MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » ndz lis 28, 2010 10:15 pm
4.2 po co ci to

2.5 ma tyle samo mocy co ten gaznikowiec a pali troche mniej i jedzie zwawiej

czesci w bród do wrongów jest i sa tanie , mam wronga 3 lata , tyle ze 4.0 z automatem

nie zamierzam sie rozstawac

nie ma sie co zepsuc bo to co sie psuje w jipach to we wrongu nie ma , bo tam nic nie ma

ale jest klimat musze przyznac

jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
Nal
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: czw gru 09, 2010 3:33 pm
Post
autor: Nal » pn gru 13, 2010 1:35 pm
Ja mam zamiar kupić Rubikona długiego na ropę ale zastanawiam się jak to chodzi w terenie - myślę , że po lekkich przeróbkach wymiatać będzie strasznie - jeżdził ktoś takim - szukam opini na temat
-
sikorek102

- Posty: 387
- Rejestracja: ndz sty 13, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/ Kraków
Post
autor: sikorek102 » śr gru 15, 2010 9:02 pm
To zależy co masz na myśli pisząc: "będzie wymiatać"
Unlimited jest zbyt długi do ciężkiego terenu, 2,8 CRD by VM niestety też nadaje się raczej do spokojnej turystyki OR a nie do upalania w błocie. Jeśli automat to od razu trzeba pomyśleć o dodatkowym chłodzeniu itd, itd.

Niestety w Jeepie ostatni zajefajny automat to ten japoński w XJcie.
Sam zastanawiam się nad kupnem takiego Rubicona w diesel'u i z automatem ale właśnie z myślą o wyjazdach typu Rumunia, Ukraina, Maroko. Do latania w terenie zdecydowanie polecam TJ lub XJ.
sikorek102
JK Rubicon Unlimited 09
XJ Wagoneer 89

-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » śr gru 15, 2010 10:51 pm
a ja polecam yj

jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
Galik
-

- Posty: 840
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Gliwice
Post
autor: Galik » sob gru 18, 2010 9:37 pm
Nal pisze:Ja mam zamiar kupić Rubikona długiego na ropę ale zastanawiam się jak to chodzi w terenie - myślę , że po lekkich przeróbkach wymiatać będzie strasznie - jeżdził ktoś takim - szukam opini na temat
Wbrew pozorom to fajny wóz

Chociaż wolałbym defendera.
Jak coś więcej chcesz wiedzieć daj znać na pw
-
Mariszon
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012 5:19 pm
Post
autor: Mariszon » śr cze 12, 2013 12:36 am
Możecie się wypowiedzieć o kosztach utrzymania wersji Unlimited po lifcie?
3,6 Pentastar, spalanie, części eksploatacyjne - mile widziane parę słów
Jak ten Wrangler sprawuje się na czarnym? Da się przejechać 500km i nie zwariowac?
Staram się zebrać opinie za i przeciw ponieważ auto bardzo się podoba
Dzięki za każde info.
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » śr cze 12, 2013 8:06 am
sikorek102 pisze:
Unlimited jest zbyt długi do ciężkiego terenu
Powiedz to Amerykanom, gdzie unlimited sprzedaje się w dużo większych ilościach od króciaka

A jak się nie podoba automat, to zawsze można kupić z manualem

y60 autobus, czerwony.
-
ZbychoS
-

- Posty: 7453
- Rejestracja: czw maja 10, 2012 8:30 pm
- Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: ZbychoS » pt cze 28, 2013 8:51 pm
Koła 37" przy zwykłym moście Dyna 35

bodajże, czy to będzie robić

czy zwyczajnie ciut za bogato

Tak poza tym czy ktoś zna i może coś napisać. W tygodniu chyba pojadę obejrzeć. Ile można zbić z ceny z te Cóś
http://otomoto.pl/jeep-wrangler-C29718528.html
***** USA
-
Grabo

- Posty: 1977
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grabo » ndz cze 30, 2013 9:39 pm
Na tych kółkach łatwo będzie coś ukręcić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość