Dużo zabawy i konkurs

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw gru 01, 2005 12:00 pm

danielpoz pisze:dzieki ale raczej metada prob i bledow bym nie chcial ingerowac bo moze byc tylko placz :wink:

moze ktos wie? :)
Odlacz TCU calkowicie - wtedy wajcha skrzyni mozesz przelaczac biegi bodajze 2,3,4 (juz nie pamietam). Ale bylo to ku kiedys poruszane z mustwem linkow
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
sheriff
 
 
Posty: 267
Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: sheriff » czw gru 01, 2005 11:42 pm

"łatwy lekki tubing" ? :)21
poza tym to jest to w 80% przepisany artykuł, który ukazał sie ze 3-4 lata temu na 60-lecie Jeep'a :)3
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins ;)

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » pt gru 02, 2005 12:40 am

miało być bez ortograficznych :)21
Z drugiej strony to komu by się chciało jakkolwiek konstruktywnie coś napisać ?? :D
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » pt gru 02, 2005 12:51 am

sheriff pisze:"łatwy lekki tubing" ? :)21
poza tym to jest to w 80% przepisany artykuł, który ukazał sie ze 3-4 lata temu na 60-lecie Jeep'a :)3
A nieee, jest zupelnie inny...

Mailowalem zreszta z Michalem - tamten pisany byl przez uzytkownika XJ-ta, ten niekoniecznie... ponoc konsultacie byly z Raffikami m. in., a i na forum rzucone okiem zostalo.

Ja tam nie wiem, mowie, com uslyszal/przeczytal od autora ;)
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

Awatar użytkownika
sheriff
 
 
Posty: 267
Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: sheriff » pt gru 02, 2005 6:54 am

Voytass pisze:
A nieee, jest zupelnie inny...
a masz tamten numer? ja mam.. nawet zdjęcia są te same.. 8)
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins ;)

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » pt gru 02, 2005 8:32 am

sheriff pisze:
Voytass pisze:
A nieee, jest zupelnie inny...
a masz tamten numer? ja mam.. nawet zdjęcia są te same.. 8)
Mam, czytalem wielokrotnie (od tego zaczynalem rozwazania nt. zakupienia Jeepa) - zdjecia pewno sa te same, ale tresc zupelnie inna, a to przeciez nie komiks ;)
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

paweł raffik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 10:13 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: paweł raffik » pt gru 02, 2005 9:29 am

Voytass pisze:
sheriff pisze:"łatwy lekki tubing" ? :)21
poza tym to jest to w 80% przepisany artykuł, który ukazał sie ze 3-4 lata temu na 60-lecie Jeep'a :)3
A nieee, jest zupelnie inny...

Mailowalem zreszta z Michalem - tamten pisany byl przez uzytkownika XJ-ta, ten niekoniecznie... ponoc konsultacie byly z Raffikami m. in., a i na forum rzucone okiem zostalo.

Ja tam nie wiem, mowie, com uslyszal/przeczytal od autora ;)
No konsultacje były ale jakoś naszych spostrzeżeń i wniosków nie zauważylismy w artykule :D
Tak na marginesie to nie wiem za bardzo dlaczego nie można było przedrukować starego artykułu uzupełniają o nowe informacje i dane które pojawiły sie od tamtego czasu. Wydaje nam sie że było by to sensowniejsze niż poswięcenie czasu na pisanie całego artykułu od początku, który i tak nie spełnia pokładanych w nim nadzieji :-?

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt gru 02, 2005 9:41 am

Mnie się podoba początek tekstu o XJ -> SUV

:)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » pt gru 02, 2005 11:07 am

Artykuł mozna przeczytać tu: http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?p=1580#1580

Mam nadzieję, że nikt nas za to nie wsadzi :lol:
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » pt gru 02, 2005 8:08 pm

oz w morde... a co to??? powiedzialem juz na jeep.org co o tym mysle, ale tu ponoc autor zaglada... Moze przeczyta (choc i tak nie wierze coby to do niego trafilo, z pewnoscia jest dumny ze swojego dziela a wszyscy tu sie nie znaja!)... o bledach merytorycznych nie wspominam (a troszku ich tam jest), ale to kurna z jezykiem polskim ma tyle wspolnego co XJ z SUVem... tego sie przeciez czytac nie da... autorze wstydz sie... redaktorze wstydz sie takze (albo jeszcze bardziej, bo jak ci ktos takiego gniota przyniosl, to powinienes go do szkoly sredniej odeslac)... no bo rozumie, ze na motoryzacji i "4x4offroad" to sie nie kazdy musi przeciez znac, wy tez nie.
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » sob gru 03, 2005 12:08 pm

dj_wojtecki pisze:no bo rozumie, ze na motoryzacji i "4x4offroad" to sie nie kazdy musi przeciez znac, wy tez nie.
:)23

No to jest chyba obraźliwe :)21

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » pn gru 12, 2005 11:21 am

Wrcajac do tematu hamowni, wykres mocy BMW, rowniez silnik I6, podobna moc - roznice z instalacja gazowa i bez niej - link.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » pn gru 12, 2005 11:38 am

Greg_pl pisze:Wrcajac do tematu hamowni, wykres mocy BMW, rowniez silnik I6, podobna moc - roznice z instalacja gazowa i bez niej - link.
noz w morde robi wrazenie... potwierdza sie stara prawda, ze nie da sie tanio...
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn gru 12, 2005 11:49 am

zobaczcie ze Vmax zostaje taka sama !!


dobre i to choc i tak mam przelotowa srednia na poziomie 120 km/h ... wiec max nie nie interesi... !!

ale ciekawe to to jest ...!! warte zastanowienia ... !! :roll:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pn gru 12, 2005 4:44 pm

no ale to zwykla instalka wiec nie mozna sie dziwic skoro wstawia sie zwezke :(

ten wykres jest juz tam od dawna i na kilku forach byl omawiany pewne jest to ze bedzie spadek mocy itp. ale to strona komercyjna i nie bez powodu ten wykres tak wyglada :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » pn gru 12, 2005 5:25 pm

XJeep pisze:zobaczcie ze Vmax zostaje taka sama !! (....)
?? ?? ?? :)24
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pn gru 12, 2005 5:41 pm

XJeep pisze:zobaczcie ze Vmax zostaje taka sama !!

ale to v-max z hamowni :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Post autor: krism » pn gru 12, 2005 6:22 pm

chyba wszyscy chcemy od off-roadu troche wiecej ale na tle programu z tvn turbo to jest jeszcze ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości