
Jak myślicie ??
Moderator: Mroczny
wiec tak pojedziłem ostanio z SuzxiXl GR -long. Jeśli chodzi o jazde w terenie to rewejaca
nie odczuwa sie dyskomfortu z tego powodu ze jest dlugi ...taką odmaine off roadu jak wiekszość z nas uprawia to naprawde nie trzeba ciąc budy, ramy do mostów.
K160 bardzo mi sie podoba 3,3 turbo to muzyka dla uszu ale ze wzgledu na resory bym go nie kupił btw jak kazdego innego resoraka w związku z powyższym GR. Patrol GR to auto ktore kupujesz wymieniasz pakiet startowy zakladasz zawieche z 5 tys 2" do góry, zakładasz 35" MT i robi
robi
i jeszcze raz robi
Mimo ze kocham moje Pajero II ktore tez nie wymga wielkich inwestycji aby dobrze radzic sobie w terenie: 32 " bez niczego wchodza, seryjna blokada tylu i spotykna przodu -jak w GR
to nastepnym autem bedzie Y61 3.0 DiD 3 drzwiowy lub L200




K160 bardzo mi sie podoba 3,3 turbo to muzyka dla uszu ale ze wzgledu na resory bym go nie kupił btw jak kazdego innego resoraka w związku z powyższym GR. Patrol GR to auto ktore kupujesz wymieniasz pakiet startowy zakladasz zawieche z 5 tys 2" do góry, zakładasz 35" MT i robi



Mimo ze kocham moje Pajero II ktore tez nie wymga wielkich inwestycji aby dobrze radzic sobie w terenie: 32 " bez niczego wchodza, seryjna blokada tylu i spotykna przodu -jak w GR

to nastepnym autem bedzie Y61 3.0 DiD 3 drzwiowy lub L200

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Hmm a ja właśnie myslałem o resoraku, chciałem przełożyć resory nad most zapakować 35" oponki i co tam jeszcze trzeba zrobić i jezdzić, jezdźić i jeszcze raz jezdzić, ale to tak tylko myślałem a co i jak trzeba i w praktyce to nie wiem jeszcze do końca.
Nie znam nawet tego silnika 3.3 D i nie wiem jakie ma słabostki. Jestem na etapie badania i czytania.
Ale wiem jedno długi patrol odpada
Nie znam nawet tego silnika 3.3 D i nie wiem jakie ma słabostki. Jestem na etapie badania i czytania.
Ale wiem jedno długi patrol odpada

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
No nie tylko żeby 35" weszło, ale brzuszkiem też nie będzie chaczył. Tak mi się wydaje, bo nawet nie wiem co jeszcze należy zrobić dodatkowo przy tej przekładce, np: wał, reduktor i takie tam.
Co do silnika to mnie cieszy że tak jest, a po ilu tysiącach km trzeba by zaglądać do nich, mam na myśli to że jak kupie to napewno przebieg bedzie miał co najmniej ze 180 000 - 200 000 km, czy to już dużo dla tego silnika

Co do silnika to mnie cieszy że tak jest, a po ilu tysiącach km trzeba by zaglądać do nich, mam na myśli to że jak kupie to napewno przebieg bedzie miał co najmniej ze 180 000 - 200 000 km, czy to już dużo dla tego silnika

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
taki przebieg to bedzie mial na liczniku po skreceniu, o ile bedziesz mial szczescieAdamek pisze:No nie tylko żeby 35" weszło, ale brzuszkiem też nie będzie chaczył. Tak mi się wydaje, bo nawet nie wiem co jeszcze należy zrobić dodatkowo przy tej przekładce, np: wał, reduktor i takie tam.![]()
Co do silnika to mnie cieszy że tak jest, a po ilu tysiącach km trzeba by zaglądać do nich, mam na myśli to że jak kupie to napewno przebieg bedzie miał co najmniej ze 180 000 - 200 000 km, czy to już dużo dla tego silnika
moim zdaniem to trafisz raczej na cos co ma 300000 albo nawet 400000
ale nie robi to wielkiego wrazenia, to jest typowo ciezarowkowy silnik
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
suziXL pisze:
moim zdaniem to trafisz raczej na cos co ma 300000 albo nawet 400000
ale nie robi to wielkiego wrazenia, to jest typowo ciezarowkowy silnik

Te silniki 3.3 D były montowane też w tych późniejszych krótkich GR-ach


Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Gr to juz zupelnie inne silniki, duzo slabsze (2,8 i 3,0). O szorowanie brzuchem to sie nie martw - to nie jeep 
Zreszta tendencja do podnoszenia aut ponad miare to zdaje sie objaw tego, ze ktos malo w terenie jezdzil - gwarantuje ci, ze to szorowanie brzuchem jest najmniej znaczace i najrzadsze w terenie.

Zreszta tendencja do podnoszenia aut ponad miare to zdaje sie objaw tego, ze ktos malo w terenie jezdzil - gwarantuje ci, ze to szorowanie brzuchem jest najmniej znaczace i najrzadsze w terenie.

- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Chodzi mi o to że woda troche później wleje sie do środka albo wcale, w zależności jak bedzie głęboko.Misiek Bielsko pisze:A to ciekawe teorie...
Jak chcesz pomóc to pisz coś sensownego i rozwijaj te swoje skróty, jak nie to nie kasztań.


Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
A krotki GR?Adamek pisze:Czyli trzeba szukać K160.
Co do przełożenia piór nad mosty to chyba nie taka straszna przesada, coA i w wodzie mozna głębiej brodzić.
Niewiele wiekszy, a jednak calkiem inny.
Co do resorow - nie wiem jak w Patrolu, ale w jeepie sa nad mostem, wiec podniesc je mozna przez dolozenie piora lub klocka pod resor.
Klocek powoduje niestabilnosc i skrecanie resoru przy zmianie obciazen, wiec nie jest dobrym rozwiazaniem.
Poza tym w ogole resor jest malo rozwojowym patentem, nie mowiac juz o zachowaniu auta w czasie jazdy.
Sprezyny daja nie tylko komfort, ale mozna latwo je podniesc, dac dluzsze, o innej twardosci itp.
Taki wykrzyz jak tutaj:
[url]http://2005_09_04_las.fajnafotka.pl/?linkedUserPageUID=8540&8489_contentUID=120786[/url]
to zaden problem (a to auto moze sie "wykrzyzyc" jeszcze bardziej) - przy resorach raczej niemozliwy.
A propos bagienka - nikt przez nie nie przejechal - a nurkowanie patrola(i) mozna zobaczyc na filmikach fourup'a:
http://www.fourup.pijemy.pl/galeria/w06/base0.html
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
[quote="Adamek"]Co znawcy powiecie na ten temat 
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62343099[/quote]
"Lokalizacja" przedmiotu sprzedazy mowi wszystko...

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62343099[/quote]
"Lokalizacja" przedmiotu sprzedazy mowi wszystko...

XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
Mam taki sam problem... mój wranglik piękny jest ale bez przeróbek (podniesienia, opon MT) w terenie ... no sami wiecie .... nie jest źle, ale jak tu wjechać w gąszcze drzew autkiem za 40 tyśków? I podobnie jak inni - rozglądam się co by tu jeszcze zanabyć do cięższego terenu.
Tydzień temu - w Łodzi - odbył się mały gril forumowiczów. Było tam parę patroli, LC, a nawet terrano. I faktycznie - po przejeździe patrola (jechał jako pierwszy) przebiły się jeszcze tylko 2 - terrano i uaz. Właścicwie cały czas wyciągarka chodziła. Po przejeździe patrola mało co to miejsce jeszcze przejedzie
Reasumując: mam wrażenie, że mechanicznie patrol jest jak .... czołg.... on musi wszystko staranować. Co więcej - jest tak przygotowany, że mu się nic nie dzieje. Ale przy najmniejszym błotku go .... wsysa... i jest problem. Jest za ciężki. Kiedyś na wyjeździe w Bieszczady był jeden długi patrol. Wszystkie autka przechodziły, tylko on zostawał... Czasami od tego ustawicznego wyciągania go - mieliśmy ochotę przewrócić go na dach i ciągnąć.... szło by szybciej....
Więc trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie co targać w terenie??
postanowiłem sobie odpowiedzieć na parę pytań:
Czy ma być to wyprawówka? czy przeprawówka?
odp. wiadomo - wyprawówka długa, przeprawówka krótka i jak najlżejsza
Gdzie mam zamiar z nią się udać? Polska, Europa czy Azja, Afryka?
odp. byłem w zeszłym roku na Saharze i.... nie widziałem tam złamanego Patrola... Same Toyoty i LR. Więc części brak lub trzeba się będzie naszukać.
Jaki silnik diesel czy benzynka?
odp. będę długo jechał czy będzie to wyścig na czas?
Odpowiedź końcowa w moim przypadku brzmi:
Ma być to samochód do terenu, taki, co by mi go nie było żal. Podniesiony na dobrych oponkach z wyciągarką. Długi - bo jak będę się wybierał na tydzień lub dwa w Bieszczady lub na Ukrainę - żeby się zapakować. Większość wyjazdów w Europie więc jak będę jechał gdzieś dalej to wymienię mu części przed wyjazdem.
Oczywiście diesel, bo na pustyni kupuje się ropę w plastykowych pojemnikach a co jest w środku - lepiej nie wiedzieć
więc dieselek jest bezpieczniejszy (dużo może przepalić)
Na placu boju pozostały dwa autka:
Patrol oraz Toyota LC
Z uwagi na różnicę cen - wybór padł na patrola, długiego, mocnego, z najmocniejszym silnikiem jaki znajdę. I mimo jego wad ma naprawdę dużo zalet.
Dlatego zbieram kasę na Nissana.
Tydzień temu - w Łodzi - odbył się mały gril forumowiczów. Było tam parę patroli, LC, a nawet terrano. I faktycznie - po przejeździe patrola (jechał jako pierwszy) przebiły się jeszcze tylko 2 - terrano i uaz. Właścicwie cały czas wyciągarka chodziła. Po przejeździe patrola mało co to miejsce jeszcze przejedzie

Reasumując: mam wrażenie, że mechanicznie patrol jest jak .... czołg.... on musi wszystko staranować. Co więcej - jest tak przygotowany, że mu się nic nie dzieje. Ale przy najmniejszym błotku go .... wsysa... i jest problem. Jest za ciężki. Kiedyś na wyjeździe w Bieszczady był jeden długi patrol. Wszystkie autka przechodziły, tylko on zostawał... Czasami od tego ustawicznego wyciągania go - mieliśmy ochotę przewrócić go na dach i ciągnąć.... szło by szybciej....

Więc trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie co targać w terenie??
postanowiłem sobie odpowiedzieć na parę pytań:
Czy ma być to wyprawówka? czy przeprawówka?
odp. wiadomo - wyprawówka długa, przeprawówka krótka i jak najlżejsza
Gdzie mam zamiar z nią się udać? Polska, Europa czy Azja, Afryka?
odp. byłem w zeszłym roku na Saharze i.... nie widziałem tam złamanego Patrola... Same Toyoty i LR. Więc części brak lub trzeba się będzie naszukać.
Jaki silnik diesel czy benzynka?
odp. będę długo jechał czy będzie to wyścig na czas?
Odpowiedź końcowa w moim przypadku brzmi:
Ma być to samochód do terenu, taki, co by mi go nie było żal. Podniesiony na dobrych oponkach z wyciągarką. Długi - bo jak będę się wybierał na tydzień lub dwa w Bieszczady lub na Ukrainę - żeby się zapakować. Większość wyjazdów w Europie więc jak będę jechał gdzieś dalej to wymienię mu części przed wyjazdem.
Oczywiście diesel, bo na pustyni kupuje się ropę w plastykowych pojemnikach a co jest w środku - lepiej nie wiedzieć

Na placu boju pozostały dwa autka:
Patrol oraz Toyota LC
Z uwagi na różnicę cen - wybór padł na patrola, długiego, mocnego, z najmocniejszym silnikiem jaki znajdę. I mimo jego wad ma naprawdę dużo zalet.
Dlatego zbieram kasę na Nissana.

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)


160 nie ma wad
. No może jedną - wiek. Po zakupie TRZEBA zrobić dokładny przegląd wszystkiego, pozmieniać łożyska, cieknące zimmeringi, płyny, filtry, jak kopci to sprawdzić wtryski, krzyżaki, wały. Czyli to co w każdym leciwym aucie które ma pracować w normalny sposób (ciężko). I tak samo jak każde inne 4x4 jeśli mocno wyeksploatowane to będzie skarbnonką. Patrz czy rama nie zgnita i czy silnik żyje, czy mosty żyją i czy zostawia 2 ślady. Jak dobrze przeglądniesz i przygorujesz auto to jest to faktycznie niezniszczalny czołg.

Ha, czyli mamy podobne zainteresowania....Adamek pisze:Jest dobrze, coraz więcej wiem i coraz to większa ochota i niecierpliwość w zakupie tego patrolka jest.
Tak czy inaczej musze jeszcze troche się dowiedzieć, więc na razie czytam namiętnie to co piszecie

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość