Patrole we Wranglerze

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

jarow
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: wt sie 16, 2005 11:39 am
Lokalizacja: katowice

Post autor: jarow » ndz gru 18, 2005 10:09 pm

zastanawia mnie jak to jest ze sa stosunkkowo lekkie a takie wytrzymałe..?
materiał zapewne jest ten sam.
hmm

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » ndz gru 18, 2005 10:17 pm

A moze by sie tak na jakiegos laplandera albo unimoga skusic? Ale to juz chyba naprawde hardcorowy wariant.

Moze G klasa? Co o nich sadzicie?
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
mixio55
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: mixio55 » ndz gru 18, 2005 10:22 pm

Myślałem o innych ale koszta są nieporównywalne a najlepiej stosować sprawdzone warianty

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » ndz gru 18, 2005 11:08 pm

Mixio55 - jak odelżyłeś auto? Rozumiem że nie odskrobałeś z niego konserwacji? :)23
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

TTom
 
 
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów

Post autor: TTom » ndz gru 18, 2005 11:12 pm

Acha, a 250 kg na 2 mosty to chyba wcale nie jest tak mało. Też nie wiem ile ważą standardowe dany we wranglu, ale mi na tylnym dana 44 bez półosiek wpisali w papierach przesyłki 55kg, możliwe to?
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside :-) , jeep liberty 3,7 , honda civic

Awatar użytkownika
mixio55
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: mixio55 » pn gru 19, 2005 12:25 am

DANE44 to mam akurat luzem kompletną jak zważe to Ci powiem.

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pn gru 19, 2005 8:53 am

TTom pisze:Acha, a 250 kg na 2 mosty to chyba wcale nie jest tak mało. Też nie wiem ile ważą standardowe dany we wranglu, ale mi na tylnym dana 44 bez półosiek wpisali w papierach przesyłki 55kg, możliwe to?
350 waży kpl. zwolnic laplandera i tego jestem pewien bo ważyłem miesiąc temu
Jeepowskie mosty D30 i D35 to około 200 kg
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn gru 19, 2005 8:58 am

raffi pisze: Jeepowskie mosty D30 i D35 to około 200 kg
O ku..a :o to teraz wiem czemu plecy mnie przez pol roku bolaly jak sam targalem z przyczepy do garazu most od Cherokeego :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pn gru 19, 2005 9:39 am

nigdy nie wazyłem dokładnie ale tak na czucie w rekach
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » pn gru 19, 2005 10:32 am

Discotheque pisze:
raffi pisze: Jeepowskie mosty D30 i D35 to około 200 kg
O ku..a :o to teraz wiem czemu plecy mnie przez pol roku bolaly jak sam targalem z przyczepy do garazu most od Cherokeego :)21
Ty pochwal sie ile wazy most od Dyskoteki :D
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » pn gru 19, 2005 8:38 pm

Przemyslenia ciag dalszy...

A moze by jednak zalozyc D30 i D44 ze wzmocnionymi poloskami i arbami. Mosty to jakies 3 kzl za to komplet wzmocnionych polosiek jakies 3 kdolcow wraz z arbem. Tylko ciekawe ile to wytrzyma i kiedy na to zarobie.... zawsze to lepiej niz nowe D44 i D60 (kolo 4 kdolcow kazdy)
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » pn gru 19, 2005 10:13 pm

michals pisze:Przemyslenia ciag dalszy...

A moze by jednak zalozyc D30 i D44 ze wzmocnionymi poloskami i arbami. Mosty to jakies 3 kzl za to komplet wzmocnionych polosiek jakies 3 kdolcow wraz z arbem. Tylko ciekawe ile to wytrzyma i kiedy na to zarobie.... zawsze to lepiej niz nowe D44 i D60 (kolo 4 kdolcow kazdy)
Kup se patrola nie będziesz miał dylematów , nawet z przednia blokada wyjdzie Ci taniej .

honker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: pt lip 02, 2004 8:05 pm
Lokalizacja: czarne
Kontaktowanie:

Post autor: honker » czw gru 22, 2005 8:54 am

mosty dan sa slabe lepij zalozyc od patrola one niedosc ze sa ciezkie do zajechania to i pojezdzisz na nich dlugi wiem bo wkladal kumple je do cherokiego
TROCHE UAZA,TROCHE PATROLA I MAMY POTWORA -HEHE

Awatar użytkownika
K.Wiśniowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: K.Wiśniowski » pn gru 26, 2005 5:56 am

Miksio , a od czego założyłeś te dłuższe i grubsze sprężyny?
Mój wóz to "przewóz"

Awatar użytkownika
ROGATY
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 11:42 am
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: ROGATY » pn gru 26, 2005 11:30 am

raffi pisze:
mixio55 pisze:reduktor od CJ ale lubi się grzać
:o
mam taki i nigdy mi sie nie zagrzał !! a naprawde go katuje :)2 polecam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości