MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
zibii
-

- Posty: 116
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: zibii » czw wrz 29, 2005 4:30 pm
Miałem kiedyś problem z skrzynką rozdzielczą , w "ASO" też w Bydgoszczy chcieli mi założyć nowy za 12 k

, bo ten podobno już szrot.
A w innym warsztacie wymienili naciągacz łańcuch za 400 zlociszy.
Uważaj na ten serwis

zibi
WK 4X4 LAREDO
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » czw wrz 29, 2005 6:39 pm
"Miszczostwiem swiata" bylo diagnozowanie przez ASO (nie byl to DC, ale pewien niemiecki koncern) wycieku plynu chlodniczego w 3-letnim aucie.
2 miesiace + kilka wizyt w ASO, na koniec wyrok - dziurawa chlodnica i wymiana na nowa za prawie 1000 zl.
Oczywiscie popukalem sie w czolo i pojechalem do "garazowego" warsztatu.
Diagnostyka + naprawa trwala 2 minuty,
koszt = 0zł (dalem 10zl "na piwo")
A co bylo przyczyna awarii, ktora przerastala mozliwosci ASO?
Niedokrecony korek spustowy w chlodnicy!
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » czw wrz 29, 2005 6:43 pm
I jeszcze jedna przygoda - tym razem ASO Opla.
Po zamontowaniu elektrycznego szyberdachu, odbieram auto, w ktorym nie dziala alarm, ani centralny zamek.
Kierownik probowal mi wmowic ze na pewno nie dzialaly wczesniej.
Z deka sie podk.rwilem i zrobilem taka awanture, ze pozamykano wszystkie bramy od serwisu i wezwano ochrone.
Na szczescie (nie wiem dla kogo?) przyjechal wlasciciel serwisu, przeprosil i na drugi dzien wszystko dzialalo...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
zibii
-

- Posty: 116
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: zibii » czw wrz 29, 2005 6:48 pm
Hm.... dramat

czego oni ich uczą
ASO zna sie tylko lepiej na typowych usterkach danego modelu , bo ma tego wpip, a mechanior musi do tego dochodzić
Mi kiedyś w BMW 740 zaczął dziwnie drżeć silnik pod pedałem sprzegła, wymienili:
-wałek rozrządu
-krzywki
i nic
dalej :
- koło zamachowe- dw-masowe
-podpory silnikia
i nic
wkońcu jakiś uczeń dokręcił koło od pasków klinowych na wale i było ok, ale ja schudłem o jakieś 5 tyś marek na części i to 12 lat temu

!!!!
zibi
WK 4X4 LAREDO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość