MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » czw kwie 20, 2006 9:56 pm
Ale co to znaczy nowe auto? WJ z 2004 jest nowy? Czy WK z 2006? Bo tu przeskok jest dramatyczny. Układ napędowy mocno poprawony, zawieszenie mocno popsute

(mowa tylko o pracy offroad w tym momencie).
Za to taki nowy Jeep Rescue (daj bóg, żeby wprowadzili do produkcji) to co, zły jest?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
johny30
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 5:51 pm
- Lokalizacja: lidzbark
Post
autor: johny30 » ndz kwie 23, 2006 6:04 pm
witam panowie czytam wasze porady i widze ze macie troche wiedzy na temat napedy wiec i aj zwróce sie do was o pomoc. nie wiem co sie dzieje w chwili skrecania jadac do przodu blokuje mi koła tak wyglada jak by była załaczona blokada mostu to samo dzieje sie podczas jazdy do tyłu wy twierdzicie ze jeep nie ma blokady wiec co to moze byc?
Jeep Grand Cherokee
-
Jasiu

- Posty: 419
- Rejestracja: wt cze 24, 2003 5:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Jasiu » ndz kwie 23, 2006 9:29 pm
A w jakim samochodzie? Model, rocznik?
YJ 92, 33''
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz kwie 23, 2006 9:42 pm
I który most? Z tyłu może być LSD, ale to też nie da efektu pełnego zblokowania.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
johny30
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 5:51 pm
- Lokalizacja: lidzbark
Post
autor: johny30 » sob kwie 29, 2006 6:15 pm
mam jeep grand cherokee 95rok 5,2litra v8. nie wiem co blokuje wyglada na to ze przód poniewarz w momecie skretu samochód zatrzymuje sie i
jets problem z ruszeniem do przodu czy tez do tyłu
Jeep Grand Cherokee
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » ndz kwie 30, 2006 9:44 am
Generalnie ruszenie (przepychanie) kazdego auta nawet plaskacza na skreconych kolach stanowi problem i latwe nie jest, a czemu to juz fizyka sie klania...

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
johny30
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 5:51 pm
- Lokalizacja: lidzbark
Post
autor: johny30 » ndz maja 07, 2006 10:55 am
panowie pytałem o to dlaczego blokuje mi auto przy skrecie pisałem tez ze kiedy skrecam jest duzy opór i samochód staje praktycznie w miejscu rusza kiedy lekko wyprostuje koła teraz to znikneło i idealnie jedzie na mocno skreconych kołach dlaczego tak sie dzieje przypuszczam ze cos sie samoczynnie załacza tylko co i dlaczego . pozdrawiam
Jeep Grand Cherokee
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz maja 07, 2006 11:39 am
Zaglądałeś kiedyś do dyfrów? Może ktoś założył jakąś blokadę automatyczną o której nawet nie wiesz. W standardzie nie było żadnych blokad, w opcji tylko LSD na tył, które nie ma prawa tak działać (chyba, że jest uszkodzone). Więc albo jest jakaś blokada (a wtedy skacz z radości

) albo coś jest zepsute (to gorzej

)
Edit: a może taka głupia sprawa i coś po prostu chaczy, np. opona o wahacz? Wiem, że to głupie, ale brak mi pomysłów na twój problem...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
żeber
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: żeber » wt maja 09, 2006 9:02 am
Bardzo częstą usterką LSD jest zatarcie płytek. Dość łatwo to zrobić wymieniajac olej w moście. Nasi wspaniali fachowcy od amerykańskich pojazdów nie myślą przy takich pracach. Po krótkiej jeździe ze złym olejem tarczki się "zaspawują" i mamy blokadę100%. Wtedy też jest taki objaw, że skręcając ciężko jest jechać po asfalcie.
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » wt maja 09, 2006 6:01 pm
żeber pisze:Bardzo częstą usterką LSD jest zatarcie płytek. Dość łatwo to zrobić wymieniajac olej w moście. Nasi wspaniali fachowcy od amerykańskich pojazdów nie myślą przy takich pracach. Po krótkiej jeździe ze złym olejem tarczki się "zaspawują" i mamy blokadę100%. Wtedy też jest taki objaw, że skręcając ciężko jest jechać po asfalcie.

ide wlac zly olej tylko zeby sie spiekly na 100%
power trac za 2 euro to jest to
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » wt maja 09, 2006 6:17 pm
no owszem, to akurat z tym spiekaniem jest prawdziwe, wiec w czym rzecz? Możesz zrobić za 2 euro blokadę w ten sposób, ale nie lepiej za 0.50 euro zaspawać dyfer?

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
bodek1

- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Post
autor: bodek1 » wt maja 09, 2006 7:13 pm
johny30 pisze:mam jeep grand cherokee 95rok 5,2litra v8. nie wiem co blokuje wyglada na to ze przód poniewarz w momecie skretu samochód zatrzymuje sie i
jets problem z ruszeniem do przodu czy tez do tyłu
Jaki masz reduktor? Czy jest to staly napęd na 4 czy jest rozłączany reduktorem?
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
johny30
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 5:51 pm
- Lokalizacja: lidzbark
Post
autor: johny30 » śr maja 17, 2006 7:03 pm
tak mam stały naped na cztery koła! pozdrawiam
Jeep Grand Cherokee
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » śr maja 17, 2006 7:17 pm
A może to coś z wiskozą zwalone?
Jaki masz przebieg?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości