Tak bo ważne te czasy między otwarciem a zamknięciem są . A naj dłuższy mają właśnie piloty z jednym przyciskiem właśnie takie jak są orginały w pipie.Radek666 pisze:Wazne zeby mial dwa przyciski - otwieranie, zamykanie i osobne przekazniki do nich no i regulacje czasu impulsu (zeby za krotkich czasow otwarcia/zamkniecia nie byo)
zamek centralny?
Moderator: Mroczny
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
chlopaki no to z jednym czy z dwoma przyciskami?Adamek pisze:Tak bo ważne te czasy między otwarciem a zamknięciem są . A naj dłuższy mają właśnie piloty z jednym przyciskiem właśnie takie jak są orginały w pipie.Radek666 pisze:Wazne zeby mial dwa przyciski - otwieranie, zamykanie i osobne przekazniki do nich no i regulacje czasu impulsu (zeby za krotkich czasow otwarcia/zamkniecia nie byo)

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
Wedlug mnie mniej zaryzykujesz z dwoma przyciskami - dwa odrebne kanaly; jeden do zamykania. drugi otwierania - przekazniki powinny byc juz w module ktory kupisz (sprawdz tylko obciazalnosc stykow - centralny bieze troche A). Mozesz sobie tez 3 kanalowy kupic i np zapalac z pilota silnik albo powodowac samozniszczenie peepa ....klimson pisze:chlopaki no to z jednym czy z dwoma przyciskami?Adamek pisze:Tak bo wa¿ne te czasy miêdzy otwarciem a zamkniêciem s± . A naj d³u¿szy maj± w³a¶nie piloty z jednym przyciskiem w³a¶nie takie jak s± orgina³y w pipie.Radek666 pisze:Wazne zeby mial dwa przyciski - otwieranie, zamykanie i osobne przekazniki do nich no i regulacje czasu impulsu (zeby za krotkich czasow otwarcia/zamkniecia nie byo)i czy owe przekazniki sa(maja byc) w tej kostce sterujacej?
Pozatym w takim z jednym przyciskiem nigdy nie bedziesz wiedzial czy wlasnie zamknales czy otwarles samochod stojac w pewnej odleglosci - chyba ze mruganie migaczami podlaczysz

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

czy ten bedzie ok? jak sadzicie? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=62364688
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
Radek666 pisze:Gosc pisze ze wydajnosc prodaowa wynosci 200mA - czyli nie ma przekaznikow na wyjciu - czyli trzeba dolozyc 2 przekazniki, bo w peepie ich nie ma - zamki sa terowane bedposrednio z modulu (przynajmniej u mnie tak jest)
Hmmmm, a jak się sprawa ma jak wyjmiesz modół i zwierasz kable w kostce

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Nie jestem pewien, ale jezeli masz odbiornik podczerwieni to powienieneś mieć zdalne sterowanie fabryczne ( patrząc po roczniku twojego samochodu to powinien to byc taki mały kwadratowy pilocik z jednym przyciskiem). Można spróbować kupic gdzies używanego pilota i spróbowac go zakodować ( procedura jest opisana u ruskich)
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
XJ'93 4.0HO, Sj413
Można ale koszta takie same chyba wyjdą co po mzakupie dwóch pilotów z modułem.SiwyJeep pisze:Nie jestem pewien, ale jezeli masz odbiornik podczerwieni to powienieneś mieć zdalne sterowanie fabryczne ( patrząc po roczniku twojego samochodu to powinien to byc taki mały kwadratowy pilocik z jednym przyciskiem). Można spróbować kupic gdzies używanego pilota i spróbowac go zakodować ( procedura jest opisana u ruskich)
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Adamek pisze: Hmmmm, a jak siê sprawa ma jak wyjmiesz modó³ i zwierasz kable w kostcezamyka i otwiera?? jak nie to faktycznie nie ma. Nie wiem czy jest ró¿nica miêdzy rocznikami ale chyba jakie¶ zmiany by³o po 95r. U mnie przeka¼niki s± osobno.
Dlatego napisalem ze u mnie nie mam bo u mnie sa wmontowane bezposrednio w modol centralnego - radiowy ale orginalny. Ale jezeli na orginalny module centralnego na podczerwien ich nie ma to musza byc gdzies po drodze - wtedy nie ma zadnego problemu

Sprawdz tez amperomierzem prad potrzebny zamkniecia/otwarcia na tej kostce do ktorej podlacza sie modol - bedzie wszystko jasne.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

no wiec rzeczywiscie ten nie ma przekaznikow ale ten http://www.allegro.pl/show_item.php?item=61566955 ma i "Są przekaźniki w środku Obciążenie 15A jeden przycisk otwiera drugi zamyka, impuls(-) pojawia się na jedną sekundę (mogę wydłużć do 3)" oto co mi napisal... to co ten



>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
No frajny i bedzie pasowal do kazdego auta praktycznie.klimson pisze:no wiec rzeczywiscie ten nie ma przekaznikow ale ten http://www.allegro.pl/show_item.php?item=61566955 ma i "S± przeka¼niki w ¶rodku Obci±¿enie 15A jeden przycisk otwiera drugi zamyka, impuls(-) pojawia siê na jedn± sekundê (mogê wyd³u¿æ do 3)" oto co mi napisal... to co ten![]()
Jezeli masz wbudowanie przekazniki w instalacji (a nie na orginalnym mogule na podczerwien) to ten poprzedni tez bedzie dzialal jak trzeba

ps. tamten mial tez dodatkowy ficzer w postaci wyscia na syrenke/migacze - moze sie czasami przydac jak zamykasz samochod z pewnej odleglosci - zeby wiedziec czy faktycznie sie zamknal.... nie pisza czy ten to ma.... No ale to juz tylko takie przebieranie w detalach
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Tak jak ktos ma lutownice i ma jakiekolwiek pojecie o elektryceAndrzejM pisze:Radek przecie¿ dorobienie sterowania migaczy to 10 minut roboty z lutownic±... Timer, przeka¼nik i wpiêcie w instalacjê awaryjnych.. i pasi...

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

A czy ktos z was koledzy ma doswiadczena z montarzem sterowania i silownikow do jeepa, ktory nie byl wyposazony w centralny zamek. Tak sie zastanawiam, czy wystarczy zakupic uzywane silowniki i podpiac je do instalacji i do zamkow, czy wymaga to wiekszych przerobek?
Podobny problem nurtuje mnie w przypadku elektrycznie sterowanych szyb...trafil mi sie kurna goly jeep...
Podobny problem nurtuje mnie w przypadku elektrycznie sterowanych szyb...trafil mi sie kurna goly jeep...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
To się ciesz, że to czego nie ma juz na pewno nie padnie. I nie kombinuj, bo dopiero będziesz miał jak spędzać każdą wolną chwilęintruz pisze:A czy ktos z was koledzy ma doswiadczena z montarzem sterowania i silownikow do jeepa, ktory nie byl wyposazony w centralny zamek. Tak sie zastanawiam, czy wystarczy zakupic uzywane silowniki i podpiac je do instalacji i do zamkow, czy wymaga to wiekszych przerobek?
Podobny problem nurtuje mnie w przypadku elektrycznie sterowanych szyb...trafil mi sie kurna goly jeep...

WJ '00 6.5"
No coz - zona sie niewatpliwie do tego przyczynilaStiopa pisze:@Radek - widzê , ¿e masz dzisiaj od rana same dobre pomys³y .Radek666 pisze:Kup sobie komplet drzwi z bebechami na jakims szrocie i przeloz![]()
![]()
Energia a¿ Ciê roznosi .![]()
Co Ci sie takiego mi³ego w nocy przydarzy³o , ¿e¶ taki kwitn±cy ?
![]()
![]()

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Radek666 pisze:No coz - zona sie niewatpliwie do tego przyczynilaStiopa pisze:@Radek - widzę , że masz dzisiaj od rana same dobre pomysły .Radek666 pisze:Kup sobie komplet drzwi z bebechami na jakims szrocie i przeloz![]()
![]()
Energia aż Cię roznosi .![]()
Co Ci sie takiego miłego w nocy przydarzyło , żeś taki kwitnący ?
![]()
![]()
Wieedziaaałem .




Stiopa
XJ Sport '93
XJ Sport '93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości