MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr sie 17, 2005 10:46 am
gal pisze:madvet pisze:12l pali

a twoj?
Ci±gle siê rozgl±dam za 2,5 m.in ze wzglêdu na ni¿sze spalanie ni¿ 4,0, ale tu:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60880175 mnie go¶ciu za³ama³ i je¿eli to co napisa³ jest prawd±, to juz sam nie wiem
pozdrawiam
pawe³
Dokladnie tyle samo co 4.0

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » śr sie 17, 2005 11:00 am
Sporo wiecej niz 4.0

Ale to zapewne wynika z kiepskiego stanu technicznego auta, szkoda, bo ladnie wyglada, zadnych udziwnien, po prostu maly, fajny jeepek.
1992 Jeep Cherokee Limited

-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr sie 17, 2005 11:03 am
Greg_pl pisze:Sporo wiecej niz 4.0

Ale to zapewne wynika z kiepskiego stanu technicznego auta, szkoda, bo ladnie wyglada, zadnych udziwnien, po prostu maly, fajny jeepek.
Znowu wraca dyskusja na temat spalania

- tyle co moj 4.0 przy dynamicznej jezdzie (znaczy sie typowej). Stan silnika i auta zyleta....
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » śr sie 17, 2005 1:28 pm
Poczytajcie Panowie ostatni numer "Off Road 4x4 PL". Piszą tam coś o wybuchających głowicach. Gdzie - ano w Patrolu GR w silniku 2,8 TD. Tylko kultura obsługi diesla daje jego bezawaryjną pracę. Obojętnie jaki typ silnika wysokoprężnego. Przegrzać dieselka to śmierć dla silnika. Obojętnie czy VM czy każdy inny. W terenie, w amoku każdy wkręca silnik na obroty a temperatura to betka

Mirek
-
madvet
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: śr maja 11, 2005 11:25 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Wodzisław
Post
autor: madvet » śr sie 17, 2005 1:37 pm
gal pisze:madvet pisze:12l pali

a twoj?
Ciągle się rozglądam za 2,5 m.in ze względu na niższe spalanie niż 4,0, ale tu:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60880175 mnie gościu załamał i jeżeli to co napisał jest prawdą, to juz sam nie wiem
pozdrawiam
paweł
ja podtrzymuje, 12l gazu przy normalnej jeździe, tzn. bez oszczędzania, w cyklu mieszanym.
wracając do mocy, mój peep rzeczywiście do wyścigów spod świateł i do ścigania rasowanych folkswagenów sie nie nadaje, ale mi służy do amatorskiej turystyczno-eksploracyjnej jazdy po śląskich bezdrożach - do tego się nadaje. Na dłuższe trasy i do wyprzedzania mam małego plaskacza.
Ja w wyborze kierowałem się właśnie niższym spalaniem, z tego co czytam najwyraźniej dobrze trafiłem i miałem farta, a po za tym jakoś intuicyjnie bałem się tej całej hamerykańskiej elektroniki i wyszperałem golasa (tylko klima i wspomaganie). Prawdopodobnie te 2.5l i 130ps na zaawansowane zabawy w terenie to za mało (tako rzeczą profesjonaliści) ale na moje amatorskie-przedszkolne zabawy wystarcza.
'94 XJ 2.5
-
Piotrul
-

- Posty: 2824
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
- Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby
Post
autor: Piotrul » śr sie 17, 2005 1:51 pm
wyszperałem golasa (tylko klima i wspomaganie).
Może na jeepowe warunki to golas, ale niejeden chciałby mieć klime

Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » śr sie 17, 2005 6:41 pm
Sorki nie zrozumialem pytania ty sie zastanawiasz nad kupnem 2,5 benzyna ? zapomnij to najwieksze baziewie w jeepie moc dyzla spalanie jak 4L albo prawie awaryjnosc i czesci ze wzgladu na rzadkosc 2X wiecej
kup se 2,5 TD jesli nie masz zapedow do smigania z pod swiatel a w terenie jest OK ja swoim pyce od 6 lat i nigdy sie nie zepsol
wiec moje osobiste zdanie jest takie

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » śr sie 17, 2005 6:48 pm
lesio jeep pisze: ja swoim pyce od 6 lat i nigdy sie nie zepsol


Lesio nie przesadzasz

-
elita
-

- Posty: 192
- Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: elita » śr sie 17, 2005 8:55 pm
Greg_pl pisze:model 96 rocznik 97
To jaki w koncu? Co podaje VIN? Bo juz mnie to drazni, pisza ze model 91/92, 96/97 - rozwala mnie to, jak w VINie jest 97 to chocby go skleili w pazdzierniku 96 to bedzie to 97 i basta.
To jest tak:
w 96/97 była zmiana modelu facelifting i jest tu problem, mój jest model 96 a pierwszą rejestracje ma na 97. VIN 96. Podejrzewam że był kupiony na wyprzedaży rocznika poprostu.
-
czarnyjeep
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 10:55 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: czarnyjeep » czw sie 18, 2005 1:39 am
gal pisze:madvet pisze:12l pali

a twoj?
Ciągle się rozglądam za 2,5 m.in ze względu na niższe spalanie niż 4,0, ale tu:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60880175 mnie gościu załamał i jeżeli to co napisał jest prawdą, to juz sam nie wiem
pozdrawiam
paweł
tyle mu pali przez to ze warzy 2.5 tony

:)
Mateusz
cherokee limited 88
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » czw sie 18, 2005 9:32 pm
czarnyjeep pisze:gal pisze:madvet pisze:12l pali

a twoj?
Ciągle się rozglądam za 2,5 m.in ze względu na niższe spalanie niż 4,0, ale tu:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60880175 mnie gościu załamał i jeżeli to co napisał jest prawdą, to juz sam nie wiem
pozdrawiam
paweł
tyle mu pali przez to ze warzy 2.5 tony

:)
Może ma rame - z szyn kolejowych

-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » pt sie 19, 2005 6:56 am
Moze gosc wzbudzil taka sensacje, bo...
mowi prawde
Spalanie to wazna rzecz, ale niektorzy traktuja to z pewnym fetyszyzmem.
Pewnie sie powtorze - auta slabsze pala proporcjonalnie wiecej.
Jak sie wezmie plaskacze -ten sam model - np. z silnikami 1,4 i 1,6 (albo 1,8) to okaze sie ze w takiej samej eksploatacji 1,4 spali najwiecej.
Ale z masa 2,5 tony to gosc przesadzil, chyba ze faktycznie ma wzmocnienia z szyn kolejowych i opancerzona karoserie

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pt sie 19, 2005 1:24 pm
[quote="pezet"]
Pewnie sie powtorze - auta slabsze pala proporcjonalnie wiecej.
To dlaczego moj 90-konny potwor pali na trasie tylko 8l ropy? No chyba, ze masz na mysli tylko auta benzynowe, ale tu tez mam watpliwosc bo wtedy taki np Xj 4.0 powinien palic wiecej niz Zj z silnikiem V8...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pt sie 19, 2005 1:30 pm
Przelicz kalorycznosc ropy na kalorycznosc benzyny i zobaczymy ile to wtedy litrow wyjdzie....

Zj wiecej wazy od XJta
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość