MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt sty 06, 2006 12:28 pm
LR_Olek pisze:XJeep pisze:
sprzedal jeepa i kupil disco...
Znaczy uciekl z tonacego okretu...

...na zatopiony?

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt sty 06, 2006 12:38 pm
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pt sty 06, 2006 3:48 pm
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt sty 06, 2006 4:03 pm
LR_Olek pisze:
Nie,na podwodny.

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pt sty 06, 2006 5:58 pm
Z Xjota na Disko = Z deszczu pod Rynne

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » sob sty 07, 2006 7:25 pm
Wiesz Kejtar ja miesiąc temu też zmieniłem z 10" bebnów na tarcze no i takei same odczucia... jest troszke lepiej ale rewelacyjnie się nie poprawiło...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » sob sty 07, 2006 9:18 pm
Kosa pisze:Wiesz Kejtar ja miesiąc temu też zmieniłem z 10" bebnów na tarcze no i takei same odczucia... jest troszke lepiej ale rewelacyjnie się nie poprawiło...

Czy zamieniles zaworek (Proportioning valve) na taki co jest przeznaczony do tarczowych?
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » sob sty 07, 2006 9:23 pm
ee zaworek? a gdzie on jest?
raczej nie...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » sob sty 07, 2006 10:03 pm
Kosa pisze:ee zaworek? a gdzie on jest?
raczej nie...

ta kostka w komorze silnikowej z ktorej wychodza rurki do przednich i dyskow i jedna co idzie do tylu.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » sob sty 07, 2006 10:07 pm
wow dzięki że mi powiedziałeś
jutro to przykukam i kupię nowe

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » czw sty 12, 2006 12:40 am
@Kejtar w ZJ nie ma czegoś takiego... pewnie chodziło Ci o regulator ( korektor) siły hamowania??
Porównywałem dziś układ ZJ z XJ i są inne... nie wiem co powinienem wymeinić czy pompe hamulcową czy pompe wspomagania hamulców czy może pompę ABSu a może kompa od ABSu...
Na domiar złego dzieje mi się coś takiego, ze np jadę wolno i nagle pedał hamulca odbije maksymalnie do góry samochód mocno przyhamuje... sam

i słychać takie buczenie ciągłe( jak działa ABS to jest takie przerywane buczenie a tu jest dokłądnie takie samo tylko że ciągłe) i to po dłuższej chwili ucicha chyba ze kopniesz w pedał hamulca to przestaje... nei wiem co to moze być najgorsze ze to sie dzieje odkąd kupiłem ten samochód niezależnie od zmiany hamulców na tarcze... ( kiedyś sie zastanawiałem czy to przypadkiem ABS nie świruje ze względu na za duże koła)
A wracając do hamulców to czasem dalej sie tak zachowuje jakby był ciągle zapowietrzony...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » czw sty 12, 2006 1:24 am
Kosa pisze:@Kejtar w ZJ nie ma czegoś takiego... pewnie chodziło Ci o regulator ( korektor) siły hamowania??
To cos to sie nazywa proportioning valve. XJ, ZJ i wszystkie inne to maja: to rodziela plyn hamulcowy na przod i tyl i prawo lewo.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » czw sty 12, 2006 3:30 am
Kosa pisze:
A wracając do hamulców to czasem dalej sie tak zachowuje jakby był ciągle zapowietrzony...

Wlasnie mi sie cos przypomnialo:
tylny caliper (nie wiem jak to po polsku) czy kazdy ma zaworek u gory? Bo jesli jest na dole na ktoryms to musisz go zdjac z umocowania do odpowietrzenia (tzn odpowietrzac trzymajac w reku)
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » czw sty 12, 2006 7:23 pm
kejtar pisze:Kosa pisze:
A wracając do hamulców to czasem dalej sie tak zachowuje jakby był ciągle zapowietrzony...

Wlasnie mi sie cos przypomnialo:
tylny caliper (nie wiem jak to po polsku) czy kazdy ma zaworek u gory? Bo jesli jest na dole na ktoryms to musisz go zdjac z umocowania do odpowietrzenia (tzn odpowietrzac trzymajac w reku)
Caliper to zacisk hamulcowy, proportioning valve to zapewne korektor sily hamowania...

-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » czw sty 12, 2006 7:33 pm
jeep_user pisze:bartosiak pisze:techmark nie podpuszczaj , dopiero co wybiłem chlopakowi HDJ-ota a Ty tu krecią robotę rozpoczynasz , daj mu zapomnieć, wyluzować, uspokoić skołatane nerwy i zakupić nowego XJ-ota

mnie się też HDJ 80 cholernie podoba, jakbym planował wyprawę do Władywostoku to bym ciułał kasę, ale teraz XJocik mi wystarcza... objeżdżam seryjnego patrola na MTkach jak ta lala, czego chcieć więcej od tego auta??? Pewnie, że disco 300tdi też ma coś w sobie...
Ślepe zapatrzenie na jedną markę nieuchronnie prowadzi do schizofrenii...
Oby mój etap z XJ trwał długo, zadbam też żeby tak było z Xjeepem :lol
a ja was będę pilnował

i jednego i drugiego
sorry kejtar za wtącenie

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » czw sty 12, 2006 7:36 pm
Voytass pisze:, proportioning valve to zapewne korektor sily hamowania...

raczej nie...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw sty 12, 2006 9:23 pm
Voytass pisze:
Caliper to zacisk hamulcowy, proportioning valve to zapewne korektor sily hamowania...

wydaje mi sie ze nie do konca chodzi o zaciski... kejtar wspomina o zaworku ...
Caliper....hmmmmmm.... chyba chodzi o tarcze kotwiczna i sposob mocowania tloczka hamulcowego... do gory lub na dole... a przy tarczach to o zacisk ham. moze chodzi
a proportioning valve to po naszemu regulator sily chamowania czy tez rozdzielacz...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw sty 12, 2006 9:25 pm
Bartas pisze:
a ja was będę pilnował

i jednego i drugiego
no to od dzisiaj mam osobista ochrone...
ja tez przepraszam za kasztana w temacie kejtara...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » czw sty 12, 2006 9:27 pm
XJeep pisze:Bartas pisze:
a ja was będę pilnował

i jednego i drugiego
no to od dzisiaj mam osobista ochrone...
ja tez przepraszam za kasztana w temacie kejtara...

no widzisz mam szacun do szirokeza i jak byś miał w nudne auto się przesiąść to będę rozczerowany na całęj lini frontu

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » czw sty 12, 2006 10:50 pm
caliper to na milion procent zacisk hamulcowy a zaworek masz w zacisku do odpowietrzania

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt sty 13, 2006 12:53 am
Kosa pisze:caliper to na milion procent zacisk hamulcowy a zaworek masz w zacisku do odpowietrzania

Zaworek do odpowietrzania spoko, ale ten zawor proporcjujacy (oszfak, ale nowotwor jezykowy

) to na moje to bedzie regulator czy korektor sily hamowania wlasnie...
No, ale upierac sie nie bede

-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » pt sty 13, 2006 7:41 am
Michał Bartosiak
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » pt sty 13, 2006 9:57 am
żebym ja jeszcze wiedział co wymienić żeby wszystkiego nie kupować to by było dopiero no !
ale dzięki za schematy

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pt sty 13, 2006 1:53 pm
Tak, tylko ze z tej strony wielkiej wody jest to "proportioning" valve.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » pt sty 13, 2006 4:08 pm
ano byłem dziś w ASO ale mi krzykneli za to 360 zł netto wiec stwierdziłem że sciągnę sobie używkę zza wielkiej wody razem z pompą ham. i pompą ABS

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość