MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pn sty 30, 2006 2:36 pm
Jeepomaniac pisze:Radek666 pisze:edox pisze:a jak jest w 2,7 CRD z rorzadem to lancuch

A to nie jest silnik VMa? Jezeli tak to na 99% pasek
Nie.
na 100% 2,7 CRD to jest "normalny" silnik mercedesa!
Diesel 3.1 i 2.5 sa wloskimi silnikami. 3.1 to jest taki sam silnik jak 2.5 tylko ma jeden cylinder wiecej.
pozdrawiam
OK - ale terez VM tez robi CRD i pakuje do Chryslerow - myslalem ze tradycyjnie do peepa tez

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » pn sty 30, 2006 11:11 pm
raffik pisze:XJeep pisze:raffik pisze:są takie fajne dodatki wyciszajace strikte do mostów
taaa... do dostania w kazdej lokalnej stolarni...

a tu Cie zaskoczę
to ustrojstwo ma nawet numer Moparowski 4318......
zalecane do mostów o zwiekszonym naprężeniu i zużyciu
wlaliśmy kilka i efekty są 80(zadziałało)/20(nadal kicha)%
Rafik podaj mi na PW po ile to macie
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
paweł raffik
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pt wrz 30, 2005 10:13 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: paweł raffik » wt sty 31, 2006 9:34 am
Bartek 4.7 pisze:Radek666 pisze:edox pisze:a jak jest w 2,7 CRD z rorzadem to lancuch

A to nie jest silnik VMa? Jezeli tak to na 99% pasek
Nieeeeeeeeeeeeeee, no germańca z italiańcem zmiąchać
Prowokacja normalnie
Jeep ma 2 diesle które działają, bo oba pochodzą z niemiec:
2.7 CRD - WG
3.0 CRD - WK
Przy czym ten drugi to jest po prostu bajka
I ten drugi ma oznaczenie WH, tak gwoli ścicłości

-
Roberto1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 19
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnogród-Jarosław
Post
autor: Roberto1313 » wt sty 31, 2006 6:18 pm
JGC pisze:raffik pisze:XJeep pisze:
taaa... do dostania w kazdej lokalnej stolarni...

a tu Cie zaskoczę
to ustrojstwo ma nawet numer Moparowski 4318......
zalecane do mostów o zwiekszonym naprężeniu i zużyciu
wlaliśmy kilka i efekty są 80(zadziałało)/20(nadal kicha)%
Rafik podaj mi na PW po ile to macie
i mi też

92 XJ 4.0 HO, Isuzu Trooper 01, 3.5V6
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » wt sty 31, 2006 10:25 pm
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
-
bodek1

- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Post
autor: bodek1 » śr lut 01, 2006 9:54 pm
Mam ten sam problem . Wczoraj kupiłem WJ-ta z 2000roku , 4,7 . Przebieg z książki 168tys. - udokumentowany , auto Szwajcaria. Przy prędkości okolo 70-80 zaczyna się delikatne wycie , mocno nasilające po puszczeniu gazu . Po przekroczeniu 100 wycie przechodzi w głośne buczenie , a przy 150 zanika . Oleju jeszcze nie sprawdzałem bo właśnie wróciłem . Podajcie jaki olej do mostów z Quadra drive i w jakich ilościach . Robert coś tam pisałeś o dodatkach wyciszających! Byłem dzisiaj w Krakowie i nawet miałem do Ciebie dzwonić żebyś rzucił okiem na to "cudo" , ale zabrakło czasu . Podajcie ile i jaki olej silnik , skrzynia , reduktor . Nie piszcie tylko żebym poszukał sobie na forum bo jestem tak zmeczony , że padam na pysk . Reszta jutro . Pzdr.
PS . Robert jeżeli coś tam bedę potrzebował z powyższych rozumiem , że możesz dosłać. Do najbliższego sevisu mam 150 km czyli spory problem .
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » czw lut 02, 2006 8:45 am
jasne
zapraszam zawsze do nas na kawę

604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw lut 02, 2006 11:01 am
bodek1 pisze:
Mam ten sam problem . Wczoraj kupi³em WJ-ta z 2000roku , 4,7 . Przebieg z ksi±¿ki 168tys. - udokumentowany , auto Szwajcaria. Przy prêdko¶ci okolo 70-80 zaczyna siê delikatne wycie , mocno nasilaj±ce po puszczeniu gazu . Po przekroczeniu 100 wycie przechodzi w g³o¶ne buczenie , a przy 150 zanika . Oleju jeszcze nie sprawdza³em bo w³a¶nie wróci³em . Podajcie jaki olej do mostów z Quadra drive i w jakich ilo¶ciach . Robert co¶ tam pisa³e¶ o dodatkach wyciszaj±cych! By³em dzisiaj w Krakowie i nawet mia³em do Ciebie dzwoniæ ¿eby¶ rzuci³ okiem na to "cudo" , ale zabrak³o czasu . Podajcie ile i jaki olej silnik , skrzynia , reduktor . Nie piszcie tylko ¿ebym poszuka³ sobie na forum bo jestem tak zmeczony , ¿e padam na pysk . Reszta jutro . Pzdr.
PS . Robert je¿eli co¶ tam bedê potrzebowa³ z powy¿szych rozumiem , ¿e mo¿esz dos³aæ. Do najbli¿szego sevisu mam 150 km czyli spory problem .
Jeses pewien ze to most? Spradz zawieszenie, swoznie, zbieznosc najsamprzod!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » śr lut 08, 2006 5:57 pm
Quadra drive jest bezobslugowa a co do oleju w mostach to 75w140 plus (dodatek zmniejszajacy tarcie

) ale za cholere nie wiem co to jest

tak podaje polska ksiazka serwisowa. Przy okazji ktos wie gdzie mozna serwisowac takie autko w okolicach Lublina

WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » śr lut 08, 2006 6:18 pm
dodatek zmiejszajacy tarcie to specyfik taki jak do LSD
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość