MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
jarow
- jestem tu nowy...

- Posty: 40
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 11:39 am
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: jarow » ndz gru 18, 2005 10:09 pm
zastanawia mnie jak to jest ze sa stosunkkowo lekkie a takie wytrzymałe..?
materiał zapewne jest ten sam.
hmm
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » ndz gru 18, 2005 10:17 pm
A moze by sie tak na jakiegos laplandera albo unimoga skusic? Ale to juz chyba naprawde hardcorowy wariant.
Moze G klasa? Co o nich sadzicie?
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
mixio55
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mixio55 » ndz gru 18, 2005 10:22 pm
Myślałem o innych ale koszta są nieporównywalne a najlepiej stosować sprawdzone warianty
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz gru 18, 2005 11:08 pm
Mixio55 - jak odelżyłeś auto? Rozumiem że nie odskrobałeś z niego konserwacji?

wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz gru 18, 2005 11:12 pm
Acha, a 250 kg na 2 mosty to chyba wcale nie jest tak mało. Też nie wiem ile ważą standardowe dany we wranglu, ale mi na tylnym dana 44 bez półosiek wpisali w papierach przesyłki 55kg, możliwe to?
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
mixio55
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mixio55 » pn gru 19, 2005 12:25 am
DANE44 to mam akurat luzem kompletną jak zważe to Ci powiem.
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pn gru 19, 2005 8:53 am
TTom pisze:Acha, a 250 kg na 2 mosty to chyba wcale nie jest tak mało. Też nie wiem ile ważą standardowe dany we wranglu, ale mi na tylnym dana 44 bez półosiek wpisali w papierach przesyłki 55kg, możliwe to?
350 waży kpl. zwolnic laplandera i tego jestem pewien bo ważyłem miesiąc temu
Jeepowskie mosty D30 i D35 to około 200 kg
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn gru 19, 2005 8:58 am
raffi pisze:
Jeepowskie mosty D30 i D35 to około 200 kg
O ku..a

to teraz wiem czemu plecy mnie przez pol roku bolaly jak sam targalem z przyczepy do garazu most od Cherokeego

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pn gru 19, 2005 9:39 am
nigdy nie wazyłem dokładnie ale tak na czucie w rekach
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pn gru 19, 2005 10:32 am
Discotheque pisze:raffi pisze:
Jeepowskie mosty D30 i D35 to około 200 kg
O ku..a

to teraz wiem czemu plecy mnie przez pol roku bolaly jak sam targalem z przyczepy do garazu most od Cherokeego

Ty pochwal sie ile wazy most od Dyskoteki

-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » pn gru 19, 2005 8:38 pm
Przemyslenia ciag dalszy...
A moze by jednak zalozyc D30 i D44 ze wzmocnionymi poloskami i arbami. Mosty to jakies 3 kzl za to komplet wzmocnionych polosiek jakies 3 kdolcow wraz z arbem. Tylko ciekawe ile to wytrzyma i kiedy na to zarobie.... zawsze to lepiej niz nowe D44 i D60 (kolo 4 kdolcow kazdy)
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
anatol

- Posty: 1608
- Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
- Lokalizacja: małapolska
Post
autor: anatol » pn gru 19, 2005 10:13 pm
michals pisze:Przemyslenia ciag dalszy...
A moze by jednak zalozyc D30 i D44 ze wzmocnionymi poloskami i arbami. Mosty to jakies 3 kzl za to komplet wzmocnionych polosiek jakies 3 kdolcow wraz z arbem. Tylko ciekawe ile to wytrzyma i kiedy na to zarobie.... zawsze to lepiej niz nowe D44 i D60 (kolo 4 kdolcow kazdy)
Kup se patrola nie będziesz miał dylematów , nawet z przednia blokada wyjdzie Ci taniej .
-
honker
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: pt lip 02, 2004 8:05 pm
- Lokalizacja: czarne
-
Kontaktowanie:
Post
autor: honker » czw gru 22, 2005 8:54 am
mosty dan sa slabe lepij zalozyc od patrola one niedosc ze sa ciezkie do zajechania to i pojezdzisz na nich dlugi wiem bo wkladal kumple je do cherokiego
TROCHE UAZA,TROCHE PATROLA I MAMY POTWORA -HEHE
-
K.Wiśniowski
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: K.Wiśniowski » pn gru 26, 2005 5:56 am
Miksio , a od czego założyłeś te dłuższe i grubsze sprężyny?
Mój wóz to "przewóz"
-
ROGATY
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: ndz paź 02, 2005 11:42 am
- Lokalizacja: GDAŃSK
Post
autor: ROGATY » pn gru 26, 2005 11:30 am
raffi pisze:mixio55 pisze:reduktor od CJ ale lubi się grzać

mam taki i nigdy mi sie nie zagrzał

a naprawde go katuje

polecam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości