MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » śr kwie 20, 2005 7:58 pm
sław63 pisze:intruz pisze:a jaka seryjny pip ma glebokosc brodzenia?
Przede wszystkim diesel ma bardzo nisko pobór powietrza do filtra.
Ja wyrzuciłem rurkę doprowadzającą powietrze i obróciłem puszkę filtra tak, że wlot mam teraz pod samą maską.Zyskuję się ponad 20 cm.

Taa, 2,5td ssący powietrze ma porównywalną żywotność do czterolitrówki pracującej pod wodą

-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » wt maja 31, 2005 2:59 pm
sław63 pisze: Przede wszystkim diesel ma bardzo nisko pobór powietrza do filtra.
Ja wyrzuciłem rurkę doprowadzającą powietrze i obróciłem puszkę filtra tak, że wlot mam teraz pod samą maską.Zyskuję się ponad 20 cm.

No właśnie. Jak to zrobić ? Jak tą puszkę filtra (u ciebie też jest prostokątna?) obrócić ? Dużo trzeba w tym celu przerabiać ?
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt maja 31, 2005 7:03 pm
bartman pisze: jak rozkrecisz kalkulator albo zegarek elektroniczny to takie cos mozna spotkac - zazwyczaj czarny placek

. Z 'plackiem' problem jest taki, ze sie go trudno

serwisuje... zazwyczaj jednorazowo.
Niektore typy komputerow (ja taki mam) maja cala elektronike zalana jakas gumo-zywica.
Ale pozostaje sprawa uszczelnienia wtyczki.
Ten patent z komputerem zalanym zywica nie jest szczesliwy - bo jak cos sie spali w srodku to nie ma jak tego naprawic i trzeba szukac nowego kompa.
A jak ciezko znalezc o tych samych numerach to wiem bo szukalem

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
sław63

- Posty: 373
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 3:52 am
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sław63 » pt cze 10, 2005 5:40 pm
wojtek_pl pisze:sław63 pisze: Przede wszystkim diesel ma bardzo nisko pobór powietrza do filtra.
Ja wyrzuciłem rurkę doprowadzającą powietrze i obróciłem puszkę filtra tak, że wlot mam teraz pod samą maską.Zyskuję się ponad 20 cm.

No właśnie. Jak to zrobić ? Jak tą puszkę filtra (u ciebie też jest prostokątna?) obrócić ? Dużo trzeba w tym celu przerabiać ?
Ja mam puszkę owalną tak,że z obróceniem nie było żadnego kłopotu.

Tyrran II- 3,0
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt cze 10, 2005 9:09 pm
jezeli to mozliwe to ja tez poprosze bo potargałem szmate ta z pod silnika i teraz mała kałuza i silnik staje

bo aparat mokry dodam lekko
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość