MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz gru 11, 2005 11:00 pm
danielpoz pisze:Bart03 pisze:zibii pisze:to jest jeden na wszystko ! i dlatego pewnie te dodatki do wicko !
W WJ jest tylko jeden wentylator.
no widzisz w BMW tez jest visco i do klimy musi byc drugi elektrowentlator bo visco przy wolnych obrotach np w korku chlodnicy klimy nie wychlodzi dlatego gebelsy dali drugi elektryczny i do tego dwubiegowy

a w grandach jest tylko wisko i klima robi nawet w korkach

ja wiem ale zibi napisal ze mial podobnie w BMW a tam jest inaczej stad napisalem dokladnie ze w BMW jest visco + elektrowentylator chlodnicy klimy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » ndz gru 11, 2005 11:11 pm
Bart03 pisze:danielpoz pisze:
wentylator 8W???

to chyba taki wiatraczek na przyssawke z marketu
no chyba ze piszesz o tym zaworku co podaje cisnienie
Daniel-wez sie nie obraz ale kurde albo nie doczytales dokladnie albo nie kapujesz co czytasz

Zeby nie bylo niedomowien to jako elektryk bym takiej glupoty raczej nie palnal- przeczytaj sobie jeszcze raz:
...po co skoro tam jest
elektrozawor - to ile moze brac 8W max - wystarczy podpiac bezposrednio do czujnika temp

...
wiem i edytowalem dopisujac nastepna linijke ze pewnie mowisz o tym elektrozaworku
fakt ze nie docztalem hahahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz gru 11, 2005 11:32 pm
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość