MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt cze 21, 2005 8:49 am
Za odpowiednia kase wszystko da sie przerobic i stwozyc potwora do glebokiego terenu ale kasy trzeba duzo.......a na tych fotklach to dobrze rozpoznaje MARCINA

) posiadacza bialego GRANDA w czarne pasy

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt cze 21, 2005 10:41 am
Tak tak przyjżałem się dobrze ....... Marcin rozpoznałem Cię............

Spoko fotki ....
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » wt cze 21, 2005 7:55 pm
To tylko taka dygresja, jaki (subiektywnie) układ byłby spełnieniem wszystkich potrzeb i zauważonych niedociągnięć fabrycznych

Zresztą 5,2 nie jest aż tak bardzo powalająco mocniejszy od 4,0, a koszt przeszczepu mógłby być tańszy niż próby podciągnięcia fabrycznych 4l . Gdyby nie te maleńkie braki mocy

4,0 , to pewnie bym nic już nie chciał motać i trwał ideologicznie przy układzie oryginalnym. Poza tym ten rasowy "gulgot" V8 ...
Zresztą i tak na razie nie zamierzam wpadać w bagno przeróbek. Czasu nie ma, no i jeździć czymś trzeba ( dziurę w budźecie potraktuję tu marginalnie

)

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » wt cze 21, 2005 8:06 pm
Misman - mało off- roadowe-
ale HEMI robi wrażenie
http://www.wjjeeps.com/video/wk_hemi_track.wmv
mel
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » wt cze 21, 2005 10:46 pm
Heh, cfaniaki, do testu hamowania wymienili BMW na jakas Acure. Ale robi wrazenie, jak myslicie, ile w naszym bidnym kraju zawolaja za niego? Do tej pory ceny ksztaltowaly sie na poziomie x3, wiec 350k zl?

1992 Jeep Cherokee Limited

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » śr cze 22, 2005 8:12 am
spoko ten filmik.....sycyeglnie sam start hihhi.....
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » śr cze 22, 2005 8:15 am
D44 była by spoko.
Pozatym uważam że troche zmotany XJ 4.0 z AW4 to dobra i niedroga zabawka w teren. Największy współczynnik mocy do masy i ceny do zabawy.

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » śr cze 22, 2005 8:34 am
PKi pisze:D44 była by spoko.
Pozatym uważam że troche zmotany XJ 4.0 z AW4 to dobra i niedroga zabawka w teren. Największy współczynnik mocy do masy i ceny do zabawy.

Zgadzam się. Sam mam XJ-ta dość często i nie lekko traktuje go po terenie i błotkach. Sprawuje się bardzo dobrze koszty nie wielkie awaryjność jak na takie mocne zabawy znikoma więc czego chcieć więcej.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość