BBB - z tego co wiem i widzialem, to do '91 byl uklad zamkniety, bez korka chlodnicy i ze zbiorniczkiem cisnieniowym.
Nie chce sie wymadrzac, ale zakladam, ze skoro konstruktorzy nie przewidzieli zadnych specjalnych zaworow do odpowietrzania, to powinien sie on odpowietrzac sam.
Jak zmienialem plyn w ukladzie to nie stosowalem zadnych magicznych zabiegow, tylko zwyczajnie odpalenie silnika + ogrzewanie i potem uzupelnienie zbiornika.
I jest OK.
Jak wlejesz do zbiornika wyr. pod korek, to po nagrzaniu silnika mozliwe sa dwa wyjscia:
- jak masz sprawny korek to nadmiar wyplynie,
- jak masz przytkany korek - to cisnienie znajdzie ujscie gdzie indziej - wyrwie przewod, albo rozerwie zbiornik, albo rozerwie chlodnice.
Niedawno jeden z Forumowiczow tego doswiadczyl
Dlatego na pewno nie dolewaj do pelna, a jak nie ma kresek to nalej polowe i sprawdz potem na zimnym. Jak trzeba to uzupelnij.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...