałem troche o tym temacie.....
sprawdziłem u siebie - są dwa rodzaje diagnozy w tym roczniku - jeden zwykły migowy a drugi poprzez złącze obd2 i jeśli ci nie chodzi przez kody to zapewne masz obd2....
napisz czy se poradziłeś bo to troche czasu mi zajmie i nie wiem czy mam szukać
-
Mirek
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 7:13 pm
Post
autor: Mirek » ndz lut 02, 2003 10:05 pm
dzieki Pirs
pozyczymem w bibliotece ksiazke Jeep GC 1993 thru 2000 all models
Haynes Repair Manual
nie ma w niej nic o kodach. opisy tez nie sa specjalne
na internecie widzialem inne pozycje wiec musze pojechac do servisu i przegladnac na miejscu zanim sie zdecyduje kupic wlasny egzemplarz
Niemile zaskoczenie. Mój GC jest wyprodukowany listopad 1995, pierwsza rejestracja na wiosne 1996, a nie jak wczesniej myslalem produkcja listopad 1996.
Pirs, czy jest to wyjasnieniem dlaczego u mnie nie ma odczytu kodów bledu?
Co do ODB II to nic z tego nie rozumiem
moja tablica rozdzielcza wyglada jak ta na linku
http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/ ... /codes.htm
jak na razie Jeep pracuje jak zegarek, idzie jak burza, troche rzuca ale to frajda. W teren sie nie wybieram chociaz zdarzyly mi sie skóty przez kwietniki i skarpy.

-
Pirs
Post
autor: Pirs » ndz lut 02, 2003 10:47 pm
Do OBDII potrzebny jest przyrzad, chyba ze mialbys "costam" elektronicznego w wyposazeniu auta. Jezeli jest to auto z 95 to kody "kluczykowe" powinny dzialac. Moze nie w tym tempie przelaczasz stacyjke? Ja sie kiedys tak mordowalem z imobilajzerem
Sprawdzales VIN?
Jezeli nie mozesz zrobic to tu
http://www.atone.pl/pirs/vin.html ale z tego co piszesz to juz chyba sprawdzales.
Pozdrawiam
Pirs
-
Mirek
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 7:13 pm
Post
autor: Mirek » wt lut 04, 2003 12:14 am
udalo sie, dzieki Pirs za link
wszedlem na ruska strone i przeczytalem dokladne ustawienia kluczyka.
dostalem kod 12( lampki blyskaly, jednoczesnie zapalila sie cyfra 12 na elektronicznym wskazniku kilometrów) czyli zmiana akumulatora dokonana w przeciagu ostatnich 50 odpalen.
Nie powiem aby sie to zgadzalo bo wymienilem akumulator przed miesiacem i odpalen mialem co najmniej 80-100 razy.
Brak kontaktu w akumulatorze czy co

????
jeszcze raz dzieki Pirs za link do rucholi
Warto sie bylo uczyc rosyjskiego w szkole.
-
Pirs
Post
autor: Pirs » wt lut 04, 2003 9:19 am
I co ciekawe, znajduje ten jezyk szczegolne zastosowanie w temacie aut amerykanskich

:):):)
Pozdrawiam
Pirs
-
maciek-ZJ-V8
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: wt sty 14, 2003 3:10 pm
- Lokalizacja: Auckland, New Zealand
Post
autor: maciek-ZJ-V8 » ndz lut 09, 2003 12:29 am
z ta 12 to jest dziwnie, hamerykanccy koledzy mowia ze oznacza po prostu rozpoczecie samodiagnostyki, wprowadzenie w tryb serwisowy czy jakos tak, ja tez mam u siebie 12 a potem 55 czyli koniec kontroli
maciek, '96 ZJ 5,2 V8, 31"MTs, 2"BB
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr lut 18, 2004 3:01 pm
zaswiecila mi sie dzis lampka kontrolna wiec zapodalem mojemu xj z samodiagnostyki i mi wymigal 33 co oznacza problem ze sprzeglem od klimy
najlkepsze jest ze klima dziala i slysze jak sie sprzeglo zalancza!!!
o co tu chodzi panowie

5

5
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » śr lut 18, 2004 3:23 pm
UFFFF jak dobrze że nie mam klimy

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr lut 18, 2004 3:28 pm
latam to ja powiem UFFFFFF jak dobrze za mam klime

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » ndz lut 22, 2004 3:57 pm
wie ktos jak sie kasuje ta kontrolke check engine!! juz naprawilem awarie sprzegla klimy z kodu "33"( wtyczka byla lekko zasniedziala na konektorku) - klima dziala jak ta lala - a mi ciagle sie raz po raz zalancza CHECK ENGINE a jak mu zapodaje z diagnostyki to mi ciagle 33 zapodaja w oczy i na koniec 55 hehe!!
No chyba ze sprzeglo mam nadal spiepszone!! ale klima dziala, fana od klimy zalancza, zimno leci

-
A mozliwe jest ze sprzeglo trzyma na stale?? a wiatrak to z innego czujnika??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Tindirindi
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:50 am
- Lokalizacja: CT, USA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Tindirindi » ndz lut 22, 2004 4:37 pm
Rozlacz akumulator na 15-20 minut. Jezeli kontrolka wroci po tym, nadal cos spieprzone.
Bought a Jeep. Got tired of pushing the Land Rover.
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr lut 25, 2004 6:31 pm
zna ktos ruski
kod 33 = Цепь реле муфты кондиционера разорвана или закорочена
ni h...ja z tego nie kumam

!!
33 w grandzie to sprzeglo klimy, a w moim XJ to co to moze byc bo ciagle mi sie zapala ta debilna lampka - check engine
odlonczylem aku na 15 min, a ona dalej swoje - doszedlem do wniosku ze to moze co innego oznacza
MOZE MA KTOS KODY DO XJ'94 PO ANGIELSKU LUB POLSKU

5

5
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość