MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » śr maja 11, 2005 6:59 am
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » śr maja 11, 2005 7:50 am
Szkoda że brak miejsca dla butli na gaz ziemny ! Zakup paliwa we własnym garażu, no i ta cena za kilometr przejechany.......Nagle publikatory się obudziły ! System znany od lat.
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » sob maja 14, 2005 3:39 pm
sama radosc i 9L na100
a wy dalej na silnikach od wolgi
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » sob maja 14, 2005 5:50 pm
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » sob maja 14, 2005 6:33 pm
Wybacz mu on przwcież jeppnięty

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » sob maja 14, 2005 6:41 pm
zara się zacznie debata o wyższości kaszla nad benzyna...
a wiadomo że kaszel dobry... na lokalne popierdólki za garażem pana henia

-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » sob maja 14, 2005 6:49 pm
kasszel jest dobry na ulice , coby kasy wiecej na bylo na benzyne do porzadniejszego samochodu

-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » ndz maja 15, 2005 8:58 am
Tak jest - benzyna jest najlepsza. A teraz trochę moich faktów:
wrangler - 4,0 - 100km - 13 literków (czasami 20)
octavia - 1,9 Tdi - 4,8 literka (czasami 6,5)
Tak, same fakty z życia codziennego......

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » ndz maja 15, 2005 8:53 pm
no właśnie...
jutro se kupię octavie, przyspawam haki, założe zimowe opony i pojadę w teren a na tylnej klapie se napiszę : pali 4.8 litra gnojówy na sto
I niech mi który wytłumaczy zestawienie spalania wrangla vs skodziny bo ni hu hu nie jarze o co temu człowiekowi biega

-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » ndz maja 15, 2005 9:04 pm
szary pisze:no właśnie...
jutro se kupię octavie, przyspawam haki, założe zimowe opony i pojadę w teren a na tylnej klapie se napiszę : pali 4.8 litra gnojówy na sto
I niech mi który wytłumaczy zestawienie spalania wrangla vs skodziny bo ni hu hu nie jarze o co temu człowiekowi biega

No, ma obadwa pewno i na Octavii na codzien przyoszczedza, dzieki temu spalaniu, zeby miec na karme dla piecyka we Wronglu...
IMO nie takie ciezkie do wyrozumowania, ale moze i ja sie kopnalem i o co inne chodzilo

-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » ndz maja 15, 2005 9:47 pm
Tak jest - było to porównanie oszczędności kaszla do benzyny. Dodam, że wrangler nie jest zagazowany.....

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » pn maja 16, 2005 11:27 am
Ale o ssoo chodzi?
Normalne chyba, ze pali wiecej od Octavii, i chyba nikt przy zdrowych zmyslach, kupujac Wrongla nie spodziewa sie ze bedzia palil malo?
A jak za duzo, to za tylna kanapa, (w 'nibybagazniku') miesci sie butla 45l.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » pn maja 16, 2005 11:40 am
Przecież można tylną kanapę wymontować i wejdzie festbutelka na gaz.

Albo zamiast kanapy wstawić fotel , obok zbiornik gazu i byłoby trzyosobowe zagazowane autko

Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » pn maja 16, 2005 11:52 am
Nic nie trzeba wymontowywac. Ja kupilem juz z gazem - butla 45l za tylna kanapa (kanapa chyba nie byla przesuwana do przodu).
Niestety troche przeszkadza w ladowaniu jak chcesz cos przewiezc i zlozysz tylna kanape.
Od jakiegos czasu kolacze mi sie mysl taka, ze moze by weszla mala butla toroidalana, w miejsce normalnego zbiornika, a zbiornik zrobic mniejszy gdzie indziej (tylko jeszcze nie wiem gdzie).
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pn maja 16, 2005 11:08 pm
DanielF pisze:Nic nie trzeba wymontowywac. Ja kupilem juz z gazem - butla 45l za tylna kanapa (kanapa chyba nie byla przesuwana do przodu).
Niestety troche przeszkadza w ladowaniu jak chcesz cos przewiezc i zlozysz tylna kanape.
Od jakiegos czasu kolacze mi sie mysl taka, ze moze by weszla mala butla toroidalana, w miejsce normalnego zbiornika, a zbiornik zrobic mniejszy gdzie indziej (tylko jeszcze nie wiem gdzie).
Skoro śfagrowi do Suzy weszla w miejsce normalnego zbiornika benzyny niezbyt duza zwyczajna butla na LPG, to we Wronglu cos sie tez zmiesci...
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » wt maja 17, 2005 7:19 am
I nadal wracamy do podstawowego pytania: po co zagazowywać wranglika

Przecież kupując takie autko nastawiamy się na jego zużycie. Gdyby palił mniej to nie był by jeepem (czytaj wybrańcem).....
Porównałem jeepa do kaszla, bo gdybym chciał oszczędzać to bym kupił patrola w dieslu lub coś w tym temacie. A ja jestem dumny, że on tyle pali. A te miny ludzi, którym odpowiadam na pytanie o spalaniu.... he he he.....
A tak na marginesie, ostatnio skrytykowano nowe BMW 750 (na rynku od wakacji będzie) że pali 12,5 do 13,0 litrów. NIech ten reporter do mnie się zgłosi, pokażę mu prawdziwe spalanie ......

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
powa
Post
autor: powa » śr lip 05, 2006 12:26 pm
Całkiem przypadkiem trafiłem na ten topic i musze powiedziec, ze nikt tak nie potrafi kasztanic jak jeepnieci
a w kwestii przerabianie wrongla na diesla, to jest to MOIM ZDANIEM calkiem zacny pomysl. Jakby seryjnie montowano sensownego diesla do YJ, to bylby to najsympatyczniejszy syfek jaki kołami ziemi dotyka
ale zobaczcie na:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C884842
czy ktoś może na ten temat coś napisać KONSTRUKTYWNEGO. Ile roboty? Koszty? Ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie? Niestety mam za daleko, aby pojechać i oblookać syfacza.
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lip 05, 2006 1:47 pm
Wiesz ile wazy silnik 3,3 z patrola

jak nie to ci lepiej nie bede mowil bo sie jeszcze przewrocisz - podpowiem ci tylko ze to byly silniki montowane w ciezarowych nissanach stad maja instalacje 24V

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
powa
Post
autor: powa » śr lip 05, 2006 5:33 pm
Bart03 pisze:Wiesz ile wazy silnik 3,3 z patrola

jak nie to ci lepiej nie bede mowil bo sie jeszcze przewrocisz - podpowiem ci tylko ze to byly silniki montowane w ciezarowych nissanach stad maja instalacje 24V

o ile wiecej waży ten parcholski 3.3 od jeepowych 4 litrów?
co ciekawe, to Autodata wywala mi, że we wronglach był montowany w latach 84-95 diesel 2.1(z renaulta, ten co byl w cziroku). to jakiś fake?
-
Marek

- Posty: 1610
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: Marek » śr lip 05, 2006 6:39 pm
powa pisze:Bart03 pisze: podpowiem ci tylko ze to byly silniki montowane w ciezarowych nissanach stad maja instalacje 24V

Mniej istotne, że ten silnik pracował też w ciężarówkach, 24 V to wynik dostosowania 160-tki do standardów militarnych (nawet istnieje specjalizowana wojskowa wersja parcha - ML-6).
Pzdr.

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » śr lip 05, 2006 7:09 pm
powa pisze:Bart03 pisze:Wiesz ile wazy silnik 3,3 z patrola

jak nie to ci lepiej nie bede mowil bo sie jeszcze przewrocisz - podpowiem ci tylko ze to byly silniki montowane w ciezarowych nissanach stad maja instalacje 24V

o ile wiecej waży ten parcholski 3.3 od jeepowych 4 litrów?
co ciekawe, to Autodata wywala mi, że we wronglach był montowany w latach 84-95 diesel 2.1(z renaulta, ten co byl w cziroku). to jakiś fake?
owszem byl ale nie we wronglach a Cjotach
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » czw lip 06, 2006 2:53 pm
owszem byl ale nie we wronglach a Cjotach
ano by sie zgadzalo bo we wronglach pakowano Pigota
ale byla to mala seria dla francuskich sluzb lesnych i strazy poz
startowal do przetargu na 4x4 dla wojska ale przegral z mesiem G
tez z silnikiem Pigota 2100 TD byl to tak zwany zkop przed licencyjny
dzis dorwac takie cudo jes rownie ciezko jak kupic gitare Elvisa P
gdyby wtedy wygral przetarg to nazywal by sie P4

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
pan.boczek
-

- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Post
autor: pan.boczek » czw lip 06, 2006 3:09 pm
patriik pisze:Panowie, sam mam wranglika (dla wtajemniczonych laleczkę

) i na pochybel wszystkim, którzy chcą uśmiercić taaaakie autko

Ale to fakt - w USA zapowiedzieli, że w przyszłym roku (2006) puszczą wrangla z 2,5 litrowym TD z merca (ten sam, co w Cherokeem)
Tragedia

diesel do wrangla ma miec 2,8 litra:
http://www.jeep.com/07wrangler/features ... ations.pdf
LRD3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość