no chyba chciałbym taki katalogGalik pisze:nie no spoko, juz spokopatryk st. pisze:a nie wolno tak?Galik pisze:patryk niezly jestes![]()
wez jeszcze jakis temat w aro zaloz albo gdzies cobysmy sie posmiali
pozdrawiam
no mówię albo jeep albo lr
po raz pierwszy uczestniczę w jwkimkolwiek forum(widać)
i muszę powiedziec że nie ma możliwości zobaczenia tu obiektywnej oceny
głównie przepychanki miedzyludzkie
bo jak nowy sie pojawi to wyśmiać goooooo!
no w mordę jeża poje....ło mi się coś z tym v 6
i tyletylko podobalo mi sie Twoje wejscie i uparcie. tu kazdy nowy jest testowany
![]()
ja tam Ci za wiele doradzic nie moge bo po prostu sie nie znam... jedyne co moge zrobic to wyslac Ci katalog o disco II chcesz
a tak w ogole to oba auta sa troche inne, poszukaj na forum bo bylo zarowno na jeep jak i lr, wiem ze to czasochlonne ale taka zasada, ze najpierw szukamy a jesli nie mozemy znalesc to zadajemy pytania.
wiesz Lr jest na pewno lepszy w terenie, rame ma a jeep samonosny. z tego co wiem to jeepa jak dobrze zagazujesz to nie bedzie problemu a w Lr to nawet drozsze i lepsze instalacje gazowe sie nie sprawdzają.
pozdrawiam
cherokee 2000-2001
Moderator: Mroczny
dużo jeżdze teraz głównie busem,są straszne dziury na drogachTapeworm pisze:Galik poruszył ważny temat, doczego ty to auto chcesz, extrem, wyprawy,auto rodzinne, czy bulwar dla picu
w busie mam totalnie zawieszenie zdemolowane a niedawno robiłem
bus jest zbyt wolny i mało rodzinny,mam 2 córki, w tym busie .........
ogólnie terenowe musi być! nie dla picu nie zawstydzaj mnie
A w centrum mieszkasz?tak pytam bo napolskich drogach zawieszeń nie niszczą sobie tylko czołgi
Jeśli myślisz że w terenówce niebędziesz musiał kluczyć pomiędzy dziurami to jesteś w błedzie
Fakt jest wytrzymała, zniesie wiele
ale dlamnie to bezsensem jest niszczenie sobie zawieszenia na asfalcie, w terenie to rozumiem poto ten samochód jest
Pewnie chodzi też o bezpieczeństwo rodziny,rozumiem
, ale pamiętaj, że 2tony żelastwa mimo iż , są "pancerne", to trudno je zatrzymać
Dlatego 4litry pod maską(które potrafią się rozpędzić) + dwie tony w połaczeniu z ciężką nogą kierownika, to nie jest najbezpieczniejsze połączenie


Fakt jest wytrzymała, zniesie wiele


Pewnie chodzi też o bezpieczeństwo rodziny,rozumiem


Dlatego 4litry pod maską(które potrafią się rozpędzić) + dwie tony w połaczeniu z ciężką nogą kierownika, to nie jest najbezpieczniejsze połączenie

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
założę sobie jakieś fajne duże ale nie za duuże koła i część dziur będę mógł olać .a 4.0l ? bo tam są 2.5l ale otrzymałem opinię że nie warto bo
spalanie niemniejsze a jazda kiepściutka,poza tym przecież nie mówiłem
że będę jeżdził z gazem na podłodze non stop.
raczej nie przesadzam z prędkościami jak jestem z rodziną,
ale : jak mam np.jednego dnia być w Kędzierzynie,Wołowie,Swidnicy
to warto tam gdzie taka możliwość istnieje przydusić nieco.
spalanie niemniejsze a jazda kiepściutka,poza tym przecież nie mówiłem
że będę jeżdził z gazem na podłodze non stop.
raczej nie przesadzam z prędkościami jak jestem z rodziną,
ale : jak mam np.jednego dnia być w Kędzierzynie,Wołowie,Swidnicy
to warto tam gdzie taka możliwość istnieje przydusić nieco.
Ha widzę że niejechałeś jeszcze na dużych oponach
przyduszanie gzu wtedy niewiele daje, po koleinach jeździ się jak wszynach, zamast hamulców, lepiej mieć kotwicę, są głośne, zadrogie i zazwyczaj zadelikatne na aswalt z dziurami, pozatym możliwa będzie konieczność poszeżania nadkoli lub liftu
Wiesz w spalaniu między 2,5 a 4 litrowym benzyniakiem jest różnica nawet 10l


Wiesz w spalaniu między 2,5 a 4 litrowym benzyniakiem jest różnica nawet 10l

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
fakt na dużych gumach nie jeżdziłemTapeworm pisze:Ha widzę że niejechałeś jeszcze na dużych oponachprzyduszanie gzu wtedy niewiele daje, po koleinach jeździ się jak wszynach, zamast hamulców, lepiej mieć kotwicę, są głośne, zadrogie i zazwyczaj zadelikatne na aswalt z dziurami, pozatym możliwa będzie konieczność poszeżania nadkoli lub liftu
![]()
Wiesz w spalaniu między 2,5 a 4 litrowym benzyniakiem jest różnica nawet 10l

noooo racja koleiny itd
a tak w liczbach spalanie 2.5 a 4.0 ?
ten 2.5 to naprawdę taki muł?
Czy muł
wypowiem się na temat Landroverowskiego Tdi 200:
Jest mulasty
Ale ten samochód więcej niepotrzebuje, bo moje 15letnie Disco przy 120 na godzine utrzymuje się na drodze tylko dzięki mentalnej więzi między kierownkiem a kołami
Ale ten głos, ten terkot, mój kumpel z daleka słyszy że to ja jadę
Ale to wcale nieoznacza że siedzę na prawym pasię
Gdy gnam setką wszyscy na boki zmykaja

Jest mulasty

Ale ten samochód więcej niepotrzebuje, bo moje 15letnie Disco przy 120 na godzine utrzymuje się na drodze tylko dzięki mentalnej więzi między kierownkiem a kołami

Ale ten głos, ten terkot, mój kumpel z daleka słyszy że to ja jadę

Ale to wcale nieoznacza że siedzę na prawym pasię

Gdy gnam setką wszyscy na boki zmykaja

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Mowa o 2.5 diesel czy benzyna? 10 litrów różnicy na benzyniakach to chyba kiepski żart. 2.5 benzyna pali nieznacznie mniej od 4.0 oferując w zamian gówniane osiągi.
Co zaś do dużych opon i kolein, to kto mówi, że od razu trzeba 33" MT?
Jak ma być auto rodzinne ze wskazaniem na lekki teren to wsadzi sobie 29-30" AT, nie za szerokie i nie będzie miał takich klocków. Ja (niestety) mam szosówki 225/75R16 i nie mogę narzekać na prowadzenie w żadnym punkcie. Auto wygodne, bezpieczne może nie (strefy zgniotu nie znamy
), ale napewno więcej zalet niż wad 
Acz na bardzo szybkie przeloty na trasach bym się nie nastawiał. 150 constans to chyba wszystko, bo potem to ani stabilne, ani ekonomiczne nie będzie za bardzo
Co zaś do dużych opon i kolein, to kto mówi, że od razu trzeba 33" MT?



Acz na bardzo szybkie przeloty na trasach bym się nie nastawiał. 150 constans to chyba wszystko, bo potem to ani stabilne, ani ekonomiczne nie będzie za bardzo

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Ja się nie śmieje ja powaznie mówie.patryk st. pisze:śmiej się- śmiech to zdrowieMichał...G pisze:Galik pisze:patryk niezly jestes![]()
wez jeszcze jakis temat w aro zaloz albo gdzies cobysmy sie posmiali
pozdrawiam
Do Trapana załóż bo tam zastuj jest jakiś
przyjdzie czas ja się pośmieję
o już bolta nie uzywasz???
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Pojezdzij sobie najpierw terenowka a puzniej sie zdecyduj. Jezeli chodzi o jazde po dziurach (Wroclaw) to peep z sztywnymi mostami, twardym zawieszeniem i resorami z tylu jest chyba najgorszym rozwiazaniem. Duzo lepiej sprawdzi Ci sie tutaj stary mercedes 123 czy 124 
A i ze wzgedu na tylna kanape (niewygodna) nie powiedzialbym ze jeep jest autem rodzinnym!!

A i ze wzgedu na tylna kanape (niewygodna) nie powiedzialbym ze jeep jest autem rodzinnym!!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

taaaa....Galik pisze:(...)
wiesz Lr jest na pewno lepszy w terenie, rame ma a jeep samonosny.(...)

NA PEWNO to "Kopernik nie zyje" ...

wiecej juz nie powiem bo to znowu jedna wielka PROWOKACYJA jest..

znowu sie wszyscy nabrali na "czasiowego" ...


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości